volgens mij heb ik die voorbij zien komen... kan dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Van die heb ik "the making of"
Misschien moeten we Xilantof eens vertellen dat ie modellen moet bijlichten met een reflectiescherm, niet roosteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, ik had expres mijn haar er een beetje voor gehangen, anders zat ik echt te knijpen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die voorbij zien komen... kan dat?
Haha, die halleluja-pose.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
staat wel nog een of ander aandachts-opeisend gedrocht bij
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
staat wel nog een of ander aandachts-opeisend gedrocht bij
Ik dacht dat ik regen voelde...quote:
Als het niet echt hoeft...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef purplerose het volgende:
Jaaaaaaaaa, laten we allemaal naakt door de weide gaan met bouncing boobies
Ik sla jullie allemaal knock-out manquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef purplerose het volgende:
Jaaaaaaaaa, laten we allemaal naakt door de weide gaan met bouncing boobies
Euh.. De titel van de foto is leuk, maar het ziet er voor mij toch meer uit als toeps_half_sicker_en_gaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef luap het volgende:
Nu een poging tot een wat zachtere foto, jammer genoeg heeft ze haar linker oog net niet helemaal open.
Ik ben er nog niet helemaal uit of het iets is geworden. Iemand op of aanmerkingen?
[afbeelding]
Jij kan gewoon niet mikkenquote:
Ja hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Euh.. De titel van de foto is leuk
Tsja, misschien heb je ook wel gelijk. Ik denk dat dat komt doordat je ogen niet even ver open zijn. No offence. Ik had wellicht net iets langer moeten wachten met het maken van de foto.quote:maar het ziet er voor mij toch meer uit als toeps_half_sicker_en_gaar.
Of ik had gewoon mijn ogen open moeten houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef luap het volgende:
[..]
Ja he
[..]
Tsja, misschien heb je ook wel gelijk. Ik denk dat dat komt doordat je ogen niet even ver open zijn. No offence. Ik had wellicht net iets langer moeten wachten met het maken van de foto.
Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was er in gedachten bij voor de andere modellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |