Hij kan het beter proberen bij thee-heaumeaux Joost morgenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:47 schreef ProsperoIRC het volgende:
Menno ging in de kast zitten en toen kwam hij uit de kast
Ge zit gewoon mijn grappen te jatten, ceaula-heaumeaux!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:49 schreef Frohike het volgende:
[..]
Hij kan het beter proberen bij thee-heaumeaux Joost morgen![]()
Tja, maakt weinig uit wat ze nu zegt. Enige wat ze nu aan het doen is is hem uittesten. Ze lult 'm alle hoeken van de kamer in bij wijze van spreken. Prachtigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:53 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind haar beetje nep die Dido.. ego achtig ofzo.. kweet nog nie helemaal met haar..
Zo'n mee loop trut die dan vanalles beweert en anders lult bij een ander.. 1e indruk zeg maar![]()
Ik denk dat ze met hem speelt door dingen te zeggen die misschien niet waar zijn nee. Hoe het ook zit, het is geweldig om hem te zien kruipen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:53 schreef MissHobje het volgende:
Ik vind haar beetje nep die Dido.. ego achtig ofzo.. kweet nog nie helemaal met haar..
Zo'n mee loop trut die dan vanalles beweert en anders lult bij een ander.. 1e indruk zeg maar![]()
Ze houd zich eerst op de achtergrond en gaat dan pas dingen doen. Ze kijkt dus de kat uit de boom. Dat is de verklaringquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:55 schreef sam_the_man het volgende:
Jahh Menno Lieske afzeiken en Dido houd zich lekker op de vlakte het is echt een Judith
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:55 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met hem speelt door dingen te zeggen die misschien niet waar zijn nee. Hoe het ook zit, het is geweldig om hem te zien kruipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |