Ik weet 1 ding, en dat is dat ze mooi zijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:21 schreef WTF het volgende:
[..]
waar heb je die schoenen vandaag? en watvoor zijn t?
daar ben ik het helemaal met je mee eensquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:02 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik weet 1 ding, en dat is dat ze mooi zijn
Maar wat kost dat dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:05 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal met je mee eens
Check de sitequote:
Ik was even op vakantie, maarrrrquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:33 schreef Coconut het volgende:
Abercrombie & Fitch![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Is toch best leuk, kun je het accent leggen op een shirtjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:42 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Beetje saai model, maar een broek die goed zit en mooi valt als ik hem aanheb, dat komt niet zo vaak voor![]()
Jammerlijk paupershirtquote:
jij noemt een compleet handgeknipt en handgenaait italiaans shirt gemaakt van een perfect materiaal en waar ruim dag werk in zit om te maken een paupershirt? what a laughquote:
Als ik jou was zou ik in ieder geval voor een bekend merk gaan dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:42 schreef postman het volgende:
[..]
jij noemt een compleet handgeknipt en handgenaait italiaans shirt gemaakt van een perfect materiaal en waar ruim dag werk in zit om te maken een paupershirt? what a laugh![]()
mooie schoenenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:20 schreef SwOoSh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu moet ik me weer inhouden met kleren kopen
volgens mij zijn die wel mooi.. op de diesel site staan ook allemaal van dat soort modellen.. zien er ook goed uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:10 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/9895/schoeneh9bk.th.jpg]afbeelding][/URL]Gehaald bij Diesel in antwerpen
ja zo'n mooi polyestershirt van bikkembergs oid...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik in ieder geval voor een bekend merk gaan dan.
Stel je voor dat het iemand ontgaat dat je merkkleding draagt...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:03 schreef Mastroianni het volgende:
Als ik jou was zou ik in ieder geval voor een bekend merk gaan dan.
Anders kijk je even op de 1e pagina welk overhemd ik heb gekochtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:47 schreef Pikaia het volgende:
[..]
Stel je voor dat het iemand ontgaat dat je merkkleding draagt...
camera.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:07 schreef The_Mich het volgende:
Heb 3 weken terug een super mooi colbert/jasje gekocht van Take Two....
In de Take-two store in de kalverstraat......
Koste me wel een rib uit mijn lijf (¤ 249,-) Maar is wel super!!
Kan alleen nergens een plaatje vinden online...........:(
En hebben lekkere binnenzoolquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
volgens mij zijn die wel mooi.. op de diesel site staan ook allemaal van dat soort modellen.. zien er ook goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |