Neuh, je hebt vanaf dag 1 lekker olie op het vuur gegooid. Dit liep al langer en daar heb ik een tijdje geleden een halt toe geroepen in onzin. Maar ja, jullie kunnen fijn je gang weer gaan hierquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geloof dan dat je je moet inlezen. Het enige dat ik gedaan heb is een ban aangevraagd voor ene meneer sjuuun...
Een banrequest druist tegen de policy in.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik geloof dan dat je je moet inlezen. Het enige dat ik gedaan heb is een ban aangevraagd voor ene meneer sjuuun...
Ik denk niet dat die heren het zal gelukken ons (of die van dochters) leven te ruïneren hoor of bijv. Fok! omzeep te helpen. Het feit dat we ons eventueel roekeloos zouden gedragen, zoals jij impliceert, staat met de beste wil van de wereld niet in enig logisch verband met iets dat wij doen in dit topic (of daarbuiten). Mijn aanwezigheid op Fok! om het even waar dan ook wordt door die desparado's uitgelegd als een bewijs voor hun gefabuleerde aanklacht.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
Neuh, je hebt vanaf dag 1 lekker olie op het vuur gegooid. Dit liep al langer en daar heb ik een tijdje geleden een halt toe geroepen in onzin. Maar ja, jullie kunnen fijn je gang weer gaan hier.
Maar goed, dan ga je lekker door jongen, je moet het zelf weten. Door het ophitsen door Danny en Yvonne is er straks maar 1 slachtoffer en dat is het kind van Stali.
Goed bezig, vooral door blijven zeiken naar die groep en vooral proberen je gelijk te gaan halen. Vooral niet nadenken dat het misschien ten koste gaat van het meest kostbare wat er is.
Een onschuldig kind.
Yep.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een banrequest druist tegen de policy in.
nja hij heeft wel een punt. Jullie blijven er maar aandacht voor vragen. Je had het ook na 1 topic voor gezien kunnen houden natuurlijk....quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:16 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Ryan3, trek je je nou ook af bij het lezen van dit topic?
Denk je nou echt dat iemand jou serieus neemt met het geouwehoer wat jij hier schrijft? Het enige wat jij hier doet is proberen meer te maken van iets wat niets voorstelt, in de hoop steun te vinden en daarna de held te kunnen spelen zodat je straks met stali. een verhaal op kan gaan hangen dat je dit niet had verwacht.
Ik had min of meer sympathie voor jullie in dit verhaal, maar dit is pure aandachttrekkerij wat je hier vertoont en het is misschien verstandig om je terug te trekken in je eigen vrienden kringetje voordat het verder backfired.
Pff, jullie, jullie, jullie, ik ben verleden week net terug van vakantie en zag dat forum voor het eerst. Danny opende deze reeks hoor. Ben daarvoor ook weken niet online geweest, terwijl die lui blijkbaar zo'n beetje iedereen in ons herkenden. Heb dat meerdere keren uitgelegd. Daarbij alleen de discussie ingetrokken door Loedertje die zogenaamd objectief wenst te zijn. Voor de rest houden we ons weer bezig met andere zaken op Fok!...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:17 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
nja hij heeft wel een punt. Jullie blijven er maar aandacht voor vragen. Je had het ook na 1 topic voor gezien kunnen houden natuurlijk....
Nee, hoezo??? Heb ook een leven, toch?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:16 schreef Dirkh het volgende:
Zeg Ryan3, trek je je nou ook af bij het lezen van dit topic?
Wie had iets dergelijks wel verwacht, maar anyway wij posten gewoon in andere topics hoor en ik ga ervan uit dat dat forum van zelf wel een pijnloze dood sterft en de inwoners een tehuis vinden op andere marginalere fora...quote:Denk je nou echt dat iemand jou serieus neemt met het geouwehoer wat jij hier schrijft? Het enige wat jij hier doet is proberen meer te maken van iets wat niets voorstelt, in de hoop steun te vinden en daarna de held te kunnen spelen zodat je straks met stali. een verhaal op kan gaan hangen dat je dit niet had verwacht.
Op welke manier backfired? Ik geloof werkelijk wel dat ik voldoende argumentatie heb aangedragen om ook voor jou vast te stellen dat de obsessie niet van deze kant komt. Je moet uitkijken er niet in mee getrokken te worden en voila ik geloof niet dat dat gebeurt...quote:Ik had min of meer sympathie voor jullie in dit verhaal, maar dit is pure aandachttrekkerij wat je hier vertoont en het is misschien verstandig om je terug te trekken in je eigen vrienden kringetje voordat het verder backfired.
Jij vond het nadat donderdag Havoc iets geschreven had, nodig om weer te reageren op de ontkennende manier zoals je de laatste weken al doet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens dirkh is het natuurlijk ietwat fnuikend. Je stelt dat het prolongeren van deze business op deze plek onze positie ondermijnt, maar door te antwoorden dat wij alweer met andere dingen bezig zijn op Fok! en dus onze positie niet ondermijnen volgens jouw logica, ondermijnen wij onze positie.... Mail het dan gewoon oid.
Kom op zeg, dat zeg ik tegen Havoc, niets wat ik doe op Fok! heeft enig logisch verband met wat die lui doen. Ook als ik niet reageer dus, zie achterliggende periode, of elders reageer. Zaak is het te negeren idd, maar daar ben ik na een week ook wel achter.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij vond het nadat donderdag Havoc iets geschreven had, nodig om weer te reageren op de ontkennende manier zoals je de laatste weken al doet.
Het topic stond dus al bijna drie dagen stil.
Nu kan je gewoonweg niet meer jammeren om het feit dat iedere keer alles weer naar boven wordt gehaald en dat het zoveel gevolgen heeft voor jullie prive leven. So be it. Je kan je afvragen of dat niet voor een groot deel aan jezelf ligt, en ik ben van mening dat dat dus wel zo is.
Zal me een rotzorg zijn wat zij brouwen hoor...quote:Wat er waar is, zal mij een zorg zijn, al neuk je een foetus, zolang ik er maar geen foto's van zie. Al ben ik bang, dat dat een kwestie van tijd is.
Kan wel hoor, we kunnen ze persoonlijk aanpakken.quote:En kom niet aan met het verhaal dat als zoiets mij zal overkomen, hoe ik dan zal reageren. Dat heb je zelf in de hand. Iedereen heeft jou al verteld dat je het KAN negeren, wat lijkt op de beste optie, aangezien je ze persoonlijk niet aan kan pakken.
Kom op joh, we werden een discussie in gezogen door een troll van Loedertje, na een aanvankelijke verbazing bij terugkomst dat wel. Eerder had ik een post van lucy gequote over die 60K users die op Fok! actief zouden moeten zijn, wilde Fok! zich kunnen matchen met hun forum, om de sillyness van hun redeneringsvermogen te illustreren. Daar mag je je toch wel over verkneukelen??? Dat is toch humor??? Idem quotes van yvonne btw.quote:Je gebruikt daarbij geen enkel gevoel van relativeren. Geen enkele manier van humor is terug te vinden in jouw/jullie posts terwijl je aangeeft dat je daar zoveel aan hebt.
Zolang jij het te serieus neemt, neemt niemand jou/jullie serieus meer. Have fun.
verdwijnen, maar zeker niet proberen me te verdedigen online waarbij, als de inzet hoog genoeg is en het voor de tegen partij niet uitmaakt welke grenzen er overschreden worden, je altijd verliest.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
Daarbij is het weldegelijk een legitieme vraag hoor, wat zou jij vinden als jou het overkwam. yvonne zei niet voor niets dat dit de meest bizarre zaak was die ze ooit had meegemaakt in 6 jaar Fok!
Nee, klopt je kunt je niet verdedigen en die lijn heb ik niet gevolgd. Heb alleen gezegd dat je terug moet naar het begin en heb dit toegelicht. Die ban. Voor de rest kun je me niets anders aanrekenen dan dat ik bij terugkomen van vakantie even mijn licht opstak, zag dat Danny en yvonne er aandacht aangaven en een beetje mee gegrold heb. (Even los van deze zich nu ontspinnende discussie). Big deal. Ben allang weer elders aan het posten.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:01 schreef Havoc het volgende:
[..]
verdwijnen, maar zeker niet proberen me te verdedigen online waarbij, als de inzet hoog genoeg is en het voor de tegen partij niet uitmaakt welke grenzen er overschreden worden, je altijd verliest.
Nope. Volgens weledelgestrenge heren voor je backfired dat op mij en ik doe uiteraard alles voor het imago... En anyway BB5 is begonnen, da's veel leutiger.quote:
Vaag in de ruimte lullen is ook een kunst.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nope. Volgens weledelgestrenge heren voor je backfired dat op mij en ik doe uiteraard alles voor het imago... En anyway BB5 is begonnen, da's veel leutiger.
Sorry hoor, lees een verhaal over foto's van een klein meisje die zijn misbruikt voor een ruzie tussen volwassen mensen waardoor (aldus de moeder) schade is geleden t.o.v. dat kleine meisje m.b.t. een omgangsregeling en andere zaken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
. Daarbij alleen de discussie ingetrokken door Loedertje die zogenaamd objectief wenst te zijn.
Kap nu eindelijk eens met die slachtofferrol en je fixeren op mensen waar je IRL geen r*k mee te maken hebtquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
Kan wel hoor, we kunnen ze persoonlijk aanpakken
Havoc --->quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:06 schreef Havoc het volgende:
maar 1 slachtoffer en dat is het kind van Stali.
Goed bezig, vooral door blijven zeiken naar die groep en vooral proberen je gelijk te gaan halen. Vooral niet nadenken dat het misschien ten koste gaat van het meest kostbare wat er is.
Een onschuldig kind.
En over twee weken ontstaat er nog iets bizars, wat nog nooit is voorgekomen op fok.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
Daarbij is het weldegelijk een legitieme vraag hoor, wat zou jij vinden als jou het overkwam. yvonne zei niet voor niets dat dit de meest bizarre zaak was die ze ooit had meegemaakt in 6 jaar Fok!
Zie postgeschiedenis van TS.quote:Op zondag 4 september 2005 23:58 schreef McCarthy het volgende:
linkje naar deel 1 ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |