Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt, maar het is wel zo dat hun activiteiten afnemen indien er op Fok! geen aandacht meer aan wordt geschonken. Andere users hebben daar ookal op gewezen en de juistheid hiervan zie ik nu ook wel in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:25 schreef Drugshond het volgende:
Alsof die users er een notie van moeten maken.
Ik zie een poging tot het beschadigen van mensen, uit zeer diep ressentiment.quote:Ik lees die berichten op het andere form ook. Maar ik neem ze voor kennisneming ter harte (blijft imo een clubje die elkaar alleen veren in de kont zitten te steken , en elk afwijkend politiek standpunt neersabelen (en noemen dat voor de verandering objectief). - yeah right.
Ja, en je beheerst het " spel" - als je dat zo kunt zeggen - beter hè.quote:Maar mijn grondprincpe blijft toch wel hetzelfde.
Ik behandel mensen zoals mensen mij behandelen - niks meer en niks minder.
Jawel, oen, maar je houdt het ook elke keer in leven. Ga de bossen in, de weiden verkennen, poema's observeren ofzo en moet jij eens opletten waar de troepen blijvenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie een poging tot het beschadigen van mensen, uit zeer diep ressentiment.
[..]
We zijn 7 weken offline geweest hè. Op zich is de methode passend deze mensen te negeren, heb je gelijk in... Anderszins is het onjuist om je bijv. helemaal niet meer op Fok! te vertonen of een kloon aan te maken oid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jawel, oen, maar je houdt het ook elke keer in leven. Ga de bossen in, de weiden verkennen, poema's observeren ofzo en moet jij eens opletten waar de troepen blijven
Wat je anders kan doen? Pleur je username in de schredder en maak een nieuwe aan, of beter nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Danny, yvonne, Stali en ik worden geconfronteerd met de rancune van een paar gepermbanden en reageren daar sporadisch op met humor, wat kun je anders doen. Stali en ik zijn van de zomer 7 weken offline geweest - de laatste keer 3 weken aan 1 stuk - dachten dat de boel overgewaaid was, maar dat was niet zo. De verdachtmakingen zijn geïntensiveerd en potentieel fnuikender geworden. Achtergrond heb je hier en daar kunnen lezen in vorige topics. Beste modus operandus die thans gevolgd kan worden is negeren...
nja ik herriner me meneer..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wat je anders kan doen? Pleur je username in de schredder en maak een nieuwe aan, of beter nog
GET A FUCKING LIFE, LOSER!
Ach, hij wordt al 4 jaar op zijn nek gezeten door Danny, ontboezemde hij...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:54 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja ik herriner me meneer..
eerst een user uitschelden. Scheld de user scherp en gevat terug. Laat hij deze user bannen. Wie er hier dan een loser?
Neuh het zit iets anders, maar daar zal ik je toch al traumatische hoofdje niet mee belasten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, hij wordt al 4 jaar op zijn nek gezeten door Danny, ontboezemde hij...
Ik liet helemaal niemand bannen, dat ging vanzelfquote:
Het blijft triest.. Die actie van jou he.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik liet helemaal niemand bannen, dat ging vanzelf.
Jij bent niet op de hoogtequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:54 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik liet helemaal niemand bannen, dat ging vanzelf.
Oh en ja ik had ook een ban moeten hebben ja. Totaal mee eens.
Gaan we nu weer even terug naar het kansloze gevecht tussen 2 groepen die elkaar privé naar het leven staan en elkaar niet het licht in de ogen gunnen ok kloontje?
Ja goh, gek hè. Je verwacht van mensen dat ze je terug pakken maar niet via je kinderen. Maar ja, daar moet ik eerst maar eens bij Yvonne in de leer, die schijnt al vaker met dat bijltje gehakt te hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:55 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Het blijft triest.. Die actie van jou he.
Eerst iemand uitschelden voor mongool
en dan verbaasd zijn als iemand zegt dat je kind een mongool wordt
ach het was een onschuldige flame...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja goh, gek hè. Je verwacht van mensen dat ze je terug pakken maar niet via je kinderen. Maar ja, daar moet ik eerst maar eens bij Yvonne in de leer, die schijnt al vaker met dat bijltje gehakt te hebben.
Getraumatiseerde hoofdje moet je dan zeggen, maar anyway ik kan me voorstellen dat als Danny je al 4 jaar in je nek hijgt dat je dan anderen waarschuwt om een leven op te bouwen voordat je ook het slachtoffer wordt van dergelijke praktijken. Best sympathiek dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Neuh het zit iets anders, maar daar zal ik je toch al traumatische hoofdje niet mee belasten.
En wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:57 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ach het was een onschuldige flame...
niks mis mee.
en met zo'n vader is de kans natuurlijk ook groter
Zo ben ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Getraumatiseerde hoofdje moet je dan zeggen, maar anyway ik kan me voorstellen dat als Danny je al 4 jaar in je nek hijgt dat je dan anderen waarschuwt om een leven op te bouwen voordat je ook het slachtoffer wordt van dergelijke praktijken. Best sympathiek dus.
En toch stel je mij, Danny en yvonne op hetzelfde plan als die desparado's aldaar? Vreemd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja goh, gek hè. Je verwacht van mensen dat ze je terug pakken maar niet via je kinderen. Maar ja, daar moet ik eerst maar eens bij Yvonne in de leer, die schijnt al vaker met dat bijltje gehakt te hebben.
Jup de mate van wraaklustheid is hetzelfde. Daar in verschillen jullie geen ene meter. Totaal kansloos en vooral zeer dom. Je wilt niet dat iemand irl je huis in komt toch? Nou op de manier zoals jullie bezig zijn gaat dat er dus wel een keer van komen. Stelletje ontsnapte TBS-er bij elkaar zijn jullie.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toch stel je mij, Danny en yvonne op hetzelfde plan als die desparado's aldaar? Vreemd.
Ik geloof dan dat je je moet inlezen. Het enige dat ik gedaan heb is een ban aangevraagd voor ene meneer sjuuun...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup de mate van wraaklustheid is hetzelfde. Daar in verschillen jullie geen ene meter. Totaal kansloos en vooral zeer dom. Je wilt niet dat iemand irl je huis in komt toch? Nou op de manier zoals jullie bezig zijn gaat dat er dus wel een keer van komen. Stelletje ontsnapte TBS-er bij elkaar zijn jullie.
Yvonne en Danny snap ik nog. Met Ryan3 erbij ben ik 't kwijt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toch stel je mij, Danny en yvonne op hetzelfde plan als die desparado's aldaar? Vreemd.
Ach alles is kwijt, volgens mij...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yvonne en Danny snap ik nog. Met Ryan3 erbij ben ik 't kwijt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |