Kan jij je msn ff aanslingeren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:22 schreef SynXteR het volgende:
Mja helaas moeten ze zuinig aan doen dus die orgie word vanavond niets meer
quote:Just looked, and the quality & setup of the live streaming puts Channel 4 to shame big time!
It's streaming at 448kbps, which is giving crystal clear picture quality on my (meagre) 1Mb broadband connection (), and the speed of switching between cameras is brilliant.
.....and it's free!!!
Why on Earth can't Channel 4 / Endemol do this for us poor British saps? I'm sure Talpa TV in the Netherlands is a commercial channel, so they must still be making money to be able to afford free streaming.....
As usual, we Brits get shafted
quote:Wow that is top streaming! Why don't we get it free at that quality?This is awesome, wish I could understand though.
We mogen niet klagen over onze streams denk ikquote:they all seem more "normal" than our HM's....at least they can sit together and have a conversation...
SynXter? Ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:30 schreef ruby het volgende:
Wat voor forum is dat SynXter? Just curious.
het laatstequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:07 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net een beetje te bladeren, en vond dit:
Elke bewoner een geheim
Het wordt de Big Brother van de geheimen”, vertelt Paul Römer in het Algemeen Dagblad. “De deelnemers zijn speciaal geselecteerd op het geheim dat ze met zich meedragen. De producers zullen de ontwikkelingen zo sturen dat die geheimen in de loop der tijd naar buiten komen.” Eén van die impulsen is de komst van Ralph. Het idee van de twee exen deed Römer op bij de Amerikaanse versie van BB op. “Dit soort ontwikkelingen geeft een enorme dynamiek in de groep. En zo hebben we nog een paar troeven die we gaan uitspelen.
Of was dat al bekend, en loop ik hopeloos achter?
quote:
Senk joe!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://forum.digitalspy.co.uk/board/showthread.php?t=272949&page=1&pp=25
En waar baseer je dat op? waarom is ze volgens jou in vredesnaam een labiel wrakquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
00:41 Tanja is aan het zeuren over hoe ze het gaat doen als de baby er is. Ze ligt onderuitgezakt op de bank, haar buik is zichbaar.
Dit is voor mij geen prototype van een hoogopgeleide vrouw hoor. Maar een labiel wrak, die beter een hamster kan gaan opvoeden, dan een kind.![]()
Omdat ze rookt tijdens haar zwangerschap, en nog met een vangnetregeling enzo bezig is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? waarom is ze volgens jou in vredesnaam een labiel wrak![]()
Ik vind 'r maar een ordinair dom kampwijf... maar da's gewoon mijn mening na 1 dag kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
00:41 Tanja is aan het zeuren over hoe ze het gaat doen als de baby er is. Ze ligt onderuitgezakt op de bank, haar buik is zichbaar.
Dit is voor mij geen prototype van een hoogopgeleide vrouw hoor. Maar een labiel wrak, die beter een hamster kan gaan opvoeden, dan een kind.![]()
heb een toet toet toeter op mijn waterscooterquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:02 schreef teamlead het volgende:
als je bang bent moet je een vrolijk liedje zingen
het kleutergehalte is weer ernstig aanwezig binnen de groep...
Mischien hadden ze het archief van idols erbij gepakt met de selectiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |