quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:55 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Het pad, en geen Nintendo te bekennen
Eenschquote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:30 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Laat die volgende 20 jaar maar zitten.
Dat is toch Fire Emblem.... ben wel benieuwd naar de review !quote:
Fire Emblem speel ik wel (weer eens) op de GBA.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Dat is toch Fire Emblem.... ben wel benieuwd naar de review !
Ik snap je niet.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Patent uit 2000, geen nieuws dus
Nee. Dat patent is aangevraagd voor Eternal Darkness 1. Bovendien zijn (afaik) Silicon Knights en Nintendo uit elkaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap je niet.....Kan toch zijn dat er eventueel een deel 2 aan komt?
Meen je dat nouquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef Roi het volgende:
10 november komt Mario Party 7 uit in Japan.
Net een filmpje bekeken.... verschrikkelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een Advance Wars spin-off, realtime en geen tbs dusHet is zelfs niet eens echt strategie (althans, volgens mijn eerste indrukken). Het is meer een comic 3rd person shooter.
Mario Party mag het raam uit, ik heb er nog steeds spijt van dat ik deel 4 heb gekocht, kutspelquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef Roi het volgende:
10 november komt Mario Party 7 uit in Japan.
Ik heb deel 2 ook enorm veel gespeeld(rond de 2300 uur in me profiel), alleen deel 3 trok me niet zo veel. Ik weet niet wat het is, maar had niet echt behoefte om te spelenquote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb gister trouwens Timesplitters: Future Perfect voor 25,50¤ besteld bij gcshop.
Deel 2 heb ik helemaal kapot gespeeld, en FP al meerdere keren van mensen geleend
Dat spel kun je eigenlijk niet laten liggen als Cubebeziter, zeker niet voor die prijs
hm, dat was dus niet de editknop
dat ding kost geen drol meer 2ehandsquote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Sorry jongens.
Maar ik beloof je wel dat ik een Gamecube heb vóór Twilight Princess uit is!
Waarom kom je nog in de gamcube topics? Als de revolution uit is koop je waarschijnlijk pas een gamecube.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Sorry jongens.
Maar ik beloof je wel dat ik een Gamecube heb vóór Twilight Princess uit is!
WTF hij heeft geen gamecube????? 1 van de irritantse nintendo fanboys heeft geeneens een gamecube????quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom kom je nog in de gamcube topics? Als de revolution uit is koop je waarschijnlijk pas een gamecube.
JA! Hij zit iedere dag na schooltijd bij de Mediamarkt zijn spelletjes te spelen achter de demopodsquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
WTF hij heeft geen gamecube????? 1 van de irritantse nintendo fanboys heeft geeneens een gamecube????
daar zie ik em wel voor aanquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:08 schreef BMH het volgende:
[..]
JA! Hij zit iedere dag na schooltijd bij de Mediamarkt zijn spelletjes te spelen achter de demopods![]()
4 is afschuwelijk, maar 5 en 6 zijn dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mario Party mag het raam uit, ik heb er nog steeds spijt van dat ik deel 4 heb gekocht, kutspel
WW was gewoon goed.quote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef H.Flick het volgende:
Als je een totaal verneukte sfeer en eindeloos backtracken vermakelijk vindt wel ja.
ik vind het een absolute aanrader, toevallig dat ik 'm net sinds eergister aan het spelen ben, terwijl de andere resident evil(s) niet meer dan 15 minuten in mn cube gezeten hebben waarna ik vanwege frustratie qua bediening het aan de kant gegooid heb en vervolgens nooit meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:03 schreef Hellrazor het volgende:
is het verstandig om RE4 te halen als ik nooit een fan van de serie ben geweest ?
ik heb altijd de besturing kut gevonden en ik vond het vaak ook te eng
maar als ik zo naar mijn ngc kijk zie ik dat hij iets nieuws wil
Ieder zijn eigen mening, maar ik vond het een walgelijk slecht spel.quote:Op zondag 11 september 2005 19:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
WW was gewoon goed.
PoP;SoT met verbeterd vechtsysteem, ik vond het leuk
Als je op easy speelt, mis je het engste stuk van het spel.quote:Op zondag 11 september 2005 21:26 schreef Platina het volgende:
Ik heb Resident Evil 4 ook sinds vrijdag, ik speel wel op easy want normal mode is niet stoer
een eng stuk? in resi 4?? waar?quote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je op easy speelt, mis je het engste stuk van het spel..
Wha wie wat waar!quote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je op easy speelt, mis je het engste stuk van het spel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |