Die weet ook niet wat ze wil, want ze heeft het er net de hele tijd over dat ze niet gelooft dat er iets is naast de dood.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:47 schreef Bus watcher het volgende:
Lieske : Er bestaat geen god maar er is wel een hiernamaals.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
Menno en Ingridom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:52 schreef APK het volgende:
Menno: Goed dat we nu geen drank op hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:55 schreef milagro het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.yep "anders worden we maar eerlijk tegen elkaar"Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en geen namen noemen maar verder, behalve Linda en Chantal waar hij het niet op zou kunnen.... Ingrid helemaal happyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:19 schreef APK het volgende:
Menno: Zullen we zoenen? Dat lijkt me zo lekker met jou. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:26 schreef Peter6000 het volgende:
Menno en Ingrid tasten af over wie ze gaan nomineren.
Ingrid vindt niemand irritant, maar ze heeft wel één iemand naar wie ze niet toe zou gaan, als ze ergens mee zit. Ze zegt niet met wie.
Menno geeft aan dat hij Ingrid heel lang zou sparen. Hij heeft er wel drie, waar hij nog geen band mee heeft. Hij heeft er wel mee gelachen en mee gepraat, maar er gewoon geen band mee.
Best wel spannend gesprek ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., jammer dat ze niet concreet wordenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Menno wil eerst een leuke tijd hebben, en in een latere fase gaat hij misschien wel op tactische wijze nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop