Leuk shirt! Sowieso wel leuke sitequote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:01 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw!net 2 dagen geleden 2 shirtjes besteld maar toen ik vanochtend deze bij freshcotton.com zag heb ik dit shirt meteen besteld!
dan maar deze maand wat zuiniger doen![]()
Uiteraard maak ik foto's als alles binnen is![]()
mooi hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:53 schreef lovegrrl het volgende:
nieuwe schoentjes.
wel erg blij mee, waren moeilijk te vinden
[[url=http://img373.imageshack.us/img373/1997/bronxschoentjes3zj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Oooh die moet ik ook, m'n vriend zou spontaan de hele dag naar m'n borsten kijken! (is nogal spiderman-fanatic)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:01 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw!net 2 dagen geleden 2 shirtjes besteld maar toen ik vanochtend deze bij freshcotton.com zag heb ik dit shirt meteen besteld!
dan maar deze maand wat zuiniger doen![]()
Uiteraard maak ik foto's als alles binnen is![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef FlowDesign het volgende:
Als je hier gaat showen met je nieuwe spullen hč... dan heb je toch echt serieus geen vrienden of wel?![]()
vette sneakersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef NiekieW. het volgende:
[afbeelding]
RL vest
[afbeelding]
RL Lange polo
[afbeelding]
Onitsuka Asics schoenen
[afbeelding]
Pilot colbert
[afbeelding]
[afbeelding]
Nudie broek (ziet er op foto beetje donker uit)
Winkel is van een goede kennis, dus ik kreeg hem mee voor 150...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef Molluck het volgende:
Cast Iron...hmnn, voor de prijs van?
Leuke usernaam heb je. Ik zou zo verslaafd kunnen worden aan jouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb mijn Spiderman shirtje binnen!!![]()
gisterochtend besteld en hij lag vandaag al in de bus! Goeie shit bij [ur]freshcotton.nl[/url] !!
Natuurlijk hier een foto..
[afbeelding]
Shirtje is wel wat donkerder als op de site, maar dat vind ik helemaal niet erg
Leuk shirtje, staat je goed. Dat het donkerder is, is wel mooi, bij die andere lijk je zo snel bleek, maar bij deze nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb mijn Spiderman shirtje binnen!!![]()
gisterochtend besteld en hij lag vandaag al in de bus! Goeie shit bij [ur]freshcotton.nl[/url] !!
Natuurlijk hier een foto..
[afbeelding]
Shirtje is wel wat donkerder als op de site, maar dat vind ik helemaal niet erg
ga is van je pc vandaan en pimp errrr in da cLuBquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuke usernaam heb je. Ik zou zo verslaafd kunnen worden aan jou![]()
Leuk shirtje en de rest is ook leuk![]()
allemaal heel mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:54 schreef ReySpect het volgende:
deze week gekocht :
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
en wat vinden jullie drvan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |