ik ben er niet zo heel zeker van dat ze dat soort shots gaan blijven uitzenden eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:24 schreef CocaColaLight het volgende:
rtl baulefout melde net ook dat rob nog in een apparte ruimte zou zitten.
het zal mij benieuwen dido is nu nog netjes geschoren aan de onderkant. Gaat ze het bijhouden of wordt het net als Guns and Roses Welcome to the jungle....
time will tell
Yep, maar stel je voor dat haar kindje niet ziek word... dat zou toch een ramp zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:58 schreef schatje het volgende:
Jezus, Tanja is bang dat ze een sigaret te kort komt.
Ingrid is geen doosquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:32 schreef ruby het volgende:
Wel weer frappant dat er weer een duimdoos tussen zit. Of zijn er nou eenmaal veel volwassenen die nog duimen?
Didoquote:
Eerste dagen he, wacht de eerste week maar eens af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Wat me opvalt, is dat ze nog helemaal niet over elkaar roddelen. Het lijkt wel één grote gezellige Tros familie...
Ik wil irritaties, gebekvecht en bitchfights!
De eerste aanvaring in BB4 was in het eerste kwartier toen Gert Jan Andries afzeek nadat de laatste met z'n gare hoofd tegen de glazen deur aanliep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eerste dagen he, wacht de eerste week maar eens af.
Precies wat ik in gedachten heb. Maar dat komt vast nog wel. Nu is iedereen elkaar aan het aftasten en doet men leuk en aardig tegen elkaar. Maar het houdt een keer op natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Wat me opvalt, is dat ze nog helemaal niet over elkaar roddelen. Het lijkt wel één grote gezellige Tros familie...
quote:
Vanmiddag zaten een paar dames Rob anders flink onderuit te halen.. dus als die terugkomt, wordt het nog gezelligquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:38 schreef Maerycke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |