- nou, ik heb nog vrijkaartjes voor de after-after-after partyquote:op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef ratelslangetje het volgende:
waar is de afterparty?
![]()
ik sta helemaal strak![]()
quote:op dinsdag 23 augustus 2005 21:39 schreef wappiej het volgende:
ik deal wel, ok?
moeten jullie me niet laten fouilleren natuurlijk, dan lijkt het net alsof je een zak meel laat vallen..
*poef* *poef* stuivend poeder..
snatz en snoepjes natuurlijk, dan kunnen we de hele avond door spatzieren!quote:op dinsdag 23 augustus 2005 21:46 schreef ratelslangetje het volgende:
[..]
dus jij neemt de poedersuiker mee?
boemboemboemboem
boemboemboemboemik zorg voor de snoepjes
![]()
![]()
alles naar de klote!!!quote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:08 schreef wappiej het volgende:
hey dimitri!!! wat betekent house nou voor jou?
we hebben een kenner!quote:
ja ik weetquote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:20 schreef wappiej het volgende:
[..]
we hebben een kenner!
alles kapot! is de remix van evil activities en neophyte van het nummer euromasters - dominee dimitri.
huaah
kneel down to my knowledge!![]()
quote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:29 schreef renz0r het volgende:
omg wat een geflipt nummer stuiter hier helemaal op die lompe geluiden en beat![]()
![]()
![]()
euromasters- alles naar de klote
down....uhm kopen!!!
ik moest een remix maken --> alles naar de fielistijnen!!! uuuhuhuhuuuhuhuhuuuuu
ik woon erquote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:33 schreef wappiej het volgende:
ik hou van dit topique
mede-hardcore-fok!-ers
wie gaan er naar ghosttown?
die lenzenquote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:37 schreef sannydude het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
* sannydude door stampt![]()
quote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:29 schreef renz0r het volgende:
omg wat een geflipt nummer stuiter hier helemaal op die lompe geluiden en beat![]()
![]()
![]()
euromasters- alles naar de klote
down....uhm kopen!!!
ik moest een remix maken --> alles naar de fielistijnen!!! uuuhuhuhuuuhuhuhuuuuu
die shit draai ik momenteelquote:op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef renz0r het volgende:
yoji biomehanika
hij heeft 1 kick nummer die samuraisword heet ofzo....is ook zn bekendste, die wil ik hebben
ken dat nummer nietquote:op woensdag 24 augustus 2005 00:02 schreef renz0r het volgende:
heb je ook samurai sword ofzoiets...al een oud nr maar zijn bekenste
ik luister eigenlijk meer naar chinese /jap metal, das pas tyfus muziekquote:
wow! dat zeg ik elk weekend..quote:op woensdag 24 augustus 2005 00:08 schreef ratelslangetje het volgende:
boemboemboemboem
![]()
ik hou van jullie....., jullie zijn mijn állerbeste vrienden....en zo aantrekkelijk....![]()
ik zal jullie nóóit in de steek laten(oooh, wat ga ik hard)![]()
boemboemboemboem
wie gaat er effe mee naar de wc?
![]()
ik luister nog steeds maar nu is t heel rustige muziekquote:op woensdag 24 augustus 2005 00:16 schreef arkon het volgende:
[..]
ik luister eigenlijk meer naar chinese /jap metal, das pas tyfus muziek![]()
misschien daar ik dat wel ff tussendoor
leuk dat je geluisterd hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |