quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
maar wil geen spelbreker zijn voor de groep en daarom geeft hij de ontzettende leukerds binnen de BB-redactie maar weer hun zin en gaat voor een paarhonderdduizend man voor lul zitten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij duwt er tenminste niet met beide armen tegenaan om het nog wat te laten lijken.
Roel is koelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
Je voelt je wel erg geroepen om het voor hem op te nemen in deze, Gert![]()
Euh, misschien noemen ze dat mensenkennisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Jij hebt echt een bijzondere inschatting van mensen, laat ik het daar maar op houden.
Jij moet geen toespelingen geven hè!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
Je voelt je wel erg geroepen om het voor hem op te nemen in deze, Gert![]()
quote:
Laat ik het zo zeggen, op z'n Russisch ziet er niet in bij ons.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
maar ik hou toch wel van je, hoor, ondanks...![]()
Geforceerde lolligheid door jezelf voor lul te zetten. Ik zou net zoals roel gereageerd hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:49 schreef ruby het volgende:
Ja, ik snap Roel ook niet zo dat ie zich drukmaakt om die travestietenkleding. Want het zou zo'n afknappers zijn voor de dames. Alsof het hun wat kan rotten.
vind jij. ik vind hem wel een lekker lijf hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:38 schreef milagro het volgende:
Als ie nou een lekker lijf had tenminste, was hij nog enigzins cool geweest, maar zelfs dat heeft hij niet
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat wel lekker makkelijk bij jou dan, het oordelen over anderen.
Wat? Zei hij freakshow? Dan is hij NIET TOLERANT.
Ik zal je zeggen dat ik er stévig van zou balen, als ik mezelf voor TV in een jurk moest hijsen en make up moest opdoen, omdat een stel lobroeken één muur verder het wel leuk leek om mij voor lul te laten lopen.
Doet dat zeer, zo politiek correct mogelijk zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.
Het woord freakshow betekent dat imo dat een travestiet een freak is.
Als hij travestietenshow had gezegd had ik er geen moeite mee gehad.
Hmm, hij heeft wel hangtietjes voor z'n leeftijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef __dani het volgende:
[..]
vind jij. ik vind hem wel een lekker lijf hebben.
Sorry hoor, maar:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.
Het woord freakshow betekent dat imo dat een travestiet een freak is.
Als hij travestietenshow had gezegd had ik er geen moeite mee gehad.
[inkoppertje]Nobody... my name is nobody![/inkoppertje]quote:
Ik denk dat er meer naar voetbal dan naar BB gekeken wordt hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
gaat voor een paarhonderdduizend man voor lul zitten.
Ik dacht vanochtend al, ik ken dit shotquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:46 schreef BB-King het volgende:
Meer gaapfoto's van Roel a.u.b.
Ik vind ze zeer vermakelijk!![]()
LOL... dank U !!!!!!!quote:
Goed geformuleerd, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef Jane het volgende:
Ik mocht hem gelijk al niet zo, maar ik moest even wachten op de bevestiging. Die is er dan nu dan toch gekomen. Een blaaskaakje dat leeft voor zijn imago.
Roel is het typje die *later alstie groot is* na zijn werk eerst ff langs de tippelzone gaat om vervolgens thuis bij moeder de vrouw aan tafel te schuiven !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat Roel toch ook met dubbele tong praat. Hij prijst Linda omdat ze zo lekker haarzelf is, maar ondrtussen is hij in luf met Dildo.
Roel heeft liever een geile meid, maar zwicht voor de "schoonheid" van Dildo.
Precies. Ik vond hem in het begin wel cool, maar zoals de moeder van Dido al zei : Rukroel is een zuiplap.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Roel is het typje die *later alstie groot is* na zijn werk eerst ff langs de tippelzone gaat om vervolgens thuis bij moeder de vrouw aan tafel te schuiven !
Ik zie hem Dido al op straat schoppen staat ze midden in de nacht huilend op de straat vraagt de buurvrouw: "Wat is er aan de hand?!"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:57 schreef Loedertje het volgende:
Idd, zoals ik al zei, de tippelzone en daarna naar huis om zijn vrouw uit te kafferen omdat ze net iets te lang met de buurman heeft staan praten over de hoogte van de heg.
Als dit klopt, dan drinkt-ie dus gemiddeld zo'n 17 flesjes per dag.quote:Roel : Er zijn zes kratten. Als die op zijn heb ik er vijf getemd in een week in mijn ééntje.
Mja wellicht dat dat met zijn stomdronken stonede kutharsens ook nog wel mee valt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:34 schreef noeki het volgende:
Veel gestudeerd ? waarin dan !
Het enige wat hij verteld is pyschologie van de koude grond en allerlei levenswijsheid die sommige mensen op tegeltjes hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |