OMG, dat meen je niet, van die veel te dure en volstrekt nutteloze gadgets waar echt helemaal niemand op zit te wachten ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:24 schreef suziewang het volgende:
(aan het werk).. Een ontzettend mooie zonnebril met ingebouwde mp3 speler verkopen..![]()
Surequote:Op woensdag 21 december 2005 10:19 schreef Razor21 het volgende:
MSCA leren.
Maar klikte per ongeluk Fok aan dus ben nu beetje aan het fokken..............![]()
Ikke ookquote:Op woensdag 21 december 2005 11:03 schreef JonKeL het volgende:
Leren voor een toets....
Lerenquote:
quote:
Dit ook nogquote:
Christine le Ducquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:43 schreef zwartedoos het volgende:
rekening van christine le duc betalen maar ben te lui om mn identifyer te zoekenhad vandaag al een herinnering
![]()
waar werk je dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:14 schreef beestjuh het volgende:
Werken, maar gelukkig heeft het clientele niet door dat we er op zondag ook zijn..
Telefonische klantenservice.quote:
hoezo? ben je moe?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zou nu eigenlijk moeten gaan slapen.![]()
Thumpquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:24 schreef suziewang het volgende:
(aan het werk).. Een ontzettend mooie zonnebril met ingebouwde mp3 speler verkopen..![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik moet eigenlijk de was ophangen,maar zit het lekker uit te stellen.
Het is mijn was niet.![]()
Je bent ziek?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef iamredleader het volgende:
M'n thee opdrinken en terug in bed. Maar daar kan ik niet fokken! heb nlk geen laptop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |