Was iemand door rood gereden en die had zijn been er af gereden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe komt het dat die ene gast aan die houten poot komt? Kan iemand het me uitleggen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:31 schreef oncrea het volgende:
leuk roze stringetje met gele accenten heeft Dido in haar hand. Vermoedelijk gaat ze dit showen. De zwangere heeft het ook en jawel het is tebestellen via de Pabo.
Ze krijgt elk jaar in oktober een voorhoofdholte ontsteking zegt zequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Lieske hoopt dat ze geen voorhoofdholte-ontsteking krijgt want dat heeft ze altijd aan het begin van het schooljaar (schooljaar...damn, en dat studeert en is lid bij het corps)
maar ja, kleren inruimen is erg interessant...als ze nu eens even wat showen wat ze mee hebben![]()
dido toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:48 schreef Remzz het volgende:
Wie is dat meisje bij Lieske en dat atletiek figuur?(Die geen ratslag kan)
Rob ja.... zijn favoriete naam en persoon!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:56 schreef Chara het volgende:
Wat een spraakwaterval die blonde, Rob heet ie toch?
Iemand die blond is (Ingrid?)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:06 schreef -DailaLama- het volgende:
Tegen wie zegt Rob al die denigrerende opmerkingen? Ik heb dat gemist geloof ik.
Die Toos van jou is dat niet Chantal (donkerdere dame)?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:09 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Iemand die blond is (Ingrid?)
Kan welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die Toos van jou is dat niet Chantal (donkerdere dame)?
Gisteren zei Bridget tegen de voltallige groep dat zich onder de deelnemers een iemand bevindt met AIDS.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:25 schreef srblackbird het volgende:
Iedereen in het huis heeft een AIDS-test gedaan. en waarschijnlijk ook allemaal negatief.. ( of tocht niet ?, bb5 het jaar v/d verassingen)
Dat idee hebben ze van Youp van 't Hek geript.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren zei Bridget tegen de voltallige groep dat zich onder de deelnemers een iemand bevindt met AIDS.
Ik neem overigens aan dat ze bedoelt: seropositief.
Het lijkt me dat dit binnen de kortste keren moet opvallen, want seropositieven hebben heel wat medicijnen per dag weg te stouwen..
Ook lekker dat dat gewoon bekend gemaakt word op TV zonder dat de persoon dat weet? of weet die persoon in kwestie het wel dat hij of zij seropositief is?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren zei Bridget tegen de voltallige groep dat zich onder de deelnemers een iemand bevindt met AIDS.
Het lijkt me dat dit binnen de kortste keren moet opvallen, want seropositieven hebben heel wat medicijnen per dag weg te stouwen..
Ik vind het raar dat ze daar zo mysterieus over doen. "Eén van jullie heeft AIDS!" Alsof het een onderdeel is van het spel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:37 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ook lekker dat dat gewoon bekend gemaakt word op TV zonder dat de persoon dat weet? of weet die persoon in kwestie het wel dat hij of zij seropositief is?
Okay, dat heb ik dus gemist. Is dit letterlijk zo gezegd?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal stijlloos iddquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ze daar zo mysterieus over doen. "Eén van jullie heeft AIDS!" Alsof het een onderdeel is van het spel.
Idd krijg je netzoies van Herken de HIV positieve ofzow...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal stijlloos idd
Serieus???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Talpa alternatief van herken de homoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd krijg je netzoies van Herken de HIV positieve ofzow...
nee wat denk je dan van een rokende, zwangere vrouw met aids.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Serieus???
Oh god...laat het Rob zijn.......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |