Als je inburgerd luister dan hardcore.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:34 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Allochtoon of niet, hardstyle luisteren doet het wel !
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:20 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
"Ik heb je stiekem gefilmd, ik hoop dat je het leuk vond"
Hallo,quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:54 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Ik zou toch eens bij mijn ouders gaan aanbellen als ik jou was. Als ze jou hebben geleerd om een conversatie te starten met 'Vieze gore kankerlijer' en dit goede opvoeding vinden, dan zit er een steekje los. Ik begin mijn gesprekken met 'Hoi' of 'Hallo'
Moet je ook eens proberen![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:24 schreef so_hugable het volgende:
[..]
Hallo,
Hoe begin jij je gesprek ook alweer -Lay-Z- ?Oeps vergeten hoi!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:24 schreef so_hugable het volgende:
[..]
Hallo,
Hoe begin jij je gesprek ook alweer -Lay-Z- ?Oeps vergeten hoi!
Jij, lekker dochtertje hebben?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag allemaal.![]()
Ik wil eerst zeggen dat ik inderdaad niet meteen had moeten schelden. Dat had ik een paar posts later moeten doen.Mijn moederinstinct nam de overhand.
Ik dacht werkelijk dat het een foto was van mijn dochter,en ondanks dat het om een ander meisje ging was ik al zo kwaad geworden,dat ik mij niet meer kon beheersen.![]()
Ik heb soms een heel kort lontje.
Penis_koker taaide gisteren gauw af omdat hij uitgeluld was.
Als een lafaard is ie weggelopen.
Ik heb nog wel even gewacht op een antwoord maar helaas, het jongetje was te bang geworden van mij.![]()
En meer zeg ik er niet meer over.Ik wens jullie een fijne dag toe.
Met vriendelijke groeten , RatelSlangetje
Verkapt 'ik open een faketopic' - topic.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:13 schreef Penis_Koker het volgende:
4 jpegjes staan op mijn bureaublad.
En ik ben te 'chicken' om ze te posten!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef Repeat het volgende:
je bent trouwens ook wel een treurig wijf als je al zo oud bent dat je een kind van 16 hebt en dan nog steeds zo graag een antwoord wilt hebben en iemand een lafaard noemt als hij op internet niet antwoord en dan denkt dat ie bang is geworden
verder verwijs ik even naar mn sig.
Doet mij denken aan dat topic van Thief dat uiteindelijk is uitgegroeid tot een kleine reeks. Hij beloofde een foto te posten van een stagaire bij hem op school met een geile tekst op haar string.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef mgerben het volgende:
[..]
Verkapt 'ik open een faketopic' - topic.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb nog wel even gewacht op een antwoord maar helaas, het jongetje was te bang geworden van mij.![]()
'Verkapt ik ben een retard die niet kan lezen' - replyquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:53 schreef mgerben het volgende:
[..]
Verkapt 'ik open een faketopic' - topic.
Daar heeft sire een heel mooie campagne over nuquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik denk eerder dat hij onder de stoel lag van het lachen, maar je weet het niet...quote:Ik heb nog wel even gewacht op een antwoord maar helaas, het jongetje was te bang geworden van mij.![]()
Penis_Koker is gebrainwashed door Ratelslangetje.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:04 schreef keijz het volgende:
[..]
niet geheel onbelangrijk
maar ts... je hebt ze toch wel?
zeg, waar woon jij ergens?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:19 schreef Penis_Koker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Rot op, debiel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Penis_Koker, als je niet snel die pics post.... En oh wee als je het uit je duim gezopen hebt!
.
Kuisen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:42 schreef Penis_Koker het volgende:
Ze is gewoon haar kamer aan het kuisen. Ben ik nu fout?
Sorry, ik had m'n post al ge-edit.quote:
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:37 schreef Penis_Koker het volgende:
Nu ga ik de afwas doen. Opgelost, slotje.
Precies! Er komt minstens een deel 2!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf.. Wij willen minstens tieten zien!
Meldtquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik vind de foto's eigenlijk weinig speciaal.
Wie deelt deze mening nog?
Wij willen tieten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik vind de foto's eigenlijk weinig speciaal.
Wie deelt deze mening nog?
Alle burka's lijken op elkaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
heeft ze nou dezelfde kleren aan als gister?
Hij zei gisteren al dat hij de foto's op z'n desktop had staan...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
heeft ze nou dezelfde kleren aan als gister?
misschien welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:42 schreef Mgolovic het volgende:
Misschien kun je haar eens anoniem bellen en vragen of ze een keer de ramen wil wassen met alleen een riem aan en een badmuts op?
Of is dat misschien een rare fetisj?
Ik wil die meisje van jou zienquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemiddag allemaal.![]()
Ik wil eerst zeggen dat ik inderdaad niet meteen had moeten schelden. Dat had ik een paar posts later moeten doen.Mijn moederinstinct nam de overhand.
Ik dacht werkelijk dat het een foto was van mijn dochter,en ondanks dat het om een ander meisje ging was ik al zo kwaad geworden,dat ik mij niet meer kon beheersen.![]()
Als een lafaard is ie weggelopen.
En meer zeg ik er niet meer over.Ik wens jullie een fijne dag toe.
Met vriendelijke groeten , RatelSlangetje
de hele tijd opscheppen enzo, en dan nu maar eens het woord bi de daad voegen ofzoquote:
dát zijn nou tietenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:40 schreef Pony-Lover het volgende:
wat een kut foto
Nou je het zegt...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:39 schreef skippesoepie het volgende:
Heb ik me door dit hele topic heengeworsteld, rest me nog steeds 1 vraag....Waar wil die Rateldoos antwoord op hebben??? Ik heb geen vraag gesteld zien worden door haar......
Foto's van een laken met een bloedvlek dat uit het raam hangt zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef SeLang het volgende:
Komen er nog ontmaagdings foto's ?
Met mijn 25x optische zoom kan ik NET NIET tot op het vlies kijken helaas...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef SeLang het volgende:
Komen er nog ontmaagdings foto's ?
Waarom genoegen nemen met minder?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Foto's van een laken met een bloedvlek dat uit het raam hangt zijnook goe hoor
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:18 schreef Bloempje19 het volgende:
Shit, best zielig als je al moeder van een meisje van 16 nix beters te doen hebt dan hele dagen op een forum rond te hangen. Get a life!
quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn dochter is keurig opgevoed.Ik ook, maar mijn gedrag hier in dit topic is een andere zaak.Bij zulke kneusjes als dat pielekokertje hoef ik mij echt niet netjes te gaan zitten gedragen.
Maar al met al heeft hij nog steeds geen antwoord gegeven.
Zie reacties boven je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:55 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Als je het hele verhaal ff leest, dan weet je waark het over heb
ah, mijn overbuurvrouw is een echte vrouw ± 30 jaar gok ik, alleenstaand, 3 kids, slank, blond grote tietenquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:03 schreef eBay het volgende:
Meisjes zijn vies![]()
Geef mij maar een vrouw
Allochtoonquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:33 schreef -Lay-Z- het volgende:
Crazykill, ik denk dat jij als alochtoon zijnde misschien een beetje licht in het duisternis kan brengen in dit topic.
Wat is jouw visie over de volgende uitspraak:
'Als één van je ouders alochtoon is, ben je zelf ook alochtoon'
Gaarne een eerlijk antwoord.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:57 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
ah, mijn overbuurvrouw is een echte vrouw ± 30 jaar gok ik, alleenstaand, 3 kids, slank, blond grote tieten![]()
alleen mn camera reikt niet ver genoeg om echt iets te zien
Edit:
klein picje gemaakt.
[edit]
Mijn moeder, wat doe je!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:57 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
ah, mijn overbuurvrouw is een echte vrouw ± 30 jaar gok ik, alleenstaand, 3 kids, slank, blond grote tieten![]()
alleen mn camera reikt niet ver genoeg om echt iets te zien
Edit:
klein picje gemaakt.
[edit]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet bespied wordt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:24 schreef Hanneke1983 het volgende:
laat iemand ook rustig ff d'r huis schoonmaken zonder meteen begluurd te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |