Shit ja, dat was hetquote:
Waarom???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:18 schreef eborn het volgende:
Menno is een beetje sexueel gefrustreerd...
Zie APKquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:19 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom???
met eh...?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:19 schreef APK het volgende:
Menno: Zullen we zoenen? Dat lijkt me zo lekker met jou. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.![]()
Oi twee mensen die half naakt alleen in een bubbelbad liggen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:18 schreef eborn het volgende:
Menno is een beetje sexueel gefrustreerd...
What a linequote:Op zondag 28 augustus 2005 03:19 schreef APK het volgende:
Menno: Zullen we zoenen? Dat lijkt me zo lekker met jou. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.![]()
Ach ja, gelijk heeft-ie. Big deal ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Zie APKEn hij wil constant 'tieten knijpen' en andere handelingen verrichten. Hij maakt er geintjes van, maar ondertussen
Chantal???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:21 schreef milagro het volgende:
met wie heeft Menno geen band nog?
Die blonde gogo danseres in het bubbelbad.quote:
Hij heeft een wijntje op geloof ik, dus waarschijnlijk issie dronkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:22 schreef witste het volgende:
Ik val er net in...... Is die Menno dronken of denkt ie dat ie dat ie op deze 'ondoorzichtige' manier een meisje kan versieren??
Ehm Ingrid dus?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Die blonde gogo danseres in het bubbelbad.
Pure antropologie, deze paringsdans.![]()
de slijmbalquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Ingrid.
Hij looopt nu ook te vertellen dat hij haar bij het stemmen lang zal sparen.
Krijgen ze weer genoeg te drinken (en eten)???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:22 schreef eborn het volgende:
[..]
Hij heeft een wijntje op geloof ik, dus waarschijnlijk issie dronken
Ze staat er helemaal voor open hoor, met haar gechiechel en haar pogingen om stiltes te voorkomen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:22 schreef witste het volgende:
Ik val er net in...... Is die Menno dronken of denkt ie dat ie dat ie op deze 'ondoorzichtige' manier een meisje kan versieren??
Waarom denk ik dat Chantal genomineerd gaat worden???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
Menno noemde 3 (of 2?) namen met wie hij geen band heeft en dat hij 1 van hen zal nomineren.
maar ik miste dus net wie dat waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |