O? Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:18 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
tip voor de bloeddruk: lees niets over wat Bolton nu gaat uitvreten
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Shit gemistAltijd leuk om op een teras in de Poelestraat te zitten en te zien hoe aankomende studentes voornamelijk uit de province voor het het eerst in de 'grote stad' uit zijn en vooral niet tegen drank kunnen.
![]()
[..]
Hier niet
Niet als ze het dan elders halen. Al zal dit er weer voor zorgen dat de Noren in Zweden hun drank gaan halenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:07 schreef sigme het volgende:
Ik dacht dat het juist de bedoeling was van dat staatsmonopolie, dat de drankverkoop zou dalen. Is er een effectief beleid, is het weer niet goed..
hehe het is ook juist een van de charmes van Groningenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zouden Groningse PvdA'ers liberaler zijn dan hun Amsterdamse collega's?![]()
In Groningen laten ze de horeca nog steeds vrij wat betreft sluitingstijden, Wallage heeft het een keer geprobeert maar die hoor je er ook niet meer over (Tik op de vingers gehad van nachtburgemeester Kooistra?)
Dit?quote:
[ http://www.washingtonpost(...)005082402321_pf.html ]quote:The United States has only recently introduced more than 750 amendments that would [onder andere] scrap provisions that call for action to halt climate change [...] They underscore U.S. efforts to [...] eliminate any reference to the International Criminal Court. [...] In meetings with foreign delegates, Bolton has expressed concern about a provision of the agreement that urges wealthy countries, including the United States, to contribute 0.7 percent of their gross national product in assistance to poor countries. He has also objected to language that urges nations to observe a moratorium on nuclear testing and to sign the Comprehensive Test Ban Treaty, which the Bush administration opposes.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit?
[..]
[ http://www.washingtonpost(...)005082402321_pf.html ]
Ouderdom,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef George-Butters het volgende:
Ik snap het echt niet. Elke keer als ik wat bier drink, slaap ik de hele nacht mega kut.
Hoe kan ik dat nu opeens ontwikkelen op mijn 25e![]()
Hmm ik had gister weinig bier op en sliep ook kutquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef George-Butters het volgende:
Ik snap het echt niet. Elke keer als ik wat bier drink, slaap ik de hele nacht mega kut.
HEEEEEEEEEEEEEL irritant. Doe je verstandig word je op deze manier gestraft...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hmm ik had gister weinig bier op en sliep ook kut.
Ja was kut zeker omdat ik vanochtend een tentamen hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEL irritant. Doe je verstandig word je op deze manier gestraft...
Wat een kijkcijfers zegquote:18.00 Thuis - 122.000 kijkers (ma 3,3%)
19.00 NSE - 138.000 kijkers (ma 3,3%)
19.36 Je Leven In De Steigers - 276.000 kijkers (ma 5,5%)
20.04 Samen - 229.000 kijkers (ma 3,9%)
20.32 TV Competitie ('Spermashow') - 172.000 kijkers (ma 2,8%)
21.11 100 Girls - 183.000 kijkers (ma 2,8%)
22.48 TV Competitie - 146.000 kijkers (ma 3,0%)
Van alcohol wordt je rem-slaap veel korter. Tis vrij normaal dat je maar een aantal uur slaapt als je vrij veel bier op hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef George-Butters het volgende:
Zo, komt de nieuwe Godfather uit?quote:
lol dat doet me goedquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:06 schreef pberends het volgende:
Wat een kijkcijfers zeg. Zelfs de zwaar overschatte spermashow scoort superslecht.
Wie heeft dat gedrocht bevurcht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ziet er niet gezond uit door dat roken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die gasten zijn gaaf....
Bootsy collins en George Clinton
[afbeelding]
Vanavond maar eens downloaden.....
Ik vind hem wel grappigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef du_ke het volgende:
http://www.vivens.nl/cewl/ erg flauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |