abonnement Unibet Coolblue
pi_30045475
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Commentaar op de streams - Deel 14'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 27 augustus 2005.
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:40:45 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30045898


Er wordt weer druk gekletst over... eigenlijk heel weinig.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:57:12 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30046418




Die oudste dame (ik weet nog steeds niet hoe zet heet) vertelt over haar jeugd. Ze woonde eerst bij haar moeder en oma... en toen ze 4 was kwam haar huidige vader bij hen in huis wonen. Toen ze later een klein zusje kreeg was ze daar niet zo blij mee.
Een aantal anderen luisteren aandachtig.

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 28-08-2005 01:16:16 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:57:52 #4
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30046435
@scanman1: Chantal is die dame
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2005 @ 00:58:00 #5
128220 Peter6000
pi_30046438
edit: verkeerde topic, sorry
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:58:32 #6
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30046453
http://bigbrother.fok.nl/blog/67 <-- de samenvatting van de streams van de avond. Met dank uiteraard weer aan alle streamers
pi_30046883
Breedbandstream 1

0.50 In het woongedeelte. Chantal : Er zijn mensen die mijn humor niet begrijpen of waarderen. Joost : Ben je al eens naar Suriname geweest ? Wil je er naar toe ? Chantal : Het staat niet hoog op mijn verlanglijstje. Ze zegt n.a.v. een vraag dat haar vader Surinamer is. Ze kent haar vader niet. Chantal : De eerste vier jaren hebben mijn opa en oma voor mij gezorgd. Toen leerde mijn moeder mijn huidige vader kennen. Opa was de vaderfiguur. Toen kwam mijn vader en toen was het goed. Liefde op het eerste gezicht tussen mij en mijn vader en mijn moeder en mijn vader. Die ander is de zaaddonor, dit is mijn echte vader. Hij is binnen een jaar met mijn moeder getrouwd. Hij is een Nederlander. Mijn zusje kwam toen ik acht was. Dat vond ik niks. Ze moesten bezuinigen. Mijn vader kocht iedere maand een cadeau voor mij. Dat was toen voorbij. Ik dacht, dat secreet. Chantal kan het goed met haar zus vinden. Ze heeft een zus met een lief gezichtje en een zware baan. Ze zitten weer chips te eten. Tanja : Mooi verhaal. Dat geeft mij weer hoop.

1.00 Tanja : Ik heb slechtere ervaringen met Nederlandse mannen dan met buitenlandse, qua relatie. Halfbloedjes en donkere mensen, daar ga ik voor. Iemand : We hebben één donker typetje, king Roel. Tanja vindt DJ Tiësto een mooie man. Chantal wil een man met iets wilds in zich, een tijger. Chantal : Het is niet dat ik op jongere mannen val, ik kom in contact met jonge mannen die ik leuk vind. Linda wil een man waar ze moeite voor moet doen. Chantal : Met een eigen leven.

1.06 Nathalie haalt drinken voor de groep. Chantal begint over Chinese types. Ralph (?) zegt dat ze de bal teruggekregen hebben. Chantal zegt dat ze die 'van onze grote vriend' gekregen hebben. Ze zeggen dat er veel beveiliging is rond het huis. Roel : Een plek waar veel beveiliging is is een gevaarlijke plek. Hij zegt dat iemand langs kan rijden en een granaat naar binnen kan gooien. Vrouw : Laten we ze niet op ideeën brengen. Roel : Dat zenden ze toch niet uit. Het gesprek komt op moslims. Tanja zegt dat ze bang is geworden, n.a.v. de aanslagen in Londen neem ik aan. De beide streams die het doen schakelen onmiddellijk naar het bubbelbad waar vier bewoners in zitten.

1.13 Speaker : Alle bewoners moeten hun batterijen wisselen.
  zondag 28 augustus 2005 @ 01:29:43 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30047258
Er is nu een leuk gesprek gaande in het bubbelbad over nominaties en wie er eventueel uitvliegt.
Iedereen in het bad denkt dat Roel ver zal komen. Ook Joost maakt een goede kans volgens de badgasten.
(helaas ken ik de namen nog niet zo, dus dan is het streamen knap hopeloos).
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30047757
Breedbandstream 4

1.24 Het bubbelbad. Man : Ik weet drie mensen die ik ga nomineren. De eerste drie zijn makkelijk voor mij. De andere man weet het nog niet (het zijn Menno en Rikkert maar ik kan ze niet uit elkaar houden, het beeld is van boven). Eén van de mannen denkt dat er morgen genomineerd gaat worden. De andere man wil er niet mee bezig zijn, met nomineren. Eén van de twee dames (Dido en Ingrid) : Je moet er mee bezig zijn. Man : Roel doet mee om het geld. Man : Voor Tanja zou het heel erg zijn. Vrouw : Ik geloof dat zij de winnaar wordt. Andere vrouw : Ik denk het niet. Ik denk Roel. Eerste vrouw : Dat denk ik ook. Man : Ik denk dat Joost ook ver komt. Door het bubbelbad is het niet goed te verstaan. Man : Na Bart hebben drie meiden gewonnen. Eén van de mannen denkt dat één van de dames niet genomineerd wordt. Man : Bart vond ik niet zo'n opwindende gast. Hij heeft toch gewonnen.

Breedbandstream 1

1.39 Lieske brengt het gesprek op Groningen. Ze vindt het een mooie stad. Joost vraagt of ze heeft gestemd bij het referendum over de oostzijde van de Grote Markt. Lieske was toen niet in de stad maar ze had voor gestemd. Als alles dicht is ga je in Groningen naar de Blauwe Engel. Het stinkt er naar pis en bier. Linda : Thuis heb je een hekel aan afwassen, hier ben je even bezig. Ralph : Heb je thuis geen vaatwasmachine ? Linda : Nee, zou eigenlijk wel moeten. We eten allebei op ons werk. Het stapelt heel lang op. Ralph : Woon je met je vriendin ? Linda : Ja. Ik kan geen uur alleen thuis zijn. Ik ga of weg of er komt iemand naar me toe. Als ik alleen ben doe ik niks. Doodongelukkig als ik alleen ben. Daarom ben ik met een vriendinnetje gaan wonen. Ze blijft lang in de kroeg zitten als ze alleen is en duikt dan onmiddellijk in haar bed. Haar vriendin gaat een paar dagen in de week bij haar vriend slapen. Dat nodigt ze iemand bij haar uit. Bart is de afgelopen twee weken bij haar geweest omdat ze BB in zou gaan. Hij studeert in Breda. Ralph : Dat is wel heel erg. Linda : Ik kan niet alleen zijn. Joost : Ik wil af en toe lekker alleen zijn. Linda : Ik niet. Ze woont in een groot huurhuis met drie slaapkamers en een grote tuin. Linda : Ik ben totaal niet moeilijk. Zeg maar wat ik moet doen, je mag alles van me hebben, als ik maar niet alleen hoef te zijn. Lieske : Heb jij wel eens samen gewoond ? Linda : Niet officieel, zijn post kwam gewoon bij zijn ouders. Ik werk in twee café's. Ze werkt vijf dagen in de week in een kroeg en ze zit er zeven dagen in de week. Linda : We vechten wie er mag werken (zo leuk is het). Het ene café is overdag een restaurant, in het andere café, van dezelfde eigenares, werkt ze op woensdag.

1.52 Als ik het goed bergrijp spreekt iemand op de bestellijn in dat ze een biertje en een wijntje willen hebben. Roel vraagt zich af of BB de bewoners liever een opdracht ziet doen of zich ziet vervelen. Hij denkt het laatste. Linda denkt dat het laatste na een paar maanden heel vervelend wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 28-08-2005 02:04:02 ]
pi_30047870
Ik wilde editten i.p.v. posten.
pi_30048216
Iemand merkt op dat Tanja tot nu toe alles krijgt wat ze heeft besteld. Roel(?) zegt dat Tanja een paar flessen sterke drank nodig heeft voor haar zwangerschap.

Het missen van de tijd speelt nog een rol in het huis. Ralph vraagt aan Linda of ze naar de tijd van het bubbelbad wil kijken. Hij stelt voor om deze tijd aan te houden. Misschien klopt die niet, maar ze hebben dan wel een tijd. Iemand anders denkt alleen dat BB de tijd gaat veranderen als ze slapen.

Lieske vraagt aan Joost wat hij ervan zou vinden als zij naakt naast hem ligt. Joost zou haar vragen om te vertrekken. Hij vindt dit vreemdgaan.

2.39:
Het gaat al een tijdje over glaasjedraaien. Als iemand het tijdens BB gaat doen, pakt Tanja haar koffer en vertrekt ze. Ook Dido heeft er totaal geen zin in. Roel en Joost geloven niet in glaasjedraaien. Lieske heeft het 1x gedaan in een bos in Spanje. Haar zus ook en die heeft daarna een tas zien verschuiven.

[ Bericht 10% gewijzigd door Poerkie op 28-08-2005 02:41:51 ]
pi_30048718
2.13 Ralph : Ik heb een idee. Alles wat Tanja heeft gevraagd hebben we gekregen. Joost zegt iets als : De zwangere vraagt een paar liter alcohol voor de baby. Joost vertelt dat hij een nieuwe zender heeft zonder naam er op omdat zijn oude stuk was. Linda : Ik ga alleen maar naar bed als jullie beloven dat jullie me wakker maken als er alcohol komt. Roel : Ligt er aan hoeveel het is natuurlijk. Linda gaat naar bed. Anderen : Welterusten. Ze zeggen dat de andere bewoners wel heel lang in het bad zitten. Joost kletst over de frequentie van zijn zender.

2.20 Lieske : Wat zou je doen als je naast een naakte vrouw wakker wordt ? Joost : Ik zou je wegsturen. Ik heb een vriendin. Dat vind ik vreemdgaan. Dan komt het gesprek op films. Alle werkende streams gaan ineens naar het bubbelbad. Eén van de mannen gaat drinken halen. Ook Dido verlaat het bad.

2.28 Terug in het woongedeelte. Nog steeds worden films besproken.

2.34 Roel gelooft niet in paranormale zaken. Lieske heeft een keer met een ouija bord gespeeld in een bos in Spanje. Lieske : Doe het nooit in het huis waar je woont. Joost wil het wel een keer doen. Tanja wil het niet. Tanja heeft het twaalf jaar geleden gedaan. Tanja : Toen ik het alleen al zag, dat was voor mij genoeg. Lieske : Er bestaat geen god maar er is wel een hiernamaals. Dat vond ik wel een geruststellend antwoord. Joost : Geloof je dat echt ? Roel vind glaasje draaien lariekoek. Lieske vond het spannend. Joost wil het een keer doen. Tanja zegt dat ze haar tas pakt en opstapt als ze dat gaan doen omdat het je hele leven kan verpesten. Roel gelooft wel in hypnose. Dido is er bij komen zitten.

2.41 Een Big Brother testbeeld gevolgd door een blauw scherm. Alle Garnier breedbandstreams doen het vervolgens niet meer. BBstream doet het nog wel dat is narrowband.
pi_30048736
Dido lijkt op Menno's ex zegt hij zojuist
pi_30048986
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 02:47 schreef Bus watcher het volgende:
Lieske : Er bestaat geen god maar er is wel een hiernamaals.
Die weet ook niet wat ze wil, want ze heeft het er net de hele tijd over dat ze niet gelooft dat er iets is naast de dood.
  zondag 28 augustus 2005 @ 03:16:46 #15
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30049092
Menno & Ingrid liggen nog steeds te wellen

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 28 augustus 2005 @ 03:23:54 #16
16874 creno
born this way
pi_30049165
ik heb menno alleen nog maar horen praten over het nomineren !
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_30049229
Breedbandstream 2

2.55 Dido gelooft wel in een hiernamaals. Lieske : Ik vind het heel geruststellend dat het leven hier geen consequenties heeft. Als ik seks heb met een foute vent. Anders zou ik naar de hel gaan. Chantal haalt nog wat chips. Roel zegt op een gegeven moment dat het vooral vrouwen zijn die geloven dat er meer is. Joost gelooft niet in een leven na de dood maar hij wil niet dat zijn ogen worden gebruikt na zijn dood. Joost zegt dat hij geboren is met een erectie. Nathalie gelooft wel in een leven na de dood. Chantal hoopt er op. Lieske vindt religie iets anders dan de kerk. Wat er met de kerk moet gebeuren versta ik niet want de stream gaat naar Tanja die iets afwast. Lieske : Alle oorlogen zijn voor 90 % gebaseerd op geloof. Als dat op zou houden, best wel relaxed zou ik zeggen. Priesters die aan kleine jongetjes komen zijn helemaal arelaxed met hun heilige tengels. Roel zegt dat je dingen niet moet onderdrukken want dan komt het er op een andere manier uit.

3.10 Het gesprek komt op Balkenende en het programma God bestaat niet. In beeld is een kaars op de eettafel. Tanja vond het goed dat 'Probleemwijken' is uitgezonden.

3.16 Ze bespreken dat Menno en Ingrid nog in het bubbelbad zitten. De bewoners zijn weer in beeld. Lieske tegen Dido en Ralph : Als jullie sneaky zouden gaan wippen weet heel Nederland het en wij niet. Joost : Als jullie zouden gaan wippen zou je het toch hier op tafel doen ? Ze drinken rosé. Joost vind de rosé lekker. Tanja : Heb je niet olijvenwijn of zo ?

3.25 Joost stelt dat hij de dwangneurose heeft een precies op vijf euro afgerond bedrag te willen tanken. Als hij er één cent overheen gaat wordt het steeds vijf euro duurder. Het is hem altijd gelukt op vijf euro afgerond te tanken sinds hij zijn rijbewijs heeft. Tanja heeft het ook.
  zondag 28 augustus 2005 @ 03:38:22 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_30049280
Een paar quotes uit andere topics waar de streams besproken worden:
(Menno en Ingrid samen in het bubbelbad.)
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
Menno en Ingrid
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 02:52 schreef APK het volgende:

Menno: Goed dat we nu geen drank op hebben
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 02:55 schreef milagro het volgende:
yep "anders worden we maar eerlijk tegen elkaar"

en geen namen noemen maar verder, behalve Linda en Chantal waar hij het niet op zou kunnen.... Ingrid helemaal happy
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 03:19 schreef APK het volgende:
Menno: Zullen we zoenen? Dat lijkt me zo lekker met jou. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 03:26 schreef Peter6000 het volgende:
Menno en Ingrid tasten af over wie ze gaan nomineren.
Ingrid vindt niemand irritant, maar ze heeft wel één iemand naar wie ze niet toe zou gaan, als ze ergens mee zit. Ze zegt niet met wie.

Menno geeft aan dat hij Ingrid heel lang zou sparen. Hij heeft er wel drie, waar hij nog geen band mee heeft. Hij heeft er wel mee gelachen en mee gepraat, maar er gewoon geen band mee.

Best wel spannend gesprek dit , jammer dat ze niet concreet worden

Menno wil eerst een leuke tijd hebben, en in een latere fase gaat hij misschien wel op tactische wijze nomineren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30049470
3.32 Lieske vertelt dat ze eerst een half jaar rechten heeft gedaan, vervolgens een half jaar economie. Lieske heeft gedanst op het conservatorium, o.a. klassiek, folklore, jazz, modern en hiphop. Chantal vraagt waarom ze gestopt is. Lieske zegt o.a. dat ze arthritis heeft. Ik versta het niet goed omdat er doorheen gepraat wordt. Chantal : Wat deed het met jou ? Lieske : Het kon gewoon niet meer, jammer. Maar ik mis het wel achteraf. Chantal : Je wilde danseres worden ? Lieske : Ik wilde naar het internationale danstheater. Ik wilde niet in een rolstoel komen. Ik kon ook goed leren. Chantal : Het is dus een b-keuze. Lieske : Mijn moeder zegt dat ze me nooit een baan ziet hebben van 9 tot 5. Dat komt ook uit tests. Ik ben het prototype van burnout. Dat zeggen alle psychologen. Roel : Hoeveel psychologen heb je al gesproken ? Lieske : Ik kan heel relaxed praten met een psycholoog. Chantal : Ik vind jou niet zo open. Roel : Mijn ex is psycholoog.

Lieske : Het moment dat een jongen klaar is gekomen dat is het meest eerlijke moment van een jongen. Man : Pfffffffffffff (wat een onzin). Chantal zegt dat het pijn doet bij een man als een vrouw zich terugtrekt voor het moment. Roel zegt dat dat maar voor tien procent geldt. Het heet blauwe ballen. Het gesprek komt op seks.

3.49 Lieske vertelt welke woorden ze in Groningen voor seks gebruiken : Voljoggeren (hilariteit bij de anderen), doorbladderen, aanduwen. Het is allemaal zo vrouwonvriendelijk vind ik, allemaal. Ralph : Je ziet er niet echt mee. Lieske : Nee. Vervolgens noemt men synoniemen voor tieten.

3.55 Chantal : Jullie hebben een bed over ? Rikkert (?) : Ja, naast het bed van Rob nog een bed. Chantal : Raar hè ? Chantal vraagt waar Roel ingeschreven staat. Roel zegt dat zijn situatie als die van anderen is, hij betaalt alleen geen huur. Lieske : Jij moet je dus iedere keer dat je naar een ander kraakpand gaat opnieuw inschrijven ? Roel : Ja. Lieske zegt dat ze een kilometer van de Grote Markt woont.

4.01 Roel : Ik kan in Rotterdam zo twintig kraakpanden aanwijzen. Er zijn er wel vijftig of zestig. Hij zegt dat je een kraakpand kunt herkennen aan een teken, een rondje met een bliksemschicht o.i.d. Hij zegt dat stroom niet zo maar afgesloten kan worden in een kraakpand. Roel : Ik pas er niet helemaal tussen. Lieske zegt dat ze krakers die achter haar wonen punkers zijn die twee verschillende schoenen aan hebben. Roel vind het een sociale liberale scene (engels). Rikkert vraagt waar Roel naar toe gaat als hij uit het huis gaat. Roel zegt dat hij zo iets vindt. Bij zijn ouders kan hij momenteel niet terecht omdat die een éénkamerwoning hebben.
  zondag 28 augustus 2005 @ 04:54:03 #20
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30049667
Er zitten er 2 bij elkaar in bad. Een mannetje en een vrouwtje. Het mannetje zoekt overduidelijk toenadering
  zondag 28 augustus 2005 @ 04:54:59 #21
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30049673
Het vrouwtje houdt de boot af. En nu dreigt het mannetje maar uit bad te stappen.
  zondag 28 augustus 2005 @ 04:58:25 #22
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30049685
Ze hebben geen idee hoe laat het is. Iemand heeft gezien op een klokje dat het half 4 is ofzo
pi_30049764
4.58 Menno en Ingrid komen uit het bad.

5.05 Roel is verbaasd dat er geen Fries gesproken wordt in Groningen : Is er dan maar één provincie waar ze die taal spreken ? Lieske kan het niet hebben als mensen houdoe zeggen en als ze ons mam en ons pap zeggen.

5.24 Chantal, Rikkert, Roel, Tanja, Ralph en Lieske kletsen nog altijd. Ze zijn inmiddels verkast naar de vier blauwe stoelen. Lieske zit op een zitzak o.i.d. en Rikkert staat in zijn badjas. Chantal eet wederom chips.

Ik ga nu naar bed.
  zondag 28 augustus 2005 @ 05:37:13 #24
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30049797
Het is al een half uur Hans Teeuwen dat de klok slaat
  zondag 28 augustus 2005 @ 06:00:06 #25
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_30049857
is dit handig voor jullie? (dunno volg 't zelf niet maar kwam dit tegen )

http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')