abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30016314
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Commentaar op de streams - Deel 8'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 26 augustus 2005.
pi_30016450
tot 00.06 Jolijt ende plezier bij eenen spel.
vanaf 00.06 Ander spel (en gegil)
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_30016662
00.25 Joost in de tuin, zwaait iets roods naar de camera...
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_30016677
Joost zit voor camera en fluistert: "Ik wil naar rob toe".
pi_30017043
00.36 interessante deur (en onweer) (stream zoveel)
pi_30017342
00:45 Stream1 is een soort speel-kanaal van de cameraman geworden. Inmiddels hebben we de hele tuin gezien, maar verder niets interessants. Joost zit nog binnen en lijkt te denken: "moet dit nu, dat geouwehoer met z'n allen?"
pi_30017395
een TV
En het zijn ook Kroten
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:09:01 #8
128036 BB-Joke
BB-fan van het eerste uur!
pi_30018060
Ingrid vertelt: Haar broer kan geen kinderen krijgen en zij is bereid voor hem een kind te krijgen en dat vindt iedereen raar. Nu discussieren ze verder over zaadjes en eitjes.
pi_30018230
01.16 Het gaat nu weer eens over poepen (again), verder weinig nuttige informatie. Iedereen doet z'n zegje en wisselt WC-ervaringen uit.
pi_30018337
Ik vind dat geschakel maar nix, waarom blijft het niet gewoon in 1 kamer ?
HELP ALSJEBLIEFT !
http://www.tim.zvssite.nl/
pi_30018446
0.33 Het regent. Binnen vertellen Tanja, Roel en Menno moppen.

0.39 De bewoners gokken dat het kwart over twaalf en half één is. Er is een tv-scherm aanwezig dat ze verticaal moeten draaien bij de live uitzending.

0.43 Man : Wanneer moet ie dan horizontaal ? Als we een dvd-tje gaan kijken. Menno zet de tv per ongeluk aan als hij er aan zit. Man buiten beeld : Volgens mij zijn ze nu aan het stressen. Menno naar de dagboekkamer. Ralph drukt vervolgens op een knopje. Er verschijnt een menu/testbeeld o.i.d. Joost ligt op zijn rug op de grond. Een man zegt dat er veel muggen zijn. Chantal, Joost en Tanja steken een sigaret op.

0.50 Chantal begint over een opdracht in een vorige BB waarbij 's nachts een vuurkorf aangehouden moest worden. Chantal zegt dat haar huis is afgebrand omdat een frituurpan is ontploft. Ze had een dag en een nacht de frituurpan aangelaten. Ze was ziek. Het was begin januari. Ze zette bitterballen op, ze ging in de kamer zitten en hoorde ineens pang. Chantal : Toen ik in de keuken kwam stond het tot aan het plafond. Het is in no time gebeurd. Ze dacht dat het alarmnummer 911 was. Chantal : Alles is gered, alleen mijn keuken is afgebrand. De rest van het huis was zwart.

1.00 Rikkert probeert nu de tv uit te zetten. Speaker : Dit is Big Brother. Willen jullie de apparatuur alleen maar behandelen als wij dat aangeven ? Bewoners : Okee. Ralph zegt dat hij twee keer in de jacuzzi heeft gezeten, vier uur in totaal. Ingrid wrijft over de bijna kale kop van Roel. Tanja (?) : Goed je nagels schoonmaken straks. Ingrid stopt de duim van haar andere hand in haar mond.

1.07 Ingrid zegt dat ze haar broer wel een kind zou willen geven als ze al een kind heeft en als hij geen kind kan krijgen. Ze zegt dat veel mensen zeggen dat niet te kunnen. Ingrid heeft overigens een shirt aan met 'fuck you' er op. Chantal zou het ook doen. Joost brengt het gesprek op poepen. Joost : Toen ik elf was ging ik met mijn ouders naar Griekenland. Toen heb ik een week niet gepoept. Dan kun je wel gaan zitten en gaan persen maar er komt helemaal niks. Rikkert : Even een poll, wie kijkt er om ? Hij verzint nog een paar polls. Een aantal bewoners steekt zijn hand op. Ook andere bewoners stellen wc vragen. O.a. wie heeft er wel eens van die droge olifantenpoep ? Kun je zien wat je de vorige avond hebt gegeten ? Aan zijn gezicht te zien lijkt Ralph de poepverhalen niet te waarderen.
pi_30018450
01.23: Nathalie en Ingrid zoeken hun bed op. De microfoons liggen naast hun, dus ze zijn heel slecht te verstaan. Ze praten nu over een tent waar ze beiden vaak komen/kwamen.

01.26 Nathalie zegt dat ze eigenlijk niet vaak meer uitgaat en liever bijv. thuis een spelletje speelt. Ze geeft aan dat vrouwen meer van elkaar weten dan mannen. Ze vertellen elkaar meer. Mannen vertellen meer opschepverhalen.

01.27 Ze hebben het nu over twee tenten: de Wijg (?) en Habanna (Havanna?).

01.40 Nathalie ligt te woelen in bed. Hier en daar pinkt ze een traantje weg. Waarom is niet duidelijk, er wordt verder niet gesproken. Ingrid ligt ogenschijnlijk al te slapen. Nathalie bewoog haar mond zojuist en leek te 'zeggen': I love you.

01.50 Lieske komt de slaapkamer binnen en vraagt of Nathalie al slaapt. Die geeft aan dat ze steeds mensen ziet lopen. Ingrid slaapt ook nog niet en zegt ook dat ze de cameramensen hoort lopen.

02.00 De rest zit nog in de woonkamer en maakt wat grapjes over het programma. Ook m.b.t. eventuele toekomstige enveloppen en wie die dan open zou maken. Vooral na wat er met Rob is gebeurd. Joost merkt op dat er ook in zou kunnen staan: "Gefeliciteerd, jij hebt BB gewonnen". De rest reageert gematigd. Ze beginnen daarna wel over de duur van het programma te praten.

02.03 Het gaat nu over Rob en zijn vertrek. Volgens hun zenden ze zondag pas uit dat Rob weg is, maar heeft het publiek dan nog geen band met hem. Andere geven aan dat ze eerst Rob zullen laten zien en dan pas dat hij vertrokken is, juist om die reden. Maar ze beseffen ook dat de mensen op Internet Rob al gezien hebben, hoewel "waarschijnlijk zijn vertrek niet getoond is". Ze vragen zich af of hij nog terugkomt en of hij in de leader zal zitten, omdat hij er niet meer inzit. Blijkbaar heeft iedereen wat voor de leader opgenomen. Ze hebben het over de regels, wat wel en niet mag. Linda geeft aan dat ze waarschijnlijk overal voor getekend hebben. In het contract staat sowieso dat het noemen van merknamen een boete oplevert.

[ Bericht 24% gewijzigd door eborn op 27-08-2005 02:05:04 ]
pi_30019167

[ Bericht 100% gewijzigd door eborn op 27-08-2005 01:51:55 ]
pi_30019881
2.02 Het gesprek komt er op of Rob terug komt. Chantal stelt dat in het contract staat dat ze akkoord zijn dat een oudbewoner terug kan komen. Als ik het goed begrijp kunnen ze een boete krijgen als ze merken noemen (gaat waarschijnlijk van het gisteren genoemde startbedrag af). Ze zijn niet verplicht te praten. Man : Morgen hamburgers met spaghetti en broccoli. Tanja : Toch niet weer spaghetti ? Dan heb ik zoiets, haal de hele vriezer leeg en gooi het op de barbecue. Weet je wat, laten we morgen eerst in de voorraadkamer kijken. Roel vult een paar schalen met chips. Ze gaan chips eten. Linda denkt dat ze daar spijt van krijgen. Roel : Er zijn nog genoeg chips. Misschien is het rantsoen nog niet eens begonnen. Het komt allemaal goed.

2.12 Roel : Vanmiddag hadden we het over klaarkomen in het gezicht van een vrouw. Komt ineens Ingrid met dat masker op. Roel zegt dat hij helemaal opleeft na twaalf uur, thuis heeft hij dat ook. Roel legt uit dat hij kraakt omdat hij tegen speculatie met woningen is. Van de mening van het CDA over kraken wordt hij misselijk. Roel : Dat het uiteindelijke doel is de prijzen van huizen laag te krijgen zeggen ze niet. Dan beginnen ze over terroristische mensen die in kraakpanden zitten. Die zijn gestoord. Dat is geen argument. Dan zou ik ze voor de kop willen slaan als ze dat zeggen.

2.24 Ralph eet een toastje met filet. Tanja vreest dat het bedorven is. De anderen eten broodjes.
pi_30020111
hai Hips! consumtie bonnen ? kokm net teyrg vab kermis beetjes droenken
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_30020380
2.50 Het gaat over de ideale partner, op welk type iedereen valt en wat ze belangrijk vinden. Men is het er over eens dat kort haar bij vrouwen meestal niet staat. Tanja geeft aan dat ze geen ideaal beeld heeft, geen van haar vrienden lijken op elkaar. Ze valt op uitstraling. Iedereen is redelijk melig. Iedereen doet z'n zegje, Ralph blijft redelijk stil.

2.54 De vraag is of Chantal ooit iets met Rob zou kunnen hebben. Maar ze valt niet op mannen van haar eigen leeftijd.

2.57 Tanja heeft ooit aan de verloskundige gevraagd of ze onderwaterbevallingen doet. Iemand stelt voor om het in de Jacuzi te doen. Het verhaal gaat verder over moederkoeken. De bekende cliches en woordspelingen worden van stal gehaalt.

3.02 Op dit moment zit nog 9 man in de woonkamer. Tanja heeft last van haar maag en vraagt zich af of er nog genoeg melk is i.v.m. hun 'rantsoen'. De rest stelt dat ze het haar niet moeilijk zullen maken en dus gewoon de melk aanvullen als zij dat wil.

[ Bericht 17% gewijzigd door eborn op 27-08-2005 03:02:11 ]
pi_30020532
3.12 iedereen is in een lachbui.
3.13 menno gaat zijn teennagels knippen en iedereen kijkt mee.
3.14 ingrid heeft het over een plantenbak die nog geen water heeft gehad

[ Bericht 84% gewijzigd door livetothegoal op 27-08-2005 03:12:13 (offtopic) ]
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 03:07:22 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_30020598

[ Bericht 98% gewijzigd door APK op 27-08-2005 03:17:58 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30020717
03:12 - Terwijl de rest nog steeds zit te praten over alles en nog wat loopt menno naar de keuken. "Wat we nu zeggen wordt toch niet uitgezonden" zegt er iemand. Gelijk zal zij waarschijnlijk krijgen omdat het onderwerp alweer sex is. De schuur kan wel gebruikt worden voor sex vindt iemand, "of een rukhok" zegt een ander. Menno is terug met een schaar en gaat zijn teennagels knippen.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 03:25:32 #20
16874 creno
born this way
pi_30020886
De groep is erg melig en regelmatig valt de uitspraak: Alcohol en Sex !

Linda vraagt of iemand een leuk verhaaltje weet, maar verder als een paar flauwe opmerkingen komt de groep niet.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 04:19:22 #21
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30021395
04:00 - Linda, Roel, Tanja en Rikkert zitten op de bank. Ze hebben het erover wie van de bewoners bij elkaar zouden passen. Roel vindt dat ie omringt is door mooie vrouwen en met geen één moeite zou hebben. Ze zijn het er mee eens dat Dido de mooiste vrouw is, alleen Tanja zegt haar niet zo knap te vinden. Linda vindt Menno wel bij Dido passen, al vindt ze hem toch te klein voor haar. Ralph en Nathalie vinden ze niet echt bij elkaar passen. Na dit gesprek gaat Roel slapen.

04:10 - Linda gaat ook naar bed. Tanja en Rikkert blijven nog verder praten over eten. Tanja vraagt zich af wat ze morgen moeten koken. Ze hebben vlees maar geen aardappelen meer. Ze zijn benieuwd of er nog wat in de voorraadskamer wordt gezet door BB. Ze laten hierna het gesprekje voor wat het is en besluiten ook hun tanden te poetsen om daarna hun bedje op te zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door BB-King op 27-08-2005 04:28:09 ]
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_30021443
4.02 Rikkert, Roel, Linda en Tanja zitten nog in het woongedeelte. De anderen zijn naar bed gegaan. Linda vindt Dido knap. Roel ook. Tanja niet. Linda denkt dat Menno te klein is voor Dido. Roel gaat ook naar bed.

4.09 Tanja zegt dat haar lichaam haar vertelt of ze moe is of niet. Linda tegen Tanja : Volgens mij verwachten ze een hele hoop dilemma's omdat jij opdrachten niet kunt doen. Mij kan het niet schelen. Rikkert zegt dat hij hier veel thee drinkt en thuis veel melk en dat die thee op zijn darmen slaat. Het geluid wordt minuten lang zo goed als uitgezet.

4.15 Linda is vertrokken. Tanja : Salami is ook niet echt vlees, het is worst. Ik zit te denken wat ze morgen in godsnaam moeten gaan koken. Rikkert : We moeten gewoon improviseren. Tanja : We hebben broccoli met kaassaus. Ik denk dat als we spaghetti maken dat niemand dat zal opeten. Ze zegt dat ze hoopt dat er morgen iets in de voorraadkamer staat. Tanja : Ik ga er wat op verzinnen morgen. Het is wel een uitdaging. Wie weet wat er morgen in de de voorraadkamer staat (weer). Tanja en Rikkert gaan als laatsten naar bed.
pi_30021475
Best geinig dit
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 04:56:50 #24
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30021573
4.47

"Waarom kom je niet gewoon liggen in dat hotel", praat Dido in haar slaap.
Gaat vervolgens rechtop zitten, kijkt wat verdwaast om zich heen en gaat weer verder slapen.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30021583
Goede verslagen van Bus Watcher
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')