abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 28 september 2005 @ 17:52:13 #203
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_31003491
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef GlamourGirl het volgende:
Ik denk dat BB heeft ingeschat dat Roel de volgende is die eruit gaat. En ze willen hem de mogelijkheid geven om niet met lege handen naar huis te gaan.
Eeeh, bij BB wordt niks ingeschat. Daar worden alleen verschillende scenario's tegen elkaar afgewogen. En die hebben allemaal alleen met geld te maken. Zowel Lieske als Roel hebben waarschijnlijk wel een zekere aantrekkingskracht op de SMS-ende bakvisjes. De een om te zijn en de ander om te hebben. Bij Ralph is dat twijfelachtig, dus die kan wieberen. Jammer, maar helaas.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2005 @ 18:15:27 #204
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31033275
Zie dit jaar nergens een * de echte namen van de bewoners topic* dus dan maar hier.
Roeland Dietvorst is de volledige naam van Roel.
pi_31033850
Ik vind Roel leuk, hoop dat tie blijft
pi_31042948
Roel wel, Linda niet.
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 september 2005 @ 15:45:40 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_31061611
Ik ga hem steeds meer mogen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:52:28 #208
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_31061815
Nou moet ie alleen z'n 10000 euro verstoppen tot het moment dat hij BB moet verlaten
pi_31070686
Hoe zit het nu met de gewonnen missie van Roel. Zoals ik het heb begrepen mocht het niet bekend worden en toch heeft men het er over gehad vandaag in de uitzending. En heeft hij al geld grekegen wat hij heeft moeten verstoppen. ik krijg dit gewoon helemaal niet goed mee, of is het nog niet aan bod geweest soms?
pi_31074444
Roel is
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:55:06 #211
2651 svann
night-hawk
pi_31075673
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef danosa het volgende:
Hoe zit het nu met de gewonnen missie van Roel. Zoals ik het heb begrepen mocht het niet bekend worden en toch heeft men het er over gehad vandaag in de uitzending. En heeft hij al geld grekegen wat hij heeft moeten verstoppen. ik krijg dit gewoon helemaal niet goed mee, of is het nog niet aan bod geweest soms?
Men heeft het daar in de studio over gehad, de bewoners hoorden hier niets van.
Volgens mij verkeert hij nog in de vredige veronderstelling dat het geld zonder meer binnen is.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31075765
Getver, mag Menno een pleister op zijn snavel?
Dat gefluit
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:09:10 #213
6941 APK
Factual, I think.
pi_31076026
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef kissa het volgende:
Getver, mag Menno een pleister op zijn snavel?
Dat gefluit
En jij graag een pleister op jouw toetsenbord.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:14:46 #214
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_31076147
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:09 schreef APK het volgende:

[..]

En jij graag een pleister op jouw toetsenbord.
Wat ben je toch een aardige D66-ert!
Ben te zaai voor een signature
pi_31079017
Roel valt nu toch ook een beetje door de mand met zijn geroddel over Menno hoor. Mijnheer heeft een keertje met Dido gezoend en gelijk mag daar niemand meer bij in de buurt komen. Menno en Dido teasen elkaar al de hele tijd sinds ze daar zitten maar Roel heeft nu het idee dat hij haar kan claimen en zit Menno achter zijn rug om zwart te maken.

Roel had tot de onthulling over de homo in huis geen idee dat er een inzit maar nu is mijnheer in een keer heel stellig dat het Menno is. Pure jaloezie omdat Menno het ook goed met Dido kan vinden.

Nou Roel, als Menno homo is hoef je daar toch niets van te vrezen denk ik zo...

Minpuntjes voor Roel...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31079034
Ik lees zojuist op de site van http://www.big-brother5.com dat de ouders van Roel een ongeluk hebben gehad.

Ouders van roel hebben een ongeluk gehad
Door: chantal

gister wilden de ouders van roel naar de studio toe maar heelaas kwamen ze niet zo ver......ze reden op de weg naar bb toe toen er plots een auto met 80 km per uur tegen hun op botste...De ouders van roel liggen in het ziekenhuis...De moeder heeft een dubbele beenbreuk en de vader heeft een paar kneuzingen...Wij als team wensen de familie van roel veel beterschap toe

Met dank aan:patchouli

Is hier hiets meer van bekend??
pi_31079137
Sorry, Ik zag net dat het al in een ander topic staat.
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:34:47 #218
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31079322
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:06 schreef TheVulture het volgende:

. Pure jaloezie omdat Menno het ook goed met Dido kan vinden.
Nu is Joost aan de beurt
Prachtig om te zien hoe eng mensen worden door jaloerse gevoelens
quote:
Dido zit gezellig bij Joost op schoot...

Joost: Ik ga eventjes mijn tanden poetsen en een cremetje op doen.

Hij heeft zijn hielen nog niet gelicht of Roel begint over hem te praten. "Hoe die er af en toe ook bij zit in zijn onderbroek, dan denk ik echt jongen, doe eens normaal."
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:07:53 #219
521 ruby
Hell yeah!
pi_31131966
Ik vond Roel in eerste instantie wel een coole gast, maar naar mate de tijd vordert vind ik 'm toch steeds meer een idioot.

Zo zie je maar weer.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 01:21:33 #220
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31134113
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel denkt dat het bed naast hem een urinoir is. Tanja redt hem van over zijn bed pissen. En draagt hem, zwanger en wel naar het toilet....

Roel moetplassen
tanja..roel..je moet daar niet gaan plassen..daar is geen wc joh mongool
pi_31134658
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 01:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[ Bericht 6% gewijzigd door milagro op 03-10-2005 01:58:11 ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31137424
Zijn die rode schalen nu kapot?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:30:42 #223
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31137619
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Zijn die rode schalen nu kapot?
Volgens mij niet, er is ook een mpgje van (met wederom dank aan knurft)waarop het beter (en meer) te zien is, de link kan je vinden op het blog
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 15:21:45 #224
112038 computergenie.nl
All rights reserved
pi_31176402
In het begin dacht ik dat die Roel wel leuk was.. maar hij valt nu echt door de mand met zijn rare ideeen.

Over mannen codes, is jaloers als een vriendin naar een ander kijkt en is ook nog eens homofoob. En blijkt ook nog een slet te zijn...

Zo onvolwassen ventje ..
When you’re right, you got to fight
pi_31181173
Voor mij is Roel definitief een zielige jaloerse kneus geworden...
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:19:00 #226
242 Pinball
Electric Monk
pi_31186610
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef kwakveense het volgende:

een vriend van mij roept ook altijd om t hardst datie geen homofoob is, maar hij wordt echt gek als je ook maar iets homofiels zijn aknt op stuurt of roept, alles is "homogedrag" etc. ook issie overtuigd atheist (zegt ie...volgens mij en een kenner issie eigenlijk agnost)....een soort roel alleen dan een beetje egocentrischer en wat complexer....maar de kern is: t zijn allebei hele onzekere mannetjes die standpunten innemen om sterker te zijn, maar ondertussen panisch worden als zo'n standpunt in discussie voorbijkomt...
Ik vind Roel's homofobie sowieso raar. Hij leeft zogenaamd tussen de krakers, ik meen dat die normaal wat ruimdenkender zijn. En hij studeert psychologie, dat lijkt me (vooroordeel ) ook niet echt een plek om je zeep te laten vallen. Vreemd dat hij dan zó onzeker is dat hij (samen met Menno) Rob en Joost moet afzeiken omdat ze lol hebben in een jurk, maar ook met Rob samen Menno's mannelijkheid in twijfel trekt.

Dat is dezelfde dualiteit die hij ook op andere gebieden heeft. Enerzijds liet hij vanochtend zien behoorlijk ontwikkeld te zijn in de natuurkunde (ook vreemd voor iemand die psychologie studeert, meeste mensen die 5 jaar geen natuurkunde gedaan hebben vergeten veel meer, zeker intensieve blowers), anderzijds gedraagt hij zich naar de vrouwen toe als iemand die niet verder kwam dan de MAVO. Bezitterig, fysiek, jaloers, met compleet andere regelds voor mannen en vrouwen.

Daarnaast vind ik het onbegrijpelijk dat een jongen als Roel zó slecht tegen drank kan. Ook als hij het normaal bij andere drugs houdt kan ik me niet voorstellen dat hij zijn grenzen niet iets beter kent na 4 (of meer) jaar studeren.

Ik snap Roel helemaal niet, nog steeds niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pinball op 04-10-2005 21:31:12 ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_31187398
heeft Roel dat geld al ergens verstopt?
Of is dat volledig buiten beeld gehouden omdat het anders over de muur wordt geschreeuwd?
pi_31187511
mss krijgt hij het geld donderdag pas. aan het eind van de uitzending.
pi_31209397
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:21 schreef computergenie.nl het volgende:
In het begin dacht ik dat die Roel wel leuk was.. maar hij valt nu echt door de mand met zijn rare ideeen.

Over mannen codes, is jaloers als een vriendin naar een ander kijkt en is ook nog eens homofoob. En blijkt ook nog een slet te zijn...

Zo onvolwassen ventje ..
Indeed indeed, en dan ook nog net doen alsof je zo dronken bent dat je in een bed wil gaan plassen. Hou toch op, hij wist precies waar hij mee bezig was en was gewoon aan het toneelspelen, wat een zielig, akelig ventje... OPZOUTEN
Als de katten van huis gaan, dan ga ik ook!!!!!!!!
pi_31209707
Snoerkies snapt er dus echt geen hout van. Als je echt bezopen bent, dan kunnen er zulke dingen gebeuren. Bij een feestje van mij ging 'snachts een van mijn vriendinnen op de wasmand zitten met haar zatte lijf. Dus....... Roel, keep up the attitude.
Waarheid is de grootste kracht op aarde omdat het niet veranderd kan worden.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 18:07:40 #231
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_31210338
Wat een hoop fatsoensrakkers hier..die jongen is 26 en klooit gewoon een beetje rond in het huis. Lijkt me een goeie manier om die tijd door te komen en levert daarnaast een hoop vermaak op voor de kijkers (en voor hemzelf). Het argument dat hij daarmee harten breekt lijkt me ook wat onzinnig; ze kennen elkaar pas een paar weken.

Go Roel!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:24:41 #232
521 ruby
Hell yeah!
pi_31216349
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef Snoerkies het volgende:

[..]

Indeed indeed, en dan ook nog net doen alsof je zo dronken bent dat je in een bed wil gaan plassen. Hou toch op, hij wist precies waar hij mee bezig was en was gewoon aan het toneelspelen, wat een zielig, akelig ventje... OPZOUTEN
Zou dat nou daadwerkelijk een act van 'm zijn geweest?
pi_31222923
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:24 schreef ruby het volgende:

[..]

Zou dat nou daadwerkelijk een act van 'm zijn geweest?
ja. geloof je dat niet?
pi_31243901
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 17:43 schreef Pijlemans het volgende:
Snoerkies snapt er dus echt geen hout van. Als je echt bezopen bent, dan kunnen er zulke dingen gebeuren. Bij een feestje van mij ging 'snachts een van mijn vriendinnen op de wasmand zitten met haar zatte lijf. Dus....... Roel, keep up the attitude.
Snoerkies snapt het maar al te best, is zelf vaak stomdronken geweest met soms een blackout tot het gevolg maar heb nog niet in een wasmand of bed gepiest..
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:47:47 #235
521 ruby
Hell yeah!
pi_31245288
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:29 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ja. geloof je dat niet?
Nah, als dat zo is, dan is dat best triest.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:02:43 #236
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_31248850
Roel is flink gezakt in de poll op de BB site. Ik vermoed dat het komt door dat feest en zijn opmerkingen over het niet in één kamer willen slapen met een eventuele homo.

Wat denken jullie?

Persoonlijk had ik Roel hoog zitten, maar ik merk bij mezelf dat dat steeds minder wordt.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31250945
Ik ben helemaal klaar mer Roel. hij is jaloers, bezitterig en helemaal niet zo openminded als hij doet voorkomen, getuige dat homofobe gedrag

En zijn transformatie als ie gezopen heeft vind ik eigenlijk best beangstigend. Als je zo verschilt als dag en nacht tussen nuchter en bezopen dan is er iets niet in de haak met je hoor...

Joost is de enige die het ziet maar laten we hopen dat er snel meer volgen...
pi_31251074
quote:

[..]

dat gevoel heb ik dus ook. dat ie dat dronkenmans-gedoe een beetje acteert... heb ook een vriend die vaak faked dat ie bezopen is, alleen maar met het doel om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Beetje triest en dat zeg ik hem dan ook. Kan me daar gruwelijk aan irriteren.
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:56:46 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_31253045
Roel staat steeds minder in mijn achting. Het is eigenlijk maar een naar macho-mannetje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:04:11 #240
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31253231
quote:

[..]

Hahaha
Jij hebt echt een bijzondere inschatting van mensen, laat ik het daar maar op houden.

En wat een bullshit zeg, dat Roel zo'n grote homofoob zou zijn. Hij houdt er niet van om voor de camera's in een jurk te paraderen, sjonge. En toegegeven, hij heeft wat stereotiepe denkbeelden over hoe homo's zijn, maar dat betekent niet meteen dat je homo's haat. Hij drukt zich wat cru uit af en toe. Maar als je tussen de regels doorluistert, hoor je wel dat je hier écht niet met een homohater, zoals bijv. Ed uit BB3 wél was, van doen hebt.

Stelletje moreelrakkers hier.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31253236
Ik denk dat de poll erg gekleurd wordt door de nominaties. Dat mensen voornamelijk stemmen om te laten zien wie ze de komende exit willen zien blijven.

Maar bij mij is Roel ook niet meer koel. Wat dat Dido-gedoe zou ik hem wel een schop onder de kont willen geven, en op andere fronten is hij ook niet leuk meer.
Gister probeerde Joost uit te leggen waarom hij op Roel stemde (dat Roel niet nakomt dat hij tolerant is). Roel werd toen gewoon pissig.en zei tegen Joost dat Joost intolerant was tov Roels mening.
Eikel
pi_31253282
Roel is een slapjanus, een poseur, grote bek die hij alleen waarmaakt als hij teveel gezopen heeft, om er dan de dag erna spijt van te hebben maar wel spijt met mitsen en maren, oftewel geen flikker waard.
Een klein kind dat het niet uit kan staan als het verliest, zelfs niet met kleine dingetjes, zoals een nominatie door 1!

Loopt zelf al weken te verkondigen dat het tenslotte 'maar een spel is' dat hij er 'voor de poen in zit', dat er nu eenmaal genomineerd moet worden en men dus niet te zwaar moet tillen aan die nominaties, om dan zelf te gaan zeiken over de argumentatie achter 1 enkele stem op hem.
Vanmorgen bij het wakker worden was het 't eerste waar hij weer over begon, meteen Joost weer afzeiken.

Oh en een echte vent ziet niet zijn imago te grabbel gegooid worden door een travestie act, Roel, een echte vent kan dat handelen ook al vindt hij het niet leuk, haalt zijn schouders op en buit het juist uit, maar nee, Roel ziet zijn sex appeal dalen, zijn kansen verkeken bij de dames binnen en buitenshuis en daar baalt meneer van
Wat een sukkel!
pi_31253522
Ik lees net op de Talpasite wat Roel vanmorgen tegen Joost heeft gezegd, en mijn bek valt open van verbazing...!
Rot-Roel heeft op geen enkel moment in zijn eigen ziel gekeken!

Alleen al het woord "freakshow" geeft aan dat hij niet tolerant is.

Valt me wel een beetje van Joost tegen dat hij niet kwaad is geworden, maar weer alle schuld bij zich zelf legt. Dat op zich zou al een waarschuwing voor Roel moeten zijn. Hij had moeten zeggen "trek het je niet aan, zo erg is het niet" maar dat doet ie niet. DUS is hij graag superieur.

Zal ik een snor opplakken en me aan melden als de vrijer van Chantal ? Ga ik Roel een schop onder zijn kont geven !
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:15:54 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31253540
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:06 schreef milagro het volgende:
Roel is een slapjanus, een poseur, grote bek die hij alleen waarmaakt als hij teveel gezopen heeft, om er dan de dag erna spijt van te hebben maar wel spijt met mitsen en maren, oftewel geen flikker waard.
Een klein kind dat het niet uit kan staan als het verliest, zelfs niet met kleine dingetjes, zoals een nominatie door 1!

Loopt zelf al weken te verkondigen dat het tenslotte 'maar een spel is' dat hij er 'voor de poen in zit', dat er nu eenmaal genomineerd moet worden en men dus niet te zwaar moet tillen aan die nominaties, om dan zelf te gaan zeiken over de argumentatie achter 1 enkele stem op hem.
Vanmorgen bij het wakker worden was het 't eerste waar hij weer over begon, meteen Joost weer afzeiken.

Oh en een echte vent ziet niet zijn imago te grabbel gegooid worden door een travestie act, Roel, een echte vent kan dat handelen ook al vindt hij het niet leuk, haalt zijn schouders op en buit het juist uit, maar nee, Roel ziet zijn sex appeal dalen, zijn kansen verkeken bij de dames binnen en buitenshuis en daar baalt meneer van
Wat een sukkel!
Je vergat z'n kleine pikkie nog.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31253578
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe klein die is
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:20:17 #246
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31253682
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Leuke vraag voor de live uitzending aan Charly, de pappa van Roel

Grote foto een naakte Roel op de achtergrond
*Ruud : En, heeft hij dat ook van u?
Charly : Wat?
*Ruud : Goh dus het ligt niet aan ons dat wij het ook amper zien...
pi_31253712

Zo, weer een aantal Fokkertjes een complex erbij
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:23:38 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31253774
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:15 schreef avonne het volgende:
Alleen al het woord "freakshow" geeft aan dat hij niet tolerant is.
Dat gaat wel lekker makkelijk bij jou dan, het oordelen over anderen.
Wat? Zei hij freakshow? Dan is hij NIET TOLERANT.

Ik zal je zeggen dat ik er stévig van zou balen, als ik mezelf voor TV in een jurk moest hijsen en make up moest opdoen, omdat een stel lobroeken één muur verder het wel leuk leek om mij voor lul te laten lopen.
Ik heb er ook een afkeer van, ik vond Rob ook gewoon een beetje éng, zoals hij eruit zag. Haat ik dan homo's? Ben ik dan intolerant? Nu dat moet dan maar, ik neem de mensen die zo makkelijk oordelen over mij dan in ieder geval niet serieus.

En tja, hij wist van tevoren dat BB dit soort dingen met hem kon gaan flikken. Maar moet hij het daarom leúk vinden? Wat een flauwekul zeg. Ik snap dat niet hoor, die moralisten die vinden dat Roel vooral "leuk mee moet doen" met dat soort flauwekul. Je moet niet de hele groep gaan benadelen, OK. Nou, daarom deed-ie die jurk ook ff aan. En meteen weer uit, toen hij dacht dat het kon. En daarom zit hij a.s. zaterdag voor straf wéér met een jurk aan. Hij haat het, maar wil geen spelbreker zijn voor de groep en daarom geeft hij de ontzettende leukerds binnen de BB-redactie maar weer hun zin en gaat voor een paarhonderdduizend man voor lul zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 07-10-2005 14:28:41 ]
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:26:22 #249
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31253859
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:17 schreef milagro het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe klein die is
Hij duwt er tenminste niet met beide armen tegenaan om het nog wat te laten lijken.
pi_31253883
Ach, 2 minuten bekken met een wijf die je niet aantrekkelijk zegt te vinden om dan meteen in slaap te keilen doet gelukkig geen schade

Dat Roel het niet leuk vindt, snap ik wel, alleen de argumenten van die knul
Daar knappen de vrouwtjes op af
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:31:11 #251
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31253996
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:23 schreef Gert het volgende:
maar wil geen spelbreker zijn voor de groep en daarom geeft hij de ontzettende leukerds binnen de BB-redactie maar weer hun zin en gaat voor een paarhonderdduizend man voor lul zitten.

Hij wilde in de live -uitzending (zich volledig bewust de kijkers) niet laten merken dat hij zo intollerant als de neten is.
Kijk mij eens leuk meedoen Ik ben geweldig

Hij had iets goed te maken. (en doet het dus NIET voor de groep, louter uit eigenbelang)
pi_31254060
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij duwt er tenminste niet met beide armen tegenaan om het nog wat te laten lijken.

Je voelt je wel erg geroepen om het voor hem op te nemen in deze, Gert
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:36:08 #253
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31254144
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:

[..]

Roel is koel

Wat minder koel dan eerst, maar nog steeds koel
Confidence through competence
pi_31254204
Als ie nou een lekker lijf had tenminste, was hij nog enigzins cool geweest, maar zelfs dat heeft hij niet
pi_31254300
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Hahaha
Jij hebt echt een bijzondere inschatting van mensen, laat ik het daar maar op houden.
Euh, misschien noemen ze dat mensenkennis
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:41:49 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31254305
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:33 schreef milagro het volgende:

[..]

Jij moet geen toespelingen geven hè!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:45:11 #257
1464 ART
FOK!member
pi_31254405
Roel is a lost soul.
Opgegeten door Dido's ogen.

Ik mag 'm wel.
Who's perfect?
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_31254416
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij moet geen toespelingen geven hè!
wel

maar ik hou toch wel van je, hoor, ondanks...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:49:34 #259
521 ruby
Hell yeah!
pi_31254529
Ja, ik snap Roel ook niet zo dat ie zich drukmaakt om die travestietenkleding. Want het zou zo'n afknappers zijn voor de dames. Alsof het hun wat kan rotten.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:51:52 #260
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31254584
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
maar ik hou toch wel van je, hoor, ondanks...
Laat ik het zo zeggen, op z'n Russisch ziet er niet in bij ons.
pi_31254610
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:49 schreef ruby het volgende:
Ja, ik snap Roel ook niet zo dat ie zich drukmaakt om die travestietenkleding. Want het zou zo'n afknappers zijn voor de dames. Alsof het hun wat kan rotten.
Geforceerde lolligheid door jezelf voor lul te zetten. Ik zou net zoals roel gereageerd hebben.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 14:58:52 #262
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_31254770
Ik mocht hem gelijk al niet zo, maar ik moest even wachten op de bevestiging. Die is er dan nu dan toch gekomen. Een blaaskaakje dat leeft voor zijn imago.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_31254794
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:38 schreef milagro het volgende:
Als ie nou een lekker lijf had tenminste, was hij nog enigzins cool geweest, maar zelfs dat heeft hij niet
vind jij. ik vind hem wel een lekker lijf hebben.
pi_31255714
quote:

[..]

Dat gaat wel lekker makkelijk bij jou dan, het oordelen over anderen.
Wat? Zei hij freakshow? Dan is hij NIET TOLERANT.

Ik zal je zeggen dat ik er stévig van zou balen, als ik mezelf voor TV in een jurk moest hijsen en make up moest opdoen, omdat een stel lobroeken één muur verder het wel leuk leek om mij voor lul te laten lopen.
Dat ie het niet leuk vind om een jurk aan te trekken kan ik begrijpen.
Het woord freakshow betekent dat imo dat een travestiet een freak is.
Als hij travestietenshow had gezegd had ik er geen moeite mee gehad.
pi_31255769
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef avonne het volgende:

[..]

Doet dat zeer, zo politiek correct mogelijk zijn?
pi_31255872
duh... mag ik een mening hebben. Ooit een normaal mens ontmoet?
pi_31255936
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:38:59 #268
521 ruby
Hell yeah!
pi_31255937
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef __dani het volgende:

[..]

vind jij. ik vind hem wel een lekker lijf hebben.
Hmm, hij heeft wel hangtietjes voor z'n leeftijd.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:37:32 #269
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31257600
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef avonne het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar:

Uiteraard respectéér ik je simpele gedachtengang wél.
pi_31258376
Roel geeft toe dat hij toch iets minder tolerant was dan hij dacht
Hij heeft geleerd dat hij ook zijn vooroordelen had over mensen, groepen.

Dat is iets dat hij geleerd heeft tot nu toe in het huis.
pi_31272549

zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:02:35 #272
6941 APK
Factual, I think.
pi_31272639
Oma is ook weer wakker!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 08:14:35 #273
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_31275573
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:45 schreef ART het volgende:
Ik mag 'm wel.
Who's perfect?
[inkoppertje]Nobody... my name is nobody![/inkoppertje]

Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 09:31:34 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_31275893
quote:

gaat voor een paarhonderdduizend man voor lul zitten.
Ik denk dat er meer naar voetbal dan naar BB gekeken wordt hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:17:36 #275
242 Pinball
Electric Monk
pi_31312583
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:58 schreef milagro het volgende:

[afbeelding]
Ik dacht vanochtend al, ik ken dit shot

"I am the eggman"

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 18:37:40 #276
862 Arcee
Look closer
pi_31313038
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:46:38 #277
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31313238
Meer gaapfoto's van Roel a.u.b.

Ik vind ze zeer vermakelijk!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:51:54 #278
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_31313345
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:46 schreef BB-King het volgende:
Meer gaapfoto's van Roel a.u.b.

Ik vind ze zeer vermakelijk!
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:49:23 #279
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31314627
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

[afbeelding]
LOL... dank U !!!!!!!
Meer, meer, meer, meer...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_31314683
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef Jane het volgende:
Ik mocht hem gelijk al niet zo, maar ik moest even wachten op de bevestiging. Die is er dan nu dan toch gekomen. Een blaaskaakje dat leeft voor zijn imago.
Goed geformuleerd, helemaal mee eens.
  Trouwste user 2022 zondag 9 oktober 2005 @ 20:15:28 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_31315295
Die foto's

pi_31315405
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

[afbeelding]
die kin

of liever die geen kin
  Moderator zondag 9 oktober 2005 @ 20:43:05 #283
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31316013
Zou die zo passen, Joost?

Trouwste user 2022 zondag 9 oktober 2005 @ 21:09:20 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_31316737
Voor een macho heeft ie wel een typische pijpmond.

dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:31:32 #285
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31355466
Roel

Heerlijk hoe hij gisternacht Dido zo heerlijk vastpinde op de stip. Dido stond daar maar, Roel in een luie stoel ernaast + biertje en gewoon alle confronterende vragen afvuren. Als het je niks meer doet en er (weeeeeeeer) klaar mee bent, waarom trek je je het aan, waarom stel je je dan niet open voor me? En Dido maar de ene vraag na de andere ontwijken, wachten tot donderdag, wachten tot na de nominaties etc. Owgod
Confidence through competence
pi_31361967
Ik vind Roel echt helemaal niet leuk (meer) . In het begin dacht ik dat hij nog wel oké was, maar nu...
Bah, ik vind hem echt ontzettend asociaal en hij heeft echt commentaar op zowat iedereen!!
Bovendien heeft hij de ruimdenkendheid van een erwt.....
Denk dat hij te vroeg heeft 'gepiekt' en dat hij nu al door de mand is gevallen zowel bij medebewoners als bij de kijkers...
Wat mij betreft: Roel volgende EXIT!!
Maar zou hij toch weer door de nominaties glippen????
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 08:23:18 #287
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31376496
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 04:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat Roel toch ook met dubbele tong praat. Hij prijst Linda omdat ze zo lekker haarzelf is, maar ondrtussen is hij in luf met Dildo.
Roel heeft liever een geile meid, maar zwicht voor de "schoonheid" van Dildo.
Roel is het typje die *later alstie groot is* na zijn werk eerst ff langs de tippelzone gaat om vervolgens thuis bij moeder de vrouw aan tafel te schuiven !
pi_31376685
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 08:23 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Roel is het typje die *later alstie groot is* na zijn werk eerst ff langs de tippelzone gaat om vervolgens thuis bij moeder de vrouw aan tafel te schuiven !
Precies. Ik vond hem in het begin wel cool, maar zoals de moeder van Dido al zei : Rukroel is een zuiplap.

Veel gestudeerd en zo, petje voor af hoor, maar als die gast zo doorgaat is die later niet zo cool meer. Dan heeft ie een bierbuik, een neustrombose (u weet wel zo'n lekkere rode pipo de clown aardbeienneus op de gevel) en niks bereikt en praat ie de hele dag door honderduit in het cafe als je hem een biertje geeft over "dat lekkere hoertje aan het einde van de straat links, die uit Spanje komt en ik hoop dat ze snel weer terug komt van vakantie!"

Dat continue gezeik over Dido terwijl die zichzelf na een paar pilsjes iedere keer weer door Linda laat afrukken en tongen wordt ik ook een beetje zat trouwens.

Overigens begrijp ik niet wat die wijven allemaal in hem zien, als ze dat nou nog met Ralph hadden gedaan had ik het wel kunnen begrijpen.
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2005 @ 08:57:47 #289
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31376897
Idd, zoals ik al zei, de tippelzone en daarna naar huis om zijn vrouw uit te kafferen omdat ze net iets te lang met de buurman heeft staan praten over de hoogte van de heg.
pi_31377300
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 08:57 schreef Loedertje het volgende:
Idd, zoals ik al zei, de tippelzone en daarna naar huis om zijn vrouw uit te kafferen omdat ze net iets te lang met de buurman heeft staan praten over de hoogte van de heg.
Ik zie hem Dido al op straat schoppen staat ze midden in de nacht huilend op de straat vraagt de buurvrouw: "Wat is er aan de hand?!"

Dido: "ZIJN KROKET WAS NIET GAAR HUUUHUUUUU!!!!"

Ik zie het al helemaal voor me. Ja of helemaal geen vrouw natuurlijk dat kan ook. Zo'n oude alcoholist met een herdershond die het altijd over zijn oude liefjes met dikke tieten heeft.
pi_31377491
Veel gestuurd ? waarin dan !
Het enige wat hij verteld is pyschologie van de koude grond en allerlei levenswijsheid die sommige mensen op tegeltjes hebben.
pi_31377509
gestuurd=gestudeerd
pi_31377548
Een rode vrachtwagen!
  Moderator woensdag 12 oktober 2005 @ 12:04:47 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31380695
Roel tref je momenteel een groot gedeelte van de dag met een fles bier in zijn hand op de streams aan.

Maar hoeveel drinkt-ie nou écht, vroegen verschillende mensen waaronder ik zich af.

Uit de streamverslagen van vannacht:
quote:
Roel : Er zijn zes kratten. Als die op zijn heb ik er vijf getemd in een week in mijn ééntje.
Als dit klopt, dan drinkt-ie dus gemiddeld zo'n 17 flesjes per dag.
pi_31381998
Ach ja, je moet toch wat in zo'n huis, en hij verpest toch steeds alles voor zichzelf door met alle vrouwen zowat te gaan :S Ik vond hem heel leuk maar ik vind hem inderdaad wat aso worden nu...

(die gapende foto is echt superraar zeg!)
pi_31382548
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:34 schreef noeki het volgende:
Veel gestudeerd ? waarin dan !
Het enige wat hij verteld is pyschologie van de koude grond en allerlei levenswijsheid die sommige mensen op tegeltjes hebben.
Mja wellicht dat dat met zijn stomdronken stonede kutharsens ook nog wel mee valt.
pi_31383211
Heeft hij zich nog "laten helpen" tijdens mijn 'afwezigheid' vannacht?
Wat een treurig plaatje was dat, zeg, gisteravond tijdens de uitzending.
Je laten afrukken (met handddoekje paraat ) door de een om dan bij de ander te gaan bedelen om aandacht "ik wil dat je me weer leuk gaat vinden"en die dan nog verwijten te maken ook "ik heb behoefte aan genegenheid, moet ik iemand die me 's ochtends een knuffel komt geven dan maar afwijzen?"

Ik lees net ook ergens dat Dido "een echt klein lid" een afknapper vindt trouwens, het heeft dus gewoon zo moeten zijn, ze is behoed voor een fikse teleurstelling.. en Roel voor een traumaatje
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:14:18 #298
521 ruby
Hell yeah!
pi_31383758
Roel kan echt de straat niet meer op met z'n kleine lid. Van dit imago komt hij nooit meer af.
pi_31383901
Hm, ik heb een paar dagen gemist. Hoe zit het met Linda en Roel. Bevredigt ze hem af en toe handmatig en hoe zit het met dat handdoekje?
pi_31384237
Het leek er een paar dagen geleden sterk op dat Linda Roel aan het aftrekken was, ja
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31384355
Volgens BB heeft Linda Roel een "handje" geholpen.. en het zag er ook duidelijk zo uit.. roel was met zn bek open op ze rug aan het liggen... linda ernaast.. het deken ging op en neer.. en vervolgens ging meneer naar de toilet..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')