Oh, het verhaal kijk ik niet naar bij Mario, dat is sinds de nes constant hetzelfdequote:Op donderdag 15 september 2005 13:51 schreef speknek het volgende:
Ik vond Paper Mario redelijk. Veel hetzelfde, en geen boeiend verhaal.
Ik zag hem pas voor 30 euroquote:Op donderdag 15 september 2005 19:24 schreef -Yuna- het volgende:
Paper mario is mijn favoriete game. Al die karakters en zelfs de gevechten zijn leuk
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:29 schreef Cheiron het volgende:
ARGH! smerige hoerige ...
Vraag 2: Ik miste een kutscene, en heb daarna gesaved an afgesloten. Toen ik weer opstartte leek de Prins wel Raziel (uit hoe-heet-die-game-ook-al-weer). Kan iemand mij vertellen wat er met hem gebeurd is, en waarom zijn energie nu steeds afneemt?
Ik zou jullie zeer erkentelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vreemd trouwens, dat ik soms geen energie verllies..hmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
het gaat langzaam en vrij geleidelijkquote:Op donderdag 15 september 2005 20:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Vreemd trouwens, dat ik soms geen energie verllies..hmm
Ik heb het spel met de release gekocht dus heb het volle pond ervoor betaald en zelfs dat was het spel dubbel en dwars waard.quote:
Nee, Ubisoft is lekker. Warrior Within is niet eens uit te spelen, en er zitten talloze glitches inquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:34 schreef Cerbie het volgende:
kut EA
Timesplitters 3 alweer vastgelopen, zoveel hebben alle andere spellen die ik op de Cube heb gespeeld bij elkaar nog niet gecrashed
Xbox versie idem !quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, Ubisoft is lekker. Warrior Within is niet eens uit te spelen, en er zitten talloze glitches in
Heb jij die?quote:
ik heb wel last van bugs gehad, maar kon em wel uitspelenquote:
Dat kan je inderdaad vergetenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb jij die?
Ik heb namelijk ubisoft gemaild dat ik mijn geld terug wil, of een foutvrije versie. Fat chance dat ik bericht terug krijg, maar toch
Ja, kun je wel met een smiley reageren, maar ik heb het op een console nog nooit mee gemaakt dat ik vastzat in een spel omdat het spel niet juist reageerde. Voor de PC kan er een patch worden uitgebracht, nou doe dan maar een omruil actie voor de console bezitters.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:56 schreef pkwarts het volgende:
Ik weet niet of hij al langs gekomen is, ik vond het zelf iig erg gaaf:
Klik
Een video van een zieke gast die Ikaruga speelt, zowel player 1 als player 2 tegelijk.
Dat is echt ziekelijk gewoon. In Timesplitters zat ook zo'n minigame dat je met elke hand een geweer bestuurde, en dat lukt je gewoon bijna niet, onafhankelijk twee dingen besturen.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:56 schreef pkwarts het volgende:
Ik weet niet of hij al langs gekomen is, ik vond het zelf iig erg gaaf:
Klik
Een video van een zieke gast die Ikaruga speelt, zowel player 1 als player 2 tegelijk.
Dat is een echte game bug..... en ergquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:46 schreef HomerJ het volgende:
Heb ik ook wel is gehad met Prince of Persia: Sands Of time(Cube)
Ik zat op 33% van het spel en kwam in een kamer waar een deur moet open gaan, maar ik had op een verkeerde moment gesaved en toen bleef ik voor eeuwig vast in die kamer. Moest ik hem weer overnieuw spelen(4 uur)![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef Roi het volgende:
[..]
!
Deze hoort er ook bij
[afbeelding]
Heel cool spel, maar speel jij niet heel veel door elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:59 schreef H.Flick het volgende:
Morgen ga ik met Paper Mario beginnen! Lijkt me geweldig!
*PETS*quote:Op zondag 18 september 2005 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag trouwens bij de Intertoys vandaag een hoop games voor 9.99 staan, waaronder Harvest Moon en Tony Hawk's Underground 2.
Ik heb ze ook nie gekocht om diezelfde backogquote:Op zondag 18 september 2005 08:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*PETS*
Jou backlog is al gigantisch
Dat komt door die 3=2 actiequote:Op zondag 18 september 2005 08:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel cool spel, maar speel jij niet heel veel door elkaar
Het valt opzich nog best mee, eigenlijk. Ik heb Fahrenheit inmiddels uitgespeeld en de rest van mijn backlog was al tijden gigantisch. Mijn enige probleem is dat ik het waarschijnlijk niet ga halen om de backlog weg te werken totdat de Xbox360 komt.quote:
Dude waarom doe je hem weg?quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[TK] Gamecube + 2 Controllers + 18 Spellen
![]()
Geen Zelda meer ?quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[TK] Gamecube + 2 Controllers + 18 Spellen
![]()
Enige reden dat ik me cube niet verkoop.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 09:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Enige reden dat ik me cube niet verkoop.
ISS98 start ik nog regelmatig op, maar verder eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 19 september 2005 11:08 schreef speknek het volgende:
Mja, maar ik heb het nu ook met m'n N64. Hij staat eigenlijk een beetje in de weg, maar weggooien is ook weer zo zonde.
Beetje sparenquote:
iddquote:Op maandag 19 september 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet je ouwe consoles gewoon terug in de doos doen en een mooie plekje geven op de kast
Ik heb vorige week nog een N64 gekocht op eBay.quote:Op maandag 19 september 2005 11:08 schreef speknek het volgende:
Mja, maar ik heb het nu ook met m'n N64. Hij staat eigenlijk een beetje in de weg, maar weggooien is ook weer zo zonde.
niks gammel! Hij voelt juist heel stevig aan!quote:Op maandag 19 september 2005 17:02 schreef H.Flick het volgende:
De GC controller voelt gammel aan, De analoge sticks van zowel de Xbox als de PS2 controller voelen veel fijner aan (zeker die C-stick is helemaal niks). De triggers zijn wel fijn.
Maar ik vind het veruit de minste van de 3.
Voor iedereen persoonlijk. Ik vind de Cube pad het minst.... vreemde knoppen situaties soms.quote:Op maandag 19 september 2005 17:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
niks gammel! Hij voelt juist heel stevig aan!
Ik vind die van de NGC het fijnst![]()
Van de UK technical Support manager. Altijd leuk om te kijken wat boze mails teweeg brengen.quote:I am not aware of when you purchased your game, however in accordance with the terms of sale your initial query should be made to the retailer for a refund, if your original receipt has expired we would be happy to offer you an alternative game in exchange for this product.
We of course regret any inconvenience this situation has caused you and hope to work with you to find a suitable alternative.
Netjes hoorquote:Op maandag 19 september 2005 21:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Van de UK technical Support manager. Altijd leuk om te kijken wat boze mails teweeg brengen.
(gaat over warrior within en de belachelijke glitches die erin zitten)
Heb ToS laatst ook weer opgepakt. Zat 20 uur in het spel toen. Na 2 uur weer laten liggen. Nu raak ik hem niet meer aan.... niet mijn spel zeg maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:32 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Zonet eindelijk ToS uitgespeeld, had het ooit eens snel opgeslagen en toen een half jaar niet gespeeld ofzoIk had geen idee waar ik was, bleek ik enkele minuten van mister eindbaas af te zitten. Ik kneep em want ik had echt amper items meer... maar ik heb em in de pan gehakt
Woei!
Dat was dus best wel een makkelijke eindbaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik was dus ook echt de hele verhaallijn kwijtGeen idee waar ik was, wat ik moest doen... en nu weet ik nog steeds niet
Dat is het meest geniale einde OOIT in een game. Het is natuurlijk de bedoeling dat de gamer zelf kiest en bij mij werkte het, ik zei mijn gekozen naam hard-opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tales of Symphonia
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Een tijdjequote:Op woensdag 21 september 2005 12:23 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jeez, Pheno, hoe lang ben je daar mee bezig geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Cool voor je echter deel ik je enthousiasme nietquote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef Cheiron het volgende:
YES!
Smash Brothers ligt thuis op mij te wachten
Hey supervet man ! Dat is echt één van de beste cube games imho! Vooral in multiplayer na wat drank of jointjes is het spel een waar genot, je gaat je helemaal inleven in die matchesquote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef Cheiron het volgende:
YES!
Smash Brothers ligt thuis op mij te wachten
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool voor je echter deel ik je enthousiasme niet
Wario Warez ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat is trouwens qua multi-player (2 spelers meestal) een aanrader op de GC?
ik ben eig wel een keer uitgekeken op mario-kart en Soul-calibur II.
Ik zweer bij ssbmquote:Op woensdag 21 september 2005 19:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat is trouwens qua multi-player (2 spelers meestal) een aanrader op de GC?
ik ben eig wel een keer uitgekeken op mario-kart en Soul-calibur II.
[fok!block'ed]quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Smash Bros zuigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |