ach, valt wel mee, zou wat anders zijn als hier het stemPLICHT nog goldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het meest zorgen maak ik me nog om het feit dat die mensen ook stemrecht hebben.![]()
Vandaagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:45 schreef MrX1982 het volgende:
Maerycke is een weblogger
Sinds wanneer is dat?
Ik mag alleen meespelen op de Big Brother site hoor. Ik ga columns schrijven en nieuwtjes posten enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Cool
Ik kom eigenlijk alleen nooit op de weblog van Fok![]()
![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mag alleen meespelen op de Big Brother site hoor. Ik ga columns schrijven en nieuwtjes posten enzo.![]()
Dat zou helemaal desastreus zijn geweest. Maar stemrecht is al bedenkelijk genoeg voor sommige mensen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:49 schreef zakjapannertje het volgende:
ach, valt wel mee, zou wat anders zijn als hier het stemPLICHT nog gold
Aha een echte BB fan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef Maerycke het volgende:
Ik mag alleen meespelen op de Big Brother site hoor. Ik ga columns schrijven en nieuwtjes posten enzo.![]()
Thanks!quote:
Al vanaf de eerste seriequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha een echte BB fan.
Terwijl wij hier BB aan het afkraken zijn, schrijf daar anders een stukje over![]()
De eerste serie heb ik ook nog wel gezien. Toen was het nieuw en ruig. Maar nu heb ik er geen behoefte meer aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Al vanaf de eerste serieIk heb me geregistreerd bij de 2e serie maar die username ben ik kwijt (geen flauw idee ook meer wat het was... ).
Jawel!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kan je niet in het fokcrewforum?
Het is écht niet spannendquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:01 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens mij is het policy om te zeggen dat het crewforum niet spannend is.
Schop TRU
Nou dan: http://forum.fok.nl/topic/744639quote:
Dat komt omdat je niet in het forumcrewforum kan komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het is écht niet spannendBij het vorige forum waar ik Admin was, stonden tenminste nog smeuige dingen in het forum achter de schermen...
't is wel zo hoor. Iedere "groep" heeft zijn eigen forum (frontpage, weblog, forum etc.) en er is 1 gezamenlijk forum. Maar daar gebeurt echt geen ruk. Ik kom er nauwelijks.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm klinkt overtuigend
Maar toch geloof ik het ergens niet![]()
Verdorie.. straks moet ik nog gaan solliciteren...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet in het forumcrewforum kan komen.![]()
![]()
Welkomsttopic voor Maerycke.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
*Voelt zich alleen zonder crewforum rechten
Jammer. Het idee is toch dat het een broeinest is van roddels en andere (duistere) praktijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:04 schreef sizzler het volgende:
't is wel zo hoor. Iedere "groep" heeft zijn eigen forum (frontpage, weblog, forum etc.) en er is 1 gezamenlijk forum. Maar daar gebeurt echt geen ruk. Ik kom er nauwelijks.
Een forumadmin is de baas over het -jawel- het forum. Zo heb je ook een frontpageadmin en een weblogadmin. Daarboven staat een "gewone" admin. Die is weer de baas over de deelsite-admins. Wij modjes bungelen ergens onderaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:05 schreef MrX1982 het volgende:
Aha er is dus nog verschil tussen wat een mod kan zien en een weblogger.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een FA en een Admin? Heeft een admin zeggenschap over heel Fok en een FA alleen over het forum?
Ja dat mods marionettenpoppen waren was me al duidelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:07 schreef sizzler het volgende:
Een forumadmin is de baas over het -jawel- het forum. Zo heb je ook een frontpageadmin en een weblogadmin. Daarboven staat een "gewone" admin. Die is weer de baas over de deelsite-admins. Wij modjes bungelen ergens onderaan.
Ja, heeel af en toe gebeurt er wel wat. Maar 9 van de 10 keer is dat binnen een uur gemeengoed geworden. Een echte rel speelt zich ook af voor de schermen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het idee is toch dat het een broeinest is van roddels en andere (duistere) praktijken.
Ja. Alhoewel Danny net wat meer gelijk is aan de andere admins.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar een admin is dus het hoogste wat je kunt bereiken op Fok?![]()
Toch jammer dat er intern weinig rellen zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:09 schreef sizzler het volgende:
Ja, heeel af en toe gebeurt er wel wat. Maar 9 van de 10 keer is dat binnen een uur gemeengoed geworden. Een echte rel speelt zich ook af voor de schermen.
Ja het all animals are equal but verhaaltjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:10 schreef sizzler het volgende:
Ja. Alhoewel Danny net wat meer gelijk is aan de andere admins.
Keiweek is al afgelopen (was van donderdag tot dinsdag) Maar het is een herkansingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tijdens de KEI-week, hoe krijg je dat voorelkaar?
Shit gemistquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Keiweek is al afgelopen (was van donderdag tot dinsdag) Maar het is een herkansing.
Hier nietquote:Maar het is even droog.
Schijnt in Amsterdam vrij klote te zijn tegenwoordig hè....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:05 schreef Tafkahs het volgende:
bah, de kroeg sluit ook al gewoon om 01.00 uur terwijl dat normaliter gewoon tot 2 uur zou moeten duren
Zouden Groningse PvdA'ers liberaler zijn dan hun Amsterdamse collega's?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Schijnt in Amsterdam vrij klote te zijn tegenwoordig hè....
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/08/art000090060673.htmlquote:Zweden: accijns op alcohol 40% lager
STOCKHOLM De Zweedse regering wil de accijns op alcoholhoudende dranken fors verlagen om de sterke daling van de verkoop in de staatswinkels te keren. De staat heeft het monopolie op de verkoop van alcohol, maar de Zweden kopen hun drank steeds vaker in het buitenland.
De sociaal-democratische premier Göran Persson heeft nu voorgesteld de accijns volgend jaar met veertig procent te verlagen. Daardoor zouden de prijzen net boven die in Nederland komen te liggen.
De minderheidsregering van Persson is afhankelijk van de steun van de kleine linkse partijen. Die staan vooralsnog sceptisch tegenover lagere accijnzen.
O? Wat gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:18 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
tip voor de bloeddruk: lees niets over wat Bolton nu gaat uitvreten
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Shit gemistAltijd leuk om op een teras in de Poelestraat te zitten en te zien hoe aankomende studentes voornamelijk uit de province voor het het eerst in de 'grote stad' uit zijn en vooral niet tegen drank kunnen.
![]()
[..]
Hier niet
Niet als ze het dan elders halen. Al zal dit er weer voor zorgen dat de Noren in Zweden hun drank gaan halenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:07 schreef sigme het volgende:
Ik dacht dat het juist de bedoeling was van dat staatsmonopolie, dat de drankverkoop zou dalen. Is er een effectief beleid, is het weer niet goed..
hehe het is ook juist een van de charmes van Groningenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zouden Groningse PvdA'ers liberaler zijn dan hun Amsterdamse collega's?![]()
In Groningen laten ze de horeca nog steeds vrij wat betreft sluitingstijden, Wallage heeft het een keer geprobeert maar die hoor je er ook niet meer over (Tik op de vingers gehad van nachtburgemeester Kooistra?)
Dit?quote:
[ http://www.washingtonpost(...)005082402321_pf.html ]quote:The United States has only recently introduced more than 750 amendments that would [onder andere] scrap provisions that call for action to halt climate change [...] They underscore U.S. efforts to [...] eliminate any reference to the International Criminal Court. [...] In meetings with foreign delegates, Bolton has expressed concern about a provision of the agreement that urges wealthy countries, including the United States, to contribute 0.7 percent of their gross national product in assistance to poor countries. He has also objected to language that urges nations to observe a moratorium on nuclear testing and to sign the Comprehensive Test Ban Treaty, which the Bush administration opposes.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit?
[..]
[ http://www.washingtonpost(...)005082402321_pf.html ]
Ouderdom,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef George-Butters het volgende:
Ik snap het echt niet. Elke keer als ik wat bier drink, slaap ik de hele nacht mega kut.
Hoe kan ik dat nu opeens ontwikkelen op mijn 25e![]()
Hmm ik had gister weinig bier op en sliep ook kutquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef George-Butters het volgende:
Ik snap het echt niet. Elke keer als ik wat bier drink, slaap ik de hele nacht mega kut.
HEEEEEEEEEEEEEL irritant. Doe je verstandig word je op deze manier gestraft...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hmm ik had gister weinig bier op en sliep ook kut.
Ja was kut zeker omdat ik vanochtend een tentamen hadquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEL irritant. Doe je verstandig word je op deze manier gestraft...
Wat een kijkcijfers zegquote:18.00 Thuis - 122.000 kijkers (ma 3,3%)
19.00 NSE - 138.000 kijkers (ma 3,3%)
19.36 Je Leven In De Steigers - 276.000 kijkers (ma 5,5%)
20.04 Samen - 229.000 kijkers (ma 3,9%)
20.32 TV Competitie ('Spermashow') - 172.000 kijkers (ma 2,8%)
21.11 100 Girls - 183.000 kijkers (ma 2,8%)
22.48 TV Competitie - 146.000 kijkers (ma 3,0%)
Van alcohol wordt je rem-slaap veel korter. Tis vrij normaal dat je maar een aantal uur slaapt als je vrij veel bier op hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:23 schreef George-Butters het volgende:
Zo, komt de nieuwe Godfather uit?quote:
lol dat doet me goedquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:06 schreef pberends het volgende:
Wat een kijkcijfers zeg. Zelfs de zwaar overschatte spermashow scoort superslecht.
Wie heeft dat gedrocht bevurcht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ziet er niet gezond uit door dat roken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die gasten zijn gaaf....
Bootsy collins en George Clinton
[afbeelding]
Vanavond maar eens downloaden.....
Ik vind hem wel grappigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef du_ke het volgende:
http://www.vivens.nl/cewl/ erg flauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |