Ja zo ging hetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef BObNL het volgende:
[..]
haha , heb hem nieteens meer geloof iktoch maar eens uit een buget bak vissen . Idd flink snel
![]()
uhm hoe ging die now . Cut them up. Beat Them Down , And Choke The Fucking Life Out Of Them
dat was closequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef Snqqpy het volgende:
ghgh
Ken jouw niet, ik herken mensen aan de user incoins. Niet aan de naamquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef Jaco90 het volgende:
wrom mag ik niet bij de usericonsen Snqqpy heeft al een nieuwe
Ow klimmen is leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef saaw het volgende:
oh ik wilde ook net aanmaken aangezien ik laatste post had, mja
wie vroeg het ookweer over sport? nja ik klim [sport- en rotsklimmen] en snowboard
Niet als je in het crematorium ligtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:05 schreef Jaco90 het volgende:
Roken is cool! (flame on.)
Voor een meisje misschienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:07 schreef saaw het volgende:
[..]
wat minder potentie is ook niet per se erg
niet liegen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:06 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ken jouw niet, ik herken mensen aan de user incoins. Niet aan de naam
drugs is slechtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef Jaco90 het volgende:
Roken, Rocken, Bier & Blowen.. HEAVEN.![]()
jij post vet veel manquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef joupee het volgende:
[..]
niet liegen..
ik sta er ook niet in![]()
ik ga naar canada op wintersport met mijn ouders en dan nog in het voorjaar met vrienden naar oostenrijkquote:
Snowboarden is saai. Skieen is het echt werk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:09 schreef Jaco90 het volgende:
Snowboarden is véél cooler.
Als we dan tog bezig zijn: die kut skier's zitten me de hele tijd in de weg! GA IS UIT DE WEG!![]()
Ik kón het echt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:09 schreef Jaco90 het volgende:
Als we dan tog bezig zijn: die kut skier's zitten me de hele tijd in de weg! GA IS UIT DE WEG!![]()
Wtf skien is echt veel snellerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:09 schreef Jaco90 het volgende:
prutser, als je er last van hebt ga je toch zelf aan de kantquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:09 schreef Jaco90 het volgende:
Weer gezellig samen 16 uur in de bus . En spenky er ook nog bij ...quote:
Dude je hebt wat gemist. kijk even wat posts terug je moet nog wat doen!quote:
Hij is cool.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef Jaco90 het volgende:
Snqqpy komt nu even bevestigen dat ik cool ben.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:11 schreef BObNL het volgende:
[..]
Weer gezellig samen 16 uur in de bus . En spenky er ook nog bij ...
( en 24 meiden )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |