(vorig topic)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:09 schreef LissaP het volgende:
Reyspect, super leuke sneakersen waar heb die polsband vandaan? zoiets wil ik ook nog
diesel heeft ook van die polsbandenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:51 schreef ReySpect het volgende:
[..]
(vorig topic)
Euhh lerenarmband heb ik gekocht bij een nieuwe skateshop in zwolle (tommy skateshop)
Hij is net een weekje openmaarjah ik weet niet of er nog meer liggen. Ik zag er maar 1tje..
Maar ik zou gewoon ff kijken bij een skateshop (daar hebben ze wel meer van dat soort lerenbandjes)
foto?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:18 schreef MaRySe het volgende:
Ik vandaag shirtje van ambercrombie & fitch maar volgens mij is het collectie 1996
Komt van zo een winkel met heel veel merken bij elkaar.
Post dan als je een foto hebt........quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef Jett het volgende:
nieuwe cowboy laarzen
2 tunieken
en tas
ik maak nog wel keer foto
www.abercrombie.comquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef sannuh het volgende:
waar koop je dat A&F? In een winkel of via internet?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef Coconut het volgende:
Abercrombie & Fitch![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef Coconut het volgende:
Abercrombie & Fitch![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
ik was al dankbaar dat die mode weer voorbij wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef Klein het volgende:
Ik zat er al een poosje op te kwijlen, maar mocht em van mezelf nog niet kopen aangezien t eigenlijk nog zomer is..![]()
Maar kon mezelf vanmiddag niet meer inhouden; mijn nieuwe leren jas!![]()
![]()
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/265/dsc007069un.th.jpg]afbeelding][/URL]
oh don't worry, dat ik er één koop, betekent niet direct dat t ín de mode isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:27 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ik was al dankbaar dat die mode weer voorbij was
te vroeg gejuigd dus![]()
Staat je leuk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef Klein het volgende:
Ik zat er al een poosje op te kwijlen, maar mocht em van mezelf nog niet kopen aangezien t eigenlijk nog zomer is..![]()
![]()
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/265/dsc007069un.th.jpg]afbeelding][/URL]
das waar meid, geef ik je gelijk in. Gewoon kopen wat je mooi vindt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:47 schreef Klein het volgende:
[..]
oh don't worry, dat ik er één koop, betekent niet direct dat t ín de mode is![]()
zolang ik em maar mooi vind!![]()
Waarom heb je hem dan gekocht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:47 schreef snowqueen911 het volgende:
nieuw spijkerbroekie gekocht van Forecast. Met op de kontzakken gele stiksels en in het rood FCST. Foto moet ik nog maar een keertje maken. Owja en een Meltin Pot broek overgekocht maar die zit nog een beetje strak
er staat toch overgekocht...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan gekocht?![]()
En ik vind Forecast ook niet zo tov
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:11 schreef MaRySe het volgende:
Dat vest ziet er uit of het bij de Zeeman vandaan komt,
of doet de foto hem geen eer aan?
Je moet je eens scherenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Voor de prijs van dat vest kun je waarschijnlijk een hele Zeeman opkopen![]()
En ik heb nog steeds geen goeie foto van mijn polo kunnen vinden/maken dus dan maar zo, die van mij is dus wel een maatje groter![]()
[afbeelding]
die dus
Ben het wel met Maryse eens. Ik vind het een vrij saai vest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Voor de prijs van dat vest kun je waarschijnlijk een hele Zeeman opkopen![]()
quote:
Dude, dat was sarcasme...ik bedoel dat de Zeeman zo goedkoop isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:48 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ben het wel met Maryse eens. Ik vind het een vrij saai vest.
Zo duur is Armani ook weer niet... Zeker die jeans lijn enzo...
Hippe jasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef Klein het volgende:
![]()
[[url=http://img378.imageshack.us/img378/6744/dsc007060kp.th.jpg]afbeelding][/URL]
waar heb je die schoenen vandaag? en watvoor zijn t?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:20 schreef SwOoSh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu moet ik me weer inhouden met kleren kopen
bij zara en dus gewoon hun merkquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:21 schreef WTF het volgende:
[..]
waar heb je die schoenen vandaag? en watvoor zijn t?
Ik weet 1 ding, en dat is dat ze mooi zijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:21 schreef WTF het volgende:
[..]
waar heb je die schoenen vandaag? en watvoor zijn t?
daar ben ik het helemaal met je mee eensquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:02 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik weet 1 ding, en dat is dat ze mooi zijn
Maar wat kost dat dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:05 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal met je mee eens
Check de sitequote:
Ik was even op vakantie, maarrrrquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef Coconut het volgende:
Abercrombie & Fitch![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Is toch best leuk, kun je het accent leggen op een shirtjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:42 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Beetje saai model, maar een broek die goed zit en mooi valt als ik hem aanheb, dat komt niet zo vaak voor![]()
Jammerlijk paupershirtquote:
jij noemt een compleet handgeknipt en handgenaait italiaans shirt gemaakt van een perfect materiaal en waar ruim dag werk in zit om te maken een paupershirt? what a laughquote:
Als ik jou was zou ik in ieder geval voor een bekend merk gaan dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef postman het volgende:
[..]
jij noemt een compleet handgeknipt en handgenaait italiaans shirt gemaakt van een perfect materiaal en waar ruim dag werk in zit om te maken een paupershirt? what a laugh![]()
mooie schoenenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:20 schreef SwOoSh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu moet ik me weer inhouden met kleren kopen
volgens mij zijn die wel mooi.. op de diesel site staan ook allemaal van dat soort modellen.. zien er ook goed uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:10 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/9895/schoeneh9bk.th.jpg]afbeelding][/URL]Gehaald bij Diesel in antwerpen
ja zo'n mooi polyestershirt van bikkembergs oid...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik in ieder geval voor een bekend merk gaan dan.
Stel je voor dat het iemand ontgaat dat je merkkleding draagt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Mastroianni het volgende:
Als ik jou was zou ik in ieder geval voor een bekend merk gaan dan.
Anders kijk je even op de 1e pagina welk overhemd ik heb gekochtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:47 schreef Pikaia het volgende:
[..]
Stel je voor dat het iemand ontgaat dat je merkkleding draagt...
camera.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:07 schreef The_Mich het volgende:
Heb 3 weken terug een super mooi colbert/jasje gekocht van Take Two....
In de Take-two store in de kalverstraat......
Koste me wel een rib uit mijn lijf (¤ 249,-) Maar is wel super!!
Kan alleen nergens een plaatje vinden online...........:(
En hebben lekkere binnenzoolquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
volgens mij zijn die wel mooi.. op de diesel site staan ook allemaal van dat soort modellen.. zien er ook goed uit
achjah die moeten we ook bezig houdenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En hebben lekkere binnenzoolof hoe je dat ook noemt
Handgemaakt door Vietnamese kindjes/
waar kan je dat soort shirts bestellen?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:49 schreef wouterwouter2 het volgende:
[[url=http://img329.imageshack.us/img329/5933/p10100062ji.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb de ook de Save Water Shower with a Friendquote:Op donderdag 1 september 2005 00:49 schreef wouterwouter2 het volgende:
[[url=http://img329.imageshack.us/img329/5933/p10100062ji.th.jpg]afbeelding][/URL]
Een combinatie van beide is nog leukerquote:Op donderdag 1 september 2005 13:20 schreef Jett het volgende:
waarom bestellen zoveel mensen kleding via internet, het leukste is juist shoppen
Ik wil ze ook, wat kosten deze? Ik ga uit van 250 euro ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:10 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/9895/schoeneh9bk.th.jpg]afbeelding][/URL]Gehaald bij Diesel in antwerpen
Dacht dat je rustig aan zou doen met kleren na die A&F inkoop buiquote:Op donderdag 1 september 2005 13:16 schreef Coconut het volgende:
Net besteld:
De rok.. Net op tijd want nu is ie uitverkocht, ik heb de laatste![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Investeren, goed geklede vrouwen krijgen gratis drank in de stad van kansloze jongens.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dacht dat je rustig aan zou doen met kleren na die A&F inkoop bui![]()
Of van Amokjeehquote:Op donderdag 1 september 2005 14:53 schreef dady het volgende:
[..]
Investeren, goed geklede vrouwen krijgen gratis drank in de stad van kansloze jongens.
Voor de drankjes wil ik wel betalen... Als ik maar gratis kleren krijgquote:Op donderdag 1 september 2005 14:53 schreef dady het volgende:
Investeren, goed geklede vrouwen krijgen gratis drank in de stad van kansloze jongens.
Ik zei ''de rest van de maand''. We leven sinds vandaag in september!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:47 schreef Proper_fucked het volgende:
Dacht dat je rustig aan zou doen met kleren na die A&F inkoop bui![]()
En van ook_gek he, mooie rok, van sieraden kan ik zelf niet zo enthousiast wordenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:00 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Of van AmokjeehZiet er weer prima uit Coconut
Zoek gewoon de eerste beste jongen uit een rijke buurt en trek hem onder de plak, succes verzekerd. Ik ben ook al op zoek naar een hele rijke vrouw, zodat ik later niet hoef te werken.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:15 schreef Coconut het volgende:
[..]
Voor de drankjes wil ik wel betalen... Als ik maar gratis kleren krijg![]()
Van welke site is dat? Vind de rok nl. erg leuk.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:41 schreef rena het volgende:
[afbeelding]![]()
Heerlijk tuttig
![]()
[afbeelding]
Maar dan in het bruin![]()
[afbeelding]
Nou vooruit dan maar....... Maar een door-mij-gemaakte-foto doet dit jasje echt te kort!quote:
Dude van welke zwerver heb je die gejatquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:20 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar....... Maar een door-mij-gemaakte-foto doet dit jasje echt te kort!
Je moet deze gewoon in het echt zien en dan ook gedragen.......
Nu steekt ie maar een beetje schraal af!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
So truequote:Op donderdag 1 september 2005 13:20 schreef Jett het volgende:
waarom bestellen zoveel mensen kleding via internet, het leukste is juist shoppen
ik vind hem ook niet zo mooi.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:27 schreef Setambre het volgende:
[..]
Dude van welke zwerver heb je die gejat![]()
Understatement lijkt mequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
ik vind hem ook niet zo mooi.....
Je kan zelf ook even wat research doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:10 schreef Double_B het volgende:
Hoeveel zijn de verzendkosten ongeveer naar Nederland?
Waar o waar heb je dit shirt besteld???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:36 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Veeet!!!!!!!!!!!!!
Ik heb m nu ook besteld![]()
www.esprit.nlquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Van welke site is dat? Vind de rok nl. erg leuk.
140.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:38 schreef dady het volgende:
[..]
Ik wil ze ook, wat kosten deze? Ik ga uit van 250 euro ofzo?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:20 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar....... Maar een door-mij-gemaakte-foto doet dit jasje echt te kort!
Je moet deze gewoon in het echt zien en dan ook gedragen.......
Nu steekt ie maar een beetje schraal af!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat die trui best wel vet is ... maar zal ook wel wat gekost hebben.. Want ik erger me meestal dood aan de prijzen van Guru, terwijl het gewoon flutkleding isquote:Op maandag 5 september 2005 16:58 schreef Superheld het volgende:
Gisteren even gehaald voor in de winter:
[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt wel beetje op replay ..quote:Op maandag 5 september 2005 17:20 schreef Superheld het volgende:
Ik draag ook eigenlijk nooit guru hoor en de broek is van Nudie Jeans.
Ja gekocht bij score
trui was 100 euro trouwens.
Ja leuk man!!quote:Op maandag 5 september 2005 18:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Serieus, dat je dat voor zo'n trui over hebt...
Dope broekquote:
Paul Frank heeft altijd leuke dingen alleen een bende met kleine maten .. die zijn er bijna nooitquote:
haha .. is dat goed voor je trui?quote:Op maandag 5 september 2005 21:26 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Trui (zonder dat oranje ding eronder) van American Eagle. Alleen jammer van die lelijke badge, misschien dat ik hem er nog af pulk.
Ik zou het in een ander topic proberenquote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek dit vest....
[afbeelding]
maar dan in donkerblauw met felgroene strepen.
iemand???
hoezo? omdat daar een topic voor is? daar zit niemand op...quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:15 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Ik zou het in een ander topic proberen
Ja, in Zwollequote:Op maandag 5 september 2005 20:29 schreef Superheld het volgende:
Laat me raden men at work?
Iig daar zag ik em ook
Ja precies! Straks ga ik hier mijn auto aanbieden, want ja in dat andere topic kijkt toch niemandquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:55 schreef stijn_ het volgende:
[..]
hoezo? omdat daar een topic voor is? daar zit niemand op...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja precies! Straks ga ik hier mijn auto aanbieden, want ja in dat andere topic kijkt toch niemand
heb je foto? ik wil ook nog een grijze hoodie.quote:net nieuwe broek en grijze hoodie van iceberg gehad van me vriendin:)
Als het mislukt begin ik wel een afgepulkte-badge-look-rage.quote:Op maandag 5 september 2005 23:07 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
haha .. is dat goed voor je trui?
ik durf niet via internet te bestellen, strx past het nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:20 schreef Jett het volgende:
Terug sturen?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik durf niet via internet te bestellen, strx past het niet
hebben jullie dat nooit ?
probeer Footlocker.. daar heben ze heel veel van dit soort adidas en puma jasjesquote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef stijn_ het volgende:
Ik zoek dit vest....
[afbeelding]
maar dan in donkerblauw met felgroene strepen.
iemand???
het vervelende is dan dat je meestal wel rond de 5 euro moet betalen aan de verzendkosten, zonde.quote:
Die 5 euro maakt dan niet zoveel meer uit want via internet is het toch meestal goedkoperquote:Op woensdag 7 september 2005 08:49 schreef Koningin het volgende:
[..]
het vervelende is dan dat je meestal wel rond de 5 euro moet betalen aan de verzendkosten, zonde.
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:20 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
probeer Footlocker.. daar heben ze heel veel van dit soort adidas en puma jasjes
De meeste zelf-respecterende internetwinkels hebben daar een antwoordnummer voorquote:Op woensdag 7 september 2005 08:49 schreef Koningin het volgende:
[..]
het vervelende is dan dat je meestal wel rond de 5 euro moet betalen aan de verzendkosten, zonde.
Ik heb schoenen, t-shirts, vesten, jassen en truien via internet besteld en alles wat ik tot nu toe heb besteld, zit perfect.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar bij jullie zit de kleding meestal goed dus...van het internet, nooit vaak teruggestuurd?
Beetje glimmende stof? Ziet er wel tof uit, maar niet helemaal goed te zien omdat die opgevouwen is.quote:
ik heb ook eens een tshirt besteld in engeland, maat L. nou daar heb ik een mooie ruime pyjama aan overgehoudenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:02 schreef jeldrik het volgende:
Ik heb een keer een shirtje gekocht en die is te lang en te wijd. Dus daar moet ik nog ff in groeien. Zal nog wel ff duren. Was een Gsus, maat L. Die heb ik normaal ook, maar de engelse maat zal dan wel anders zijn![]()
Het terug sturen bedoel ik niet, das meestal gratis, maar het naar jou toe sturen moet je betalen.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:52 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
De meeste zelf-respecterende internetwinkels hebben daar een antwoordnummer voor.
Die vind ik wel erg coolquote:
Wahaha, heel vet!quote:
Dies stoerquote:
mooi dingquote:Op donderdag 8 september 2005 15:38 schreef JopJuh het volgende:
Alvast voorbereid op regen en kou, ik dacht straks is ie er niet meer ...
[afbeelding]
Dat is een beetje het nadeel van threadless.com t-shirt.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef kikoooooo het volgende:
Dat ET shirt is vet, alleen een beetje zo'n standaard vormloos t-shirt als ik t zo zie
Ik vind em wel supercool!
Zo'n beetje elke kledingwinkel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:16 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik ben op zoek naar een zwart blousje met lange mouwen ..
waar vind je dat?
Moet wel een beetje normale pasvorm hebben .. maatje S ..
Had wel bij Donna Guy zien hangen .. 75 euro .. vonk beetje duur
En mocht esprit niet zijn wat je zoekt kijk eens bij zara of een jack & jones winkelquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke kledingwinkel?![]()
En anders http://www.esprit.nl --> Hemden, genoeg keuze. Succes ermee![]()
Holy shit!quote:
Ach, ik zie jou uiteindelijk liever in goed humeur en tuinbroek dan in slecht humeur en galakledingquote:Op maandag 12 september 2005 19:25 schreef Klein het volgende:
ik wil ook nieuwe kleding!
maar heb niet eens tijd om te gaan shoppen![]()
Dit weekend kan ik hopelijk ook weer iets nieuws showen![]()
Mexx heeft druk gewinkeld bij Bikkembergsquote:Op maandag 12 september 2005 19:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mexx schoenen:
[afbeelding]
Maar dan met de XX, merknaam op de lip en hak én de binnenvoering in fel groen, zodat het iets sprekender is dan puur bruin..
Edit: Ik zie nú deze pas : Pimp hier met je schoenen! [deel5]
weet je dat héél zeker?quote:Op maandag 12 september 2005 19:30 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ach, ik zie jou uiteindelijk liever in goed humeur en tuinbroek dan in slecht humeur en galakleding
heerlijk zacht voor een luie zondag... en dat karatequote:Op maandag 12 september 2005 18:57 schreef Hallulama het volgende:
Holy shit!
Gebruik jij 's ochtends een kaasschaaf, of karate?
(hij's een beetje pimp, maar toch wel vet)
ik nietquote:Op maandag 12 september 2005 19:30 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ach, ik zie jou uiteindelijk liever in goed humeur en tuinbroek dan in slecht humeur en galakleding
Ik zei "uiteindelijk" hequote:
Ebay, 35 euroquote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef XiChico het volgende:
Cool ding, zoiets wil ik ook. Waar gekocht? Hoe duur
Ik zag ze nu ook liggen idd...quote:Op maandag 12 september 2005 20:19 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Mexx heeft druk gewinkeld bij Bikkembergs![]()
Die sneakers zitten bij Bikkembergs al een tijdje in de basiscollectie. Dus neem maar van mij aan dat alles wat op Bikkembergs lijkt hiervan gekopiërd isquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik zag ze nu ook liggen idd...
Alleen geen idee wie er eerder was, volgensmij zitten ze allemaal bij elkaar te kijken wat er loopt en kopieren ze dat dan naar eigen merk...
Een pak is ergens tussen de 150 euro bij de C&A tot 2000 euro van Borelli (ofzo)quote:Op donderdag 15 september 2005 22:27 schreef zenith_ust het volgende:
DeLeider wat kost nou zo pak gemiddeld zoek er nog eentje meer voor de heb
Of ongeveer 28.000 voor een Kiton K-50 pakquote:Op donderdag 15 september 2005 23:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een pak is ergens tussen de 150 euro bij de C&A tot 2000 euro van Borelli (ofzo)
Bij een pak is de grote vraag hoeveel geld heb je over voor kwaliteit.
Maar de ondergrens zit denk ik ergens tussen de 100 en de 150 euro.
Heb je overigens wel iets waardeloos, daar niet van. Maar als je het ding toch voor de heb hebt dan boeit dat niet.
Ghe, uiteindelijk is de bovengrens bij een pak natuurlijk eindeloos.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:01 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Of ongeveer 28.000 voor een Kiton K-50 pak
Nee, maar Kiton staat bekend om extreem lichte en dure stoffen. Maar die van 28k is van Vicuña gemaakt geloof ik. Dat is zo'n beetje een van de meest dure stoffen die er bestaat. Kiton rekent met een maakloon van +/- 2500 euro en dan de stofprijs.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ghe, uiteindelijk is de bovengrens bij een pak natuurlijk eindeloos.
Heb je een plaatje van dat pak? Ben wel benieuwd naar die 28.000 euro.
ik vind die armanden echt cool! waar heb je die gekocht?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:16 schreef Coconut het volgende:
Net besteld:
De rok.. Net op tijd want nu is ie uitverkocht, ik heb de laatste![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een zwart-wit foto hoop ikquote:Op zondag 18 september 2005 15:46 schreef Markoe het volgende:
Ik krijg er spijt van dat ik me kop hierneer zet maar hier is mijn nieuwe muts![]()
[afbeelding]
Ja idd zwart-wit, het is van Jack & Jonesquote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Het is een zwart-wit foto hoop ikIk moet ook nog even een muts kopen voor de winter. Is jouw muts toevallig van G-Star?
Ah ik zal maar weer eens even naar Jack & Jones toe gaanquote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef Markoe het volgende:
[..]
Ja idd zwart-wit, het is van Jack & Jones
Kijk eens bij de VenD danquote:Op maandag 19 september 2005 19:02 schreef Gizmore het volgende:
Vanmiddag even naar Rotterdam geweest:
[[url=http://xs47.xs.to/pics/05381/DSC00347.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Bij de Best Boy Company vandaanMoet deze week ook nog maar eens op zoek naar een goede winterjas die niet een rib uit mn lijf kost
Deze week nog even in Leiden kijkenquote:
Kou is maar emotie zeggen ze bij de landmachtquote:Op maandag 19 september 2005 21:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Deze week nog even in Leiden kijkenMoet wel beetje opschieten want het begint al kouder te worden..
Ik heb geen ambities in die richting dus het kan me weinig schelen wat ze daar zeggenquote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Kou is maar emotie zeggen ze bij de landmacht![]()
quote:
Zeer eenschquote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
tip: er hoeft geen wit shirtje onder de trui!
Hij is ook niet wit maar eigenlijk bijnnnaaa dezelfde kleur blauwgroen als het streepje in mn trui maar dat zie je niet zo goedquote:Op woensdag 21 september 2005 18:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
tip: er hoeft geen wit shirtje onder de trui!
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:30 schreef Herald het volgende:
zeg iemand uit de kleren praten doe je maar in US hoor
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef mic_forever het volgende:
[[url=http://img127.imageshack.us/img127/7269/psshirt7us.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
ik snap hem niet waarom is deze zo leukquote:
Dat t-shirt is uit de clip van The Partysquad...en daar moet je van houdenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik snap hem niet waarom is deze zo leuk
Staat je goedquote:
Ey vet die wil ik hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef mic_forever het volgende:
[[url=http://img127.imageshack.us/img127/7269/psshirt7us.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
Anders lees je de rest van de replies ff...op www.freshcotton.nl dusquote:Op zondag 25 september 2005 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ey vet die wil ik hebbenwaar krijg je die ?
Ja maar ik vind em nietquote:Op zondag 25 september 2005 18:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Anders lees je de rest van de replies ff...op www.freshcotton.nl dus
Ja ik heb hem zelf ook niet kunnen vinden, maar het antwoord op jouw vraag was dus al gegevebquote:Op zondag 25 september 2005 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar ik vind em nieten die site is uber traag
http://www.freshcotton.nl/site/product.asp?productid=1322&deptid=&zoekopdracht=merk&zoekid=155&page=2quote:Op zondag 25 september 2005 18:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ja maar ik vind em nieten die site is uber traag
gave jas!quote:
Kijk eens naar de link, hij staat op de site van Esprit, ik weet niet of hij on-line gekocht is, maar Esprit heeft sowieso 'echte' winkels in Nederland, dus je kan makkelijk ff gaan passenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:03 schreef 455H07E het volgende:
@ Amokjeeh: Leuke jas, waar heb je die vandaan? Hoeveel? Ik wil hem wel eens ff gaan passen. Van welk merk is het? De overhemd is een beetje A&F stijl, is dat het merk? Ook je usericon geeft wel een indicatie.
Ze zijn inderdaad van leer en suede. Ze lopen echt lekker en ze zien er erg leuk uit (althans dat is mijn mening). Ik heb ze voor 125 euro gekochtquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:03 schreef 455H07E het volgende:
@ odb: Dure schoentjes hoor, wat kostte ze? Dsquared is een mooi merk, maar ik vind het spul allemaal te duur. Ze lijken op de Hugo Boss schoenen die ik heb en die vond ik al duurMaar eh, ze zijn van leer en suede? Je weet dat de winter eraankomt?
Goeie keuze die broek. Welke is het precies?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Thundertje het volgende:
Nudie Regular Ralf Dryquote:Op woensdag 28 september 2005 18:27 schreef berent het volgende:
[..]
Goeie keuze die broek. Welke is het precies?
En vergeet niet om hem zoveel mogelijk te dragen en vooral niet te wassen.
dat is viesquote:Op woensdag 28 september 2005 18:27 schreef berent het volgende:
En vergeet niet om hem zoveel mogelijk te dragen en vooral niet te wassen.
waar heb je die vandaan?quote:[b]Op woensdag 28 september 2005 17:43[/[[url=http://static.flickr.com/25/46783441_26c6aee467.jpg]afbeelding]
En tot slot nieuwe schoentjes
Deze schoenen zijn ook te bestellen op asos.com........quote:Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef Molluck het volgende:
Waar heb je die schoenen gehaald en hoeveel kostten ze?
In Eindhoven kan je die vast wel kopen dan wel bestellen bij T-Shu op de Kleine Bergquote:Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef Molluck het volgende:
Waar heb je die schoenen gehaald en hoeveel kostten ze?
nicequote:Op donderdag 29 september 2005 16:23 schreef Lidia het volgende:
[afbeelding]
Gisteren gekocht bij Esprit![]()
Prada.. hoe duur?quote:
Beetje te fel naar mijn smaak.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:05 schreef berent het volgende:
[..]
Staan niet goed onder een nudie broek ben ik bang.
Onder me dry ola staan ze niet nee dat klopt. Maar daar heb ik zwarte schoenen voorquote:Op donderdag 29 september 2005 18:05 schreef berent het volgende:
[..]
Staan niet goed onder een nudie broek ben ik bang.
Coach, Zwolle. Maar ze zijn overal wel te krijgen volgens mij. Waren 75 euro.quote:
nee, want zonder sjieke trainingsbroek kun je natuurlijk niet gaan sporten!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:01 schreef Nugget het volgende:
[afbeelding]
Esprit-shop
Geen excuus meer om niet naar de sportschool te gaan
Waar als ik vragen mag??? Vind het plaatje namelijk een beetje onduidelijk....lijkt een beetje een heeeeeeeel dun lapje stof...dus een beetje doorschijn-gevaar......maar opzich ook wel weer leukquote:
Dailyshirt Er zitten ook steentjes op enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:47 schreef The_Mich het volgende:
Waar als ik vragen mag??? Vind het plaatje namelijk een beetje onduidelijk....lijkt een beetje een heeeeeeeel dun lapje stof...dus een beetje doorschijn-gevaar......maar opzich ook wel weer leuk
cheap ass k*tv vrienden heb je danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef MaRySe het volgende:
Deze had ik laatst van vrienden voor m'n verjaardag gehad!
[afbeelding]
[afbeelding]
wel puikend vest, hoe duurquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:04 schreef huupke het volgende:
Vest Energie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Longsleeve Energie:
[afbeelding]
Waar heb je dat vest gehaald ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:04 schreef huupke het volgende:
Vest Energie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Longsleeve Energie:
[afbeelding]
waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:04 schreef Stretto het volgende:
[..]
cheap ass k*tv vrienden heb je dan![]()
![]()
Waar krijg je dat ergens wat ik vind dat bloesje wel vetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef Molluck het volgende:
Energie is zo vet, alleen wel heel duur
Men at Workquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar krijg je dat ergens wat ik vind dat bloesje wel vet
Lief toch , net een bijtje met die streepjes. Ik vind dat soort hemdjes altijd zwaar ok bij meisjes. Zelfs al is het ding van de Zeeman, dan is het toch nog een leuk gebaar van die vrienden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:04 schreef Stretto het volgende:
[..]
cheap ass k*tv vrienden heb je dan![]()
![]()
Ik vond het ook hartstikke leuk helemaal mijn maatquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:59 schreef LSS het volgende:
[..]
Lief toch , net een bijtje met die streepjes. Ik vind dat soort hemdjes altijd zwaar ok bij meisjes. Zelfs al is het ding van de Zeeman, dan is het toch nog een leuk gebaar van die vrienden?![]()
Ik vind hem leukquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik vond het ook hartstikke leuk helemaal mijn maatHet gaat hem eigenlijk niks aan maar ik had nog veel meer cadeautjes van ze gekregen.
En nu foto's zonder shirtje!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef MaRySe het volgende:
Deze had ik laatst van vrienden voor m'n verjaardag gehad!
[afbeelding]
[afbeelding]
zo! ik moet toch maar effe bij esprit gaan kijken want die nieuwe lijn van ze is toch wel erg mooiquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef rubstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tsja het wordt weer herfst..![]()
esprit toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:16 schreef Grimm het volgende:
waar heb je die kleren vandaan rubstar? vooral die 3e?
Hij is binnen. Het is een degelijk shirt, zelfs een beetje dikker dan 'normaal'. De M zit als gegoten en hij staat perfect. De steentjes zijn niet vastgeplakt, maar zijn met de hand vastgenaaid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:47 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Waar als ik vragen mag??? Vind het plaatje namelijk een beetje onduidelijk....lijkt een beetje een heeeeeeeel dun lapje stof...dus een beetje doorschijn-gevaar......maar opzich ook wel weer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |