ik zit me te ergeren aan het gebrek aan douche- en jaccuzi scenesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
Niemand reageert meer, jullie zijn zeker met Linda bezig
![]()
Ik ook en het liefst naaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zit me te ergeren aan het gebrek aan douche- en jaccuzi scenes
Ik wil ingrid zien!!
Bij mij Dido (vanwege haar onderkoelde analyses) en Roel (omdat hij cognitieve en biologische psychologie heeft gestudeerd)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:17 schreef LuQas het volgende:
Dido, Chantal en Rikkert zijn mijn favorieten momenteel.
Dat merk je vanzelf wel als je opeens niet meer kunt reagerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal gaat met Tanja in discussie over haar nicotineverslaving. Ze biedt aan "mee te zwangeren".
Ach joh, Tanja, als je kind mismaakt geboren wordt kan die later alsnog de beelden van jou niet verantwoordelijke gedrag zien. (mag ik dit eigenlijk typen, of krijg je voor zoiets een ban).
Chantalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hahaha die domme zwangere tut wordt eindelijk ondervraagd door dat toffe wijf (ken d'r naam niet)
"ik weet wel dat ik zwanger ben, maar ik weet niet dat ik zwanger ben"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hahaha die domme zwangere tut wordt eindelijk ondervraagd door dat toffe wijf (ken d'r naam niet)
Kun je ff submitten op http://bigbrother.fok.tv. Iemand daar heeft een + account.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef CocaColaLight het volgende:
lang leve schoolbank.nl
Met een search op Dido en Heemstede krijg je het volgende Dido van Kuijk.
Met een quote op alleen bij de basis school: ik weet nog dat we de musical deden, ik speelde de hoofdrol(oma) in jackpot! en dat mijn rok afzakte op het ...
De rest heb je een schoolbank "plus" account nodig. en daarvoor moet je lappen.
Idd.... heel appartquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:33 schreef LuQas het volgende:
Trouwens, op de big-brother site staat ineens GEEN kruis meer door de foto van Rob, terwijl die er eerst nog wel was!![]()
![]()
Kruis is dan wel weg maar nog wel een blauwe streep !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:33 schreef LuQas het volgende:
Trouwens, op de big-brother site staat ineens GEEN kruis meer door de foto van Rob, terwijl die er eerst nog wel was!![]()
![]()
.nl ipv van .tv zeg maar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kun je ff submitten op http://bigbrother.fok.tv. Iemand daar heeft een + account.
Menno is ook op zoek naar seksquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:43 schreef Sassefras het volgende:
In de spits van vandaag staat een heel stuk over Big brother.
daarin staat ook over LINDA : Linda werkt in de horeca en danst graag. Zij wil binnen het huis sex vinden, ze kan niet zonder..![]()
dat belooft nog wat.. !!! (is ze al aan het zoeken?)
Heeeee, wat doet diequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:44 schreef LuQas het volgende:Dido
Wat is zij ontzettend leuk en eerlijk en spontaan.
Zie, ik heb reeds ge-edit. Ik deed : O i.p.v. O +quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeeee, wat doet die- smiley in je bericht
![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:47 schreef LuQas het volgende:
[..]
Zie, ik heb reeds ge-edit. Ik deed : O i.p.v. O +
Ja veel interesanter en slimmer tenminste.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:54 schreef Darklight het volgende:
Dido is wel leuk ja, leuker als die andere wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |