tweetonig dus brandweer/politie maar deze was politiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed daar, das de tweede keer dat ik die ambulance hoor..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef BVO het volgende:
Nou hup, vertellen over dat been!
Ja, daar zitten we toch allemaal op te wachten. Je weet gewoon dat het gesprek daar straks weer op uit komt.quote:
Of hij vertelt weer eens over z'n gebroken vingers....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, daar zitten we toch allemaal op te wachten. Je weet gewoon dat het gesprek daar straks weer op uit komt.
hahaha geluid ging in ene op hard jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef -DailaLama- het volgende:... ik was de schuur aan het stofzuigen, stormt m'n moeder naar binnen, "DE COMPUTER BEGINT ZO MAAR TE PRATEN!!" "Mam, dat is Big Brother."
dan zit er bij 1 vd twee vertraging in, daar kan je niks aan doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef classpc het volgende:
Vaag...
Stream 3 en 4 filmen hetzelfde, maar toch gebeurt op beide beelden iets anders
Ze is blond, 19 en geeft zich op voor Big Brother.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:06 schreef Falco het volgende:
"Tinky Winky is paars, nee ik ben Dipsy"
Lieske wat ben je oninteressant.
ook met aluminiumfoliequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef classpc het volgende:
Ga maar niet afwassen, want dan flipt dat geluid.
Ja, drie vrienden van 'm deden op MSN net of ze een lekker wijf waren en hebben 'm zo in de zeik genomen.quote:
Volgens mij hebben jullie een interessanter gesprek.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef Falco het volgende:
Ja Rikkert (toch?) durft niet meer te msn'en, bang dat ie nog een keer in de maling wordt genomen.
Niet dat we dat erg vinden natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:07 schreef classpc het volgende:
Wie is dat wijf dat in dat roze ondergoed rond loopt?
Hij is er ook nog in rond gaan lopen ookquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, drie vrienden van 'm deden op MSN net of ze een lekker wijf waren en hebben 'm zo in de zeik genomen.De hele stad wist er van, en hij kreeg een shirt met alle foute teksten die hij op MSN had gezegd
Volgesn mij Linda, die Brabantse.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:07 schreef classpc het volgende:
Wie is dat wijf dat in dat roze ondergoed rond loopt?
Nouja, als ze nou wat lekkerder was geweest en een string aan had gehad...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet dat we dat erg vinden natuurlijk
Yup:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgesn mij Linda, die Brabantse.
Ja ho ho.... het is wel nederland he. Daar dragen de meiden geen strings in het bb huis en douchen ze met bikini aan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Nouja, als ze nou wat lekkerder was geweest en een string aan had gehad...
Ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja ho ho.... het is wel nederland he. Daar dragen de meiden geen strings in het bb huis en douchen ze met bikini aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |