WAT!?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:25 schreef Remzz het volgende:
Daila Lama zegt dat ze allemaal naar buiten moeten komen voor een gesprek voor het schoonhouden van alles enzo.
Maar er zit iemand in bad.
Er lopen er nog wat in de keuken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
Waarom laten ze die tuinbespreking niet zien dan?
Oh ja, maar volgens mij zijn die nu allemaal naar buiten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er lopen er nog wat in de keuken.
Ja, dan hadden ze toch ook wel dat verhaal van hoe Tanja zwanger werd weggehouden. Of hoe Rob een ongeluk kreeg?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Remzz het volgende:
Ik denk trouwens dat ze die stukjes voor de uitzending willen bewaren.
Tja ik weet het niet gok ook maar watquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan hadden ze toch ook wel dat verhaal van hoe Tanja zwanger werd weggehouden. Of hoe Rob een ongeluk kreeg?
Nee dat was niet de voice over dat kwam z'n knakker met heel kort(zat gisteren ook in het bubbelbad) tot geen haar melden. Hij leek wel wat op een daila lama.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef -DailaLama- het volgende:
Waarom noem je die voice over net als mij?
Roel is dat toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee dat was niet de voice over dat kwam z'n knakker met heel kort(zat gisteren ook in het bubbelbad) tot geen haar melden. Hij leek wel wat op een daila lama.
De nightcam is iig goed dit jaarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:43 schreef regenworm het volgende:
En voor de kijkercijfers moet er wel sex komen, talpa wordt dan tampa
Ik geef de niet rokende bewoners groot gelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Het schijnt dat ze binnen niet meer mogen roken van een aantal van de bewoners zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |