Eerste keer dat hij in eht buitenland zit, zit ik daar ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Of we gaan meeten als hij in het buitenland zit
Je mag zijn lenzentas jouwen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerste keer dat hij in eht buitenland zit, zit ik daar ooken dan zal hij me nog hard genoeg nodig hebben
Ik moet me toch es wat meer met z/w bezig houden. Da's best nog leuk!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar wat fotootjes om al die SC hier tegen te gaan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een mooie foto's!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar wat fotootjes om al die SC hier tegen te gaan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet wel wat leuk isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik moet me toch es wat meer met z/w bezig houden. Da's best nog leuk!![]()
Nee, ik heb electronisch huisarrestquote:
Ik kom helaas niet verder dan 1024x768. Het is een uitsnede van een groot ingescanned geheel (beter bekend als "boobshot" maar die ik niet voor publicatie geschikt achttequote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
OMG
[afbeelding]
![]()
Wat een uitzonderlijk mooie foto....hier wil ik graag een hires versie van....dit vind ik tot nu toe de aller beste die gepost is...
Niets afdoen aan de anderen..maar dit is zo mijn stijl..
Maakt niet uit..ik vind hm prachtig... mijn complimenten....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom helaas niet verder dan 1024x768. Het is een uitsnede van een groot ingescanned geheel (beter bekend als "boobshot" maar die ik niet voor publicatie geschikt achtte)
eej da's Rhannaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
OMG
[afbeelding]
![]()
Wat een uitzonderlijk mooie foto....hier wil ik graag een hires versie van....dit vind ik tot nu toe de aller beste die gepost is...
Niets afdoen aan de anderen..maar dit is zo mijn stijl..
Was ik nog vergeten: mijn map is werk in uitvoering. er komt steeds weer nieuws bij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:57 schreef RonaldV het volgende:
Zo... 00.00 uur hier, en de nieuwe versie van de Lek-meet staat on line
Die van Pea vind ik erg goed geslaagd! Alleen in z/w wordt de schaduw wel erg benadrukt alsof ze iets te lang op het strand heeft gelegen met een t-shirt aanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
De fotografen (ook heel belangrijk he)
[afbeelding]
Auticiaquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |