Eeeh, bij BB wordt niks ingeschat. Daar worden alleen verschillende scenario's tegen elkaar afgewogen. En die hebben allemaal alleen met geld te maken. Zowel Lieske als Roel hebben waarschijnlijk wel een zekere aantrekkingskracht op de SMS-ende bakvisjes. De een om te zijn en de ander om te hebben. Bij Ralph is dat twijfelachtig, dus die kan wieberen. Jammer, maar helaas.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik denk dat BB heeft ingeschat dat Roel de volgende is die eruit gaat. En ze willen hem de mogelijkheid geven om niet met lege handen naar huis te gaan.
Men heeft het daar in de studio over gehad, de bewoners hoorden hier niets van.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef danosa het volgende:
Hoe zit het nu met de gewonnen missie van Roel. Zoals ik het heb begrepen mocht het niet bekend worden en toch heeft men het er over gehad vandaag in de uitzending. En heeft hij al geld grekegen wat hij heeft moeten verstoppen. ik krijg dit gewoon helemaal niet goed mee, of is het nog niet aan bod geweest soms?
En jij graag een pleister op jouw toetsenbord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef kissa het volgende:
Getver, mag Menno een pleister op zijn snavel?
Dat gefluit![]()
Wat ben je toch een aardige D66-ert!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
En jij graag een pleister op jouw toetsenbord.
Nu is Joost aan de beurtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:06 schreef TheVulture het volgende:
. Pure jaloezie omdat Menno het ook goed met Dido kan vinden.
quote:Dido zit gezellig bij Joost op schoot...
Joost: Ik ga eventjes mijn tanden poetsen en een cremetje op doen.
Hij heeft zijn hielen nog niet gelicht of Roel begint over hem te praten. "Hoe die er af en toe ook bij zit in zijn onderbroek, dan denk ik echt jongen, doe eens normaal."
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel denkt dat het bed naast hem een urinoir is. Tanja redt hem van over zijn bed pissen. En draagt hem, zwanger en wel naar het toilet....
Roel moetplassen
tanja..roel..je moet daar niet gaan plassen..daar is geen wc joh mongool
quote:
Volgens mij niet, er is ook een mpgje van (met wederom dank aan knurft)waarop het beter (en meer) te zien is, de link kan je vinden op het blogquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Zijn die rode schalen nu kapot?
Ik vind Roel's homofobie sowieso raar. Hij leeft zogenaamd tussen de krakers, ik meen dat die normaal wat ruimdenkender zijn. En hij studeert psychologie, dat lijkt me (vooroordeelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef kwakveense het volgende:
een vriend van mij roept ook altijd om t hardst datie geen homofoob is, maar hij wordt echt gek als je ook maar iets homofiels zijn aknt op stuurt of roept, alles is "homogedrag" etc. ook issie overtuigd atheist (zegt ie...volgens mij en een kenner issie eigenlijk agnost)....een soort roel alleen dan een beetje egocentrischer en wat complexer....maar de kern is: t zijn allebei hele onzekere mannetjes die standpunten innemen om sterker te zijn, maar ondertussen panisch worden als zo'n standpunt in discussie voorbijkomt...
Indeed indeed, en dan ook nog net doen alsof je zo dronken bent dat je in een bed wil gaan plassen. Hou toch op, hij wist precies waar hij mee bezig was en was gewoon aan het toneelspelen, wat een zielig, akelig ventje... OPZOUTENquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:21 schreef computergenie.nl het volgende:
In het begin dacht ik dat die Roel wel leuk was.. maar hij valt nu echt door de mand met zijn rare ideeen.
Over mannen codes, is jaloers als een vriendin naar een ander kijkt en is ook nog eens homofoob. En blijkt ook nog een slet te zijn...
Zo onvolwassen ventje ..![]()
Zou dat nou daadwerkelijk een act van 'm zijn geweest?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Indeed indeed, en dan ook nog net doen alsof je zo dronken bent dat je in een bed wil gaan plassen. Hou toch op, hij wist precies waar hij mee bezig was en was gewoon aan het toneelspelen, wat een zielig, akelig ventje... OPZOUTEN
ja. geloof je dat niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Zou dat nou daadwerkelijk een act van 'm zijn geweest?![]()
Snoerkies snapt het maar al te best, is zelf vaak stomdronken geweest met soms een blackout tot het gevolg maar heb nog niet in een wasmand of bed gepiest..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:43 schreef Pijlemans het volgende:
Snoerkies snapt er dus echt geen hout van. Als je echt bezopen bent, dan kunnen er zulke dingen gebeuren. Bij een feestje van mij ging 'snachts een van mijn vriendinnen op de wasmand zitten met haar zatte lijf. Dus....... Roel, keep up the attitude.
dat gevoel heb ik dus ook. dat ie dat dronkenmans-gedoe een beetje acteert... heb ook een vriend die vaak faked dat ie bezopen is, alleen maar met het doel om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Beetje triest en dat zeg ik hem dan ook. Kan me daar gruwelijk aan irriteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Indeed indeed, en dan ook nog net doen alsof je zo dronken bent dat je in een bed wil gaan plassen. Hou toch op, hij wist precies waar hij mee bezig was en was gewoon aan het toneelspelen, wat een zielig, akelig ventje... OPZOUTEN
Hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Je vergat z'n kleine pikkie nog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:06 schreef milagro het volgende:
Roel is een slapjanus, een poseur, grote bek die hij alleen waarmaakt als hij teveel gezopen heeft, om er dan de dag erna spijt van te hebben maar wel spijt met mitsen en maren, oftewel geen flikker waard.
Een klein kind dat het niet uit kan staan als het verliest, zelfs niet met kleine dingetjes, zoals een nominatie door 1!
Loopt zelf al weken te verkondigen dat het tenslotte 'maar een spel is' dat hij er 'voor de poen in zit', dat er nu eenmaal genomineerd moet worden en men dus niet te zwaar moet tillen aan die nominaties, om dan zelf te gaan zeiken over de argumentatie achter 1 enkele stem op hem.
Vanmorgen bij het wakker worden was het 't eerste waar hij weer over begon, meteen Joost weer afzeiken.
Oh en een echte vent ziet niet zijn imago te grabbel gegooid worden door een travestie act, Roel, een echte vent kan dat handelen ook al vindt hij het niet leuk, haalt zijn schouders op en buit het juist uit, maar nee, Roel ziet zijn sex appeal dalen, zijn kansen verkeken bij de dames binnen en buitenshuis en daar baalt meneer van
Wat een sukkel!
Leuke vraag voor de live uitzending aan Charly, de pappa van Roelquote:
Dat gaat wel lekker makkelijk bij jou dan, het oordelen over anderen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:15 schreef avonne het volgende:
Alleen al het woord "freakshow" geeft aan dat hij niet tolerant is.
Hij duwt er tenminste niet met beide armen tegenaan om het nog wat te laten lijken.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
maar wil geen spelbreker zijn voor de groep en daarom geeft hij de ontzettende leukerds binnen de BB-redactie maar weer hun zin en gaat voor een paarhonderdduizend man voor lul zitten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij duwt er tenminste niet met beide armen tegenaan om het nog wat te laten lijken.
Roel is koelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
Je voelt je wel erg geroepen om het voor hem op te nemen in deze, Gert![]()
Euh, misschien noemen ze dat mensenkennisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Jij hebt echt een bijzondere inschatting van mensen, laat ik het daar maar op houden.
Jij moet geen toespelingen geven hè!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
Je voelt je wel erg geroepen om het voor hem op te nemen in deze, Gert![]()
quote:
Laat ik het zo zeggen, op z'n Russisch ziet er niet in bij ons.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
maar ik hou toch wel van je, hoor, ondanks...![]()
Geforceerde lolligheid door jezelf voor lul te zetten. Ik zou net zoals roel gereageerd hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:49 schreef ruby het volgende:
Ja, ik snap Roel ook niet zo dat ie zich drukmaakt om die travestietenkleding. Want het zou zo'n afknappers zijn voor de dames. Alsof het hun wat kan rotten.
vind jij. ik vind hem wel een lekker lijf hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:38 schreef milagro het volgende:
Als ie nou een lekker lijf had tenminste, was hij nog enigzins cool geweest, maar zelfs dat heeft hij niet
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat wel lekker makkelijk bij jou dan, het oordelen over anderen.
Wat? Zei hij freakshow? Dan is hij NIET TOLERANT.
Ik zal je zeggen dat ik er stévig van zou balen, als ik mezelf voor TV in een jurk moest hijsen en make up moest opdoen, omdat een stel lobroeken één muur verder het wel leuk leek om mij voor lul te laten lopen.
Doet dat zeer, zo politiek correct mogelijk zijn?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.
Het woord freakshow betekent dat imo dat een travestiet een freak is.
Als hij travestietenshow had gezegd had ik er geen moeite mee gehad.
Hmm, hij heeft wel hangtietjes voor z'n leeftijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef __dani het volgende:
[..]
vind jij. ik vind hem wel een lekker lijf hebben.
Sorry hoor, maar:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.
Het woord freakshow betekent dat imo dat een travestiet een freak is.
Als hij travestietenshow had gezegd had ik er geen moeite mee gehad.
[inkoppertje]Nobody... my name is nobody![/inkoppertje]quote:
Ik denk dat er meer naar voetbal dan naar BB gekeken wordt hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
gaat voor een paarhonderdduizend man voor lul zitten.
Ik dacht vanochtend al, ik ken dit shotquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:46 schreef BB-King het volgende:
Meer gaapfoto's van Roel a.u.b.
Ik vind ze zeer vermakelijk!![]()
LOL... dank U !!!!!!!quote:
Goed geformuleerd, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef Jane het volgende:
Ik mocht hem gelijk al niet zo, maar ik moest even wachten op de bevestiging. Die is er dan nu dan toch gekomen. Een blaaskaakje dat leeft voor zijn imago.
Roel is het typje die *later alstie groot is* na zijn werk eerst ff langs de tippelzone gaat om vervolgens thuis bij moeder de vrouw aan tafel te schuiven !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat Roel toch ook met dubbele tong praat. Hij prijst Linda omdat ze zo lekker haarzelf is, maar ondrtussen is hij in luf met Dildo.
Roel heeft liever een geile meid, maar zwicht voor de "schoonheid" van Dildo.
Precies. Ik vond hem in het begin wel cool, maar zoals de moeder van Dido al zei : Rukroel is een zuiplap.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Roel is het typje die *later alstie groot is* na zijn werk eerst ff langs de tippelzone gaat om vervolgens thuis bij moeder de vrouw aan tafel te schuiven !
Ik zie hem Dido al op straat schoppen staat ze midden in de nacht huilend op de straat vraagt de buurvrouw: "Wat is er aan de hand?!"quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:57 schreef Loedertje het volgende:
Idd, zoals ik al zei, de tippelzone en daarna naar huis om zijn vrouw uit te kafferen omdat ze net iets te lang met de buurman heeft staan praten over de hoogte van de heg.
Als dit klopt, dan drinkt-ie dus gemiddeld zo'n 17 flesjes per dag.quote:Roel : Er zijn zes kratten. Als die op zijn heb ik er vijf getemd in een week in mijn ééntje.
Mja wellicht dat dat met zijn stomdronken stonede kutharsens ook nog wel mee valt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:34 schreef noeki het volgende:
Veel gestudeerd ? waarin dan !
Het enige wat hij verteld is pyschologie van de koude grond en allerlei levenswijsheid die sommige mensen op tegeltjes hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |