quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:40 schreef SynXteR het volgende:
mag ik de code?:P
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | [img]http://www.yourupload.com/uploads/8dc1e-bb5.JPG[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/0/1/4/1998958277_1999998873_dido48x48.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/2/9/6/1998942122_1999998873_joost48x48.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/8/e/4/1998978211_1999998873_ingrid48x48.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/c/9/d/1998981731_1999998873_linda48x48.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/8/5/4/1998931994_1999998873_menno48x48.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/4/3/3/1998974244_1999998873_nathalie48x48.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/f/7/c/1998924505_1999998873_rikkert48x48.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/f/e/a/1998988955_1999998873_chantal48x48.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/0/7/e/1998966893_1999998873_lieske48x48.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/b/5/8/1998963352_1999998873_tanja48x48.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/c/0/2/1995238017_1999998863_Rob_thumb_out.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/a/1/2/1998933030_1999998873_roel48x48.jpg[/img] [img]http://www.talpa.tv/upload_mm/d/8/4/1995307949_1999998873_ralph48x48.jpg[/img] Vorige delen: http://forum.fok.nl/topic/717934 http://forum.fok.nl/topic/744965 Hier verder!!! |
"Denk je dat er nog iets gaat gebeuren in het huis?"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef schatje het volgende:
Menno stelt wel de juiste vragen enzo.
Donequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef SynXteR het volgende:
Uhh. ja als teamlead dat voor ons wilt doen![]()
Pijp-verhalen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:49 schreef SynXteR het volgende:
lol linda met haar pijp verhalen
Ik hoop wel dat ze een beetje op tijd gaan n..ken dan.. vannacht ook al weinig slaap gehadquote:
zelfde probleem hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze een beetje op tijd gaan n..ken dan.. vannacht ook al weinig slaap gehad
Of wacht, het is een hand-standjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef Peter6000 het volgende:
best wel een mooi rood kruisje in dat witte vlakje
zo te zien de buik aan het voerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:06 schreef SynXteR het volgende:
Weet iemand wat linda aan het doen is? in de keuken?
ik zit me te ergeren aan het gebrek aan douche- en jaccuzi scenesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
Niemand reageert meer, jullie zijn zeker met Linda bezig
![]()
Ik ook en het liefst naaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zit me te ergeren aan het gebrek aan douche- en jaccuzi scenes
Ik wil ingrid zien!!
Bij mij Dido (vanwege haar onderkoelde analyses) en Roel (omdat hij cognitieve en biologische psychologie heeft gestudeerd)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:17 schreef LuQas het volgende:
Dido, Chantal en Rikkert zijn mijn favorieten momenteel.
Dat merk je vanzelf wel als je opeens niet meer kunt reagerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal gaat met Tanja in discussie over haar nicotineverslaving. Ze biedt aan "mee te zwangeren".
Ach joh, Tanja, als je kind mismaakt geboren wordt kan die later alsnog de beelden van jou niet verantwoordelijke gedrag zien. (mag ik dit eigenlijk typen, of krijg je voor zoiets een ban).
Chantalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hahaha die domme zwangere tut wordt eindelijk ondervraagd door dat toffe wijf (ken d'r naam niet)
"ik weet wel dat ik zwanger ben, maar ik weet niet dat ik zwanger ben"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hahaha die domme zwangere tut wordt eindelijk ondervraagd door dat toffe wijf (ken d'r naam niet)
Kun je ff submitten op http://bigbrother.fok.tv. Iemand daar heeft een + account.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef CocaColaLight het volgende:
lang leve schoolbank.nl
Met een search op Dido en Heemstede krijg je het volgende Dido van Kuijk.
Met een quote op alleen bij de basis school: ik weet nog dat we de musical deden, ik speelde de hoofdrol(oma) in jackpot! en dat mijn rok afzakte op het ...
De rest heb je een schoolbank "plus" account nodig. en daarvoor moet je lappen.
Idd.... heel appartquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:33 schreef LuQas het volgende:
Trouwens, op de big-brother site staat ineens GEEN kruis meer door de foto van Rob, terwijl die er eerst nog wel was!![]()
![]()
Kruis is dan wel weg maar nog wel een blauwe streep !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:33 schreef LuQas het volgende:
Trouwens, op de big-brother site staat ineens GEEN kruis meer door de foto van Rob, terwijl die er eerst nog wel was!![]()
![]()
.nl ipv van .tv zeg maar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kun je ff submitten op http://bigbrother.fok.tv. Iemand daar heeft een + account.
Menno is ook op zoek naar seksquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:43 schreef Sassefras het volgende:
In de spits van vandaag staat een heel stuk over Big brother.
daarin staat ook over LINDA : Linda werkt in de horeca en danst graag. Zij wil binnen het huis sex vinden, ze kan niet zonder..![]()
dat belooft nog wat.. !!! (is ze al aan het zoeken?)
Heeeee, wat doet diequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:44 schreef LuQas het volgende:Dido
Wat is zij ontzettend leuk en eerlijk en spontaan.
Zie, ik heb reeds ge-edit. Ik deed : O i.p.v. O +quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeeee, wat doet die- smiley in je bericht
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:47 schreef LuQas het volgende:
[..]
Zie, ik heb reeds ge-edit. Ik deed : O i.p.v. O +
Ja veel interesanter en slimmer tenminste.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:54 schreef Darklight het volgende:
Dido is wel leuk ja, leuker als die andere wijven
Gelukkig leven heeft ze niet gehad nee...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:10 schreef LuQas het volgende:
En haar moeder is er met een vrouw vandoor gegaan, het houdt niet op...;(
Arme Dido![]()
Heeeeeeeee, DIT IS LASTERquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:19 schreef BBscanner het volgende:
Ze leest geen krant! (wie is maxima)![]()
quote:
Hij was bang dat ze hem in z'n nakie zouden zien. Toen zei Dido dat ie gewoon zijn badjas kan aanhouden om een onderbroek aan te trekken. Vervolgens ging ie met zijn badjas aan én met de rug naar de camera dat doen. Hij stond heel strak tegen de deur van de douchecabine.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef SynXteR het volgende:
is er wat gebeurd?
hij was er dus gewoon tegen op aan het rijdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij was bang dat ze hem in z'n nakie zouden zien. Toen zei Dido dat ie gewoon zijn badjas kan aanhouden om een onderbroek aan te trekken. Vervolgens ging ie met zijn badjas aan én met de rug naar de camera dat doen. Hij stond heel strak tegen de deur van de douchecabine.
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:44 schreef Peter6000 het volgende:
18:40 Lieske heeft het over het enige onderwerp waar ze over mee kan praten: het studentenleven, dit keer in gesprek met Joost. Weet niet van wie het initiatief kwam, om hierover te gaan beginnen. Joost stelt belangstellende vragen, weet niet of het echte of quasi belangstelling is.![]()
Tussendoor scheeuwt Linda over vlees en een vriezer. Wat heeft ze toch een schreeuwende stem.![]()
Ik ben benieuwd hoe zijn 3 kunstbenen de eenzame opsluiting hebben doorstaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:59 schreef Falco het volgende:
Rob zit in zijn eentje op de logeerkamer zich kapot te vervelen. Maar hij komt wel terug en da's fijn!
ik ben er niet zo heel zeker van dat ze dat soort shots gaan blijven uitzenden eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef CocaColaLight het volgende:
rtl baulefout melde net ook dat rob nog in een apparte ruimte zou zitten.
het zal mij benieuwen dido is nu nog netjes geschoren aan de onderkant. Gaat ze het bijhouden of wordt het net als Guns and Roses Welcome to the jungle....
time will tell
Yep, maar stel je voor dat haar kindje niet ziek word... dat zou toch een ramp zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:58 schreef schatje het volgende:
Jezus, Tanja is bang dat ze een sigaret te kort komt.
Ingrid is geen doosquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:32 schreef ruby het volgende:
Wel weer frappant dat er weer een duimdoos tussen zit. Of zijn er nou eenmaal veel volwassenen die nog duimen?
Didoquote:
Eerste dagen he, wacht de eerste week maar eens af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Wat me opvalt, is dat ze nog helemaal niet over elkaar roddelen. Het lijkt wel één grote gezellige Tros familie...
Ik wil irritaties, gebekvecht en bitchfights!
De eerste aanvaring in BB4 was in het eerste kwartier toen Gert Jan Andries afzeek nadat de laatste met z'n gare hoofd tegen de glazen deur aanliep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eerste dagen he, wacht de eerste week maar eens af.
Precies wat ik in gedachten heb. Maar dat komt vast nog wel. Nu is iedereen elkaar aan het aftasten en doet men leuk en aardig tegen elkaar. Maar het houdt een keer op natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Wat me opvalt, is dat ze nog helemaal niet over elkaar roddelen. Het lijkt wel één grote gezellige Tros familie...
quote:
Vanmiddag zaten een paar dames Rob anders flink onderuit te halen.. dus als die terugkomt, wordt het nog gezelligquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Mennoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:47 schreef portable het volgende:
Wie is die man die bij het aanrecht staat, hij is de dames aan het checken
Ja die ondertussen ook ja....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:47 schreef teamlead het volgende:
zal joost wel zijn gok ik?
Gefeliciteerd SynXterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:31 schreef SynXteR het volgende:
hi hi hi hi hi ha ha ha ha ha ha hi hi hi hi hi
btw dit is mijn 2000ste post!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah vandaar, genomineerd door wie? Door de kijker of door de bewoners zelf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Op de donderdagavond gaat een genomineerde bewoner het huis uit![]()
De bewoners nomineren er 2 of 3, en de kijkers mogen daarna gaan sms-sen ( 1 euro 10 p.o.b max 5 berichten per sms) wie er uiteindelijk echt uitgaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ah vandaar, genomineerd door wie? Door de kijker of door de bewoners zelf?
Ikzelf ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Missy-B. het volgende:
Effe een vraagje:
Wie zou jij eruit stemmen????
Ik denk dat ik die zwangere (ik rook nog ff een peuk) eruit zou stemmen.
Al denk ik wel dat zij er niet uit zal gaan, ook al wordt er massaal op haar gestemd.
Dat hangt er toch vanaf wie er genomineerd gaat worden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:26 schreef Missy-B. het volgende:
Effe een vraagje:
Wie zou jij eruit stemmen????
Ik denk dat ik die zwangere (ik rook nog ff een peuk) eruit zou stemmen.
Al denk ik wel dat zij er niet uit zal gaan, ook al wordt er massaal op haar gestemd.
Ja, maar als jij zou mogen stemmen wie zou je dan eruit willen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat hangt er toch vanaf wie er genomineerd gaat worden?
Ja denk ik ook, vooral de eerste dagen wil iedereen zich profileren als leuk enz enz. Komt ook bij dat men zich nu nog heel erg bewust is van de camera's, dat zwakt later hopelijk wel af.quote:Ik heb wel het idee dat ze allemaal niet naar bed toe durven omdat ze bang zijn minder interessant gevonden te worden door de kijker![]()
Oke.. Dido snap ik nog enigszins.. maar Roel op basis van zijn studiekeuze??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
<knip>
Mijn favorieten zijn:
01 Dido, geweldige vrouw: intelligent, gevoelig, analyserend
02 Roel, heeft biologische en cognitieve psychologie gestudeerd, veel meegemaakt, en durft echt te leven.
Mijn focus ligt vooral op de vrouwelijke bewoners, van de heren ken ik eigenlijk allen Rob, Ralph, Roel en Rikkert
Hij heeft een marathon gelopen ergens in het buitenland, en organiseerde illegale technofeesten, en hij kraakt huizen, en is dus ook intelligent en leeft eigenlijk het leven dat ik had willen levenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Oke.. Dido snap ik nog enigszins.. maar Roel op basis van zijn studiekeuze??
Ik heb nog nergens uit opgemaakt dat ie veel heeft meegemaakt (althans.. meer dan de overige bewoners) of ëcht"(whatever that is) durft te leven.. vind het persoonlijk nogal een dooie lul..
offtopic (voor zover dat kan in dit topic): mijn streams werken eindelijk weer normaal
![]()
zegtiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft een marathon gelopen ergens in het buitenland,
een crimineel dus....quote:en organiseerde illegale technofeesten, en hij kraakt huizen, en is dus ook intelligent en leeft eigenlijk het leven dat ik had willen leven![]()
Nee, een boedha-achtige charismatisch heldquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, een boedha-achtige charismatisch held![]()
Ik zou hem in groot vertrouwen mijn laatste geld, en de sleutel van mijn woning geven![]()
![]()
wtf heb ik nu weer gemist?? hoezo rantsoen???quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
23:05 Joost weer naar de dagboekkamer.
Volgens mij is hij het contactpersoon die eten moet brengen naar Rob, in de geheime kamer.
Extra spannend nu de groep op ratsoen wordt gezet.
Gelukkig kan Roel zonder voedsel, die leeft op zijn innerlijke rust, en geeft zijn volgelingen zijn deel
23:08 Joost terug uit de dagboekkamer. Ze mogen niet in hun microfoontjes blazen.
Ze hebben al op hun kop gekregenquote:
Het bestelboek, blijkbaar worden ze op rantsoen gezet. De drank is bijna op en de etenswaren zijn er nog wel, maar het houdt niet over. Big Brother heeft verder geen mededelingen gedaan over het waarom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
wtf heb ik nu weer gemist?? hoezo rantsoen???
Nou, lees de streamverslagen maar eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben al op hun kop gekregen
(volg het nu pas 5 minuten, net terug van vakantie... veel gemist?)
ja verdomme.. daar gaat mijn nachtrust weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Molluck het volgende:
Haha, die tandpasta had ik allang gezien
Maar wel vaag die Joost, hij moet waarschijnlijk iets doen nadat de rest naar bed is, net ook die subtiele opmerking "ik hoop dat jij lekker slaapt vannacht"
jezus wat een dom wijf zeg.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Ontwikkeling van de longen is nog niet zo goed van het kind... ja schat, vooral door blijven stomen, kan nooit kwaad
Ja ze moeten met 2-en fappen en de middelste word doodgespo..schoten of zoietsquote:
Kan jij je msn ff aanslingeren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:22 schreef SynXteR het volgende:
Mja helaas moeten ze zuinig aan doen dus die orgie word vanavond niets meer
quote:Just looked, and the quality & setup of the live streaming puts Channel 4 to shame big time!
It's streaming at 448kbps, which is giving crystal clear picture quality on my (meagre) 1Mb broadband connection (), and the speed of switching between cameras is brilliant.
.....and it's free!!!
Why on Earth can't Channel 4 / Endemol do this for us poor British saps? I'm sure Talpa TV in the Netherlands is a commercial channel, so they must still be making money to be able to afford free streaming.....
As usual, we Brits get shafted
quote:Wow that is top streaming! Why don't we get it free at that quality?This is awesome, wish I could understand though.
We mogen niet klagen over onze streams denk ikquote:they all seem more "normal" than our HM's....at least they can sit together and have a conversation...
SynXter? Ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:30 schreef ruby het volgende:
Wat voor forum is dat SynXter? Just curious.
het laatstequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:07 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net een beetje te bladeren, en vond dit:
Elke bewoner een geheim
Het wordt de Big Brother van de geheimen”, vertelt Paul Römer in het Algemeen Dagblad. “De deelnemers zijn speciaal geselecteerd op het geheim dat ze met zich meedragen. De producers zullen de ontwikkelingen zo sturen dat die geheimen in de loop der tijd naar buiten komen.” Eén van die impulsen is de komst van Ralph. Het idee van de twee exen deed Römer op bij de Amerikaanse versie van BB op. “Dit soort ontwikkelingen geeft een enorme dynamiek in de groep. En zo hebben we nog een paar troeven die we gaan uitspelen.
Of was dat al bekend, en loop ik hopeloos achter?
quote:
Senk joe!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://forum.digitalspy.co.uk/board/showthread.php?t=272949&page=1&pp=25
En waar baseer je dat op? waarom is ze volgens jou in vredesnaam een labiel wrakquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
00:41 Tanja is aan het zeuren over hoe ze het gaat doen als de baby er is. Ze ligt onderuitgezakt op de bank, haar buik is zichbaar.
Dit is voor mij geen prototype van een hoogopgeleide vrouw hoor. Maar een labiel wrak, die beter een hamster kan gaan opvoeden, dan een kind.![]()
Omdat ze rookt tijdens haar zwangerschap, en nog met een vangnetregeling enzo bezig is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? waarom is ze volgens jou in vredesnaam een labiel wrak![]()
Ik vind 'r maar een ordinair dom kampwijf... maar da's gewoon mijn mening na 1 dag kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
00:41 Tanja is aan het zeuren over hoe ze het gaat doen als de baby er is. Ze ligt onderuitgezakt op de bank, haar buik is zichbaar.
Dit is voor mij geen prototype van een hoogopgeleide vrouw hoor. Maar een labiel wrak, die beter een hamster kan gaan opvoeden, dan een kind.![]()
heb een toet toet toeter op mijn waterscooterquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:02 schreef teamlead het volgende:
als je bang bent moet je een vrolijk liedje zingen
het kleutergehalte is weer ernstig aanwezig binnen de groep...
Mischien hadden ze het archief van idols erbij gepakt met de selectiequote:
Menno it isquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:23 schreef Riesico. het volgende:
Ze doen weer een spelletje
volgens mij heet die gozer menno die erbij zit die weer bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |