of mijn eigen serverquote:
"wat rood"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hey mooi! Was dit diezelfde waar je wat rood was?
Van je fouten leer jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:05 schreef RonaldV het volgende:
Ik kreeg het maar niet mooi, wat ik ook probeerde. Tot ik per ongeluk de verkeerde optie koos, en zag dat in zwart-wit alles mooi egaal is. Dus toen heb ik die maar gekozen
Ik had hetzelfde probleem met je foto, het viel niet mee. Ik heb er nog wel iets van kunnen bakken maar in ZW is ie idd ook heel mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"wat rood"
Ik kreeg het maar niet mooi, wat ik ook probeerde. Tot ik per ongeluk de verkeerde optie koos, en zag dat in zwart-wit alles mooi egaal is. Dus toen heb ik die maar gekozen
Dames, bezwaar als ik wat foto's op mijn website site?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar wat fotootjes om al die SC hier tegen te gaan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pas de problême. Ik voel me zelfs vereerdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dames, bezwaar als ik wat foto's op mijn website site?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:50 schreef Auticia het volgende:
[..]
Pas de problême. Ik voel me zelfs vereerd.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik moet nog even kijken welke het wordt hoor
Misschien die van jou niet eens
Die moeten we trouwens eens overdoen ben ik bang
Je kijkt vaak zo nors serieusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef Auticia het volgende:
[..]. Noujazeg
.
.
Ik vind die onscherpe foto van mij juist erg grappig.
Ik vind die foto een van de mooiste die er tussen zitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef Auticia het volgende:
[..]. Noujazeg
.
.
Je bent ook een vaag figuurquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef Auticia het volgende:. Noujazeg
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |