abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:40:50 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30091281
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 04:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lieske ligt nu in Roels armen op de bank en ze zei; je maakt nu zo'n gelukkige vrouw van me, Roel schijnt het ook wel lekker te vinden zo met Lieske op z'n borst
Misschien is dit wel het begin van, ik wil geen koffie ik wil weten wat liefde is zegt Lieske net...
Lieske zei in de intro tijdens de kick-off zondag onomwonden dat het wat haar betreft wel tot sex zou kunnen komen in het huis.
Ik denk alleen dat Roel eigenlijk veel meer valt op Dido.
En hij zal wellicht inschatten dat hij Dido kan vergeten als hij Lieske genaaid heeft.
Want Dido is natuurlijk geen slét.
Plus het feit dat hij vanaf dan een vaste nominatie-stem zou hebben van Lieske.

Dus ik vraag me sterk af of Roel happig is op Lieske.
Maar misschien is Roel meer het type van pakken wat je pakken kan..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:57:30 #52
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30091780
Roel is totaal Dido's type niet dus kan ie zowiezo beter voor Lieske gaan.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:03:03 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30091903
Het schijnt toch ook dat Roel op een avond gezegd heeft tegen iemand dat hij Lieske wel erg leuk vindt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30091998
Dido doet Roels hart sneller kloppen, met haar benen tot aan d'r nek, zo zei hij , hij krijgt het echt warm (heet) van haar.
Ze heeft dan ook een heel mooi gezicht, en ze is grappig en slim en lief, en erg leuk om naar te luisteren
Ik vind haar alleen niet sexy, geen lekker wijf zeg maar, maar ja, ik ben een vrouw, en zie dat ws heulemaal verkeerd

Dido komt uit een artistiek en licht kakmilieu, Roel is teveel een man van de drugs en kraaksieeeeeeeeeeen en hij gaat Dido echt niet bijhouden, dus ik zie haar niet op hem vallen.

Maar ja , je weet nooit, honger maakt rauwe bonen zoet en zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:24:16 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30092472
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:06 schreef milagro het volgende:
en hij gaat Dido echt niet bijhouden, dus ik zie haar niet op hem vallen.
Roel is op zich óók wel iemand die dingen doét in/met zijn leven. Het is alleen nog zo'n jongetje. Vanuit Dido's optiek zie ik geen match in ieder geval. Wat niet wegneemt dat Roel het kan gaan probéren. Het zou wel een aardig scenario zijn als Lieske verliefd wordt op Roel en Roel verliefd wordt (of al is?) op Dido. De typische BB-typering "snelkookpan" wordt dan wel van toepassing.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30092646
Ik zie Lieske nog wel op iedere vent verliefd worden in het huis, als ze er maar lang genoeg in zit

"Ik vind Roel gewoon zo ueber intens lekker, wat denk je, zou hij bij me passen, ik heb natuurlijk wel een laag vetgehalte, dus of dat dan een relaxtomundo combi is? Kan zoveel van hem leren, hij weet gewoon mega veel en is intens relaxed en zo, echt mega hulde"
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:51:27 #57
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30093247
Wie zei er nou relaxtomundo? Dat was toch Nathalie?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:15:02 #58
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30125472
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:51 schreef Molluck het volgende:
Wie zei er nou relaxtomundo? Dat was toch Nathalie?
Lieske.

Die stem van hem. . Ach, hij is wel okay, al hangt'ie me net wat te vaak de pseudo-intellectueel uit.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30129858
nog 2 van Roel van afgelopen dagen:

pi_30130382
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:45 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Hoezo teKno-feesten en geen technofeesten
Omdat'ie tekno draait. En hij was ook op lowlands, dacht ik. Had al wat verhalen over die knakker gehoord omdat'ie bij m'n dinnetje in een kraakpand heeft gewoond. Ik had even die stream aan, zij echt van 'wtf, das roel '
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  Moderator woensdag 31 augustus 2005 @ 13:59:18 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30130420
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:57 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Omdat'ie tekno draait. En hij was ook op lowlands, dacht ik. Had al wat verhalen over die knakker gehoord omdat'ie bij m'n dinnetje in een kraakpand heeft gewoond. Ik had even die stream aan, zij echt van 'wtf, das roel '
"Dinnetje"
pi_30130447
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:59 schreef Gert het volgende:

[..]

"Dinnetje"
Is er wat?
pi_30130534

echt zo relaxed, man, niemand doet moeilijk, geen gezag of regels, gewoon chill
pi_30130663
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:06 schreef milagro het volgende:

Dido komt uit een artistiek en licht kakmilieu, Roel is teveel een man van de drugs en kraaksieeeeeeeeeeen en hij gaat Dido echt niet bijhouden, dus ik zie haar niet op hem vallen.
Vergeet niet hoe artistiek de kraakscene is. Kraakpanden fungeren vaak als atelier (ook voor gevestigde kunstenaars), en er worden veel exposities en dergelijke georganiseerd.

Aan de verhalen van Roel te horen en wetend in wat voor auto's hij zich voortplaatst heb ik t idee dat hij ook niet uit een geheel kansarm millieu komt.

Ik ga voor (hoop op) Dido en Roel.
pi_30130701
Wat is dan het verschil tussen Tekno en techno?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:08:25 #66
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30130707
Ik vind Roel tot dusver best koel! (OK ik zou het niet moeten zeggen als ouwe lul )
... Gert laat nou maar, je strijdt een verloren strijd.
'Beam me up Scotty'
pi_30130731
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef 5l45h het volgende:
Wat is dan het verschil tussen Tekno en techno?
Tekno is stukken harder en sneller dan techno.
  Moderator woensdag 31 augustus 2005 @ 14:13:58 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30130896
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:08 schreef Blackadder2 het volgende:
... Gert laat nou maar, je strijdt een verloren strijd.
Je bedoelt dat jeuk veroorzakende leuke vlotte schattige woordje dat leuke vlotte fokkertjes zo graag gebruiken voor hun snol?

Mja, on topic maar inderdaad.

Ik heb het idee dat mensen die Roel niet zien zitten, meer vallen over de maniér waarop hij iets zegt, zijn idioom, dan over wát hij zegt. Ik vind hem, zeker gezien zijn leeftijd, de boel wel goed overzien. En ja het is een vrijheid-blijheid-mannetje. Maar dat vind ik wel prettig. Dat bemoeizuchtige gedoe wat sommigen hebben in dat huis, brr.
pi_30130936
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef Gert het volgende:
leuke vlotte fokkertjes
Je laat me helemaal blozen.
  Moderator woensdag 31 augustus 2005 @ 14:16:13 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30130959
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:15 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Je laat me helemaal blozen.
pi_30131025
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:07 schreef 5l45h het volgende:

[..]

Vergeet niet hoe artistiek de kraakscene is. Kraakpanden fungeren vaak als atelier (ook voor gevestigde kunstenaars), en er worden veel exposities en dergelijke georganiseerd.

Aan de verhalen van Roel te horen en wetend in wat voor auto's hij zich voortplaatst heb ik t idee dat hij ook niet uit een geheel kansarm millieu komt.

Ik ga voor (hoop op) Dido en Roel.
het ging me dan niet zo zeer om het artistieke maar om het kak van Haarlem/Heemstede.

en Dido is een heel actief meiske, Roel doet geen flikker, die hangt alleen maar en praat als een 78 toeren plaat op 33 toeren afgespeeld.

Dido is jaaaaaaaaaaaaaaaaren ouder dan Roel qua levenshouding, hij gaat haar nooit lang boeien.
Zij put uit ervaring, hij lijkt vooral uit wat hij gelezen heeft te putten.
Bovendien is Roel minder slim dan hij denkt dat hij is.
Dido heeft dat omgekeerd.

Zij is intuitief, hij is enkel rationeel.
Dat laatste gaat haar ook irriteren.
Bovendien kan hij absoluut niet discussieren, en blijft hij veel te lang hangen in verongelijktheid erna
Hij wilt gelijk hebben, Dido staat open voor een andere mening.
Dat lijkt elkaar aan te vullen, maar dat doet het dus niet.

Roel kan van Dido veel leren, andersom leert zij niet veel van hem.

Tot zover mijn gebroken lans in Dido's voordeel
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:27:05 #72
15600 BB-King
Long live the King!
pi_30131319
Ben het helemaal met de analyse van milagro eens.
Roel past niet bij Dido... geen één man in het huis trouwens!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_30131798
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef milagro het volgende:

[..]
Roel doet geen flikker, die hangt alleen maar en praat als een 78 toeren plaat op 33 toeren afgespeeld.

hij lijkt vooral uit wat hij gelezen heeft te putten.
...hij is enkel rationeel.
Bovendien kan hij absoluut niet discussieren, en blijft hij veel te lang hangen in verongelijktheid erna
Hij wilt gelijk hebben....
Haha, precies de eigenschappen waar ik me mee identificeer.

Laat mij nou in mn waan dat Dido zo goed bij mij past!!!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:38:59 #74
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30133946
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Je bedoelt dat jeuk veroorzakende leuke vlotte schattige woordje dat leuke vlotte fokkertjes zo graag gebruiken voor hun snol?

Mja, on topic maar inderdaad.

Ik heb het idee dat mensen die Roel niet zien zitten, meer vallen over de maniér waarop hij iets zegt, zijn idioom, dan over wát hij zegt. Ik vind hem, zeker gezien zijn leeftijd, de boel wel goed overzien. En ja het is een vrijheid-blijheid-mannetje. Maar dat vind ik wel prettig. Dat bemoeizuchtige gedoe wat sommigen hebben in dat huis, brr.
Juist. En dan vooral w.b. het roken van Tanja. Roel heeft daar een prima standpunt over. En inderdaad, gezien zijn leeftijd, ben ik blij dat mensen in hun Twenties ook nog steeds zo nuchter nadenken i.p.v. de hysterische gezondheidsgestapo slaafs volgen. Roel roels hoor!
'Beam me up Scotty'
  donderdag 1 september 2005 @ 16:22:08 #75
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30169777
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:57 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dus toch.... ik heb 'm daar ook gesproken bij Serge waar hij een Clone-trui droeg... ik dacht het al.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')