Inderdaad.quote:
Dat is dan wel het slapste verhaal wat ik ooit gehoord heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Stali. het volgende:
[..]
Inderdaad..
Want om Lucida's karma te herstellen moet mijn dochter naar mijn ex, Ryan3 de gevangenis in, het liefst dood en Fok! moet ook omzeep geholpen worden en dan kan Snakey niet meer Fok!ken (Ryan3 ook niet) Maar dit omvat het wel zo'n beetje en dit allemaal vanwege sjuns weekbannetje vanwege holocaustontkenning.
.
Het komt wat gefrustreerd over.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is dan wel het slapste verhaal wat ik ooit gehoord heb.![]()
Die staan op de weblogs die wij uit onze bookmarx hebben gesloopt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef whoops het volgende:
Het wordt nu de hoogste tijd voor pics, dunkt me...
Ja, Lucy's karma is verstoord meldde hij vanmiddag hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is dan wel het slapste verhaal wat ik ooit gehoord heb.![]()
Als je niet meer als een "Yell" kan geven hier en daar kun je beter in een voetbalstadion gaan zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het komt wat gefrustreerd over.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef whoops het volgende:
Het wordt nu de hoogste tijd voor pics, dunkt me...
Bedankt voor je oprechte interesse, maar dit soort dingen kan ik prima zelf bepalen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je niet meer als een "Yell" kan geven hier en daar kun je beter in een voetbalstadion gaan zitten.![]()
quote:Mieke Telkamp - Waarheen, Waarvoor (dit topic)
Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?
Waarvoor zijn wij hier op aard'?
Wie weet wat er is achter ster en maan?
Hoe lang duurt noch de nacht?
Waar licht het land waar we mogen zijn?
En wat is de taak die ons wacht?
Waar is de geest die met ons leeft?
Die ons vrede geeft?
Waar staat de poort die ons binnenlaat?
En die ons ook beschermt?
Hoeveel offers werden er gebracht?
Toch nog blijft het nacht.
Waar dan is het licht op ons duist're pad?
De hand die ons begleidt?
En hoe lang ja hoe lang nog duurt de tijd
dat wij zijn bevrijd?
Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?
Waarvoor zijn wij op aard'?
Wie weet wat er is achter ster en maan?
Hoe lang duurt nog de nacht?
Ah, lekker, dank je...quote:
Ik ben totaal niet geďnteresseerd, je slag in de ruimte staat zo dom elke keer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bedankt voor je oprechte interesse, maar dit soort dingen kan ik prima zelf bepalen.
En dat terwijl ik m'n ICQ ww niet meer kan vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Loedje doet niet aan msn kliekjes.
Dat valt wel mee. Ik weet prima waar ik het over heb. In tegenstelling tot anderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet geďnteresseerd, je slag in de ruimte staat zo dom elke keer.![]()
het is net zo onderhoudend als BigBrother5quote:
Mooi, hou vol.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik weet prima waar ik het over heb. In tegenstelling tot anderen.
Jij ook, vermakelijk.quote:
Heej, een oudere jongere.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het is net zo onderhoudend als BigBrother5
TV is kapot dus ik moet het hiermee doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het is net zo onderhoudend als BigBrother5
daarom!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
TV is kapot dus ik moet het hiermee doen.
Je TV is al een tijdje kapot volgens mij, want je ideeen zijn niet echt meer van deze tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
TV is kapot dus ik moet het hiermee doen.
Ja al zeker 3 uurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je TV is al een tijdje kapot volgens mij, want je ideeen zijn niet echt meer van deze tijd.
Je bent ook al niet meer bij de tijd.quote:
Fuck!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:59 schreef zalmsalade het volgende:
Misschien moeten we er maar over ophouden.......
Nou, ja, ik wil het fijne over pedo's nog wel weten. eigenlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:59 schreef zalmsalade het volgende:
alles is al gezegd lijkt me?
Als van twee walletjes etende buitenstaander die nu al twee delen vergeefs op de verschijning van Koekepan wacht, en ook op een Duitse term om die verschijning recht te doen, ben ik geneigd ''ja'' te zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:59 schreef zalmsalade het volgende:
Laat Lucida het maar niet horen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:03 schreef Johan_de_With het volgende:
PS - ik verschilde drie jaar in leeftijd met mijn vorige vriendin.
Toch wel kansloos om dat topic te openen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Er is niets nieuws onder de zon.
Gevalletje 'niet doen, niet doen, ik heb het zo graag'..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch wel kansloos om dat topic te openen.
lees de vorige 2 delen maar ff doorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, ja, ik wil het fijne over pedo's nog wel weten. eigenlijk.![]()
![]()
Duh.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:11 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
lees de vorige 2 delen maar ff doorinclusief danny's weblog
ICQ Rulez !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Loedje doet niet aan msn kliekjes.
Inclusief overal waar heen wordt gelinktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Duh.
Je vergeet Aaaah's weblog en nog meer.![]()
Ja! Kun jij me mijn laatste ICQ nummer mailen ajb? Ik heb een crash gehad en ben alles kwijt.quote:
Daar heeft het wel alle schijn van inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Gevalletje 'niet doen, niet doen, ik heb het zo graag'..
Been there, done that. Maar het verhaal over pedo's is nog niet echt duidelijk. Ik bedoel, alle beschuldigingen hieromtrent zijn vooralsnog bullshit en weinig onderbouwd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:18 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Inclusief overal waar heen wordt gelinktdan heb je het wel.
maar...maar...maar is dat in de meeste gevallen niet zo? Dat is een eigenschap die velen hebben, zo niet iedereen. Of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar heeft het wel alle schijn van inderdaad.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja! Kun jij me mijn laatste ICQ nummer mailen ajb? Ik heb een crash gehad en ben alles kwijt.![]()
Negatieve aandacht op je vestigen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
maar...maar...maar is dat in de meeste gevallen niet zo? Dat is een eigenschap die velen hebben, zo niet iedereen. Of ben ik nou gek?
nja ze zijn dan ook gewoon verzonnen.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Been there, done that. Maar het verhaal over pedo's is nog niet echt duidelijk. Ik bedoel, alle beschuldigingen hieromtrent zijn vooralsnog bullshit en weinig onderbouwd.
Dramatiseer de boel niet zo zeg..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Stali. het volgende:
[..]
Inderdaad..
Want om Lucida's karma te herstellen moet mijn dochter naar mijn ex, Ryan3 de gevangenis in, het liefst dood en Fok! moet ook omzeep geholpen worden
* Loedertje zapt ff naar dat andere forum, misschien dat daar inhoudelijk wel iets nieuws te lezen valtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Gevalletje 'niet doen, niet doen, ik heb het zo graag'..
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Negatieve aandacht op je vestigen?
Aan jou heb ik wat, zeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kan je nick niet vinden
(en tijdens het scrollen kom ik erachter dat er drie lijken opstaan)
Ik heb er Otaku-san nog steeds instaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kan je nick niet vinden
(en tijdens het scrollen kom ik erachter dat er drie lijken opstaan)
Idd, ook hij valt daaronderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb er Otaku-san nog steeds instaan
Dit is uiteraard een tvp.
Zal ik nu een raar geheimpje vertellen? Soms, heel soms stuur ik nog berichtjes naar twee mensen op m'n icq list die never meer zullen antwoordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:19 schreef yvonne het volgende:
Ik verwijder hem idd niet!!!!
Ik ben al 7 jaar offlinequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:34 schreef whoops het volgende:
Groot voordeel van ICQ: berichten sturen naar mensen die offline zijn...
Dat is ook een handige optie inderdaad... De invisible lists...quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is ook een handige optie inderdaad... De invisible lists...
Erg complex allemaal..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Stali. het volgende:
[..]
Inderdaad..
Want om Lucida's karma te herstellen moet mijn dochter naar mijn ex, Ryan3 de gevangenis in, het liefst dood en Fok! moet ook omzeep geholpen worden
Yep, meer kan ik er ook niet van makenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Havoc het volgende:
Maar ja, alles in het kader van wraak.
Danny, yvonne, Stali en ik worden geconfronteerd met de rancune van een paar gepermbanden en reageren daar sporadisch op met humor, wat kun je anders doen. Stali en ik zijn van de zomer 7 weken offline geweest - de laatste keer 3 weken aan 1 stuk - dachten dat de boel overgewaaid was, maar dat was niet zo. De verdachtmakingen zijn geďntensiveerd en potentieel fnuikender geworden. Achtergrond heb je hier en daar kunnen lezen in vorige topics. Beste modus operandus die thans gevolgd kan worden is negeren...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Havoc het volgende:
Tis te sneu voor woorden allemaal, dat andere forum, Ryan en Stali losers, Danny met zijn blogje en Yvonne ook met haar topics.
Wat een trieste bedoeling allemaal. Je zou de futiele hoop hebben dat mensen wat volwassener kunnen reageren. Maar ja, alles in het kader van de sensatie en wraak.
Na deel 1, was van dit bagger topic was/is dit de enigste juiste conclusie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:33 schreef Ryan3 het volgende:
Beste modus operandus die thans gevolgd kan worden is negeren...
Wij zijn bij elkaar ongeveer 7 weken offline geweest deze zomer en werden bij terugkeren van vakantie geconfronteerd met dat forumpje. Met een beetje humor en wat tegengas, overvraag je toch niemand? We werden toevallig in de pseudo-waarheidsmangel van ene Loedertje getrokken in vorig topic, bedoeld als troll imo, zodat we genoopt waren bepaalde dingen uit te leggen, maar de bedoeling van deze topics is toch duidelijk geweest om de zaak luchtig op te vatten, me dunkt. En nogmaals beste reactie is nu de boel eenvoudig te negeren. Bloedt vanzelf wel dood. De waanzin is nu over zoveel users verdeeld, dat niemand specifiek beschadigd kan worden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Na deel 1, was van dit bagger topic was/is dit de enigste juiste conclusie.
![]()
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt, maar het is wel zo dat hun activiteiten afnemen indien er op Fok! geen aandacht meer aan wordt geschonken. Andere users hebben daar ookal op gewezen en de juistheid hiervan zie ik nu ook wel in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:25 schreef Drugshond het volgende:
Alsof die users er een notie van moeten maken.
Ik zie een poging tot het beschadigen van mensen, uit zeer diep ressentiment.quote:Ik lees die berichten op het andere form ook. Maar ik neem ze voor kennisneming ter harte (blijft imo een clubje die elkaar alleen veren in de kont zitten te steken , en elk afwijkend politiek standpunt neersabelen (en noemen dat voor de verandering objectief). - yeah right.
Ja, en je beheerst het " spel" - als je dat zo kunt zeggen - beter hč.quote:Maar mijn grondprincpe blijft toch wel hetzelfde.
Ik behandel mensen zoals mensen mij behandelen - niks meer en niks minder.
Jawel, oen, maar je houdt het ook elke keer in leven. Ga de bossen in, de weiden verkennen, poema's observeren ofzo en moet jij eens opletten waar de troepen blijvenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie een poging tot het beschadigen van mensen, uit zeer diep ressentiment.
[..]
We zijn 7 weken offline geweest hč. Op zich is de methode passend deze mensen te negeren, heb je gelijk in... Anderszins is het onjuist om je bijv. helemaal niet meer op Fok! te vertonen of een kloon aan te maken oid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jawel, oen, maar je houdt het ook elke keer in leven. Ga de bossen in, de weiden verkennen, poema's observeren ofzo en moet jij eens opletten waar de troepen blijven
Wat je anders kan doen? Pleur je username in de schredder en maak een nieuwe aan, of beter nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Danny, yvonne, Stali en ik worden geconfronteerd met de rancune van een paar gepermbanden en reageren daar sporadisch op met humor, wat kun je anders doen. Stali en ik zijn van de zomer 7 weken offline geweest - de laatste keer 3 weken aan 1 stuk - dachten dat de boel overgewaaid was, maar dat was niet zo. De verdachtmakingen zijn geďntensiveerd en potentieel fnuikender geworden. Achtergrond heb je hier en daar kunnen lezen in vorige topics. Beste modus operandus die thans gevolgd kan worden is negeren...
nja ik herriner me meneer..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wat je anders kan doen? Pleur je username in de schredder en maak een nieuwe aan, of beter nog
GET A FUCKING LIFE, LOSER!
Ach, hij wordt al 4 jaar op zijn nek gezeten door Danny, ontboezemde hij...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:54 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja ik herriner me meneer..
eerst een user uitschelden. Scheld de user scherp en gevat terug. Laat hij deze user bannen. Wie er hier dan een loser?
Neuh het zit iets anders, maar daar zal ik je toch al traumatische hoofdje niet mee belasten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, hij wordt al 4 jaar op zijn nek gezeten door Danny, ontboezemde hij...
Ik liet helemaal niemand bannen, dat ging vanzelfquote:
Het blijft triest.. Die actie van jou he.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik liet helemaal niemand bannen, dat ging vanzelf.
Jij bent niet op de hoogtequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik liet helemaal niemand bannen, dat ging vanzelf.
Oh en ja ik had ook een ban moeten hebben ja. Totaal mee eens.
Gaan we nu weer even terug naar het kansloze gevecht tussen 2 groepen die elkaar privé naar het leven staan en elkaar niet het licht in de ogen gunnen ok kloontje?
Ja goh, gek hč. Je verwacht van mensen dat ze je terug pakken maar niet via je kinderen. Maar ja, daar moet ik eerst maar eens bij Yvonne in de leer, die schijnt al vaker met dat bijltje gehakt te hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:55 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Het blijft triest.. Die actie van jou he.
Eerst iemand uitschelden voor mongool
en dan verbaasd zijn als iemand zegt dat je kind een mongool wordt
ach het was een onschuldige flame...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja goh, gek hč. Je verwacht van mensen dat ze je terug pakken maar niet via je kinderen. Maar ja, daar moet ik eerst maar eens bij Yvonne in de leer, die schijnt al vaker met dat bijltje gehakt te hebben.
Getraumatiseerde hoofdje moet je dan zeggen, maar anyway ik kan me voorstellen dat als Danny je al 4 jaar in je nek hijgt dat je dan anderen waarschuwt om een leven op te bouwen voordat je ook het slachtoffer wordt van dergelijke praktijken. Best sympathiek dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Neuh het zit iets anders, maar daar zal ik je toch al traumatische hoofdje niet mee belasten.
En wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:57 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ach het was een onschuldige flame...
niks mis mee.
en met zo'n vader is de kans natuurlijk ook groter
Zo ben ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Getraumatiseerde hoofdje moet je dan zeggen, maar anyway ik kan me voorstellen dat als Danny je al 4 jaar in je nek hijgt dat je dan anderen waarschuwt om een leven op te bouwen voordat je ook het slachtoffer wordt van dergelijke praktijken. Best sympathiek dus.
En toch stel je mij, Danny en yvonne op hetzelfde plan als die desparado's aldaar? Vreemd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja goh, gek hč. Je verwacht van mensen dat ze je terug pakken maar niet via je kinderen. Maar ja, daar moet ik eerst maar eens bij Yvonne in de leer, die schijnt al vaker met dat bijltje gehakt te hebben.
Jup de mate van wraaklustheid is hetzelfde. Daar in verschillen jullie geen ene meter. Totaal kansloos en vooral zeer dom. Je wilt niet dat iemand irl je huis in komt toch? Nou op de manier zoals jullie bezig zijn gaat dat er dus wel een keer van komen. Stelletje ontsnapte TBS-er bij elkaar zijn jullie.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toch stel je mij, Danny en yvonne op hetzelfde plan als die desparado's aldaar? Vreemd.
Ik geloof dan dat je je moet inlezen. Het enige dat ik gedaan heb is een ban aangevraagd voor ene meneer sjuuun...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup de mate van wraaklustheid is hetzelfde. Daar in verschillen jullie geen ene meter. Totaal kansloos en vooral zeer dom. Je wilt niet dat iemand irl je huis in komt toch? Nou op de manier zoals jullie bezig zijn gaat dat er dus wel een keer van komen. Stelletje ontsnapte TBS-er bij elkaar zijn jullie.
Yvonne en Danny snap ik nog. Met Ryan3 erbij ben ik 't kwijt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toch stel je mij, Danny en yvonne op hetzelfde plan als die desparado's aldaar? Vreemd.
Ach alles is kwijt, volgens mij...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yvonne en Danny snap ik nog. Met Ryan3 erbij ben ik 't kwijt.![]()
Neuh, je hebt vanaf dag 1 lekker olie op het vuur gegooid. Dit liep al langer en daar heb ik een tijdje geleden een halt toe geroepen in onzin. Maar ja, jullie kunnen fijn je gang weer gaan hierquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geloof dan dat je je moet inlezen. Het enige dat ik gedaan heb is een ban aangevraagd voor ene meneer sjuuun...
Een banrequest druist tegen de policy in.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geloof dan dat je je moet inlezen. Het enige dat ik gedaan heb is een ban aangevraagd voor ene meneer sjuuun...
Ik denk niet dat die heren het zal gelukken ons (of die van dochters) leven te ruďneren hoor of bijv. Fok! omzeep te helpen. Het feit dat we ons eventueel roekeloos zouden gedragen, zoals jij impliceert, staat met de beste wil van de wereld niet in enig logisch verband met iets dat wij doen in dit topic (of daarbuiten). Mijn aanwezigheid op Fok! om het even waar dan ook wordt door die desparado's uitgelegd als een bewijs voor hun gefabuleerde aanklacht.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Neuh, je hebt vanaf dag 1 lekker olie op het vuur gegooid. Dit liep al langer en daar heb ik een tijdje geleden een halt toe geroepen in onzin. Maar ja, jullie kunnen fijn je gang weer gaan hier.
Maar goed, dan ga je lekker door jongen, je moet het zelf weten. Door het ophitsen door Danny en Yvonne is er straks maar 1 slachtoffer en dat is het kind van Stali.
Goed bezig, vooral door blijven zeiken naar die groep en vooral proberen je gelijk te gaan halen. Vooral niet nadenken dat het misschien ten koste gaat van het meest kostbare wat er is.
Een onschuldig kind.
Yep.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een banrequest druist tegen de policy in.
nja hij heeft wel een punt. Jullie blijven er maar aandacht voor vragen. Je had het ook na 1 topic voor gezien kunnen houden natuurlijk....quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:16 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Ryan3, trek je je nou ook af bij het lezen van dit topic?
Denk je nou echt dat iemand jou serieus neemt met het geouwehoer wat jij hier schrijft? Het enige wat jij hier doet is proberen meer te maken van iets wat niets voorstelt, in de hoop steun te vinden en daarna de held te kunnen spelen zodat je straks met stali. een verhaal op kan gaan hangen dat je dit niet had verwacht.
Ik had min of meer sympathie voor jullie in dit verhaal, maar dit is pure aandachttrekkerij wat je hier vertoont en het is misschien verstandig om je terug te trekken in je eigen vrienden kringetje voordat het verder backfired.
Pff, jullie, jullie, jullie, ik ben verleden week net terug van vakantie en zag dat forum voor het eerst. Danny opende deze reeks hoor. Ben daarvoor ook weken niet online geweest, terwijl die lui blijkbaar zo'n beetje iedereen in ons herkenden. Heb dat meerdere keren uitgelegd. Daarbij alleen de discussie ingetrokken door Loedertje die zogenaamd objectief wenst te zijn. Voor de rest houden we ons weer bezig met andere zaken op Fok!...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja hij heeft wel een punt. Jullie blijven er maar aandacht voor vragen. Je had het ook na 1 topic voor gezien kunnen houden natuurlijk....
Nee, hoezo??? Heb ook een leven, toch?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:16 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Ryan3, trek je je nou ook af bij het lezen van dit topic?
Wie had iets dergelijks wel verwacht, maar anyway wij posten gewoon in andere topics hoor en ik ga ervan uit dat dat forum van zelf wel een pijnloze dood sterft en de inwoners een tehuis vinden op andere marginalere fora...quote:Denk je nou echt dat iemand jou serieus neemt met het geouwehoer wat jij hier schrijft? Het enige wat jij hier doet is proberen meer te maken van iets wat niets voorstelt, in de hoop steun te vinden en daarna de held te kunnen spelen zodat je straks met stali. een verhaal op kan gaan hangen dat je dit niet had verwacht.
Op welke manier backfired? Ik geloof werkelijk wel dat ik voldoende argumentatie heb aangedragen om ook voor jou vast te stellen dat de obsessie niet van deze kant komt. Je moet uitkijken er niet in mee getrokken te worden en voila ik geloof niet dat dat gebeurt...quote:Ik had min of meer sympathie voor jullie in dit verhaal, maar dit is pure aandachttrekkerij wat je hier vertoont en het is misschien verstandig om je terug te trekken in je eigen vrienden kringetje voordat het verder backfired.
Jij vond het nadat donderdag Havoc iets geschreven had, nodig om weer te reageren op de ontkennende manier zoals je de laatste weken al doet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens dirkh is het natuurlijk ietwat fnuikend. Je stelt dat het prolongeren van deze business op deze plek onze positie ondermijnt, maar door te antwoorden dat wij alweer met andere dingen bezig zijn op Fok! en dus onze positie niet ondermijnen volgens jouw logica, ondermijnen wij onze positie.... Mail het dan gewoon oid.
Kom op zeg, dat zeg ik tegen Havoc, niets wat ik doe op Fok! heeft enig logisch verband met wat die lui doen. Ook als ik niet reageer dus, zie achterliggende periode, of elders reageer. Zaak is het te negeren idd, maar daar ben ik na een week ook wel achter.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij vond het nadat donderdag Havoc iets geschreven had, nodig om weer te reageren op de ontkennende manier zoals je de laatste weken al doet.
Het topic stond dus al bijna drie dagen stil.
Nu kan je gewoonweg niet meer jammeren om het feit dat iedere keer alles weer naar boven wordt gehaald en dat het zoveel gevolgen heeft voor jullie prive leven. So be it. Je kan je afvragen of dat niet voor een groot deel aan jezelf ligt, en ik ben van mening dat dat dus wel zo is.
Zal me een rotzorg zijn wat zij brouwen hoor...quote:Wat er waar is, zal mij een zorg zijn, al neuk je een foetus, zolang ik er maar geen foto's van zie. Al ben ik bang, dat dat een kwestie van tijd is.
Kan wel hoor, we kunnen ze persoonlijk aanpakken.quote:En kom niet aan met het verhaal dat als zoiets mij zal overkomen, hoe ik dan zal reageren. Dat heb je zelf in de hand. Iedereen heeft jou al verteld dat je het KAN negeren, wat lijkt op de beste optie, aangezien je ze persoonlijk niet aan kan pakken.
Kom op joh, we werden een discussie in gezogen door een troll van Loedertje, na een aanvankelijke verbazing bij terugkomst dat wel. Eerder had ik een post van lucy gequote over die 60K users die op Fok! actief zouden moeten zijn, wilde Fok! zich kunnen matchen met hun forum, om de sillyness van hun redeneringsvermogen te illustreren. Daar mag je je toch wel over verkneukelen??? Dat is toch humor??? Idem quotes van yvonne btw.quote:Je gebruikt daarbij geen enkel gevoel van relativeren. Geen enkele manier van humor is terug te vinden in jouw/jullie posts terwijl je aangeeft dat je daar zoveel aan hebt.
Zolang jij het te serieus neemt, neemt niemand jou/jullie serieus meer. Have fun.
verdwijnen, maar zeker niet proberen me te verdedigen online waarbij, als de inzet hoog genoeg is en het voor de tegen partij niet uitmaakt welke grenzen er overschreden worden, je altijd verliest.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
Daarbij is het weldegelijk een legitieme vraag hoor, wat zou jij vinden als jou het overkwam. yvonne zei niet voor niets dat dit de meest bizarre zaak was die ze ooit had meegemaakt in 6 jaar Fok!
Nee, klopt je kunt je niet verdedigen en die lijn heb ik niet gevolgd. Heb alleen gezegd dat je terug moet naar het begin en heb dit toegelicht. Die ban. Voor de rest kun je me niets anders aanrekenen dan dat ik bij terugkomen van vakantie even mijn licht opstak, zag dat Danny en yvonne er aandacht aangaven en een beetje mee gegrold heb. (Even los van deze zich nu ontspinnende discussie). Big deal. Ben allang weer elders aan het posten.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
verdwijnen, maar zeker niet proberen me te verdedigen online waarbij, als de inzet hoog genoeg is en het voor de tegen partij niet uitmaakt welke grenzen er overschreden worden, je altijd verliest.
Nope. Volgens weledelgestrenge heren voor je backfired dat op mij en ik doe uiteraard alles voor het imago... En anyway BB5 is begonnen, da's veel leutiger.quote:
Vaag in de ruimte lullen is ook een kunst.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nope. Volgens weledelgestrenge heren voor je backfired dat op mij en ik doe uiteraard alles voor het imago... En anyway BB5 is begonnen, da's veel leutiger.
Sorry hoor, lees een verhaal over foto's van een klein meisje die zijn misbruikt voor een ruzie tussen volwassen mensen waardoor (aldus de moeder) schade is geleden t.o.v. dat kleine meisje m.b.t. een omgangsregeling en andere zaken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
. Daarbij alleen de discussie ingetrokken door Loedertje die zogenaamd objectief wenst te zijn.
Kap nu eindelijk eens met die slachtofferrol en je fixeren op mensen waar je IRL geen r*k mee te maken hebtquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
Kan wel hoor, we kunnen ze persoonlijk aanpakken
Havoc --->quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:06 schreef Havoc het volgende:
maar 1 slachtoffer en dat is het kind van Stali.
Goed bezig, vooral door blijven zeiken naar die groep en vooral proberen je gelijk te gaan halen. Vooral niet nadenken dat het misschien ten koste gaat van het meest kostbare wat er is.
Een onschuldig kind.
En over twee weken ontstaat er nog iets bizars, wat nog nooit is voorgekomen op fok.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
Daarbij is het weldegelijk een legitieme vraag hoor, wat zou jij vinden als jou het overkwam. yvonne zei niet voor niets dat dit de meest bizarre zaak was die ze ooit had meegemaakt in 6 jaar Fok!
Zie postgeschiedenis van TS.quote:Op zondag 4 september 2005 23:58 schreef McCarthy het volgende:
linkje naar deel 1 ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |