Hint: stop em in je gamecube.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik vrees dat ik Metroid Prime weer ongespeeld terug ga geven, het doosje staat stof te happen in m'n kastje
Nog niet geprobeerd? Werelds is hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik vrees dat ik Metroid Prime weer ongespeeld terug ga geven, het doosje staat stof te happen in m'n kastje
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd? Werelds is het
Leer eens fatsoenlijk gamen danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet alleen die spin eindbaas nog doen met MP2.... die baas waarin je op zijn poten moet rollen... krijg die niet voor elkaar.... iemand tips ?
Gijs leer jij eens fatsoenlijke games spelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Leer eens fatsoenlijk gamen dan
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Enige spel dat we nog enigsinds grappig lijkt voor Zelda is Chibi Robo.
[afbeelding]
Die is toch al heeeel lang in ontwikkeling?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
Enige spel dat we nog enigsinds grappig lijkt voor Zelda is Chibi Robo.
[afbeelding]
Yup.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die is toch al heeeel lang in ontwikkeling?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
Eternal Darkness gekocht op eBay.Voor de backlog
Dat systeem is erg leuk ja, ik heb het spel al een keer met een god uitgespeeld en ben met de tweede bijna klaar. Het wordt wel wat makkelijk als je de recoverspreuk hebt, als je die aligned met groen krijg je sanity terugquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wereldspel !
Sanity systeem heerst... ipv een krachtbalk en heb je een sanity meter.... als muren gaan bloeden en deuren verdwijnen en je babies hoort huilen gaat het niet goed meer![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ook maar Luigi's Mansion gekocht op eBay.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Nog iemand geinteresseerd in klussen met een kleine robot
Is Samus te neuken ?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:23 schreef BMH het volgende:
Hoe meer procenten je haalt van items hoe mooier het einde wordt.
Alleen als je drie keer op de Metroid met mariosnor springt en een rondje draaitquote:
RE4 heerst iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:41 schreef Retarded het volgende:
Ben weer overnieuw begonnen met RE4. Had het spel bij de release gekocht, maar nooit echt veel kunnen spelen (was het dorp nog niet uit)... Nu ben ik al redelijk ver in het kasteel. Het is en blijft een supergoede game! Misschien wel de beste op de Cube (na mario kart natuurlijk
)
true, 1 van de weinige games die goed nederlands ingesproken is, maar toch engels uitgespeeldquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb gisteren voor 8.50 Beyond Good & Evil gekocht. De Nederlandse synchronisatie valt mij 100% mee en tot nu toe speelt het gewoon erg lekker weg
Ik ben benieuwd Gijs. Er zijn een aantal oude games die ik nog wil op de GC. En nu het einde van deze generatie consoles in zicht kom zijn ze goedkoop te vinden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:De humor in dat spel is geniaal
Luig heerst!
Het Nederlands klinkt inderdaad best goed! Maar niet goed genoeg om hem niet even op Engels te zetten.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
true, 1 van de weinige games die goed nederlands ingesproken is, maar toch engels uitgespeeld
Waar heb je hem zo goedkoop gehaald?quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb gisteren voor 8.50 Beyond Good & Evil gekocht. De Nederlandse synchronisatie valt mij 100% mee en tot nu toe speelt het gewoon erg lekker weg
Use the cold bottles, Lukequote:Op zondag 28 augustus 2005 23:40 schreef Retarded het volgende:
Damn! Zit nu bij een sterk monster in de riolen van het kasteel (RE4). Ik heb de lift geactiveerd door de powerswitch over te halen, maar de deur waar ik uit moet sluit voor 3 minuten en er komt een zeer sterk (en lelijk) monster op me afgerend![]()
Succes met zoekenquote:
Kniel voor mij! Pas als gij Ressie Evil 4 gespeeld hebt zult gij als gelijke behandeld worden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb Resident Evil 4 nog niet gespeeld
Niemand is perfectquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb Resident Evil 4 nog niet gespeeld
Ik heb hem ook doodgeschoten!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:52 schreef speknek het volgende:
Huh, heb je hem doodgeschoten?. Ik heb het volgens mij gewoon uitgehouden totdat de lift het deed. Inderdaad zoveel mogelijk van die tanks omver schieten.
Ik wil de NTSC-versie, die heeft een mooier hoesje.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:41 schreef BMH het volgende:
Ikaruga ligt bij Nedgame in de 2e handse rekken.
Ben nu ook eindelijk begonnen aan Donkey Konga + vanmiddag lekker ge-Chrystal ChronicledLEUUUK!
Mijn ouders hebben hem voor mij meegenomen bij de Makro.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar heb je hem zo goedkoop gehaald?
Tipquote:Op maandag 29 augustus 2005 07:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor Ikaruga zou ik gewoon de PAL versie nemen. Tis een game die je niet lang achter elkaar speelt (je bent kapot na een uur) en dan duurt het Freeloaden relatief lang...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Eindelijk wat meer info, incl. de nieuwe Mario !
Revolution onthuld...op 16 september
Na de vele teleurstellingen van afgelopen week, omdat de Revo nog steeds niet onthuld is, lijkt het er op dat vandaag toch echt dé dag van de onthulling bekend is gemaakt. Lees snel verder voor meer details...
Wanneer Iwata op 16 september aanstaande een toespraak houdt aan het begin van de Tokyo Game Show, zal hij tegelijkertijd de Revolution en de controller ervan onthullen. Daarnaast zullen ook allerlei spellen getoond worden, waar Mario 128 de grootste titel van zal zijn.
Misschien is het wel goed om te vermelden dat de bron van dit exclusieve nieuws de altijd betrouwbare bron SPONG is. Hoewel de site in het verleden veel uit de duim zoog, lijkt het er wel op dat ze het deze keer juist zullen hebben. De site wist namelijk enkele dagen geleden ook al te vertellen dat het evenement in Londen (gisteren) geen Revo onthulling zou bevatten, hoewel dat wel werd beweerd.
Wij kijken uit naar 16 september, en de Tokyo Game Show, jij ook?
Ik vind 't nog wel een topgame, oké de loop missies en het schieten is voor achterlijke mongolen(á la Rayman) maar de vliegmissies zijn nog bijzonder vet! Ook de Battle of Hoth is prachtig, lekker tussen die enorme walkers lopen. Bovendien kan je deel 2 nog volledig op Co-op uitspelen, héél vetquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:55 schreef Cheiron het volgende:
Rogue Squadron 3 is wel een stukje minder dan deel twee, in ieder geval de eerste paar missies. Ondanks dat het allemaal wat meer filmisch is opgezet is de StarWars-feel een stuk minder. Daarnaast ziet het lopen er onvoorstelbaar knullig uit
Tis een flinkequote:
Baard,... het enige wat ik nog weet was de belofte van Nintendo dat Mario 128 op Cube zou komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis een flinkeen bovendien komt het nieuws van Spong...
Ik denk gewoon dat ie 128 verschillende games waar Mario in voorkomt, bedoelde. Dat klopt toch redelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:12 schreef Chocobo het volgende:
Baard,... het enige wat ik nog weet was de belofte van Nintendo dat Mario 128 op Cube zou komen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat ie 128 verschillende games waar Mario in voorkomt, bedoelde. Dat klopt toch redelijk.
Vermoeiend hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef H.Flick het volgende:
Jungle Beat is echt leuk! Ik heb hem gisteren in de FRS actie gekocht en ik vermaak me er prima mee.
OOT en MM zijn de beste Zelda's die ik kenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:29 schreef Darkzell het volgende:
Hmmm...moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit een Zelda op de N64 gespeeld heb. Wel een paar op de gameboy en natuurlijk A Link To The Past op SNES.
Beetje inconsistent gemodelt (mooi hoofd, vreemd lichaam)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Mijn mario, wat doe je toch.
Ik twijfel nog of ik SSX On Tour gewoon op de PS2 zal halen of op de cube vanwege die extra characters. Tot nu toe heb ik alle SSX spellen op de PS2 gespeeld en ben dus gewend aan die controls. En aangezien de gamecube een shoulderbutton mist vraag ik me wel af eigenlijk hoe de controls bij de vorige SSX delen waren en of dit fatoenlijk te spelen was. Al vraag ik me nu af of Mario&co het wel waard zijn om het sowieso voor de cube te halen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Mijn mario, wat doe je toch.
Andere sites beweren weer dat Nintendo niet aanwezig zal zijn op de TGS.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Wij kijken uit naar 16 september, en de Tokyo Game Show, jij ook?
Nee, je maakt een grapje!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeee.... zag net screens van Mario GymnasticsMario die aan het turnen was... dit gaat te ver
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeee.... zag net screens van Mario GymnasticsMario die aan het turnen was... dit gaat te ver
![]()
als dat zo is dan is nintendo ECHT zichzelf naar de tering aan het helpen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Oh god, het bestaat echtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario GymnasticsHet gaat dezelfde mat gebruiken als DDR met Mario
Overigens speelt Peach de hoofdrol en niet Mario.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:55 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Het pad, en geen Nintendo te bekennen
Eenschquote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:30 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Laat die volgende 20 jaar maar zitten.
Dat is toch Fire Emblem.... ben wel benieuwd naar de review !quote:
Fire Emblem speel ik wel (weer eens) op de GBA.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Dat is toch Fire Emblem.... ben wel benieuwd naar de review !
Ik snap je niet.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Patent uit 2000, geen nieuws dus
Nee. Dat patent is aangevraagd voor Eternal Darkness 1. Bovendien zijn (afaik) Silicon Knights en Nintendo uit elkaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap je niet.....Kan toch zijn dat er eventueel een deel 2 aan komt?
Meen je dat nouquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef Roi het volgende:
10 november komt Mario Party 7 uit in Japan.
Net een filmpje bekeken.... verschrikkelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een Advance Wars spin-off, realtime en geen tbs dusHet is zelfs niet eens echt strategie (althans, volgens mijn eerste indrukken). Het is meer een comic 3rd person shooter.
Mario Party mag het raam uit, ik heb er nog steeds spijt van dat ik deel 4 heb gekocht, kutspelquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef Roi het volgende:
10 november komt Mario Party 7 uit in Japan.
Ik heb deel 2 ook enorm veel gespeeld(rond de 2300 uur in me profiel), alleen deel 3 trok me niet zo veel. Ik weet niet wat het is, maar had niet echt behoefte om te spelenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb gister trouwens Timesplitters: Future Perfect voor 25,50¤ besteld bij gcshop.
Deel 2 heb ik helemaal kapot gespeeld, en FP al meerdere keren van mensen geleend
Dat spel kun je eigenlijk niet laten liggen als Cubebeziter, zeker niet voor die prijs
hm, dat was dus niet de editknop
dat ding kost geen drol meer 2ehandsquote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Sorry jongens.
Maar ik beloof je wel dat ik een Gamecube heb vóór Twilight Princess uit is!
Waarom kom je nog in de gamcube topics? Als de revolution uit is koop je waarschijnlijk pas een gamecube.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Sorry jongens.
Maar ik beloof je wel dat ik een Gamecube heb vóór Twilight Princess uit is!
WTF hij heeft geen gamecube????? 1 van de irritantse nintendo fanboys heeft geeneens een gamecube????quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom kom je nog in de gamcube topics? Als de revolution uit is koop je waarschijnlijk pas een gamecube.
JA! Hij zit iedere dag na schooltijd bij de Mediamarkt zijn spelletjes te spelen achter de demopodsquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WTF hij heeft geen gamecube????? 1 van de irritantse nintendo fanboys heeft geeneens een gamecube????
daar zie ik em wel voor aanquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:08 schreef BMH het volgende:
[..]
JA! Hij zit iedere dag na schooltijd bij de Mediamarkt zijn spelletjes te spelen achter de demopods![]()
4 is afschuwelijk, maar 5 en 6 zijn dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mario Party mag het raam uit, ik heb er nog steeds spijt van dat ik deel 4 heb gekocht, kutspel
WW was gewoon goed.quote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef H.Flick het volgende:
Als je een totaal verneukte sfeer en eindeloos backtracken vermakelijk vindt wel ja.
ik vind het een absolute aanrader, toevallig dat ik 'm net sinds eergister aan het spelen ben, terwijl de andere resident evil(s) niet meer dan 15 minuten in mn cube gezeten hebben waarna ik vanwege frustratie qua bediening het aan de kant gegooid heb en vervolgens nooit meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:03 schreef Hellrazor het volgende:
is het verstandig om RE4 te halen als ik nooit een fan van de serie ben geweest ?
ik heb altijd de besturing kut gevonden en ik vond het vaak ook te eng
maar als ik zo naar mijn ngc kijk zie ik dat hij iets nieuws wil
Ieder zijn eigen mening, maar ik vond het een walgelijk slecht spel.quote:Op zondag 11 september 2005 19:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
WW was gewoon goed.
PoP;SoT met verbeterd vechtsysteem, ik vond het leuk
Als je op easy speelt, mis je het engste stuk van het spel.quote:Op zondag 11 september 2005 21:26 schreef Platina het volgende:
Ik heb Resident Evil 4 ook sinds vrijdag, ik speel wel op easy want normal mode is niet stoer
een eng stuk? in resi 4?? waar?quote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je op easy speelt, mis je het engste stuk van het spel..
Wha wie wat waar!quote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je op easy speelt, mis je het engste stuk van het spel..
Absoluut niet mooier. Het ziet eruit als een typisch sonic team spel. Die gasten maken textures voor de dreamcast en poorten het naar andere consoles.. Zoo lelijk.quote:Op maandag 12 september 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee Liz, misschien kan je kijken op de nintendosite? Daar staat vast wel iets mbt nieuwe accessoires. Ook zou je kunnen bellen of mailen.
Sonic Riders lijkt trouwens bizar veel op F-Zero, maar dan zo mogelijk nog mooier:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*meer*
Jammer dat ze het tactische element eruit gehaald hebben. Dat maakte de GB versies briljant. Het ziet er nu uit als een standaard 3trd person shooter !quote:Op maandag 12 september 2005 20:04 schreef speknek het volgende:
Twordt trouwens tijd voor een Battalion Wars review.
Neequote:Op maandag 12 september 2005 20:03 schreef speknek het volgende:
Ze moeten gewoon een keer een Mario en Sonic spel maken. Dat je tussen de twee moet wisselen om bepaalde platformdelen op te lossen enzo.
Er zit nog wel een tactisch element in hoorquote:Op maandag 12 september 2005 20:19 schreef Chocobo het volgende:
Jammer dat ze het tactische element eruit gehaald hebben. Dat maakte de GB versies briljant. Het ziet er nu uit als een standaard 3trd person shooter !
Of Sonic in een Smash Brothers gamequote:Op maandag 12 september 2005 20:03 schreef speknek het volgende:
Ze moeten gewoon een keer een Mario en Sonic spel maken. Dat je tussen de twee moet wisselen om bepaalde platformdelen op te lossen enzo.
neequote:Op maandag 12 september 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Of Sonic in een Smash Brothers game. Kan je eindelijk eens echt Mario afmaken met Sonic.
jaquote:Op maandag 12 september 2005 22:20 schreef H.Flick het volgende:
Dan moeten ze Mario laten meedoen in een Mortal Kombat op de GC. En dan kan je op de meest vreselijke manieren Mario afslachten
Geen idee maar zoveel kost die nu ook weer niet ! Even een beetje surfen en je hebt er 1 gevonden.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:44 schreef neggix het volgende:
Weet iemand waar je nog een losse GC kan bestellen???
Die AW theme hebben ze er later dan ook gewoon toegevoegd. Het is niet van dezelfde makers als AW op de GBA, en in beginsel dus helemaal niet ontworpen als een AW game.quote:Op maandag 12 september 2005 20:19 schreef Chocobo het volgende:
Jammer dat ze het tactische element eruit gehaald hebben. Dat maakte de GB versies briljant. Het ziet er nu uit als een standaard 3trd person shooter !
helemaal zo'n gek idee nog nietquote:Op maandag 12 september 2005 20:03 schreef speknek het volgende:
Alleen een beetje erg veel Mario & Luigi Superstar Saga....quote:Op woensdag 14 september 2005 08:21 schreef grasmat het volgende:
[..]
helemaal zo'n gek idee nog niet
Wat een mooie paarse bekers heb jij daar.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef Cerbie het volgende:
Weer eens een nieuw spel voor de Cube gekocht
[afbeelding]
Ik heb m op de Xbox vanwege de (fantástische) multiplayerquote:Op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef Cerbie het volgende:
Weer eens een nieuw spel voor de Cube gekocht
[afbeelding]
Zou beter zijn als het naar de revolution zouden porten, de gc is zo goed als dood.quote:TGS 2005: Baten Kaitos II announced for GameCube
Second installment of Namco's GameCube RPG to be shown at the Tokyo Game Show.
According to the latest issue of Famitsu magazine, Namco is developing a sequel to its GameCube RPG, Baten Kaitos. Titled Baten Kaitos II, the game is slated for release in Japan this December.
Baten Kaitos II will take place in the same fantasy world as the original installment, albeit 20 years prior to the original. The main character is a youth named Sagi, a cheerful assassin who works for the powerful Alfard Empire, which also appeared in the original Baten Kaitos. The sequel will see Sagi go on a journey to find the source of a series of unnatural phenomena. Journeying together with Sagi on his adventures is heroine Milly and a mysterious mechanical doll named Giro. Milly works in the same assassin group as Sagi, while Giro meets up with Sagi during his quest to discover his origins. Namco hints there will be additional party members, including characters from the original Baten Kaitos.
Baten Kaitos II will feature new continents to explore, although players will also get to revisit towns and dungeons that were present in the original. The game will once again feature the unique "Magnus" card-battle system. A trailer of Baten Kaitos II will be on display at Tokyo Game Show 2005.
quote:Closing Comments
Nintendo fans too often have a bad habit of snapping up anything developed by the Big N and ignoring just about everything else. It would be a shame if this misguided routine caused Battalion Wars to go unnoticed because it really is a game that deserves the collective attention of GameCube owners. I had my doubts that Kuju could pull the title off, but my skepticism has been wiped out like the Xylvanian Army. With tight control, mostly intuitive squad management, a wide assortment of soldier and vehicle types, great physics, and huge landscapes upon which epic wars wage, Battalion Wars is a blast. It has some problems -- a quirky inability to micromanage individual units while giving full-battalion commands, fewer levels than I would have liked and no multiplayer mode -- but while it lasts gamers will find themselves unable to stop playing.
This is a sleeper hit. Check it out.
And Nintendo, get Kuju started on the Revolution sequel now and make sure it's got a fully developed online mode.
8.0 Presentation
Crisp full-motion animation, slick menus, zoomable map interface, and real-time dialogue come together for a comical, stylized experience.
8.0 Graphics
A point of debate for us. However, despite the game's low-resolution textures, it delivers big worlds with lots of units on-screen, huge explosions and little extras like grass, all at 30 frames.
7.5 Sound
We personally like the over-the-top and colorful voice acting in the game, but we realize not everybody will. Standard music fills the space.
9.0 Gameplay
Unexpectedly fun. Tight control and smart strategic management come together. Only a few kinks in the management system and squad AI detract from the exprience.
7.5 Lasting Appeal
Some 20 standard missions will keep games busy for a little while. A scoring system encourages gamers to re-play levels. Lack of multiplayer mode hurts.
8.8 OVERALL
(out of 10 / not an average)
Dat klinkt toch wel weer erg gaaf.. Als ik hem goedkoop kan vinden kan ik hem niet laten schieten denk ik. Sowieso is er weinig totaan Twilight Princes..quote:Battalion Wars shines when individual control and troop management are successfully combined during frenzied battles. Running over mountainous landscapes with legions of solders in tow is an empowering experience and players will undoubtedly love it. However, better still is defeating an enemy by strategically deploying ack-acks against enemy bombers while simultaneously commanding riflemen to take down threatening bazooka veterans and still finding the time to pilot a battle station against advancing heavy tanks. These situations are downright awesome and wholly addictive -- even for gamers normally uninterested in strategic games. Here's a true story. During play tests with the title, nearly every editor (and otherwise) stopped by our desks to watch us go at it, and we're unable to count how many times people returned the next day wanting to try it for themselves. Anybody who spent more than 20 minutes with the game told us they were buying it.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 14 september 2005 15:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat een mooie paarse bekers heb jij daar.![]()
Nette review.... jammer dat het niet de DS Advance Wars is.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN Batallion Wars review:
[..]
RE4 en PMquote:Op donderdag 15 september 2005 11:23 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nu ook RE4 , Paper Mario en Animal Crossing.
Mijn vriendin verslaafd aan AC en ik vind Paper Mario nu al geweldig! En dan begin ik pas aan chapter 1
RE4 bewaar ik voor de donkere dagen, licht dimmen en bang worden maar. Het ziet er iig super uit, idem voor de sfeer. Al ben ik nog niet ver
Ik had koopzin en frs hun 3=2quote:Op donderdag 15 september 2005 12:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
RE4 en PMToch wel een van de betere games op de Cube
Scan uit de Famitsuquote:Op donderdag 15 september 2005 00:41 schreef mikando18 het volgende:
Holy shit er worden nog exlusieve third party spellen voor de cube gemaakt![]()
[..]
Zou beter zijn als het naar de revolution zouden porten, de gc is zo goed als dood.
Ik ook ! Lijkt me wel cool nog steeds !quote:Op donderdag 15 september 2005 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet BK1 nog steeds spelen
Wat hij zegt. Maar ik moet het nog kopenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook ! Lijkt me wel cool nog steeds !
Baiten Katosquote:Op donderdag 15 september 2005 13:28 schreef H.Flick het volgende:
Wat is BK?.
En Paper Mario is dus leuk? Ik wil toch nog 3 games bij de FRS halen, dus dan zet ik die op het lijstje.
Oh, het verhaal kijk ik niet naar bij Mario, dat is sinds de nes constant hetzelfdequote:Op donderdag 15 september 2005 13:51 schreef speknek het volgende:
Ik vond Paper Mario redelijk. Veel hetzelfde, en geen boeiend verhaal.
Ik zag hem pas voor 30 euroquote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef -Yuna- het volgende:
Paper mario is mijn favoriete game. Al die karakters en zelfs de gevechten zijn leuk
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:29 schreef Cheiron het volgende:
ARGH! smerige hoerige ...
Vraag 2: Ik miste een kutscene, en heb daarna gesaved an afgesloten. Toen ik weer opstartte leek de Prins wel Raziel (uit hoe-heet-die-game-ook-al-weer). Kan iemand mij vertellen wat er met hem gebeurd is, en waarom zijn energie nu steeds afneemt?
Ik zou jullie zeer erkentelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vreemd trouwens, dat ik soms geen energie verllies..hmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
het gaat langzaam en vrij geleidelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 20:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Vreemd trouwens, dat ik soms geen energie verllies..hmm
Ik heb het spel met de release gekocht dus heb het volle pond ervoor betaald en zelfs dat was het spel dubbel en dwars waard.quote:
Nee, Ubisoft is lekker. Warrior Within is niet eens uit te spelen, en er zitten talloze glitches inquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:34 schreef Cerbie het volgende:
kut EA
Timesplitters 3 alweer vastgelopen, zoveel hebben alle andere spellen die ik op de Cube heb gespeeld bij elkaar nog niet gecrashed
Xbox versie idem !quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, Ubisoft is lekker. Warrior Within is niet eens uit te spelen, en er zitten talloze glitches in
Heb jij die?quote:
ik heb wel last van bugs gehad, maar kon em wel uitspelenquote:
Dat kan je inderdaad vergetenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb jij die?
Ik heb namelijk ubisoft gemaild dat ik mijn geld terug wil, of een foutvrije versie. Fat chance dat ik bericht terug krijg, maar toch
Ja, kun je wel met een smiley reageren, maar ik heb het op een console nog nooit mee gemaakt dat ik vastzat in een spel omdat het spel niet juist reageerde. Voor de PC kan er een patch worden uitgebracht, nou doe dan maar een omruil actie voor de console bezitters.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:56 schreef pkwarts het volgende:
Ik weet niet of hij al langs gekomen is, ik vond het zelf iig erg gaaf:
Klik
Een video van een zieke gast die Ikaruga speelt, zowel player 1 als player 2 tegelijk.
Dat is echt ziekelijk gewoon. In Timesplitters zat ook zo'n minigame dat je met elke hand een geweer bestuurde, en dat lukt je gewoon bijna niet, onafhankelijk twee dingen besturen.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:56 schreef pkwarts het volgende:
Ik weet niet of hij al langs gekomen is, ik vond het zelf iig erg gaaf:
Klik
Een video van een zieke gast die Ikaruga speelt, zowel player 1 als player 2 tegelijk.
Dat is een echte game bug..... en ergquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:46 schreef HomerJ het volgende:
Heb ik ook wel is gehad met Prince of Persia: Sands Of time(Cube)
Ik zat op 33% van het spel en kwam in een kamer waar een deur moet open gaan, maar ik had op een verkeerde moment gesaved en toen bleef ik voor eeuwig vast in die kamer. Moest ik hem weer overnieuw spelen(4 uur)![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef Roi het volgende:
[..]
!
Deze hoort er ook bij
[afbeelding]
Heel cool spel, maar speel jij niet heel veel door elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:59 schreef H.Flick het volgende:
Morgen ga ik met Paper Mario beginnen! Lijkt me geweldig!
*PETS*quote:Op zondag 18 september 2005 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag trouwens bij de Intertoys vandaag een hoop games voor 9.99 staan, waaronder Harvest Moon en Tony Hawk's Underground 2.
Ik heb ze ook nie gekocht om diezelfde backogquote:Op zondag 18 september 2005 08:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*PETS*
Jou backlog is al gigantisch
Dat komt door die 3=2 actiequote:Op zondag 18 september 2005 08:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel cool spel, maar speel jij niet heel veel door elkaar
Het valt opzich nog best mee, eigenlijk. Ik heb Fahrenheit inmiddels uitgespeeld en de rest van mijn backlog was al tijden gigantisch. Mijn enige probleem is dat ik het waarschijnlijk niet ga halen om de backlog weg te werken totdat de Xbox360 komt.quote:
Dude waarom doe je hem weg?quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[TK] Gamecube + 2 Controllers + 18 Spellen
![]()
Geen Zelda meer ?quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[TK] Gamecube + 2 Controllers + 18 Spellen
![]()
Enige reden dat ik me cube niet verkoop.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 09:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Enige reden dat ik me cube niet verkoop.
ISS98 start ik nog regelmatig op, maar verder eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 19 september 2005 11:08 schreef speknek het volgende:
Mja, maar ik heb het nu ook met m'n N64. Hij staat eigenlijk een beetje in de weg, maar weggooien is ook weer zo zonde.
Beetje sparenquote:
iddquote:Op maandag 19 september 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet je ouwe consoles gewoon terug in de doos doen en een mooie plekje geven op de kast
Ik heb vorige week nog een N64 gekocht op eBay.quote:Op maandag 19 september 2005 11:08 schreef speknek het volgende:
Mja, maar ik heb het nu ook met m'n N64. Hij staat eigenlijk een beetje in de weg, maar weggooien is ook weer zo zonde.
niks gammel! Hij voelt juist heel stevig aan!quote:Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef H.Flick het volgende:
De GC controller voelt gammel aan, De analoge sticks van zowel de Xbox als de PS2 controller voelen veel fijner aan (zeker die C-stick is helemaal niks). De triggers zijn wel fijn.
Maar ik vind het veruit de minste van de 3.
Voor iedereen persoonlijk. Ik vind de Cube pad het minst.... vreemde knoppen situaties soms.quote:Op maandag 19 september 2005 17:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
niks gammel! Hij voelt juist heel stevig aan!
Ik vind die van de NGC het fijnst![]()
Van de UK technical Support manager. Altijd leuk om te kijken wat boze mails teweeg brengen.quote:I am not aware of when you purchased your game, however in accordance with the terms of sale your initial query should be made to the retailer for a refund, if your original receipt has expired we would be happy to offer you an alternative game in exchange for this product.
We of course regret any inconvenience this situation has caused you and hope to work with you to find a suitable alternative.
Netjes hoorquote:Op maandag 19 september 2005 21:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Van de UK technical Support manager. Altijd leuk om te kijken wat boze mails teweeg brengen.
(gaat over warrior within en de belachelijke glitches die erin zitten)
Heb ToS laatst ook weer opgepakt. Zat 20 uur in het spel toen. Na 2 uur weer laten liggen. Nu raak ik hem niet meer aan.... niet mijn spel zeg maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Zonet eindelijk ToS uitgespeeld, had het ooit eens snel opgeslagen en toen een half jaar niet gespeeld ofzoIk had geen idee waar ik was, bleek ik enkele minuten van mister eindbaas af te zitten. Ik kneep em want ik had echt amper items meer... maar ik heb em in de pan gehakt
Woei!
Dat was dus best wel een makkelijke eindbaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik was dus ook echt de hele verhaallijn kwijtGeen idee waar ik was, wat ik moest doen... en nu weet ik nog steeds niet
Dat is het meest geniale einde OOIT in een game. Het is natuurlijk de bedoeling dat de gamer zelf kiest en bij mij werkte het, ik zei mijn gekozen naam hard-opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tales of Symphonia
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Een tijdjequote:Op woensdag 21 september 2005 12:23 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jeez, Pheno, hoe lang ben je daar mee bezig geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Cool voor je echter deel ik je enthousiasme nietquote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef Cheiron het volgende:
YES!
Smash Brothers ligt thuis op mij te wachten
Hey supervet man ! Dat is echt één van de beste cube games imho! Vooral in multiplayer na wat drank of jointjes is het spel een waar genot, je gaat je helemaal inleven in die matchesquote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef Cheiron het volgende:
YES!
Smash Brothers ligt thuis op mij te wachten
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool voor je echter deel ik je enthousiasme niet
Wario Warez ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat is trouwens qua multi-player (2 spelers meestal) een aanrader op de GC?
ik ben eig wel een keer uitgekeken op mario-kart en Soul-calibur II.
Ik zweer bij ssbmquote:Op woensdag 21 september 2005 19:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[fok!block'ed]quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Smash Bros zuigt.
En als SSBM je niet trekt, moet je Monkey Ball 2 hebben voor multiplayerquote:Op woensdag 21 september 2005 19:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |