quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja! Kun jij me mijn laatste ICQ nummer mailen ajb? Ik heb een crash gehad en ben alles kwijt.![]()
Negatieve aandacht op je vestigen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
maar...maar...maar is dat in de meeste gevallen niet zo? Dat is een eigenschap die velen hebben, zo niet iedereen. Of ben ik nou gek?
nja ze zijn dan ook gewoon verzonnen.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Been there, done that. Maar het verhaal over pedo's is nog niet echt duidelijk. Ik bedoel, alle beschuldigingen hieromtrent zijn vooralsnog bullshit en weinig onderbouwd.
Dramatiseer de boel niet zo zeg..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Stali. het volgende:
[..]
Inderdaad..
Want om Lucida's karma te herstellen moet mijn dochter naar mijn ex, Ryan3 de gevangenis in, het liefst dood en Fok! moet ook omzeep geholpen worden
* Loedertje zapt ff naar dat andere forum, misschien dat daar inhoudelijk wel iets nieuws te lezen valtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Gevalletje 'niet doen, niet doen, ik heb het zo graag'..
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Negatieve aandacht op je vestigen?
Aan jou heb ik wat, zeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kan je nick niet vinden
(en tijdens het scrollen kom ik erachter dat er drie lijken opstaan)
Ik heb er Otaku-san nog steeds instaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kan je nick niet vinden
(en tijdens het scrollen kom ik erachter dat er drie lijken opstaan)
Idd, ook hij valt daaronderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb er Otaku-san nog steeds instaan
Dit is uiteraard een tvp.
Zal ik nu een raar geheimpje vertellen? Soms, heel soms stuur ik nog berichtjes naar twee mensen op m'n icq list die never meer zullen antwoordenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:19 schreef yvonne het volgende:
Ik verwijder hem idd niet!!!!
Ik ben al 7 jaar offlinequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:34 schreef whoops het volgende:
Groot voordeel van ICQ: berichten sturen naar mensen die offline zijn...
Dat is ook een handige optie inderdaad... De invisible lists...quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is ook een handige optie inderdaad... De invisible lists...
Erg complex allemaal..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Stali. het volgende:
[..]
Inderdaad..
Want om Lucida's karma te herstellen moet mijn dochter naar mijn ex, Ryan3 de gevangenis in, het liefst dood en Fok! moet ook omzeep geholpen worden
Yep, meer kan ik er ook niet van makenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Havoc het volgende:
Maar ja, alles in het kader van wraak.
Danny, yvonne, Stali en ik worden geconfronteerd met de rancune van een paar gepermbanden en reageren daar sporadisch op met humor, wat kun je anders doen. Stali en ik zijn van de zomer 7 weken offline geweest - de laatste keer 3 weken aan 1 stuk - dachten dat de boel overgewaaid was, maar dat was niet zo. De verdachtmakingen zijn geïntensiveerd en potentieel fnuikender geworden. Achtergrond heb je hier en daar kunnen lezen in vorige topics. Beste modus operandus die thans gevolgd kan worden is negeren...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:14 schreef Havoc het volgende:
Tis te sneu voor woorden allemaal, dat andere forum, Ryan en Stali losers, Danny met zijn blogje en Yvonne ook met haar topics.
Wat een trieste bedoeling allemaal. Je zou de futiele hoop hebben dat mensen wat volwassener kunnen reageren. Maar ja, alles in het kader van de sensatie en wraak.
Na deel 1, was van dit bagger topic was/is dit de enigste juiste conclusie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:33 schreef Ryan3 het volgende:
Beste modus operandus die thans gevolgd kan worden is negeren...
Wij zijn bij elkaar ongeveer 7 weken offline geweest deze zomer en werden bij terugkeren van vakantie geconfronteerd met dat forumpje. Met een beetje humor en wat tegengas, overvraag je toch niemand? We werden toevallig in de pseudo-waarheidsmangel van ene Loedertje getrokken in vorig topic, bedoeld als troll imo, zodat we genoopt waren bepaalde dingen uit te leggen, maar de bedoeling van deze topics is toch duidelijk geweest om de zaak luchtig op te vatten, me dunkt. En nogmaals beste reactie is nu de boel eenvoudig te negeren. Bloedt vanzelf wel dood. De waanzin is nu over zoveel users verdeeld, dat niemand specifiek beschadigd kan worden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Na deel 1, was van dit bagger topic was/is dit de enigste juiste conclusie.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |