Nog een uurtje, mag je weer naar huis...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
Pff...ik zit nog op mn werk...
*Esto ook...quote:
Waarom deed je dan niet mee met de buikenparade?!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:01 schreef Toeps het volgende:
Die eerste, daar vind ik mijn buik niet zo. (Maar ik ben dan ook buik-obsessed.)
Die laatste vind ik super!
jeetje wat een schaamteloze tvp zegquote:
Ohh zulke foto's als die eerste wou ik ook nog maken, in dat hoge gras! Ben er helemaal niet meer aan toegekomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:59 schreef Xilantof het volgende:
maar goed!
de eerste 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
originele zijn 5000x5000 pixels
Buik obsessed in de negatieve zin. Ik zou nooit naast jou durven staan, dan voel ik me meteen een zeekoe. (Restantje eetstoornis, en zo. Ik zou er geen boterham om laten liggen, maar soms wil de onzekerheid nog wel eens de kop op steken...)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waarom deed je dan niet mee met de buikenparade?!
Omdat die niet officieel werd aangekondigt???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Waarom deed je dan niet mee met de buikenparade?!
Raar dat je je dan een zeekoe zou voelen, want in wezen zou zo'n foto mij alleen maar meer een lucifer maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Buik obsessed in de negatieve zin. Ik zou nooit naast jou durven staan, dan voel ik me meteen een zeekoe. (Restantje eetstoornis, en zo. Ik zou er geen boterham om laten liggen, maar soms wil de onzekerheid nog wel eens de kop op steken...)
Wellus!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Omdat die niet officieel werd aangekondigt???![]()
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef Subhuman het volgende:
Toeps: als ik een foto van jou op m'n site wil zetten, mag daar dan je echte voornaam bij of heb je liever alleen Toeps?
Sorryquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jeetje wat een schaamteloze tvp zeg![]()
nee kwam even spontaan op als een vette boer die vast zat...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Omdat die niet officieel werd aangekondigt???![]()
Wat een slechte tvp, Re.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Re het volgende:
[..]
nee kwam even spontaan op als een vette boer die vast zat...
Hihi, maf is dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Raar dat je je dan een zeekoe zou voelen, want in wezen zou zo'n foto mij alleen maar meer een lucifer maken.
Och, enorme zorgen zijn het ook niet meer gelukkig, 99% van de tijd voel ik me prima.quote:Maar ik heb misschien makkelijk praten, want ik maak me niet zulke enorme zorgen over mijn uiterlijk.
Ik had anders wel het idee dat jij continu op zoek bent naar bevestiging.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Toeps het volgende:
Och, enorme zorgen zijn het ook niet meer gelukkig, 99% van de tijd voel ik me prima.
[off-topic] dat deed ikook niet toen ik zo vreselijk dun was, maar nu ik zwaarder ben dan me lief is, is het toch minder prettig hoor [/off-topic]quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Raar dat je je dan een zeekoe zou voelen, want in wezen zou zo'n foto mij alleen maar meer een lucifer maken.
Maar ik heb misschien makkelijk praten, want ik maak me niet zulke enorme zorgen over mijn uiterlijk.
Wil je het snel of mooi?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:01 schreef Toeps het volgende:
Die eerste, daar vind ik mijn buik niet zo. (Maar ik ben dan ook buik-obsessed.)
Die laatste vind ik super!
Ik heb alleen de finale gezien...quote:
Ahum, hoe dat zo? Dat valt namelijk m.i. wel mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik had anders wel het idee dat jij continu op zoek bent naar bevestiging..
En sorry voor het offtopic..
Ik denk dat dit sowieso niet de plek is om erover uit te wijden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ahum, hoe dat zo? Dat valt namelijk m.i. wel mee.
WHZquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef Xilantof het volgende:
zegguh
ik ben niet de enige die nog moet scannen
Ik weet het niet, ik was wel wat afgevallen door werk en stress, maar ik geloof dat dat er nu allemaal weer aan zit. Misschien een kilootje verschil of zo. Heb geen weegschaal thuis of zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef Puckzzz het volgende:
maar ik vind jou en Toeps een heel erg mooi figuur hebben. Toeps je hebt geen buikje, ik zag dat je af was gevallen sinds Uden (klopt he?)
Maar het wel eerst even tussen neus en lippen door melden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk dat dit sowieso niet de plek is om erover uit te wijden.
Nou, sorry hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar het wel eerst even tussen neus en lippen door melden.
Nou goed, laat ook maar lekker zitten dan.
En naast mij dan, hee, toepsie-beeb?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Buik obsessed in de negatieve zin. Ik zou nooit naast jou durven staan, dan voel ik me meteen een zeekoe. (Restantje eetstoornis, en zo. Ik zou er geen boterham om laten liggen, maar soms wil de onzekerheid nog wel eens de kop op steken...)
Kaartjes???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk dat dit sowieso niet de plek is om erover uit te wijden.
En GGG: Had je maar een duurder kaartje moeten kopen.
.
Je miste vast een *boer* smiley..quote:
hey lekker leuk ,dus dan kom je lekker naast mij staanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Erg leuke fotoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:37 schreef Subhuman het volgende:
Kom op mensen, een beetje minder geleuter en een beetje meer foto's!
[afbeelding]
Het arme egeltje en z'n belagers.
Jaaa, dat was overdreven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hey lekker leuk ,dus dan kom je lekker naast mij staan![]()
grapje trouwens toch van dat zeekoe?)
Mijn foto's zijn er alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:37 schreef Subhuman het volgende:
Heb ik de verzadiging te ver omhoog gegooid?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Erg leuke foto
Alleen wat een aparte kleuren...![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:42 schreef Subhuman het volgende:
Heb ik de verzadiging te ver omhoog gegooid?
Ja, ga jij je foto's ff even in de oven opwarmen voordat je ze inscantquote:Hij kwam een beetje apart uit de scanner, misschien dat die nog niet lang genoeg opgewarmd was ofzo.
ik zat bij de laatste inderdaad wat te "klooien" met de kleuren, ik vond die juist uiteindelijk wel mooi..niet echt flets, maar meer fris en dromerig...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ohh zulke foto's als die eerste wou ik ook nog maken, in dat hoge gras! Ben er helemaal niet meer aan toegekomen.
Die laatste vind ik ook erg gaaf! Hij lijkt alleen een beetje flets hier.
Hoeveel moet je er eigenlijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:47 schreef Xilantof het volgende:
scanner gaat trouwens gewoon vrolijk door...
Dat egeltje was echt zo leuk!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:37 schreef Subhuman het volgende:
[afbeelding]
Het arme egeltje en z'n belagers.
de schaamteloosheid druipt er vanafquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:53 schreef Troel het volgende:
Ja meer foto's
Is dit een beetje een goede tvp?
Wel thuis!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
En als het een beetje op mtijd rijd allemaal ben ik over een klein uurtje thuis incl. fotos, dan eens kijken of er iets postbaars tussen zit...
Ik vond die van Re slechter hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de schaamteloosheid druipt er vanaf
* weer thuis isquote:
Eenschquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef RonaldV het volgende:
Toeps, je hebt gelijk in de eerste post: die foto is niet helemaal lekker. Kan alleen niet zien of het aan de foto of de scanner ligt, aan jouw buik ligt het iig zeker niet!
Merel, no offense:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef Merel het volgende:
Brutale vraag:
Ik ben enorm benieuwd naar de rest van de foto's die op de "geheime" site staan. Zou ik misschien ook de URL en het wachtwoord mogen krijgen? *liefkijkt en met wimpers knippert*
Als er mensen (ik neem aan vooral modellen) problemen mee hebben, dan heb ik gewoon pech hoor, maar anders zou ik het erg leuk vinden
WHZquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
*eensch is met RonaldV
want?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft alleen geen foto's
Vakantie drukte...zegt men..dus waarschijnlijk morgen...quote:
Yup...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:03 schreef purplerose het volgende:
Damn GGG, moeten we nog een dag wachten
Oja.. da's waar. Daarom fotografeer ik altijd in dia. Dan heb je daar iig nooit last vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
Vakantie drukte...zegt men..dus waarschijnlijk morgen...![]()
Opzouten maar weer danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft alleen geen foto's
Heb jij MSN of zo PR?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:03 schreef purplerose het volgende:
Die foto van de zeekoeienwat zijn ze liev
yes, ghave msnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij MSN of zo PR?ik wil je iets vragen
Ow, dan pas...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vakantie drukte...zegt men..dus waarschijnlijk morgen...![]()
6x6 vind ik ook tof.quote:
Jaja....dat viel me zelf ook al opquote:
-chamiqua- is vandaag even niet on line. Maar ik kan jullie laten weten dat ze de meet heel leuk vond, en zeker vaker als model wil optreden. De komende 2 weken is ze druk met werk, daarna met vakantie, en daarna mogen jullie achteraan in de rij: Ik, Pea, Re en Shark.Bait zijn eerst aan de beurtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaja....dat viel me zelf ook al op![]()
Maareh....het mag de pret niet drukken
En we kunnen het altijd even overdoen als ze mee wil werken
![]()
een combinatie van de dingen die jij noemt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:26 schreef luap het volgende:
Ehm Xil, vraagje: wat is nou eigenlijk dat grote voordeel van 6x6? Het gevoel tijdens het fotograferen, de hogere scherpte, kleinere scherptediepte of nog weer iets anders?
Misschien snap ik het gewoon niet als nooit analoog gefotografeerd hebbende. Ik bedoel, met kleinbeeld heb je veel meer mogelijkheden wat betreft lenzen ed. Is er iets wat met 6x6 wel kan en met 35mm niet?
Chagrijnig? Ik vind juist dat ze er een lief gezichtje op heeft!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:29 schreef Subhuman het volgende:
Hey Xil, die laatste twee zijn erg gaaf! Die van Toeps in de bloemetjes is erg leuk en onschuldig, als Toeps ietsje minder chagrijnig had gekeken.
Een hele vrolijke spontane glimlach had beter gepast.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Chagrijnig? Ik vind juist dat ze er een lief gezichtje op heeft!
Als toepsie niet helemaal blind werd van het reflectiescherm...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:29 schreef Subhuman het volgende:
Hey Xil, die laatste twee zijn erg gaaf! Die van Toeps in de bloemetjes is erg leuk en onschuldig, als Toeps ietsje minder chagrijnig had gekeken.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als toepsie niet helemaal blind werd van het reflectiescherm...
Ok, dan zal het wel net zo zijn als dat ik een full frame sensor camera wil hebben. Ik heb eens even met een 1Ds gespeeld maar dat is een super mooie heldere zoeker! Daar kun je tenminste mee manual focussen. Tevens de hogere scherpte, kleinere scherptediepte. Maar dan is dat met 6x6 natuurlijk nog extremer. Waarom trouwens f11?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
een combinatie van de dingen die jij noemt.
puur technisch gezien het voordeel van 6x6:
- grote negatieven waardoor hele grote uitvergrotingen (of crops) heel goed mogelijk zijn
- bij hoge iso nog geen korrel (ik moest bij 800 iso zoeken naar een korrel)
- 6x6 heeft een kleinere scherpte diepte. altijd mijn foto's die ik gepost heb zijn volgens mij op f/11 geschoten...
daarnaast is het inderdaad het gevoel. ik vind het gewoon leuk... het beeld op het matglas is al prachtig.. al een foto maar wel helemaal 3d lijkt het. handmatig scherpstellen wat best nauwkeurig komt met z'n scherpte diepte..
't heeft gewoon wat
Woeiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
-chamiqua- is vandaag even niet on line. Maar ik kan jullie laten weten dat ze de meet heel leuk vond, en zeker vaker als model wil optreden. De komende 2 weken is ze druk met werk, daarna met vakantie, en daarna mogen jullie achteraan in de rij: Ik, Pea, Re en Shark.Bait zijn eerst aan de beurt
bijdehandte opmerkingen worden bestraft met een extra maand!![]()
F/11 omdat ik met f/3,5 (max. diafragma op mijn 6x6 camera) een flinterdunne scherptediepte hebquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:40 schreef luap het volgende:
[..]
Ok, dan zal het wel net zo zijn als dat ik een full frame sensor camera wil hebben. Ik heb eens even met een 1Ds gespeeld maar dat is een super mooie heldere zoeker! Daar kun je tenminste mee manual focussen. Tevens de hogere scherpte, kleinere scherptediepte. Maar dan is dat met 6x6 natuurlijk nog extremer. Waarom trouwens f11?
Ja, ik had expres mijn haar er een beetje voor gehangen, anders zat ik echt te knijpen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:39 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ohja ik zie nu pas dat er een reflectiescherm gebruikt is... Het licht komt alleen niet echt verder dan je schouders omdat het door je haar wordt tegengehouden. Oplossing: het reflectiescherm wat lager houden en wat schuiner omhoog houden, maar dan was je nu helemaal blind geweest.
Wacht maar totdat ik mijn bh uitdoe en over de weide renquote:
*alvast in de bosjes gaat liggen met een camera*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik mijn bh uitdoe en over de weide ren.
Je houdt niet van borsten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:54 schreef luap het volgende:
Hmm tijd voor een plaatje?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:26 schreef Xilantof het volgende:
laatste 2:
[afbeelding]
heb er nog een paar niet gepost, maar die lijken dan erg veel op foto's die wel al gepost zijn.
volgens mij heb ik die voorbij zien komen... kan dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Van die heb ik "the making of"
Misschien moeten we Xilantof eens vertellen dat ie modellen moet bijlichten met een reflectiescherm, niet roosteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, ik had expres mijn haar er een beetje voor gehangen, anders zat ik echt te knijpen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die voorbij zien komen... kan dat?
Haha, die halleluja-pose.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
staat wel nog een of ander aandachts-opeisend gedrocht bij
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
staat wel nog een of ander aandachts-opeisend gedrocht bij
Ik dacht dat ik regen voelde...quote:
Als het niet echt hoeft...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef purplerose het volgende:
Jaaaaaaaaa, laten we allemaal naakt door de weide gaan met bouncing boobies
Ik sla jullie allemaal knock-out manquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef purplerose het volgende:
Jaaaaaaaaa, laten we allemaal naakt door de weide gaan met bouncing boobies
Euh.. De titel van de foto is leuk, maar het ziet er voor mij toch meer uit als toeps_half_sicker_en_gaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef luap het volgende:
Nu een poging tot een wat zachtere foto, jammer genoeg heeft ze haar linker oog net niet helemaal open.
Ik ben er nog niet helemaal uit of het iets is geworden. Iemand op of aanmerkingen?
[afbeelding]
Jij kan gewoon niet mikkenquote:
Ja hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Euh.. De titel van de foto is leuk
Tsja, misschien heb je ook wel gelijk. Ik denk dat dat komt doordat je ogen niet even ver open zijn. No offence. Ik had wellicht net iets langer moeten wachten met het maken van de foto.quote:maar het ziet er voor mij toch meer uit als toeps_half_sicker_en_gaar.
Of ik had gewoon mijn ogen open moeten houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef luap het volgende:
[..]
Ja he
[..]
Tsja, misschien heb je ook wel gelijk. Ik denk dat dat komt doordat je ogen niet even ver open zijn. No offence. Ik had wellicht net iets langer moeten wachten met het maken van de foto.
Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was er in gedachten bij voor de andere modellen.
Tsja, dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik denk dat het de taak is van de fotograaf om daar op te letten. je kunt toch niet verwachten dat iemand 5 minuten niet met zijn/haar ogen knippert.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Of ik had gewoon mijn ogen open moeten houden.
Oh was jij dat....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was er in gedachten bij voor de andere modellen.
Jij hebt hem doorquote:
1 voordeel van 6x6 is dat je de uitsnede naderhand kan maken ipv terplekke. Anderzijds is dat je de foto's enorm kan opblazen zonder al te veel kwaliteits verlies. En een afgedrukte foto van 10x15 is veel scherper dan die van een 35mm film.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:26 schreef luap het volgende:
Ehm Xil, vraagje: wat is nou eigenlijk dat grote voordeel van 6x6? Het gevoel tijdens het fotograferen, de hogere scherpte, kleinere scherptediepte of nog weer iets anders?
Misschien snap ik het gewoon niet als nooit analoog gefotografeerd hebbende. Ik bedoel, met kleinbeeld heb je veel meer mogelijkheden wat betreft lenzen ed. Is er iets wat met 6x6 wel kan en met 35mm niet?
Die f*cking grote positieven/negatieven zijn zo mooi om naar te kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:30 schreef Xilantof het volgende:
een combinatie van de dingen die jij noemt.
puur technisch gezien het voordeel van 6x6:
- grote negatieven waardoor hele grote uitvergrotingen (of crops) heel goed mogelijk zijn
- bij hoge iso nog geen korrel (ik moest bij 800 iso zoeken naar een korrel)
- 6x6 heeft een kleinere scherpte diepte. altijd mijn foto's die ik gepost heb zijn volgens mij op f/11 geschoten...
daarnaast is het inderdaad het gevoel. ik vind het gewoon leuk... het beeld op het matglas is al prachtig.. al een foto maar wel helemaal 3d lijkt het. handmatig scherpstellen wat best nauwkeurig komt met z'n scherpte diepte..
't heeft gewoon wat
Cool! Die reflectie in die bril.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef luap het volgende:
Plaatje van ppr:
[afbeelding]
Nu zit ik er wel zoon beetje doorheen. Alle foto's bekeken en dit waren de betere. Misschien dat ik nog met wat soepsels kom... (beter dan die laatste hoop ik) Als iemand hi-res foto's wil hebben moet hij/zij maar even een mail sturen.
sommige wel inderdaad, die ene van toeps (liggend in het gras) vind ik zo echter erg mooi. naturel kleuren enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
1 voordeel van 6x6 is dat je de uitsnede naderhand kan maken ipv terplekke. Anderzijds is dat je de foto's enorm kan opblazen zonder al te veel kwaliteits verlies. En een afgedrukte foto van 10x15 is veel scherper dan die van een 35mm film.
En volgens mij had Xilantof nog het e.e.a kunnen soepen, de foto's zijn wat 'flat' van kleur.
kloptquote:[..]
Die f*cking grote positieven/negatieven zijn zo mooi om naar te kijken
je bedoeld 10x15 meter? Ik kan me niet voorstellen dat je verschil ziet tussen een goede 35mm film en 6x6 of op 10x15 cm. Vanaf A4 wil ik best geloven dat er verschil te zien is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
1 voordeel van 6x6 is dat je de uitsnede naderhand kan maken ipv terplekke. Anderzijds is dat je de foto's enorm kan opblazen zonder al te veel kwaliteits verlies. En een afgedrukte foto van 10x15 is veel scherper dan die van een 35mm film.
Ik vind 'm S C H I T T E R E N D!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef luap het volgende:
Nu een poging tot een wat zachtere foto, jammer genoeg heeft ze haar linker oog net niet helemaal open.
Ik ben er nog niet helemaal uit of het iets is geworden. Iemand op of aanmerkingen?
[afbeelding]
Die foto's zijn mooi geworden!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:05 schreef pea4fun het volgende:
even de chat doorbreken met een paar foto's van het belaagde egeltje
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi hoor Pea! Die tweede is ook nog eens erg grappig met dat snuitje tussen die stekels.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:05 schreef pea4fun het volgende:
foto's
Die eerste is leuk, hij lijkt je zo echt aan te kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:05 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik vond het zo grappig, dat ie niet wegliep toen ie de kans hadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:09 schreef luap het volgende:
[..]
Mooi hoor Pea! Die tweede is ook nog eens erg grappig met dat snuitje tussen die stekels.
Hij zit nu al dagen aan de familie uit te leggen dat een paar fotografen ZEER in hem geīnteresseerd waren als model, en dat hij naar de grote stad gaat om het te makenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ik vond het zo grappig, dat ie niet wegliep toen ie de kans had
Ik heb em wel met het neusje scherp, maar dan zijn de stekels wazig, ik vond deze mooier.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Die eerste is leuk, hij lijkt je zo echt aan te kijkenmooi helder ook..
Die 2e is het jammer dat het neusje niet scherp is..maar wel schattig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij zit nu al dagen aan de familie uit te leggen dat een paar fotografen ZEER in hem geīnteresseerd waren als model, en dat hij naar de grote stad gaat om het te maken
Wow, mooi!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb em wel met het neusje scherp, maar dan zijn de stekels wazig, ik vond deze mooier.
Ik heb ook nog een duoshotje van jou en marjo
[afbeelding]
Whahaha...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij zit nu al dagen aan de familie uit te leggen dat een paar fotografen ZEER in hem geīnteresseerd waren als model, en dat hij naar de grote stad gaat om het te maken
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb em wel met het neusje scherp, maar dan zijn de stekels wazig, ik vond deze mooier.
[afbeelding]
Nee joh..ik lijk maar zo lang..als ik mn stelten af doe ben ik nog kleiner dan pea....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:22 schreef Skaai het volgende:
Marjo heeft ons in het ootje genomen! Ze deed alsof ze kleiner was.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Skaai het volgende:
Dus ik voelde dat houten been de hele tijd in tegen mijn scheenbeen aanstoten tijdens het eten!
Niets is onmogelijk in de fantasie van een fotograafquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk duootje pea! hoewel ik dus dacht dat GGG langer was dan Marjo. Kan een mens zich vergissen he?
Gut wou ook onder mijn rok filmen he!quote:
Hihi...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:22 schreef Skaai het volgende:
Marjo heeft ons in het ootje genomen! Ze deed alsof ze kleiner was.
Ik ben benieuwd naar de rest...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk in de fantasie van een fotograaf
Zijn er niet zoveel hoor, komen als ik klaar ben jou kant wel opquote:
Is goed!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zijn er niet zoveel hoor, komen als ik klaar ben jou kant wel op
Dat lijkt me nou echt gewoon het prototype van een Tof Wijf!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:31 schreef -chamiqua- het volgende:
Hahah, ik zie dat er voor mij gesproken wordt.
mensen als jullie iets willen, vraag het me gewoon ;-)
dan kom het helemaal goed, haha
Gaat goed komenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:31 schreef -chamiqua- het volgende:
Is bestquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Merel, no offense:
Als ik jou een wachtwoord geef, moet ik alle anderen die hier komen liefkijken en knipperen er ook één geven. Doe de volgende keer gewoon weer zelf mee, dan kun je overal bij. We hebben dit keer echt heel veel foto's van de meet (en zelfs van de shoots) op Fok! gezet, ik denk dat de niet-meeters het daar maar mee moeten doen.![]()
my ¤ 0.02
tnxquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt gewoon het prototype van een Tof Wijf!!
Ik vind je super!
Ik sla gewoon op. daarna vraagt ie aan me welke kwaliteit, en dan kies ik 8. Meer dan zat voor het webquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef Vliegvrager het volgende:
Ben de foto's aan het resizen met de save for web optie in PS. Is nogal tijdrovend. Weet er iemand een snellere manier met dezelfde kwaliteit?
Eeeeh..dat zou je toch prive houden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Skaai het volgende:
Dus ik voelde dat houten been de hele tijd in tegen mijn scheenbeen aanstoten tijdens het eten!
And he did...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Gut wou ook onder mijn rok filmen he!
Dacht jij....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef Skaai het volgende:
Maar gelukkig liep het lieveheersbeestje de andere kant op
quote:
Volgens mij niet, wel het perfecte moment uitgekozenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef pea4fun het volgende:
Zijn deze dames al spuitend voorbij gekomen?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:31 schreef -chamiqua- het volgende:
Maar je wilt plaatjes 1024x768, dus ik moet eerst resizen, right?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik sla gewoon op. daarna vraagt ie aan me welke kwaliteit, en dan kies ik 8. Meer dan zat voor het web
mmmm, die is echt leuk!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef pea4fun het volgende:
Volgens mij heeft ze het over FOT.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Ahquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het over FOT.
Ik heb daar eigenlijk nog geen antwoord op gekregen. Ik ging uit van max 1024x768, maar het is onderhandelbaar om de full size bewerkte versies op de site te zetten. Alleen lijkt niemand daar echt belangstelling voor te hebben?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Maar je wilt plaatjes 1024x768, dus ik moet eerst resizen, right?
nou nou, de passie straalt er vanafquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Site: 1024 of 1280 is primaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nog geen antwoord op gekregen. Ik ging uit van max 1024x768, maar het is onderhandelbaar om de full size bewerkte versies op de site te zetten. Alleen lijkt niemand daar echt belangstelling voor te hebben?
Ik wil die Full er best op zetten, maar dan moet ik ze wel krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Site: 1024 of 1280 is prima
DVD: Full, hoe meer hoe liever
Ik heb helemaal niet zo veel, 900 MB of zoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik wil die Full er best op zetten, maar dan moet ik ze wel krijgen
*slik*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet zo veel, 900 MB of zo
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou, de passie straalt er vanaf
Wat snap je niet aan "nou nou, de passie straalt er vanaf"?quote:
Echt perfecte timing idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:48 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
WAUW!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef luap het volgende:
[afbeelding]
Die laatste is mooi "zacht"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef Re het volgende:
nog een paar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeieavondquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef luap het volgende:
[afbeelding]
Of we gaan meeten als hij in het buitenland zitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Re godver
Ik ga niet meer mee met een meet tot ik minstens concurrerend glas heb
Ah.. je gaat over op Nikon!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Re godver
Ik ga niet meer mee met een meet tot ik minstens concurrerend glas heb
Eerste keer dat hij in eht buitenland zit, zit ik daar ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Of we gaan meeten als hij in het buitenland zit
Je mag zijn lenzentas jouwen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerste keer dat hij in eht buitenland zit, zit ik daar ooken dan zal hij me nog hard genoeg nodig hebben
Ik moet me toch es wat meer met z/w bezig houden. Da's best nog leuk!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar wat fotootjes om al die SC hier tegen te gaan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een mooie foto's!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet wel wat leuk isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet me toch es wat meer met z/w bezig houden. Da's best nog leuk!![]()
Nee, ik heb electronisch huisarrestquote:
Ik kom helaas niet verder dan 1024x768. Het is een uitsnede van een groot ingescanned geheel (beter bekend als "boobshot" maar die ik niet voor publicatie geschikt achttequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
OMG
[afbeelding]
![]()
Wat een uitzonderlijk mooie foto....hier wil ik graag een hires versie van....dit vind ik tot nu toe de aller beste die gepost is...
Niets afdoen aan de anderen..maar dit is zo mijn stijl..
Maakt niet uit..ik vind hm prachtig... mijn complimenten....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom helaas niet verder dan 1024x768. Het is een uitsnede van een groot ingescanned geheel (beter bekend als "boobshot" maar die ik niet voor publicatie geschikt achtte)
eej da's Rhannaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
OMG
[afbeelding]
![]()
Wat een uitzonderlijk mooie foto....hier wil ik graag een hires versie van....dit vind ik tot nu toe de aller beste die gepost is...
Niets afdoen aan de anderen..maar dit is zo mijn stijl..
Was ik nog vergeten: mijn map is werk in uitvoering. er komt steeds weer nieuws bij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:57 schreef RonaldV het volgende:
Zo... 00.00 uur hier, en de nieuwe versie van de Lek-meet staat on line
Die van Pea vind ik erg goed geslaagd! Alleen in z/w wordt de schaduw wel erg benadrukt alsof ze iets te lang op het strand heeft gelegen met een t-shirt aanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
De fotografen (ook heel belangrijk he)
[afbeelding]
Auticiaquote:
quote:
quote:
LOL, even dacht je dat ik gelijk hadquote:
Sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
LOL, even dacht je dat ik gelijk had
Ik dacht echt dat het Auticia was..
Om door te sturen naar Rhanna uiteraard!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryHet is echt Rhanna
Ik heb de foto net aan RonaldV laten zien
WHZquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Om door te sturen naar Rhanna uiteraard!![]()
leuke foto's staan er weer bijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Was ik nog vergeten: mijn map is werk in uitvoering. er komt steeds weer nieuws bij.
Kun je mij de hires versie sturen dan?quote:
Check uwe mailboxquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Kun je mij de hires versie sturen dan?
Eeeh..check jij nog eens welke foto ik aanbid?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check uwe mailbox(die uit je profile)
Als je dan toch aan het mailen bent kan je de mijne ook even sturen dan??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check uwe mailbox(die uit je profile)
Da's de oververmoeidheid die nu begint op te komenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Eeeh..check jij nog eens welke foto ik aanbid?![]()
...de foto boven de foto die je mij mailde![]()
Jullie zijn wel lastig he zo op de vroege donderdagochtendquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Als je dan toch aan het mailen bent kan je de mijne ook even sturen dan??
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's de oververmoeidheid die nu begint op te komenDe goeie is onderweg
ik ben ook zo onder de indruk van de belachelijk hoge score aan mooie foto's voor mijn doen
Dank jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:36 schreef Auticia het volgende:
Toffe foto's PdeHoog!
Die van Pea en sub zijn leukquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
De fotografen (ook heel belangrijk he)
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die van Pea en sub zijn leuk
Dusquote:Maare.. misschien ligt het aan mijn monitor hier waar ik nu zit, maar ik heb het idee dat ze nogal erg donker zijn
Die van Auticia is ook bijzonder: tegen de regeltjes (out of focus), maar het effect is heel pakkend. Heb je dat bewust zo gedaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
'quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die van Auticia is ook bijzonder: tegen de regeltjes (out of focus), maar het effect is heel pakkend.
Ik kan het effect bij deze foto wel waarderen eigenlijk, Vanaf nu net doen of je het expres gedaan hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus tochHet was iig niet bewust. Ik denk dat de AF hier de mist in is gegaan.
Goed planquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan het effect bij deze foto wel waarderen eigenlijk, Vanaf nu net doen of je het expres gedaan hebt
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
Dus tochIk was zwaar aan het twijfelen gisteravond. Het was iig niet bewust. Ik denk dat de AF hier de mist in is gegaan.
Ja ..... is bewust gedaan. Leek me wel een stoere foto opleveren
Ik had ook een hele leuke van pea met burka.....de stof was scherp ipv de ogen
Bron kopieren -> plakkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:09 schreef Toeps het volgende:
Do not hotlink...
of mijn eigen serverquote:
"wat rood"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hey mooi! Was dit diezelfde waar je wat rood was?
Van je fouten leer jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:05 schreef RonaldV het volgende:
Ik kreeg het maar niet mooi, wat ik ook probeerde. Tot ik per ongeluk de verkeerde optie koos, en zag dat in zwart-wit alles mooi egaal is. Dus toen heb ik die maar gekozen
Ik had hetzelfde probleem met je foto, het viel niet mee. Ik heb er nog wel iets van kunnen bakken maar in ZW is ie idd ook heel mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"wat rood"
Ik kreeg het maar niet mooi, wat ik ook probeerde. Tot ik per ongeluk de verkeerde optie koos, en zag dat in zwart-wit alles mooi egaal is. Dus toen heb ik die maar gekozen
Dames, bezwaar als ik wat foto's op mijn website site?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pas de problęme. Ik voel me zelfs vereerdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dames, bezwaar als ik wat foto's op mijn website site?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:50 schreef Auticia het volgende:
[..]
Pas de problęme. Ik voel me zelfs vereerd.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet nog even kijken welke het wordt hoor
Misschien die van jou niet eens
Die moeten we trouwens eens overdoen ben ik bang
Je kijkt vaak zo nors serieusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef Auticia het volgende:
[..]. Noujazeg
.
.
Ik vind die onscherpe foto van mij juist erg grappig.
Ik vind die foto een van de mooiste die er tussen zitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef Auticia het volgende:
[..]. Noujazeg
.
.
Ik vind die onscherpe foto van mij juist erg grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |