quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:42 schreef Subhuman het volgende:
Heb ik de verzadiging te ver omhoog gegooid?
Ja, ga jij je foto's ff even in de oven opwarmen voordat je ze inscantquote:Hij kwam een beetje apart uit de scanner, misschien dat die nog niet lang genoeg opgewarmd was ofzo.
ik zat bij de laatste inderdaad wat te "klooien" met de kleuren, ik vond die juist uiteindelijk wel mooi..niet echt flets, maar meer fris en dromerig...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ohh zulke foto's als die eerste wou ik ook nog maken, in dat hoge gras! Ben er helemaal niet meer aan toegekomen.
Die laatste vind ik ook erg gaaf! Hij lijkt alleen een beetje flets hier.
Hoeveel moet je er eigenlijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:47 schreef Xilantof het volgende:
scanner gaat trouwens gewoon vrolijk door...
Dat egeltje was echt zo leuk!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:37 schreef Subhuman het volgende:
Kom op mensen, een beetje minder geleuter en een beetje meer foto's!
[afbeelding]
Het arme egeltje en z'n belagers.
de schaamteloosheid druipt er vanafquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:53 schreef Troel het volgende:
Ja meer foto's
Is dit een beetje een goede tvp?
Wel thuis!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
En als het een beetje op mtijd rijd allemaal ben ik over een klein uurtje thuis incl. fotos, dan eens kijken of er iets postbaars tussen zit...
Ik vond die van Re slechter hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de schaamteloosheid druipt er vanaf
* weer thuis isquote:
Eenschquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef RonaldV het volgende:
Toeps, je hebt gelijk in de eerste post: die foto is niet helemaal lekker. Kan alleen niet zien of het aan de foto of de scanner ligt, aan jouw buik ligt het iig zeker niet!
Merel, no offense:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef Merel het volgende:
Brutale vraag:
Ik ben enorm benieuwd naar de rest van de foto's die op de "geheime" site staan. Zou ik misschien ook de URL en het wachtwoord mogen krijgen? *liefkijkt en met wimpers knippert*
Als er mensen (ik neem aan vooral modellen) problemen mee hebben, dan heb ik gewoon pech hoor, maar anders zou ik het erg leuk vinden
WHZquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
*eensch is met RonaldV
want?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft alleen geen foto's
Vakantie drukte...zegt men..dus waarschijnlijk morgen...quote:
Yup...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:03 schreef purplerose het volgende:
Damn GGG, moeten we nog een dag wachten
Oja.. da's waar. Daarom fotografeer ik altijd in dia. Dan heb je daar iig nooit last vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
Vakantie drukte...zegt men..dus waarschijnlijk morgen...![]()
Opzouten maar weer danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut heeft alleen geen foto's
Heb jij MSN of zo PR?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:03 schreef purplerose het volgende:
Die foto van de zeekoeienwat zijn ze liev
yes, ghave msnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij MSN of zo PR?ik wil je iets vragen
Ow, dan pas...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Vakantie drukte...zegt men..dus waarschijnlijk morgen...![]()
6x6 vind ik ook tof.quote:
Jaja....dat viel me zelf ook al opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |