Dat is een beetje het nadeel van threadless.com t-shirt.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef kikoooooo het volgende:
Dat ET shirt is vet, alleen een beetje zo'n standaard vormloos t-shirt als ik t zo zie
Ik vind em wel supercool!
Zo'n beetje elke kledingwinkel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:16 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik ben op zoek naar een zwart blousje met lange mouwen ..
waar vind je dat?
Moet wel een beetje normale pasvorm hebben .. maatje S ..
Had wel bij Donna Guy zien hangen .. 75 euro .. vonk beetje duur
En mocht esprit niet zijn wat je zoekt kijk eens bij zara of een jack & jones winkelquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:28 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke kledingwinkel?![]()
En anders http://www.esprit.nl --> Hemden, genoeg keuze. Succes ermee![]()
Holy shit!quote:
Ach, ik zie jou uiteindelijk liever in goed humeur en tuinbroek dan in slecht humeur en galakledingquote:Op maandag 12 september 2005 19:25 schreef Klein het volgende:
ik wil ook nieuwe kleding!
maar heb niet eens tijd om te gaan shoppen![]()
Dit weekend kan ik hopelijk ook weer iets nieuws showen![]()
Mexx heeft druk gewinkeld bij Bikkembergsquote:Op maandag 12 september 2005 19:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Mexx schoenen:
[afbeelding]
Maar dan met de XX, merknaam op de lip en hak én de binnenvoering in fel groen, zodat het iets sprekender is dan puur bruin..
Edit: Ik zie nú deze pas : Pimp hier met je schoenen! [deel5]
weet je dat héél zeker?quote:Op maandag 12 september 2005 19:30 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ach, ik zie jou uiteindelijk liever in goed humeur en tuinbroek dan in slecht humeur en galakleding
heerlijk zacht voor een luie zondag... en dat karatequote:Op maandag 12 september 2005 18:57 schreef Hallulama het volgende:
Holy shit!
Gebruik jij 's ochtends een kaasschaaf, of karate?
(hij's een beetje pimp, maar toch wel vet)
ik nietquote:Op maandag 12 september 2005 19:30 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ach, ik zie jou uiteindelijk liever in goed humeur en tuinbroek dan in slecht humeur en galakleding
Ik zei "uiteindelijk" hequote:
Ebay, 35 euroquote:Op maandag 12 september 2005 21:57 schreef XiChico het volgende:
Cool ding, zoiets wil ik ook. Waar gekocht? Hoe duur
Ik zag ze nu ook liggen idd...quote:Op maandag 12 september 2005 20:19 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Mexx heeft druk gewinkeld bij Bikkembergs![]()
Die sneakers zitten bij Bikkembergs al een tijdje in de basiscollectie. Dus neem maar van mij aan dat alles wat op Bikkembergs lijkt hiervan gekopiërd isquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik zag ze nu ook liggen idd...
Alleen geen idee wie er eerder was, volgensmij zitten ze allemaal bij elkaar te kijken wat er loopt en kopieren ze dat dan naar eigen merk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |