http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.aspquote:
Windows mediaplayer kan de bestanden niet openen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
Directe links, te openen met Mediaplayer.. en anders zou ik het niet weten...
Nou, open zo'n site met 'n stream, kijk in de source en zoek naar EMBED en dan naar SRCquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Windows mediaplayer kan de bestanden niet openen.![]()
Toch bedankt.
Hahahaquote:... gast, intens, mègga, unit, relaxed
Seau seg, heb jij die enorme unit tampons al in die wc zien liggen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:24 schreef Frohike het volgende:
Lieske:
[..]
Hahaha
Lieske: "Wat? Is dit het toilet? Huh? Moet ik aanbellen?"
Lieske: "Hoe relaxdamundo is dit?"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:24 schreef Frohike het volgende:
Lieske: "Wat? Is dit het toilet? Huh? Moet ik aanbellen?"
"Fucking relaxed! Gewoon.."quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:26 schreef Blowhike het volgende:
[..]
Seau seg, heb jij die enorme unit tampons al in die wc zien liggen?
ja man, wat denk je van m'n tandenpoetschair? Is dat geen vet relaxte unit?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:27 schreef Frohike het volgende:
[..]
"Fucking relaxed! Gewoon.."
"En die fucking douche gewoon, gast.. Relaxed"
Wel op de manier waarop ze het doet. Een misbeweging en je halve gebit ligt er uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:27 schreef Frohike het volgende:
Ze is nu trouwens al 10 minuten aan 't tandenpoetsen.. Straks vallen ze er nog uit![]()
Thanks.. maar het lukt niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:04 schreef Frohike het volgende:
[..]
Nou, open zo'n site met 'n stream, kijk in de source en zoek naar EMBED en dan naar SRC
En dan krijg je zoiets:
http://rdr1.talpa.tv/asxgen_noleader.php?id=252&format=3&rdrlogging=1&portalfileid=662
Open die in je WMP en dat zal vast wel werken
Neen.quote:Moet je geregistreerd zijn om de livestreams op de site te zien?
Als het goed is welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:31 schreef Devil-Woman het volgende:
dit is toch live?
Godskolere zeg.. dit is kut dan.. Zie alleen een zwart venster.quote:
Reboot, andere browser, "a-relaxte" vuurmuur?quote:Godskolere zeg.. dit is kut dan.. Zie alleen een zwart venster.![]()
Ik ga wat proberen maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:34 schreef Frohike het volgende:
[..]
Reboot, andere browser, "a-relaxte" vuurmuur?
Misschien ontbreekt er iets in je Windows Media Player... welke Windows gebruik je? Anders zou je eigenlijk eens een andere player moeten installeren en testen. Hier werkt het overigens gewoon goed, maar ik draai vier schermen in mijn browser.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:34 schreef Brennie het volgende:
[..]
Godskolere zeg.. dit is kut dan.. Zie alleen een zwart venster.![]()
Dat zijn de betaal-camsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:37 schreef Devil-Woman het volgende:
waarom zie je hun niet in hun slaapkamer dan?
neem die frohike-gast niet serieus hij zit je gewoon te dissen gozer, ga ff 'n unit blowen en je bent weer helemaal intensquote:
Joow, grapje??quote:
Houden ze voor de uitzending oid, zit vast wel zo'n commercieel idee achterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:42 schreef Devil-Woman het volgende:
Maar waarom geen cams in de slaapkamer dan?
Ja ome John heeft daar oog voor!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:48 schreef Blowhike het volgende:
[..]
Houden ze voor de uitzending oid, zit vast wel zo'n commercieel idee achter![]()
Volgens mij is onze 'buddy' devil-woman ook meer geinteresseerd in andere slaapkamer-bezighedenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:48 schreef Frohike het volgende:
[..]
Joow, grapje??
Cams zijn er wel, staan duidelijk op de plattegrond. Alleen zijn er nog mensen wakker, en gesprekken zijn iets interessanter dan slapende mensen, dus...
He he he, er zijn hier ook vast MILF-liefhebbersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:52 schreef Frohike het volgende:
Hahah
"Ah joh, kijkt nu niemand meer, tis al 5 uur"
"Nou, die vieze gastjes achter het internet. Die wachten net zo lang totdat er weer iemand naar de WC gaat"
Jahoor ChantalJou willen we zien
![]()
Dit werkt prima!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
dit progje ook al geprobeerd? Of Mediaspy?
Ja maar hij verpestte het net al. Hij lulde met d'r mee en ze had 't door.. Geen beurt vanavond Menno! (Menno toch?)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:03 schreef ProsperoIRC het volgende:
Ja, die jongen met petje gaat op de versier tour
Afaik 4 streams, 6 camera's. Streams wisselen wel van camera, afhankelijk van waar ze zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:11 schreef Robbiej het volgende:
hoeveel streams zijn er nou eigenlijk? 6?
Ja, hij valt compleet door de mandquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:18 schreef Brennie het volgende:
Hebben jullie allen 4 streams of zijn er ook meer?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:12 schreef Frohike het volgende:
[..]
Afaik 4 streams, 6 camera's. Streams wisselen wel van camera, afhankelijk van waar ze zijn.
Ok !quote:
Ik dacht eerst dat ze wel leuk was, maar nu weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:24 schreef Brennie het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik irriteer me zwaar aan haar stem. ( kriegel)
dat was mijn idee! vieze vis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:27 schreef Frohike het volgende:
[afbeelding]
Haha, zie d'r genieten dan. Ze speelt wel leuk met 'm
"Dikke paarden, dunne paarden, grote paarden, kleine paarden maar ook van zwarte paarden met een witte punt op de kop!"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:29 schreef Frohike het volgende:
JAAAAAAAAAA
"Weet u waar ik heel erg van hou? Van paarden! Ik hou heel erg van paarden!"
![]()
wie is zij dan? ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:27 schreef Frohike het volgende:
[afbeelding]
Haha, zie d'r genieten dan. Ze speelt wel leuk met 'm
quote van haar: "Didodidodidodido"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
wie is zij dan? ziet er wel leuk uit![]()
En als ik wat harder wilde, dan sloeg ik wat harder *PATS*. En als ik er vanaf wilde, dan sloeg ik zó hard *PATS!* dat ie door z'n voorpoten zakte en kon ik er zo vanaf stappen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:31 schreef Blowhike het volgende:
[..]
"En ik vind het ook mooi om het paard te zien steigeren tegen de achtergrond... van een ondergaande zon"
Lol.. ja best wel zonder contextquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:33 schreef Blowhike het volgende:
seau! lekker foute post!
ok dido dus. en haar moeder is getrouwd met een vrouw...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
wie is zij dan? ziet er wel leuk uit![]()
lekker!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:41 schreef Blowhike het volgende:
haai·baai (de ~ (v.))
1 kenau
ke·nau (de ~ (v.), ~s)
1 bazige vrouw => dragonder, haai, haaibaai, heibei, ka, manwijf, virago
ofwel, een BITCH
dat manwijf is trouwens ook wel apart om te zeggen tegen iemand die je wilt versieren
Ze is wel een haaibaai.. en lekker achterbaksquote:
Hij kan het beter proberen bij thee-heaumeaux Joost morgenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:47 schreef ProsperoIRC het volgende:
Menno ging in de kast zitten en toen kwam hij uit de kast
Ge zit gewoon mijn grappen te jatten, ceaula-heaumeaux!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:49 schreef Frohike het volgende:
[..]
Hij kan het beter proberen bij thee-heaumeaux Joost morgen![]()
Tja, maakt weinig uit wat ze nu zegt. Enige wat ze nu aan het doen is is hem uittesten. Ze lult 'm alle hoeken van de kamer in bij wijze van spreken. Prachtigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:53 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind haar beetje nep die Dido.. ego achtig ofzo.. kweet nog nie helemaal met haar..
Zo'n mee loop trut die dan vanalles beweert en anders lult bij een ander.. 1e indruk zeg maar![]()
Ik denk dat ze met hem speelt door dingen te zeggen die misschien niet waar zijn nee. Hoe het ook zit, het is geweldig om hem te zien kruipen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:53 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind haar beetje nep die Dido.. ego achtig ofzo.. kweet nog nie helemaal met haar..
Zo'n mee loop trut die dan vanalles beweert en anders lult bij een ander.. 1e indruk zeg maar![]()
Ze houd zich eerst op de achtergrond en gaat dan pas dingen doen. Ze kijkt dus de kat uit de boom. Dat is de verklaringquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:55 schreef sam_the_man het volgende:
Jahh Menno Lieske afzeiken en Dido houd zich lekker op de vlakte het is echt een Judith
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:55 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met hem speelt door dingen te zeggen die misschien niet waar zijn nee. Hoe het ook zit, het is geweldig om hem te zien kruipen.
idem.. ik wil slapen!! ga is naar je nest klote gastenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:13 schreef Frohike het volgende:
Haha.. gaat het proberen met Lieske.. daar blijf ik nog wel even voor wakker
Had niet gedacht dat zo'n uitgemolken programma nog zó leuk kon zijn
meid?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:17 schreef ProsperoIRC het volgende:
meid, cool down
Nee man, het is een relaxte unit die dienst doet als een tandenpoetschair... tssk, ken je wordz gast.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:23 schreef Frohike het volgende:
Gast.. ik wil ook zo'n relaxte tandenpoetsunit!
wanneer dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:27 schreef caradoc het volgende:
Ik heb de camera in de slaapkamer wel gezien hoor.
ooh gaan we 't zo doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:27 schreef Frohike het volgende:
Jow.. v27
v51quote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:28 schreef Blowhike het volgende:
[..]
ooh gaan we 't zo doen?
Dido dacht: v35 terwijl menno dacht: v57 v15! maar in werkelijkheid was het gewoon v13
RTCW voice commandsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 05:30 schreef Robbiej het volgende:
wat is er met die vXX 's ?
Als je om half 6 aan 't nerden bent moet je 't ook goed doen hequote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:09 schreef Bus watcher het volgende:
Er zijn twee streamverslagentopics deel 2 geopend. Sluit die van mij maar.
Nee, heeft ze niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Zou ze d'r hele rug vol hebben??
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:16 schreef Joene het volgende:
ben al hier heen verhuisd remzz
ik was net bezigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:17 schreef Bus watcher het volgende:
[..]
[..]
Ik zat net te lezen en dacht ook, als niemand deel 2 opent doe ik het wel.
Bianca flash back!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
oh jij hebt een goed geheugenquote:
Nee dat was gisteren al te zien bij het badderen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
WAT!?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:25 schreef Remzz het volgende:
Daila Lama zegt dat ze allemaal naar buiten moeten komen voor een gesprek voor het schoonhouden van alles enzo.
Maar er zit iemand in bad.
Er lopen er nog wat in de keuken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
Waarom laten ze die tuinbespreking niet zien dan?
Oh ja, maar volgens mij zijn die nu allemaal naar buiten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er lopen er nog wat in de keuken.
Ja, dan hadden ze toch ook wel dat verhaal van hoe Tanja zwanger werd weggehouden. Of hoe Rob een ongeluk kreeg?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Remzz het volgende:
Ik denk trouwens dat ze die stukjes voor de uitzending willen bewaren.
Tja ik weet het niet gok ook maar watquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan hadden ze toch ook wel dat verhaal van hoe Tanja zwanger werd weggehouden. Of hoe Rob een ongeluk kreeg?
Nee dat was niet de voice over dat kwam z'n knakker met heel kort(zat gisteren ook in het bubbelbad) tot geen haar melden. Hij leek wel wat op een daila lama.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef -DailaLama- het volgende:
Waarom noem je die voice over net als mij?
Roel is dat toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee dat was niet de voice over dat kwam z'n knakker met heel kort(zat gisteren ook in het bubbelbad) tot geen haar melden. Hij leek wel wat op een daila lama.
De nightcam is iig goed dit jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:43 schreef regenworm het volgende:
En voor de kijkercijfers moet er wel sex komen, talpa wordt dan tampa
Ik geef de niet rokende bewoners groot gelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Het schijnt dat ze binnen niet meer mogen roken van een aantal van de bewoners zelf.
tweetonig dus brandweer/politie maar deze was politiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed daar, das de tweede keer dat ik die ambulance hoor..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef BVO het volgende:
Nou hup, vertellen over dat been!
Ja, daar zitten we toch allemaal op te wachten. Je weet gewoon dat het gesprek daar straks weer op uit komt.quote:
Of hij vertelt weer eens over z'n gebroken vingers....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, daar zitten we toch allemaal op te wachten. Je weet gewoon dat het gesprek daar straks weer op uit komt.
hahaha geluid ging in ene op hard jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef -DailaLama- het volgende:... ik was de schuur aan het stofzuigen, stormt m'n moeder naar binnen, "DE COMPUTER BEGINT ZO MAAR TE PRATEN!!" "Mam, dat is Big Brother."
dan zit er bij 1 vd twee vertraging in, daar kan je niks aan doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef classpc het volgende:
Vaag...
Stream 3 en 4 filmen hetzelfde, maar toch gebeurt op beide beelden iets anders
Ze is blond, 19 en geeft zich op voor Big Brother.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:06 schreef Falco het volgende:
"Tinky Winky is paars, nee ik ben Dipsy"
Lieske wat ben je oninteressant.
ook met aluminiumfoliequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef classpc het volgende:
Ga maar niet afwassen, want dan flipt dat geluid.
Ja, drie vrienden van 'm deden op MSN net of ze een lekker wijf waren en hebben 'm zo in de zeik genomen.quote:
Volgens mij hebben jullie een interessanter gesprek.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef Falco het volgende:
Ja Rikkert (toch?) durft niet meer te msn'en, bang dat ie nog een keer in de maling wordt genomen.
Niet dat we dat erg vinden natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:07 schreef classpc het volgende:
Wie is dat wijf dat in dat roze ondergoed rond loopt?
Hij is er ook nog in rond gaan lopen ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, drie vrienden van 'm deden op MSN net of ze een lekker wijf waren en hebben 'm zo in de zeik genomen.De hele stad wist er van, en hij kreeg een shirt met alle foute teksten die hij op MSN had gezegd
Volgesn mij Linda, die Brabantse.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:07 schreef classpc het volgende:
Wie is dat wijf dat in dat roze ondergoed rond loopt?
Nouja, als ze nou wat lekkerder was geweest en een string aan had gehad...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet dat we dat erg vinden natuurlijk
Yup:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgesn mij Linda, die Brabantse.
Ja ho ho.... het is wel nederland he. Daar dragen de meiden geen strings in het bb huis en douchen ze met bikini aan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Nouja, als ze nou wat lekkerder was geweest en een string aan had gehad...
Ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja ho ho.... het is wel nederland he. Daar dragen de meiden geen strings in het bb huis en douchen ze met bikini aan!
Was iemand door rood gereden en die had zijn been er af gereden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe komt het dat die ene gast aan die houten poot komt? Kan iemand het me uitleggen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:31 schreef oncrea het volgende:
leuk roze stringetje met gele accenten heeft Dido in haar hand. Vermoedelijk gaat ze dit showen. De zwangere heeft het ook en jawel het is tebestellen via de Pabo.
Ze krijgt elk jaar in oktober een voorhoofdholte ontsteking zegt zequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Lieske hoopt dat ze geen voorhoofdholte-ontsteking krijgt want dat heeft ze altijd aan het begin van het schooljaar (schooljaar...damn, en dat studeert en is lid bij het corps)
maar ja, kleren inruimen is erg interessant...als ze nu eens even wat showen wat ze mee hebben![]()
dido toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:48 schreef Remzz het volgende:
Wie is dat meisje bij Lieske en dat atletiek figuur?(Die geen ratslag kan)
Rob ja.... zijn favoriete naam en persoon!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:56 schreef Chara het volgende:
Wat een spraakwaterval die blonde, Rob heet ie toch?
Iemand die blond is (Ingrid?)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:06 schreef -DailaLama- het volgende:
Tegen wie zegt Rob al die denigrerende opmerkingen? Ik heb dat gemist geloof ik.
Die Toos van jou is dat niet Chantal (donkerdere dame)?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:09 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Iemand die blond is (Ingrid?)
Kan welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die Toos van jou is dat niet Chantal (donkerdere dame)?
Gisteren zei Bridget tegen de voltallige groep dat zich onder de deelnemers een iemand bevindt met AIDS.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:25 schreef srblackbird het volgende:
Iedereen in het huis heeft een AIDS-test gedaan. en waarschijnlijk ook allemaal negatief.. ( of tocht niet ?, bb5 het jaar v/d verassingen)
Dat idee hebben ze van Youp van 't Hek geript.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren zei Bridget tegen de voltallige groep dat zich onder de deelnemers een iemand bevindt met AIDS.
Ik neem overigens aan dat ze bedoelt: seropositief.
Het lijkt me dat dit binnen de kortste keren moet opvallen, want seropositieven hebben heel wat medicijnen per dag weg te stouwen..
Ook lekker dat dat gewoon bekend gemaakt word op TV zonder dat de persoon dat weet? of weet die persoon in kwestie het wel dat hij of zij seropositief is?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren zei Bridget tegen de voltallige groep dat zich onder de deelnemers een iemand bevindt met AIDS.
Het lijkt me dat dit binnen de kortste keren moet opvallen, want seropositieven hebben heel wat medicijnen per dag weg te stouwen..
Ik vind het raar dat ze daar zo mysterieus over doen. "Eén van jullie heeft AIDS!" Alsof het een onderdeel is van het spel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:37 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ook lekker dat dat gewoon bekend gemaakt word op TV zonder dat de persoon dat weet? of weet die persoon in kwestie het wel dat hij of zij seropositief is?
Okay, dat heb ik dus gemist. Is dit letterlijk zo gezegd?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal stijlloos iddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ze daar zo mysterieus over doen. "Eén van jullie heeft AIDS!" Alsof het een onderdeel is van het spel.
Idd krijg je netzoies van Herken de HIV positieve ofzow...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal stijlloos idd
Serieus???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Talpa alternatief van herken de homoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd krijg je netzoies van Herken de HIV positieve ofzow...
nee wat denk je dan van een rokende, zwangere vrouw met aids.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Serieus???
Oh god...laat het Rob zijn.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |