Het is meneer tonks voor jou en ja ik ben der al 5x overheen geweest,quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
He pielekokertje,je hebt me nog steeds geen antwoord gegeven.Wat heb ik volgens jou verzonnen?
Kan je niet he?Een antwoord geven .Daarom ga je maar gauw wat zitten zwetsen over borderlinemeisjes.
Je probeert er over heen te praten.Maar ik wil een antwoord. En die Tonks moet ook zn teringbek houden.Mijn dochter neukt niet met losers.Dat zouden jullie wel willen.Droom maar lekker verder.
haha wat een triest wijf ben jij zegquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
He pielekokertje,je hebt me nog steeds geen antwoord gegeven.Wat heb ik volgens jou verzonnen?
Kan je niet he?Een antwoord geven .Daarom ga je maar gauw wat zitten zwetsen over borderlinemeisjes.
Je probeert er over heen te praten.Maar ik wil een antwoord. En die Tonks moet ook zn teringbek houden.Mijn dochter neukt niet met losers.Dat zouden jullie wel willen.Droom maar lekker verder.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:40 schreef joris007 het volgende:
psies, ik wilde eigenlijk op Katja Schuurman in Zomergasten gaan rukken vanavond, maar ik denk dat ik maar op de pics in dit topic wacht...
Wow.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:40 schreef joris007 het volgende:
[..]
psies, ik wilde eigenlijk op Katja Schuurman in Zomergasten gaan rukken vanavond, maar ik denk dat ik maar op de pics in dit topic wacht...
Het lijkt mij meer een ouderwetse domme dominante vader.... Maar ik kan me vergissen....quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
haha wat een triest wijf ben jij zeg
je maakt jezelf trouwens ook wel goed belachelijk door dit soort taal te gebruiken hoor![]()
![]()
Check haar profiel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer een ouderwetse domme dominante vader.... Maar ik kan me vergissen....
Dat maakt mij niks uit hoor.Dan weten die moderators dat toch?Hebben hun geluk!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:09 schreef XiChico het volgende:
Ratelslang waarschijnlijk heeft iedereen je IP nu al, zodoende kunnen ze je adres zien. En natuurlijk zullen er maar wat graag een paar fokkers wat foto's maken van uw schone dochter. Mijn advies:
Klik hier
Groetjes,
XiChico
Hebben ZIJ gelukquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit hoor.Dan weten die moderators dat toch?Hebben hun geluk!!![]()
Maar ik zit nog steeds te wachten tot Penis_kokertje mij een antwoord geeft.
En groetjes terug.
ik denk dat hij doelde op jouw "'De Goden verzoeken", voor mensen die niet geloven is dat verzonnenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit hoor.Dan weten die moderators dat toch?Hebben hun geluk!!![]()
Maar ik zit nog steeds te wachten tot Penis_kokertje mij een antwoord geeft.
En groetjes terug.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:47 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hebben ZIJ gelukHet blijft toch een allochtoon
![]()
Je kan natuurlijk via je usericon ip's en referers loggen. Je logt van welk topic welk ip komt en dan heb je het zo als je wilt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:14 schreef Arnold_fan het volgende:
Lol, wij als gewone users kunnen helaas geen ip's zien. Moderators wel toch?
Spijker - kop.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk dat hij doelde op jouw "'De Goden verzoeken", voor mensen die niet geloven is dat verzonnen![]()
en voor de rest: get a life, of ga bidden tot je god ofzo...
Hier dus. Om 20.53 al.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:53 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
De goden...
En die moeilijke borderlinemeisjes hebben vaker van die sexavontuurtjes....
Misschien heb ik je dochter wel al eens gehad, wie weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |