tweetonig dus brandweer/politie maar deze was politiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij gaat er iets niet goed daar, das de tweede keer dat ik die ambulance hoor..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef BVO het volgende:
Nou hup, vertellen over dat been!
Ja, daar zitten we toch allemaal op te wachten. Je weet gewoon dat het gesprek daar straks weer op uit komt.quote:
Of hij vertelt weer eens over z'n gebroken vingers....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, daar zitten we toch allemaal op te wachten. Je weet gewoon dat het gesprek daar straks weer op uit komt.
hahaha geluid ging in ene op hard jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef -DailaLama- het volgende:... ik was de schuur aan het stofzuigen, stormt m'n moeder naar binnen, "DE COMPUTER BEGINT ZO MAAR TE PRATEN!!" "Mam, dat is Big Brother."
dan zit er bij 1 vd twee vertraging in, daar kan je niks aan doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef classpc het volgende:
Vaag...
Stream 3 en 4 filmen hetzelfde, maar toch gebeurt op beide beelden iets anders
Ze is blond, 19 en geeft zich op voor Big Brother.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:06 schreef Falco het volgende:
"Tinky Winky is paars, nee ik ben Dipsy"
Lieske wat ben je oninteressant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |