quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:43 schreef HeyFreak het volgende:
zit ze ook met appels te gooien?
Toch tof dat ze dan steeds uit het raam komt hangen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:11 schreef juiced het volgende:
Een vriendinnetje van me klaagt net op msn dat ze wordt gefilmd door een gast met een 25x optische zoom camera. Hoe toevallig!
Waarom zou je bang moeten zijn om foto's van een totaal onbekende te posten?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:13 schreef Penis_Koker het volgende:
4 jpegjes staan op mijn bureaublad.
En ik ben te 'chicken' om ze te posten!
Het hoort niet, het is niet netjes.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:15 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waarom zou je bang moeten zijn om foto's van een totaal onbekende te posten?
Ik heb het doorgegeven en ze zal zo even langskomen met een voorgebonden peniskoker.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:14 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Toch tof dat ze dan steeds uit het raam komt hangen.
Zeg maar dat ze een keertje op bezoek komt.
Nou nou, humor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:17 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven en ze zal zo even langskomen met een voorgebonden peniskoker.
Nee, d'r stiekem filmen is geheel legaal!quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:16 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Het hoort niet, het is niet netjes.
Rukker! Nerd! Mongool!quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:16 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Het hoort niet, het is niet netjes.
Op het schermpje van mijn cam (en op de tvquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:26 schreef Bioslock het volgende:
[afbeelding]
[14:23:30] <Penis_Koker> Okay dan.
[14:23:34] <Penis_Koker> 1 foto.
[14:23:36] <Penis_Koker> http://tinypic.com/b96rtc.jpg
[14:23:52] <Penis_Koker> Happy now?
[14:24:52] <Penis_Koker> PP, kutkankermongool, reageer dan!
Ik wacht nog even tot ze een keer terugkomt van douchen ofzo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
Als er een foto staat kan je net zo goed de rest ook posten.
Mooi meisje.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:33 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot ze een keer terugkomt van douchen ofzo.
Dat zeker.quote:
Was het maar kut, dan had je er wat aan.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:40 schreef Pony-Lover het volgende:
wat een kut foto
hehe... daar komt de familie al op bezoekquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:24 schreef SchizoDH het volgende:
Je maakt stiekem foto's van een marrokkaans meisje?
jij kijkt zeker nooit naar het nieuws, gewoon blijven posten hoor :p
Post die van jou eens, heb je nog steeds niet gedaan namelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik zie tieten!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Was het maar waar.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vieze gore kankerlijer!!!!!!!
Best wel.quote:Ben jij helemaal GEK geworden ofzo?
Ik ook niet, daarom was het zo spannend.quote:Ik vind dit echt niet normaal!
Nu val je in herhaling.quote:Ziekelijk figuur dat je erbij rondloopt.
Ja, zei je net ook al.quote:Idioot!!!
Misschien wel...quote:Ben je nou echt zo wanhopig dat je op zo'n achterbakse manier aan je trekken moet komen?
Ik houd je niet tegen.quote:Bah,mensen zoals jij moeten ze gelijk uitroeien!!!!!!
Anders nog iets?quote:KNEUS!!!!!!!!!!!
Ik hoop het ook.quote:Ik hoop dat haar familie jou helemaal verrot trapt.
Alweer?quote:Vieze gek!
Juist.quote:Vieze gluurder!!!!
een foto posten vind ik idd niet kunnenquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:27 schreef MrX1982 het volgende:
Aha Ratelslangetje heeft de thread gevonden.
De actie van TS is kansloos maar deze reactie is nog veel kanslozer
Ja, zodra er naakt in zit.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:39 schreef Qunix het volgende:
en... gaat de video nog online??????
ik ga denk zo een biertje pakkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:43 schreef HuHu het volgende:
Goed topic.
Ah kijk, iemand die jaloers is dat hij niet zo'n mooie buuv heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vieze gore kankerlijer!!!!!!! Ben jij helemaal GEK geworden ofzo?
Ik vind dit echt niet normaal! Ziekelijk figuur dat je erbij rondloopt. Idioot!!!
Ben je nou echt zo wanhopig dat je op zo'n achterbakse manier aan je trekken moet komen?
Bah,mensen zoals jij moeten ze gelijk uitroeien!!!!!! KNEUS!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat haar familie jou helemaal verrot trapt. Vieze gek!Vieze gluurder!!!!
Ik dacht dat het de buuf zelf was.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah kijk, iemand die jaloers is dat hij niet zo'n mooie buuv heeft.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vieze gore kankerlijer!!!!!!! Ben jij helemaal GEK geworden ofzo?
Ik vind dit echt niet normaal! Ziekelijk figuur dat je erbij rondloopt. Idioot!!!
Ben je nou echt zo wanhopig dat je op zo'n achterbakse manier aan je trekken moet komen?
Bah,mensen zoals jij moeten ze gelijk uitroeien!!!!!! KNEUS!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat haar familie jou helemaal verrot trapt. Vieze gek!Vieze gluurder!!!!
Maar dan wel meteen!quote:
Neem een Ritalinnetje, joh.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
ADHD-reactie
Volgens mij heeft hier iemand zijn medicijnen niet gehad.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wacht jij maar af. Als dat meisje en haar familie er achter komen ga jij er aan!
Dan helpt huilen en smeken echt niet hoor. Dan is het afgelopen voor jou.
Ik denk dat deze streek jou binnenkort duur komt te staan.
Heb je wel eens gehoord van ''De Goden verzoeken"?
Dus doe nu nog maar lekker stoer en krampachtig bijdehant.
Zielige knakker!
Ik vind het maar een domme gans...quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:11 schreef Molluck het volgende:
Ratelslangetje is zo'n leuke newbie, bijna net zo leuk als Sara
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:11 schreef Molluck het volgende:
Ratelslangetje is zo'n leuke newbie, bijna net zo leuk als Sara
Eensquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:42 schreef keijz het volgende:
een foto posten vind ik idd niet kunnen
het hadden er minstens 25 moeten zijn![]()
Matige kloon.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wacht jij maar af. Als dat meisje en haar familie er achter komen ga jij er aan!
Dan helpt huilen en smeken echt niet hoor. Dan is het afgelopen voor jou.
Ik denk dat deze streek jou binnenkort duur komt te staan.
Heb je wel eens gehoord van ''De Goden verzoeken"?
Dus doe nu nog maar lekker stoer en krampachtig bijdehant.
Zielige knakker!
De goden...quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
TS,wat bedoel jij met ''ook" verzonnen?Wat verzin ik volgens jou dan allemaal?
Ik heb inderdaad een dochter van 16 jaar.
Zij lijkt sprekend op het meisje van de foto.
Ik ben heel erg geschrokken.En ik ben woedend op jou.
Wat bedoel je met 'baarmoeder kapot geprikt tijdens mijn jeugd"'?
Waar slaat dat op?
Maar zeg eerst eens wat jij bedoelt met "ook verzonnen."
Ik verzin namelijk helemaal niks.Mijn leven is interresant genoeg.
Ik wacht op je antwoord.
Maak je niet zo druk, heel internet staat vol met foto's, dit zijn niet echt schokkende beelden of wel soms? Dit is gewoon een foto die ergens van internet komt en waar hij een verhaal bij lult, het staat niet voor niets in Onzinquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waar slaat dat op?
Ik wacht op je antwoord.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:52 schreef HarigeKerel het volgende:
Alsof jij niet graag je slangetje in een 16 jarige chick zou willen laten ratelen![]()
Misschien was dat meisje wel een Breezah. Die nemen immers iedereen mee naar huis.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:53 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
De goden...
En die moeilijke borderlinemeisjes hebben vaker van die sexavontuurtjes....
Misschien heb ik je dochter wel al eens gehad, wie weet...
Ik heb je dochter geneukt teringhoer en nu optyfen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waar slaat dat op?
Ik wacht op je antwoord.
Dat verzin je maar.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waar slaat dat op?
Ik wacht op je antwoord.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn dochter neukt niet met losers.Dat zouden jullie wel willen.Droom maar lekker verder.
Dus je zegt dat ik geen loser ben?quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mijn dochter neukt niet met losers.
psies, ik wilde eigenlijk op Katja Schuurman in Zomergasten gaan rukken vanavond, maar ik denk dat ik maar op de pics in dit topic wacht...quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:33 schreef blikje_cola het volgende:
Zeker een goed topic.
Het is meneer tonks voor jou en ja ik ben der al 5x overheen geweest,quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
He pielekokertje,je hebt me nog steeds geen antwoord gegeven.Wat heb ik volgens jou verzonnen?
Kan je niet he?Een antwoord geven .Daarom ga je maar gauw wat zitten zwetsen over borderlinemeisjes.
Je probeert er over heen te praten.Maar ik wil een antwoord. En die Tonks moet ook zn teringbek houden.Mijn dochter neukt niet met losers.Dat zouden jullie wel willen.Droom maar lekker verder.
haha wat een triest wijf ben jij zegquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
He pielekokertje,je hebt me nog steeds geen antwoord gegeven.Wat heb ik volgens jou verzonnen?
Kan je niet he?Een antwoord geven .Daarom ga je maar gauw wat zitten zwetsen over borderlinemeisjes.
Je probeert er over heen te praten.Maar ik wil een antwoord. En die Tonks moet ook zn teringbek houden.Mijn dochter neukt niet met losers.Dat zouden jullie wel willen.Droom maar lekker verder.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:40 schreef joris007 het volgende:
psies, ik wilde eigenlijk op Katja Schuurman in Zomergasten gaan rukken vanavond, maar ik denk dat ik maar op de pics in dit topic wacht...
Wow.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:40 schreef joris007 het volgende:
[..]
psies, ik wilde eigenlijk op Katja Schuurman in Zomergasten gaan rukken vanavond, maar ik denk dat ik maar op de pics in dit topic wacht...
Het lijkt mij meer een ouderwetse domme dominante vader.... Maar ik kan me vergissen....quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
haha wat een triest wijf ben jij zeg
je maakt jezelf trouwens ook wel goed belachelijk door dit soort taal te gebruiken hoor![]()
![]()
Check haar profiel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer een ouderwetse domme dominante vader.... Maar ik kan me vergissen....
Dat maakt mij niks uit hoor.Dan weten die moderators dat toch?Hebben hun geluk!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:09 schreef XiChico het volgende:
Ratelslang waarschijnlijk heeft iedereen je IP nu al, zodoende kunnen ze je adres zien. En natuurlijk zullen er maar wat graag een paar fokkers wat foto's maken van uw schone dochter. Mijn advies:
Klik hier
Groetjes,
XiChico
Hebben ZIJ gelukquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit hoor.Dan weten die moderators dat toch?Hebben hun geluk!!![]()
Maar ik zit nog steeds te wachten tot Penis_kokertje mij een antwoord geeft.
En groetjes terug.
ik denk dat hij doelde op jouw "'De Goden verzoeken", voor mensen die niet geloven is dat verzonnenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit hoor.Dan weten die moderators dat toch?Hebben hun geluk!!![]()
Maar ik zit nog steeds te wachten tot Penis_kokertje mij een antwoord geeft.
En groetjes terug.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:47 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hebben ZIJ gelukHet blijft toch een allochtoon
![]()
Je kan natuurlijk via je usericon ip's en referers loggen. Je logt van welk topic welk ip komt en dan heb je het zo als je wilt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:14 schreef Arnold_fan het volgende:
Lol, wij als gewone users kunnen helaas geen ip's zien. Moderators wel toch?
Spijker - kop.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk dat hij doelde op jouw "'De Goden verzoeken", voor mensen die niet geloven is dat verzonnen![]()
en voor de rest: get a life, of ga bidden tot je god ofzo...
Hier dus. Om 20.53 al.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:53 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
De goden...
En die moeilijke borderlinemeisjes hebben vaker van die sexavontuurtjes....
Misschien heb ik je dochter wel al eens gehad, wie weet...
Lezen, kutkankerhoer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil van Penis_kokertje zelf horen wat hij ermee bedoelt.
Lezen, kutkankerhoer.quote:Als ie nog durft tenminste,want hij kan natuurlijk niks vinden over wat ik ''ook verzonnen' heb,want ik verzin helemaal niks!
Je stinkt en je dochter is een neger.quote:Hoe komen jullie erbij dat ik een allochtoon ben?
Verzonnen door de ultieme verzinners dus.quote:"De goden verzoeken" is een gezegde of spreekwoord wat gewoon hier in Nederland wordt gebruikt hoor.
Geloof me, ik ben wel iets gewendquote:
Penis_kokertje kan er gewoon niet tegen dat ik hem heb uitgekafferd.
Winnen? Was dit een wedstrijd?quote:
En misschien beseft hij nu wel dat hij de strijd met mij toch niet kan winnen.
Halfdood geneukt dan toch wel.quote:Of misschien (ik hoop het) heeft dat meisje hem al betrapt en ligt ie ergens halfdood.
Lachen om je eigen stommiteiten. Ga breien, domme doos.quote:Hahaha Wat andere users zeggen maakt mij niet zoveel uit.Sommige reacties zijn leuk.De minder leuke zijn van mensen die even proberen indruk te maken op de rest.Met zogenaamd 'gevatte' uitspraken.Kan ik ook om lachen.
Lezen, kutkankerhoer.quote:Alleen dat pielekokertje haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.Ik hoop dat ie al in elkaar is getrapt.En anders WIL IK NOG STEEDS EEN ANTWOORD!!!!!!!!!!!
Ik ga hier mijn werk van maken denk ik, volgens mij zijn er nog wel meer ramen te scoren.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Penis_koker, post eens wat updates, ookal is het alleen amar om dat wijf te sarren.!
Misschien straks.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:54 schreef ForumGek het volgende:
Dude..je hebt vast nog wel ergens een foto staan, doe anders met balkje ofzo
www.vidgals.comquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:01 schreef ForumGek het volgende:
ké..ik wacht met smart met kloppend lid in handen
Ik vind het eigenlijk wel leuk nou.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk nou.
Pielekoker denkt dat ie mij kan afschepen met een gejat antwoord.
Hij had het helemaal niet over dat "de Goden verzoeken''.
Hij vroeg of ik kinderen had en of ik dat OOK had verzonnen.
Hoezo OOK?
Wat heb ik dan allemaal verzonnen?En wat heeft dat met een gezegde te maken?
Hij hield zich de hele tijd stil omdat ie natuurlijk niks meer kon zeggen.
En dan zegt remlof dat Pielekoker waarschijnlijk zo en zo bedoelt.En meteen reageert dat rukkertje mer de quote van remlofMaar dat gaat over wat anders,dus WACHT IK NOG STEEDS OP HET ANTWOORD VAN PENIS_KOKER.
En ditmaal graag zijn eigen antwoord.Als ie dat heeft,dat hoerenjong.
godsamme wat een lame kutkloon zeg, als je graag wil flamen, doe dan een echte poging, dit lijkt echt nergens op!quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk nou.
Pielekoker denkt dat ie mij kan afschepen met een gejat antwoord.
Hij had het helemaal niet over dat "de Goden verzoeken''.
Hij vroeg of ik kinderen had en of ik dat OOK had verzonnen.
Hoezo OOK?
Wat heb ik dan allemaal verzonnen?En wat heeft dat met een gezegde te maken?
Hij hield zich de hele tijd stil omdat ie natuurlijk niks meer kon zeggen.
En dan zegt remlof dat Pielekoker waarschijnlijk zo en zo bedoelt.En meteen reageert dat rukkertje mer de quote van remlofMaar dat gaat over wat anders,dus WACHT IK NOG STEEDS OP HET ANTWOORD VAN PENIS_KOKER.
En ditmaal graag zijn eigen antwoord.Als ie dat heeft,dat hoerenjong.
Mijn piele woord jatten hequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:05 schreef Molluck het volgende:
kijk 'pielekoker' daar ff gedisst worden door een allochtoon![]()
En p_p kan het weten!quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
godsamme wat een lame kutkloon zeg, als je graag wil flamen, doe dan een echte poging, dit lijkt echt nergens op!.
Hoogstwaarschijnlijk zal ze het toch niet snappen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:12 schreef ForumGek het volgende:
Daar komen ze toch altijd mee, zo standaard.
Zeg iets over haar moeder, dan heb je ineens allemaal (ongeschreven) regels geschonden, kan je lachen man !
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:14 schreef the_witch het volgende:
DAT BEN IK!!!!!!!!!!! Ik ben dat meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:14 schreef the_witch het volgende:
DAT BEN IK!!!!!!!!!!! Ik ben dat meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:16 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
[afbeelding]!
Ik dacht het niet, mijn overbuurmeisje is geen lelijke trol.
[afbeelding]!
Ach... Who needs sex anyway...quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:17 schreef Shirley het volgende:
Godver Penis_Koker. Je stelt me teleur. Geeneens die chick geneukt, enkle maar stiekem foto's gemaakt? Binnenkort celibatair?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:18 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Ach... Who needs sex anyway...!
...
...
Molluck,ik ben geen allochtoon!!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:05 schreef Molluck het volgende:
kijk 'pielekoker' daar ff gedisst worden door een allochtoon![]()
Ga gewoon terug naar je eigen land. Stinkbuitenlander.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Molluck,ik ben geen allochtoon!!!!!![]()
Ik ben wel een halfbloedje,dat is heel wat andersi
Ik heb een Nederlandse moeder en ik ben in Nederland geboren en opgegroeid.
Zodoende ben ik gewoon Nederlands,dus geen allochtoon..En zie ik er ook uit als een Nederlandse jonge vrouw.
Dus geen zwarte haren en ik heb ook geen bruine huidskleur.
Sommigen geloven het ook niet als ik zeg dat mijn vader buitenlands is.
Ik zou best wat meer qua uiterlijk op de mensen van mijn vaders nationaliteit willen lijken.
Maar laat die allochtonen opmerkingen achterwege als je mij daar mee bedoelt,want dat ben ik dus niet.![]()
Je eerste reacties in dit topic waren zéér volwassen. Dit zegt veel over de manier waarop jij dus je dochter hebt opgevoed.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zodoende ben ik gewoon Nederlands,dus geen allochtoon..En zie ik er ook uit als een Nederlandse jonge vrouw.
Ik zou best wat meer qua uiterlijk op de mensen van mijn vaders nationaliteit willen lijken.
Maar laat die allochtonen opmerkingen achterwege als je mij daar mee bedoelt,want dat ben ik dus niet.![]()
Je lult teveel. Opbokken naar OUD.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat kind bij een voogd...quote:
Allochtoon of niet, hardstyle luisteren doet het wel !quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waar is de afterparty?
![]()
Ik sta helemaal strak![]()
ej je mowet je muil houden stumper, ik vond het wel een geinige actiequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:29 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, rot op dikke flikker.
Het is allemaal één pot natquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:33 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat kind bij een voogd...
Ze was nogal jong toen ze hem kreeg...
Je weet hoe dat gaat bij die incestdorpen, zo'n vader die er vroeg bij is zeg maar...
Wat kan jij uit je nek lullen zeg!quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn dochter is keurig opgevoed.Ik ook, maar mijn gedrag hier in dit topic is een andere zaak.Bij zulke kneusjes als dat pielekokertje hoef ik mij echt niet netjes te gaan zitten gedragen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:28 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Je eerste reacties in dit topic waren zéér volwassen. Dit zegt veel over de manier waarop jij dus je dochter hebt opgevoed.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
bronquote:Met ingang van augustus 1999 is CBS-breed de standaarddefinitie ingevoerd. Volgens deze nieuwe definitie wordt een persoon tot de allochtonen gerekend als ten minste een ouder in het buitenland is geboren.
Nog steeds geen antwoord? Verschrikkelijk zeg! Wordt een onrustige nacht zeker vannacht?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn dochter is keurig opgevoed.Ik ook, maar mijn gedrag hier in dit topic is een andere zaak.Bij zulke kneusjes als dat pielekokertje hoef ik mij echt niet netjes te gaan zitten gedragen.
Maar al met al heeft hij nog steeds geen antwoord gegeven.
Wat lul jij uit je nek!Gek! Kan je niks anders verzinnen dan een quote aanhalen en iets onbenulligs melden?Rot anders even op .Je houd de boel op.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat kan jij uit je nek lullen zeg!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn dochter is keurig opgevoed.Ik ook, maar mijn gedrag hier in dit topic is een andere zaak.Bij zulke kneusjes als dat pielekokertje hoef ik mij echt niet netjes te gaan zitten gedragen.
Talpaquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat lul jij uit je nek!Gek! Kan je niks anders verzinnen dan een quote aanhalen en iets onbenulligs melden?Rot anders even op .Je houd de boel op.
Pielekoker is zogenaamd zn nest ingedoken.Hij is gewoon uitgeluld.
Zit zich nu zeker stiekem onder de dekentjes af te trekken. De kneus.Hahahahaha
Of hij zit nu te geilen op die telefoonhoeren van de reclame.
Dan ben je toch echt een loser als je alleen op die manieren aan je trekken kan komen.
En een antwoord heeft ie nog steeds niet gegeven!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat lul jij uit je nek!Gek! Kan je niks anders verzinnen dan een quote aanhalen en iets onbenulligs melden?Rot anders even op .Je houd de boel op.
Dan ben je toch echt een loser als je alleen op die manieren aan je trekken kan komen.
Ik zou toch eens bij mijn ouders gaan aanbellen als ik jou was. Als ze jou hebben geleerd om een conversatie te starten met 'Vieze gore kankerlijer' en dit goede opvoeding vinden, dan zit er een steekje los. Ik begin mijn gesprekken met 'Hoi' of 'Hallo'quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uitgerateld? Het enige wat ik zie is namelijk blablablabla.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He dom figuur die niks weet te melden. Hoezo kloon?quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uitgerateld? Het enige wat ik zie is namelijk blablablabla.
Ga liever op je dochter letten die nu waarschijnlijk uitgewoond wordt door een loverboy.
Stom kutkloontje.
Of ligt er een jongen onder haar bed als mams binnenkomt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien vingert ze zich wel onder de lakens, daar heb jij geen weet van
De wereld zou om zeep zijn als je echt zou bestaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He dom figuur die niks weet te melden. Hoezo kloon?![]()
En mijn dochter slaapt nu. Slaat dus weer helemaal nergens op wat jij zegt.Kan je beter je bek houden.![]()
Maar leg eerst eens uit waarom ik een kloon zou zijn.
Bewijs maar dat je een dochter hebt. Volgens mij ben je een tienertje die erop kickt om met scheldwoorden te gooien. Stoer ben je niet in ieder geval. En bij deze besteed ik geen minuut langer aan jouw onzin.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
He dom figuur die niks weet te melden. Hoezo kloon?![]()
En mijn dochter slaapt nu. Slaat dus weer helemaal nergens op wat jij zegt.Kan je beter je bek houden.![]()
Maar leg eerst eens uit waarom ik een kloon zou zijn.
Edit: excuses, dacht dat het ging om de appelgooiers. (iemand linkte dat topic in deze)quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:53 schreef perezoso het volgende:
[..]
aan de schandpaal met vervelende mensen, zeker familie van je, zo kom je wel over.
(aso)
pas maar op, als je geen foto plaatst kunnen ze je paspoort alsnog ontnemen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 augustus 2005 06:44 schreef KumA het volgende:
Vuil opgeil topic, voor niks 4 paginas door zitten kijken! Posten die fotos!!
Als je inburgerd luister dan hardcore.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:34 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Allochtoon of niet, hardstyle luisteren doet het wel !
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:20 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
"Ik heb je stiekem gefilmd, ik hoop dat je het leuk vond"
Hallo,quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:54 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Ik zou toch eens bij mijn ouders gaan aanbellen als ik jou was. Als ze jou hebben geleerd om een conversatie te starten met 'Vieze gore kankerlijer' en dit goede opvoeding vinden, dan zit er een steekje los. Ik begin mijn gesprekken met 'Hoi' of 'Hallo'
Moet je ook eens proberen![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:24 schreef so_hugable het volgende:
[..]
Hallo,
Hoe begin jij je gesprek ook alweer -Lay-Z- ?Oeps vergeten hoi!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:24 schreef so_hugable het volgende:
[..]
Hallo,
Hoe begin jij je gesprek ook alweer -Lay-Z- ?Oeps vergeten hoi!
Jij, lekker dochtertje hebben?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag allemaal.![]()
Ik wil eerst zeggen dat ik inderdaad niet meteen had moeten schelden. Dat had ik een paar posts later moeten doen.Mijn moederinstinct nam de overhand.
Ik dacht werkelijk dat het een foto was van mijn dochter,en ondanks dat het om een ander meisje ging was ik al zo kwaad geworden,dat ik mij niet meer kon beheersen.![]()
Ik heb soms een heel kort lontje.
Penis_koker taaide gisteren gauw af omdat hij uitgeluld was.
Als een lafaard is ie weggelopen.
Ik heb nog wel even gewacht op een antwoord maar helaas, het jongetje was te bang geworden van mij.![]()
En meer zeg ik er niet meer over.Ik wens jullie een fijne dag toe.
Met vriendelijke groeten , RatelSlangetje
Verkapt 'ik open een faketopic' - topic.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:13 schreef Penis_Koker het volgende:
4 jpegjes staan op mijn bureaublad.
En ik ben te 'chicken' om ze te posten!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef Repeat het volgende:
je bent trouwens ook wel een treurig wijf als je al zo oud bent dat je een kind van 16 hebt en dan nog steeds zo graag een antwoord wilt hebben en iemand een lafaard noemt als hij op internet niet antwoord en dan denkt dat ie bang is geworden
verder verwijs ik even naar mn sig.
Doet mij denken aan dat topic van Thief dat uiteindelijk is uitgegroeid tot een kleine reeks. Hij beloofde een foto te posten van een stagaire bij hem op school met een geile tekst op haar string.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef mgerben het volgende:
[..]
Verkapt 'ik open een faketopic' - topic.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb nog wel even gewacht op een antwoord maar helaas, het jongetje was te bang geworden van mij.![]()
'Verkapt ik ben een retard die niet kan lezen' - replyquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef mgerben het volgende:
[..]
Verkapt 'ik open een faketopic' - topic.
Daar heeft sire een heel mooie campagne over nuquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik denk eerder dat hij onder de stoel lag van het lachen, maar je weet het niet...quote:Ik heb nog wel even gewacht op een antwoord maar helaas, het jongetje was te bang geworden van mij.![]()
Penis_Koker is gebrainwashed door Ratelslangetje.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:04 schreef keijz het volgende:
[..]
niet geheel onbelangrijk
maar ts... je hebt ze toch wel?
zeg, waar woon jij ergens?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:19 schreef Penis_Koker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Rot op, debiel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Penis_Koker, als je niet snel die pics post.... En oh wee als je het uit je duim gezopen hebt!
.
Kuisen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:42 schreef Penis_Koker het volgende:
Ze is gewoon haar kamer aan het kuisen. Ben ik nu fout?
Sorry, ik had m'n post al ge-edit.quote:
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:37 schreef Penis_Koker het volgende:
Nu ga ik de afwas doen. Opgelost, slotje.
Precies! Er komt minstens een deel 2!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.. Wij willen minstens tieten zien!
Meldtquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik vind de foto's eigenlijk weinig speciaal.
Wie deelt deze mening nog?
Wij willen tieten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik vind de foto's eigenlijk weinig speciaal.
Wie deelt deze mening nog?
Alle burka's lijken op elkaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
heeft ze nou dezelfde kleren aan als gister?
Hij zei gisteren al dat hij de foto's op z'n desktop had staan...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
heeft ze nou dezelfde kleren aan als gister?
misschien welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:42 schreef Mgolovic het volgende:
Misschien kun je haar eens anoniem bellen en vragen of ze een keer de ramen wil wassen met alleen een riem aan en een badmuts op?
Of is dat misschien een rare fetisj?
Ik wil die meisje van jou zienquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag allemaal.![]()
Ik wil eerst zeggen dat ik inderdaad niet meteen had moeten schelden. Dat had ik een paar posts later moeten doen.Mijn moederinstinct nam de overhand.
Ik dacht werkelijk dat het een foto was van mijn dochter,en ondanks dat het om een ander meisje ging was ik al zo kwaad geworden,dat ik mij niet meer kon beheersen.![]()
Als een lafaard is ie weggelopen.
En meer zeg ik er niet meer over.Ik wens jullie een fijne dag toe.
Met vriendelijke groeten , RatelSlangetje
de hele tijd opscheppen enzo, en dan nu maar eens het woord bi de daad voegen ofzoquote:
dát zijn nou tietenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:40 schreef Pony-Lover het volgende:
wat een kut foto
Nou je het zegt...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:39 schreef skippesoepie het volgende:
Heb ik me door dit hele topic heengeworsteld, rest me nog steeds 1 vraag....Waar wil die Rateldoos antwoord op hebben??? Ik heb geen vraag gesteld zien worden door haar......
Foto's van een laken met een bloedvlek dat uit het raam hangt zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef SeLang het volgende:
Komen er nog ontmaagdings foto's ?
Met mijn 25x optische zoom kan ik NET NIET tot op het vlies kijken helaas...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef SeLang het volgende:
Komen er nog ontmaagdings foto's ?
Waarom genoegen nemen met minder?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Foto's van een laken met een bloedvlek dat uit het raam hangt zijnook goe hoor
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:18 schreef Bloempje19 het volgende:
Shit, best zielig als je al moeder van een meisje van 16 nix beters te doen hebt dan hele dagen op een forum rond te hangen. Get a life!
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie reacties boven je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:55 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Als je het hele verhaal ff leest, dan weet je waark het over heb
ah, mijn overbuurvrouw is een echte vrouw ± 30 jaar gok ik, alleenstaand, 3 kids, slank, blond grote tietenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:03 schreef eBay het volgende:
Meisjes zijn vies![]()
Geef mij maar een vrouw
Allochtoonquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:33 schreef -Lay-Z- het volgende:
Crazykill, ik denk dat jij als alochtoon zijnde misschien een beetje licht in het duisternis kan brengen in dit topic.
Wat is jouw visie over de volgende uitspraak:
'Als één van je ouders alochtoon is, ben je zelf ook alochtoon'
Gaarne een eerlijk antwoord.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:57 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
ah, mijn overbuurvrouw is een echte vrouw ± 30 jaar gok ik, alleenstaand, 3 kids, slank, blond grote tieten![]()
alleen mn camera reikt niet ver genoeg om echt iets te zien
Edit:
klein picje gemaakt.
[edit]
Mijn moeder, wat doe je!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:57 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
ah, mijn overbuurvrouw is een echte vrouw ± 30 jaar gok ik, alleenstaand, 3 kids, slank, blond grote tieten![]()
alleen mn camera reikt niet ver genoeg om echt iets te zien
Edit:
klein picje gemaakt.
[edit]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet bespied wordt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef Hanneke1983 het volgende:
laat iemand ook rustig ff d'r huis schoonmaken zonder meteen begluurd te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |