Cute maar zwaar leeg boven in dat hoofd helaasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef Shirley het volgende:
Whaaaa....ik zie wat hangen!
Hij is wel cute...en nog een andere gozer ook..alleen z'n naam???
Daar is de jury nog niet over uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:09 schreef creno het volgende:
maar volgens mij toch een onderbroekie
mjah dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:09 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Cute maar zwaar leeg boven in dat hoofd helaas
Ja, schande voor alle psychologen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsjonge. Die Roel behoort niet tot de snuggersten.
Edit: enneee ikkkeee weeteee al hoe dat komteeeeeeee.
Mooi kwaliteit stream, wat is daar de URL vanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
speciaal voor creno en rocky:
[afbeelding]
Stream in de mediaplayer openen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi kwaliteit stream, wat is daar de URL van
Raar dat de kwaliteit in de mediaplayer beter is dan in BBStreams en MediaSpy.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:26 schreef miss_bleu het volgende:
leeft roel in die badjas? Hbe hem nog niet met kleren aangezien
Omdat dit de mooiste posting is die ik dit weekend op het Fokforum heb gelezen, wil ik hem graag nog een keertje quoten. Bij deze.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:09 schreef miss_bleu het volgende:
Cute maar zwaar leeg boven in dat hoofd helaas
Hoezo teKno-feesten en geen technofeestenquote:
Lieske zei in de intro tijdens de kick-off zondag onomwonden dat het wat haar betreft wel tot sex zou kunnen komen in het huis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 04:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lieske ligt nu in Roels armen op de bank en ze zei; je maakt nu zo'n gelukkige vrouw van me, Roel schijnt het ook wel lekker te vinden zo met Lieske op z'n borst
Misschien is dit wel het begin van, ik wil geen koffie ik wil weten wat liefde is zegt Lieske net...
Roel is op zich óók wel iemand die dingen doét in/met zijn leven. Het is alleen nog zo'n jongetje. Vanuit Dido's optiek zie ik geen match in ieder geval. Wat niet wegneemt dat Roel het kan gaan probéren. Het zou wel een aardig scenario zijn als Lieske verliefd wordt op Roel en Roel verliefd wordt (of al is?) op Dido. De typische BB-typering "snelkookpan" wordt dan wel van toepassing.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:06 schreef milagro het volgende:
en hij gaat Dido echt niet bijhouden, dus ik zie haar niet op hem vallen.
Lieske.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:51 schreef Molluck het volgende:
Wie zei er nou relaxtomundo? Dat was toch Nathalie?
Omdat'ie tekno draait. En hij was ook op lowlands, dacht ik. Had al wat verhalen over die knakker gehoord omdat'ie bij m'n dinnetje in een kraakpand heeft gewoond. Ik had even die stream aan, zij echt van 'wtf, das roelquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hoezo teKno-feesten en geen technofeesten
"Dinnetje"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Omdat'ie tekno draait. En hij was ook op lowlands, dacht ik. Had al wat verhalen over die knakker gehoord omdat'ie bij m'n dinnetje in een kraakpand heeft gewoond. Ik had even die stream aan, zij echt van 'wtf, das roel'
Is er wat?quote:
Vergeet niet hoe artistiek de kraakscene is. Kraakpanden fungeren vaak als atelier (ook voor gevestigde kunstenaars), en er worden veel exposities en dergelijke georganiseerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:06 schreef milagro het volgende:
Dido komt uit een artistiek en licht kakmilieu, Roel is teveel een man van de drugs en kraaksieeeeeeeeeeen en hij gaat Dido echt niet bijhouden, dus ik zie haar niet op hem vallen.
Tekno is stukken harder en sneller dan techno.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef 5l45h het volgende:
Wat is dan het verschil tussen Tekno en techno?
Je bedoelt dat jeuk veroorzakende leuke vlotte schattige woordje dat leuke vlotte fokkertjes zo graag gebruiken voor hun snol?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef Blackadder2 het volgende:
... Gert laat nou maar, je strijdt een verloren strijd.![]()
Je laat me helemaal blozen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef Gert het volgende:
leuke vlotte fokkertjes
het ging me dan niet zo zeer om het artistieke maar om het kak van Haarlem/Heemstede.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:07 schreef 5l45h het volgende:
[..]
Vergeet niet hoe artistiek de kraakscene is. Kraakpanden fungeren vaak als atelier (ook voor gevestigde kunstenaars), en er worden veel exposities en dergelijke georganiseerd.
Aan de verhalen van Roel te horen en wetend in wat voor auto's hij zich voortplaatst heb ik t idee dat hij ook niet uit een geheel kansarm millieu komt.
Ik ga voor (hoop op) Dido en Roel.
Haha, precies de eigenschappen waar ik me mee identificeer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel doet geen flikker, die hangt alleen maar en praat als een 78 toeren plaat op 33 toeren afgespeeld.
hij lijkt vooral uit wat hij gelezen heeft te putten.
...hij is enkel rationeel.
Bovendien kan hij absoluut niet discussieren, en blijft hij veel te lang hangen in verongelijktheid erna
Hij wilt gelijk hebben....
Juist. En dan vooral w.b. het roken van Tanja. Roel heeft daar een prima standpunt over. En inderdaad, gezien zijn leeftijd, ben ik blij dat mensen in hun Twenties ook nog steeds zo nuchter nadenken i.p.v. de hysterische gezondheidsgestapo slaafs volgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jeuk veroorzakende leuke vlotte schattige woordje dat leuke vlotte fokkertjes zo graag gebruiken voor hun snol?
Mja, on topic maar inderdaad.
Ik heb het idee dat mensen die Roel niet zien zitten, meer vallen over de maniér waarop hij iets zegt, zijn idioom, dan over wát hij zegt. Ik vind hem, zeker gezien zijn leeftijd, de boel wel goed overzien. En ja het is een vrijheid-blijheid-mannetje. Maar dat vind ik wel prettig. Dat bemoeizuchtige gedoe wat sommigen hebben in dat huis, brr.
Dus toch.... ik heb 'm daar ook gesproken bij Serge waar hij een Clone-trui droeg... ik dacht het al.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Omdat'ie tekno draait. En hij was ook op lowlands, dacht ik. Had al wat verhalen over die knakker gehoord omdat'ie bij m'n dinnetje in een kraakpand heeft gewoond. Ik had even die stream aan, zij echt van 'wtf, das roel'
Hij ís ook best wel cool.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:07 schreef socks het volgende:
Laat Roel er heel snel uitgesodemieterd worden. Die gast is nep, saai en vindt zichzelf veel te cool.
Nep in de zin van zich leuker/beter voordoen dan dat hij is. Toen hij met Dido praatte bijvoorbeeld met die "o jij bent zo wonderschoon" etc. praatjes van hem. Aan de manier waarop hij dat zegt zie je gewoon dat hij zoiets normaal nooit zou zeggen. Heel irritant.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:40 schreef HAL9000S het volgende:
Nep in welk opzicht?
Nou.. hij heeft het duidelijk niet van een vreemde.. papa en mama gezien?? Zucht..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsjonge. Die Roel behoort niet tot de snuggersten.
Edit: enneee ikkkeee weeteee al hoe dat komteeeeeeee.
Dat levert je dus een note op, jongeman!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:14 schreef mrcool het volgende:
Wie luistert er nou naar Techno? Komen alleen maar van die ongure types op af zoals HAL9000S!
Ga je gang maar, al geef je me er 666!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat levert je dus een note op, jongeman!!!
Trek een FOK!-Shirt aan.... of een HAL9000S shirt zelfs!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:43 schreef Lolalala het volgende:
M'n moeder is uit eten geweest, heeft de ouders van Roel ontmoet, en nu kan ik naar de live uitzending![]()
M'n moeder heeft kaartjes
![]()
![]()
6 Oktober.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Trek een FOK!-Shirt aan.... of een HAL9000S shirt zelfs!!
Bij mij al 5quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Roel is vrij populair en toch heeft dit topic nog geen 3 pagina's. Verwondelijk .
Er is niet zoveel over hem te lullen. Misschien is het wel een verademing dat er iig een páár normale types in dat huis zitten. Dan kunnen we ons mooi concentreren op de rest.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Roel is vrij populair en toch heeft dit topic nog geen 3 pagina's. Verwondelijk .
Ga asjeblieft geen mensen veroordelen op basis van zaken waar je klaarblijkelijk geen verstand van het zegquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:54 schreef newsman het volgende:
Roel neem een blowtje drugs eend. Daarna extasie en daarna ghb. Godverdomme hele pyschiatrische inrichtingen zitten vol met drugs slachtoffers. Ik kon de pakjes wiet van het veld pakken een klauw 40 zakjes. Nee drugs is goed, krijg godverdomme een leven Roel. Varken.
hij had Menno moeten zoenen. gewoon spontaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:28 schreef Sayakoreante het volgende:
moehahaha, met linda gezoend, whaha. Geen dido, geen lieske, maar LINDA, bleh
ik kijk liever naar dido en ingrid....maar ja, ieder z'n smaakquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hij had Menno moeten zoenen. gewoon spontaan.
dat zou mooie TV opleveren.
Echt gewéldig.quote:
whaha jah ik heb et ook gezien... was echt hilarisch... ik hoop echt dat er nog meer audiofragmenten of filmpjes volgen.... ik heb de hele avond een slappe lach gehad.. geweldigquote:
Geheel terecht, hij gedraagt zich echt als een knakker van 16. Ook voor gisteravond.quote:Op zondag 18 september 2005 10:04 schreef Troel het volgende:
Dat gedoe van vannacht gaat hem stemmen kosten. Zul je zien dat ie er wel uitgestemd wordt
Eensquote:Op zondag 18 september 2005 10:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Geheel terecht, hij gedraagt zich echt als een knakker van 16. Ook voor gisteravond.
quote:
Filmpje van wat hoogtepuntjes van gisteravond is onderwegquote:Op zondag 18 september 2005 04:23 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
whaha jah ik heb et ook gezien... was echt hilarisch... ik hoop echt dat er nog meer audiofragmenten of filmpjes volgen.... ik heb de hele avond een slappe lach gehad.. geweldig
sorry, maar die Dido is toch ook een ongelofelijke kut? Ik zou als ik Roel was ook gewoon lekker mijn eigen gang gaan hoor...quote:3.23 Dido : Ik ben er over uitgepraat. Ik ben het gesprek zat. Ik blijf bij mijn standpunt. Ik ben het zat. Jammer. Laat ik het nog één keer zeggen. Je had niet moeten knuffelen met Lieske en niet moeten zoenen met Linda en al je aandacht moeten geven aan Dido. Je bent nooit te oud om wat te leren. Jij bent echt te erg gewoon.
dit keer moet het publiek stemmen voor wie ze er erin willen hebben .. dus het maakt niet uit of die door veel mensen " gehaat" worden want hij is ook door veel mensen geliefd en dus veel stemmen! hetzelfde geld bv. voor Joost en Mennoquote:Op zondag 18 september 2005 10:04 schreef Troel het volgende:
Dat gedoe van vannacht gaat hem stemmen kosten. Zul je zien dat ie er wel uitgestemd wordt
Ik heb em gedownloadquote:Op zondag 18 september 2005 17:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Filmpje van wat hoogtepuntjes van gisteravond is onderweg
Precies wat ik dacht. Hij zal heus wel dronken zijn geweest maar hij ging op een gegeven moment ontzettend nep zat lopen doen zodat ie de volgende dag kan roepen ja heee ik was stomdronkenquote:Op zondag 18 september 2005 20:53 schreef strandgast het volgende:
en daarna doet of hij dronken is om te laten overkomen of hij er allemaal niets meer vanaf weet, slechte acteerprestatie.
Wat een kutmuziek.quote:Op zondag 18 september 2005 22:10 schreef Bully© het volgende:
Heb de site gevonden.http://www.dataleak.org/dataleak.htm
Thanks heb het ff aangepast!quote:Op maandag 19 september 2005 18:17 schreef Uncle_Sam het volgende:
De rechter werkt bij Clone Records (het label wat aldoor op z'n shirts te zien is.). De linker is Roel.
Google op 'data link' ....quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:58 schreef Bully© het volgende:
wat was nou ook al weer die website van Roel waar je die muziek van hem kon horen??
Alles bij Talpa maar dan vooral ook bij de Big Brother website moet je niet serieus nemen, echt. Bij Talpa bakken ze koekjes van hun eigen deegquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:25 schreef Shirley het volgende:
Roel staat volgens de poll op de BB site 1e met 21% van de stemmen. Die zit goed donderdag denk ik.
Ik heb hier het kaartje van z'n vader en ik ga nu mailen om te vragen of we mee mogenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:47 schreef Lolalala het volgende:
[..]
6 Oktober.
Hij had het over niet deze donderdag maar die daarop, mits hij noh in het huis zit. Maar de donderdag erna kon ook wel zei ie (wan tik kan over 2 weken niet)
Wat een giller![]()
![]()
Hij zei tegen Dido dat dat echt van de persoon afhangt, dus dat het van bekakt (Dido) tot aan Skaters kan zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:59 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik vind zijn zwoele stem zooo heerlijk om naar te luisteren. Overduidelijk het resultaat van teveel jointjes smoken.
Ik vraag me af op wat voor meisjes hij valt. Weet iemand hoe zijn exen eruit zien?
beetje jammer dat de engelse vertaling van die site niet klopt alleen...lijkt me sterk dat ie aan t promoveren is....was toch gewoon astuderen?quote:Becoming a doctor in neuro-psychology this year
Ow, dan maak ik zeker nog kans bij hem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij zei tegen Dido dat dat echt van de persoon afhangt, dus dat het van bekakt (Dido) tot aan Skaters kan zijn.
Hoe zie jij eruit?![]()
Maar wel een lekkere.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:26 schreef marky het volgende:
ik vind het eigenlijk een beetje een puber
Ik kan niet kiezen... Ik wil dat er geen van 3en uitgaat.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:31 schreef BB-King het volgende:
Steunt niemand Roel?
Het lijkt wel alsof iedereen voor Lieske en Ralph gaat.
Kan me wel voorstellen... ze zijn alledrie te leuk om te vertrekken.
Maar zou het wel een enorme domper vinden als Roel volgende week eruit moet.
Zou mooi zijn, maar ik zie het helaas niet gebeuren...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen... Ik wil dat er geen van 3en uitgaat.
Laat Talpa (BB) eens iets verassends doen, en gewoon iedereen genomineerd zetten... (zonder de bewoners van te voren mee te delen natuurlijk)
Das pas mindfucking..
Bridget: Beste bewoners... Ik heb de uitslag van de nominaties:
Chantal (of iemand anders behalve de 3 genomineerden), je mag naar huis, het publiek vond jou de zwakste schakel....
Volgens mij vinden veel mensen Roel, Ralph en Lieske okay, of tenminste twee van de drie. Dan zou je denken dat Roel populairder is dan Ralph en Lieske, dus dan zou je eerder op Ralph of Lieske moeten stemmen, om die er ook in te houden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef Gert het volgende:
Kortom: waarom gaat Roel aanstaande donderdag het huis verlaten, en niet de veel onzichtbaarder Ralph of Lieske?
neee, dat moet je helemala niet zeggen...joh! negatief geshit allemaal, heb je toch niks aan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:06 schreef SlimShady het volgende:
Het is ook moeilijk. Ralph blijft sowieso.
Lieske is mooi, lief en zielig (vinkwel) en Roel is een toffe gozer.
Zeer waarschijnlijk gaat Roel het pand verlaten.
Tenzij BB nog steeds hoop heeft dat Ralph wat meer "toenadering" zoekt bij Natte Lie. Hij krijgt natuurlijk niet voor niets een zak geld om mee te doen aan BB, hij zal er heus nog wel iets voor gaan doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:33 schreef CartWOman het volgende:
Tuurlijk blijft Roel.
Ralph gaat eruit, daar hebben de kijkers véel te weinig van gezien, en wat ze lieten zien waren nietszeggende en saaie stukjes.
Van Roel daarentegen...![]()
Dan hoopt BB tegen beter weten in, tussen Nathalie en Ralph is niks meer, dat zullen ze wel inzien. En al zóu Ralph graag willen, hij is er de persoon niet naar om nog iets bij haar te proberen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tenzij BB nog steeds hoop heeft dat Ralph wat meer "toenadering" zoekt bij Natte Lie. Hij krijgt natuurlijk niet voor niets een zak geld om mee te doen aan BB, hij zal er heus nog wel iets voor gaan doen.
Van mij mag Roel wieberen. Hij is dominant aanwezig en wordt w.m.b. door de dames overschat. Hij drukt een dergelijk zwaar stempel op BB dat diverse andere bewoners amper uit de verf komen, zoals Ralph. Het enige argument om hem er toch in te houden is dat vrijwel alle dames hem willen en hij dus wel garant staat als favoriet onderwerp tijdens menig roddeluurtje.
Nathalie? Die heeft Joost toch alquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Ralph gaat geen avances meer maken richting Nathalie. Daar zit totaal geen chemie meer.
ja ik ook.. vind ik wel een beetje zielig van mijn eigen, maar het is voor een goed doel. Go Roel!quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb mijn "ik stem niet" policy nu ook maar verbroekn om toch op roel te stemmen...
precies, en daar zijn "dat soort meisjes" juist reuze blij mee...quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:59 schreef Pinball het volgende:
Ik blijf de positie van Roel merkwaardig vinden. Hij krijgt van BB nu wéér een uitzonderingspositie, net als bij de eiersokken-opdracht. In beide gevallen krijgt hij een geheime opdracht die hem letterlijk en figuurlijk uit de groep haalt, maar die wél hele leuke beelden oplevert die hem uiterst populair (kunnen) maken.
Bij de eieropdracht, waar hij zich fysiek afzonderde en ziekte veinsde om aan het helpen te ontkomen zat daar nog een groepsaspect aan: het ging om rantsoen. Maar bij deze opdracht levert zijn verwijdering van de groep hem alleen zélf wat op: geld.
De beelden van Roel die stiekem elke gelegenheid aanwendt om een peuk te roken en dat guitig lachend aan de camera laat zien zullen hem écht veel stemmen opleveren van precies het soort meisjes dat destijds Bart liet winnen. Daarmee worden bv Menno en Ralph al op een ontzettende achterstand gezet door BB.
Ik bedoel dus dat 'dat soort meisjes', die zullen we voor het gemak even 'de domme smsende breazzah kutjes' noemenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:40 schreef kwakveense het volgende:
menno is echt een vieze gluiperd en ralph is mij te saai...
Na mijn Ralph actie van de vorige nominatieronde, heeft Talpa me nog meer in de greep: 1 SMS voor Roel en 1 SMS voor Ralph.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef __dani het volgende:
[..]
ja ik ook.. vind ik wel een beetje zielig van mijn eigen, maar het is voor een goed doel. Go Roel!
Hoe DOET 'ie hetquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij zit nu op 8 sigaretten, en die achtste heeft ie net onder de douche opgerookt
En toen stak Roel 8 vingertjes op naar de camera...
In principe kan ie tot de 20 gaan als ie ze op de wc oprooktquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe DOET 'ie het
Maareh... als ik hem was, zou ik stoppen op 10 ofzo. Ik vind het toch wel link, en 5000 EUR is natuurlijk een prima zakcentje. Niet te gretig, dat zou wal gaaf zijn.
Als het aan mij ligt blijft Roel. Hij eerder dan de rest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
neee, dat moet je helemala niet zeggen...joh! negatief geshit allemaal, heb je toch niks aan?
ik heb mijn "ik stem niet" policy nu ook maar verbroekn om toch op roel te stemmen...
Het is Ralph die altijd "Serieus" zegt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt blijft Roel. Hij eerder dan de rest.
Op z'n Roels: serieus!
Maar of hij echt blijft? denk het niet![]()
Helemaal mee eens. Ralph moet duidelijk weg. Lieske gaat nog voor verrassingen zorgen en Roel is óok z'eér aanwezig, dus die moeten blijven. Als Ralph weg is valt dat nauwelijks op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef Seborik het volgende:
Ralph voegt inderdaad niets toe. Hij doet wel enorm z'n best bij de groep te horen, maar juist door dat z'n best doen, slaat'ie een pleefiguur bij de andere bewoners (en de kijkers).
Ik vind Lieske meer zeuren dan Ralph: ik hou niet van gezeur dus Lieske moet weg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ralph moet duidelijk weg. Lieske gaat nog voor verrassingen zorgen en Roel is óok z'eér aanwezig, dus die moeten blijven. Als Ralph weg is valt dat nauwelijks op.
Ze is inderdaad wel heel erg lief voor Roel. Zal dit misschien zijn omdat hij best wel veel overeenkomsten vertoont met de vader van haar kindje?quote:Op zondag 25 september 2005 00:30 schreef svann het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Tanja om zal gaan met het feit dat Roel stiekem heeft gerookt.
Niet voor de groep dit keer, maar uitsluitend ten eigen bate, terwijl de groep wel wat te wachten staat als de opdracht mislukt.
Zal ze mild zijn omdat ze Roel wel mag, of rancuneus net als bij Liesje?
Dan wachten hem nog heel wat nominaties.
Er even van uit gaande dat BB dit bekend zal maken.
Hij heeft er onderhand al 13 of 14 gerookt zonder betrapt te wordenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij zit nu op 8 sigaretten, en die achtste heeft ie net onder de douche opgerookt
En toen stak Roel 8 vingertjes op naar de camera...
Ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:41 schreef creno het volgende:
er was net een shot, waarbij je onder de badjas van roel kon kijken, en hij had geloof ik geen ondergoed aan... geen screenshot kunnen maken![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 16:24 schreef klootje het volgende:
Als ik hem was zou ik 2 weken geleden al bij Dido in bed gekropen zijn met de mededeling:Dit is een geheime opdracht,als je het toelaat win je 25000 euro en hem er dan zo indauwen.
Eeeh, bij BB wordt niks ingeschat. Daar worden alleen verschillende scenario's tegen elkaar afgewogen. En die hebben allemaal alleen met geld te maken. Zowel Lieske als Roel hebben waarschijnlijk wel een zekere aantrekkingskracht op de SMS-ende bakvisjes. De een om te zijn en de ander om te hebben. Bij Ralph is dat twijfelachtig, dus die kan wieberen. Jammer, maar helaas.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik denk dat BB heeft ingeschat dat Roel de volgende is die eruit gaat. En ze willen hem de mogelijkheid geven om niet met lege handen naar huis te gaan.
Men heeft het daar in de studio over gehad, de bewoners hoorden hier niets van.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef danosa het volgende:
Hoe zit het nu met de gewonnen missie van Roel. Zoals ik het heb begrepen mocht het niet bekend worden en toch heeft men het er over gehad vandaag in de uitzending. En heeft hij al geld grekegen wat hij heeft moeten verstoppen. ik krijg dit gewoon helemaal niet goed mee, of is het nog niet aan bod geweest soms?
En jij graag een pleister op jouw toetsenbord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef kissa het volgende:
Getver, mag Menno een pleister op zijn snavel?
Dat gefluit![]()
Wat ben je toch een aardige D66-ert!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
En jij graag een pleister op jouw toetsenbord.
Nu is Joost aan de beurtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:06 schreef TheVulture het volgende:
. Pure jaloezie omdat Menno het ook goed met Dido kan vinden.
quote:Dido zit gezellig bij Joost op schoot...
Joost: Ik ga eventjes mijn tanden poetsen en een cremetje op doen.
Hij heeft zijn hielen nog niet gelicht of Roel begint over hem te praten. "Hoe die er af en toe ook bij zit in zijn onderbroek, dan denk ik echt jongen, doe eens normaal."
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel denkt dat het bed naast hem een urinoir is. Tanja redt hem van over zijn bed pissen. En draagt hem, zwanger en wel naar het toilet....
Roel moetplassen
tanja..roel..je moet daar niet gaan plassen..daar is geen wc joh mongool
quote:
Volgens mij niet, er is ook een mpgje van (met wederom dank aan knurft)waarop het beter (en meer) te zien is, de link kan je vinden op het blogquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Zijn die rode schalen nu kapot?
Ik vind Roel's homofobie sowieso raar. Hij leeft zogenaamd tussen de krakers, ik meen dat die normaal wat ruimdenkender zijn. En hij studeert psychologie, dat lijkt me (vooroordeelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef kwakveense het volgende:
een vriend van mij roept ook altijd om t hardst datie geen homofoob is, maar hij wordt echt gek als je ook maar iets homofiels zijn aknt op stuurt of roept, alles is "homogedrag" etc. ook issie overtuigd atheist (zegt ie...volgens mij en een kenner issie eigenlijk agnost)....een soort roel alleen dan een beetje egocentrischer en wat complexer....maar de kern is: t zijn allebei hele onzekere mannetjes die standpunten innemen om sterker te zijn, maar ondertussen panisch worden als zo'n standpunt in discussie voorbijkomt...
Indeed indeed, en dan ook nog net doen alsof je zo dronken bent dat je in een bed wil gaan plassen. Hou toch op, hij wist precies waar hij mee bezig was en was gewoon aan het toneelspelen, wat een zielig, akelig ventje... OPZOUTENquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:21 schreef computergenie.nl het volgende:
In het begin dacht ik dat die Roel wel leuk was.. maar hij valt nu echt door de mand met zijn rare ideeen.
Over mannen codes, is jaloers als een vriendin naar een ander kijkt en is ook nog eens homofoob. En blijkt ook nog een slet te zijn...
Zo onvolwassen ventje ..![]()
Zou dat nou daadwerkelijk een act van 'm zijn geweest?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Indeed indeed, en dan ook nog net doen alsof je zo dronken bent dat je in een bed wil gaan plassen. Hou toch op, hij wist precies waar hij mee bezig was en was gewoon aan het toneelspelen, wat een zielig, akelig ventje... OPZOUTEN
ja. geloof je dat niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Zou dat nou daadwerkelijk een act van 'm zijn geweest?![]()
Snoerkies snapt het maar al te best, is zelf vaak stomdronken geweest met soms een blackout tot het gevolg maar heb nog niet in een wasmand of bed gepiest..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:43 schreef Pijlemans het volgende:
Snoerkies snapt er dus echt geen hout van. Als je echt bezopen bent, dan kunnen er zulke dingen gebeuren. Bij een feestje van mij ging 'snachts een van mijn vriendinnen op de wasmand zitten met haar zatte lijf. Dus....... Roel, keep up the attitude.
dat gevoel heb ik dus ook. dat ie dat dronkenmans-gedoe een beetje acteert... heb ook een vriend die vaak faked dat ie bezopen is, alleen maar met het doel om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Beetje triest en dat zeg ik hem dan ook. Kan me daar gruwelijk aan irriteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Indeed indeed, en dan ook nog net doen alsof je zo dronken bent dat je in een bed wil gaan plassen. Hou toch op, hij wist precies waar hij mee bezig was en was gewoon aan het toneelspelen, wat een zielig, akelig ventje... OPZOUTEN
Hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Je vergat z'n kleine pikkie nog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:06 schreef milagro het volgende:
Roel is een slapjanus, een poseur, grote bek die hij alleen waarmaakt als hij teveel gezopen heeft, om er dan de dag erna spijt van te hebben maar wel spijt met mitsen en maren, oftewel geen flikker waard.
Een klein kind dat het niet uit kan staan als het verliest, zelfs niet met kleine dingetjes, zoals een nominatie door 1!
Loopt zelf al weken te verkondigen dat het tenslotte 'maar een spel is' dat hij er 'voor de poen in zit', dat er nu eenmaal genomineerd moet worden en men dus niet te zwaar moet tillen aan die nominaties, om dan zelf te gaan zeiken over de argumentatie achter 1 enkele stem op hem.
Vanmorgen bij het wakker worden was het 't eerste waar hij weer over begon, meteen Joost weer afzeiken.
Oh en een echte vent ziet niet zijn imago te grabbel gegooid worden door een travestie act, Roel, een echte vent kan dat handelen ook al vindt hij het niet leuk, haalt zijn schouders op en buit het juist uit, maar nee, Roel ziet zijn sex appeal dalen, zijn kansen verkeken bij de dames binnen en buitenshuis en daar baalt meneer van
Wat een sukkel!
Leuke vraag voor de live uitzending aan Charly, de pappa van Roelquote:
Dat gaat wel lekker makkelijk bij jou dan, het oordelen over anderen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:15 schreef avonne het volgende:
Alleen al het woord "freakshow" geeft aan dat hij niet tolerant is.
Hij duwt er tenminste niet met beide armen tegenaan om het nog wat te laten lijken.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
maar wil geen spelbreker zijn voor de groep en daarom geeft hij de ontzettende leukerds binnen de BB-redactie maar weer hun zin en gaat voor een paarhonderdduizend man voor lul zitten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij duwt er tenminste niet met beide armen tegenaan om het nog wat te laten lijken.
Roel is koelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
Je voelt je wel erg geroepen om het voor hem op te nemen in deze, Gert![]()
Euh, misschien noemen ze dat mensenkennisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Jij hebt echt een bijzondere inschatting van mensen, laat ik het daar maar op houden.
Jij moet geen toespelingen geven hè!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
Je voelt je wel erg geroepen om het voor hem op te nemen in deze, Gert![]()
quote:
Laat ik het zo zeggen, op z'n Russisch ziet er niet in bij ons.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
maar ik hou toch wel van je, hoor, ondanks...![]()
Geforceerde lolligheid door jezelf voor lul te zetten. Ik zou net zoals roel gereageerd hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:49 schreef ruby het volgende:
Ja, ik snap Roel ook niet zo dat ie zich drukmaakt om die travestietenkleding. Want het zou zo'n afknappers zijn voor de dames. Alsof het hun wat kan rotten.
vind jij. ik vind hem wel een lekker lijf hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:38 schreef milagro het volgende:
Als ie nou een lekker lijf had tenminste, was hij nog enigzins cool geweest, maar zelfs dat heeft hij niet
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat wel lekker makkelijk bij jou dan, het oordelen over anderen.
Wat? Zei hij freakshow? Dan is hij NIET TOLERANT.
Ik zal je zeggen dat ik er stévig van zou balen, als ik mezelf voor TV in een jurk moest hijsen en make up moest opdoen, omdat een stel lobroeken één muur verder het wel leuk leek om mij voor lul te laten lopen.
Doet dat zeer, zo politiek correct mogelijk zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.
Het woord freakshow betekent dat imo dat een travestiet een freak is.
Als hij travestietenshow had gezegd had ik er geen moeite mee gehad.
Hmm, hij heeft wel hangtietjes voor z'n leeftijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef __dani het volgende:
[..]
vind jij. ik vind hem wel een lekker lijf hebben.
Sorry hoor, maar:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.
Het woord freakshow betekent dat imo dat een travestiet een freak is.
Als hij travestietenshow had gezegd had ik er geen moeite mee gehad.
[inkoppertje]Nobody... my name is nobody![/inkoppertje]quote:
Ik denk dat er meer naar voetbal dan naar BB gekeken wordt hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
gaat voor een paarhonderdduizend man voor lul zitten.
Ik dacht vanochtend al, ik ken dit shotquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:46 schreef BB-King het volgende:
Meer gaapfoto's van Roel a.u.b.
Ik vind ze zeer vermakelijk!![]()
LOL... dank U !!!!!!!quote:
Goed geformuleerd, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef Jane het volgende:
Ik mocht hem gelijk al niet zo, maar ik moest even wachten op de bevestiging. Die is er dan nu dan toch gekomen. Een blaaskaakje dat leeft voor zijn imago.
Roel is het typje die *later alstie groot is* na zijn werk eerst ff langs de tippelzone gaat om vervolgens thuis bij moeder de vrouw aan tafel te schuiven !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat Roel toch ook met dubbele tong praat. Hij prijst Linda omdat ze zo lekker haarzelf is, maar ondrtussen is hij in luf met Dildo.
Roel heeft liever een geile meid, maar zwicht voor de "schoonheid" van Dildo.
Precies. Ik vond hem in het begin wel cool, maar zoals de moeder van Dido al zei : Rukroel is een zuiplap.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Roel is het typje die *later alstie groot is* na zijn werk eerst ff langs de tippelzone gaat om vervolgens thuis bij moeder de vrouw aan tafel te schuiven !
Ik zie hem Dido al op straat schoppen staat ze midden in de nacht huilend op de straat vraagt de buurvrouw: "Wat is er aan de hand?!"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:57 schreef Loedertje het volgende:
Idd, zoals ik al zei, de tippelzone en daarna naar huis om zijn vrouw uit te kafferen omdat ze net iets te lang met de buurman heeft staan praten over de hoogte van de heg.
Als dit klopt, dan drinkt-ie dus gemiddeld zo'n 17 flesjes per dag.quote:Roel : Er zijn zes kratten. Als die op zijn heb ik er vijf getemd in een week in mijn ééntje.
Mja wellicht dat dat met zijn stomdronken stonede kutharsens ook nog wel mee valt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:34 schreef noeki het volgende:
Veel gestudeerd ? waarin dan !
Het enige wat hij verteld is pyschologie van de koude grond en allerlei levenswijsheid die sommige mensen op tegeltjes hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |