Neuh. Tis wel prijswaardig (extra controller en controller accessoires en 4 games) maar het zijn niet de games die ik wilquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:51 schreef washandje het volgende:
Nogmaals: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
betalen jullie 600/700 dollar voor deze extra's?
Ook niet de games die ik wil, op Kameo na.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh. Tis wel prijswaardig (extra controller en controller accessoires en 4 games) maar het zijn niet de games die ik wil
Inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh. Tis wel prijswaardig (extra controller en controller accessoires en 4 games) maar het zijn niet de games die ik wil
Nee,... ik koop een 399 console met 1 spel !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:51 schreef washandje het volgende:
Nogmaals: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
betalen jullie 600/700 dollar voor deze extra's?
Ik ook denk ik. Misschien 2 spellen trouwens, Kameo en Top Spin 2.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... ik koop een 399 console met 1 spel !
Handheld season? Hoe kom je daarbij? Die handhelds zijn daar al een jaar uit of zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
Haha in Japan kijken ze helemaal niet uit naar dit ding. Tis daar meer handheld season nu..
Niw, ik haal ook console + game
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:22 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Handheld season? Hoe kom je daarbij? Die handhelds zijn daar al een jaar uit of zo.
4 is bij benadering inderdaad 85000 verschillende characters.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:57 schreef H.Flick het volgende:
simplistisch?! Je kunt morphen in 85.000 verschillende characters. Dat is toch niet simplistisch te noemen.
Ik wist even niet hoeveel het er echt warenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
4 is bij benadering inderdaad 85000 verschillende characters.
Nee je bent niet de enigequote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:46 schreef Gamedemon het volgende:
ben ik de enige die kameo niet hoeft? ik vond dat filmpje er nou niet echt leuk uitzien ofzo, beetje erg simplistisch en zover ik kon zien was de AI super dom en gingen ze nogal snel liggen toen die gast met die plant ging meppen
That's all I needquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:07 schreef Gamedemon het volgende:
een soort van licht gevend elfjes soort gezien waarmee je kan zweven ofzo
Wat een onzin. Het spel ziet er gewoon prachtig uit en dat ene bolle beest met die slurf is gewoon stoerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Gamedemon het volgende:
volgens mij wilt aleen het nintendo volk dat spel omdat rare em maakt ofzo, ik heb niks met rare en geloof niet in de hype
Tja.... ik ben van de Rare tijd toen Banjo en Conker uit N64 uitkwamen. Er bestaan geen betere platformers zeg ik je. Althans...dat vind ik. Ik geloof in Kameo... gameplay lijkt me geweldig en grafisch ziet het er fantastisch uit. En ja A.I.,.... ik speel geen tactische battlegame dus ik geloof het wel altijd met een platformer. Het moet gewoon lekker wegspelen!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Gamedemon het volgende:
volgens mij wilt aleen het nintendo volk dat spel omdat rare em maakt ofzo, ik heb niks met rare en geloof niet in de hype
Die beesten zijn fantastisch..... die boksende plant bvquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het spel ziet er gewoon prachtig uit en dat ene bolle beest met die slurf is gewoon stoer.
ben het met je eens dat het lekker moet wegspelen, maar kijk dat filmpje nog is dan zie je dat die AI echt niks voorstelt, vooral op het einde, ze kunnen dan wel 2000 man op scherm toveren maar als ze steeds over en weer 1 klap uitdelen ziet het er niet indrukwekkend uit ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja.... ik ben van de Rare tijd toen Banjo en Conker uit N64 uitkwamen. Er bestaan geen betere platformers zeg ik je. Althans...dat vind ik. Ik geloof in Kameo... gameplay lijkt me geweldig en grafisch ziet het er fantastisch uit. En ja A.I.,.... ik speel geen tactische battlegame dus ik geloof het wel altijd met een platformer. Het moet gewoon lekker wegspelen!
Ik moet niks hebben van Nintendo verder maar toch lijkt Kameo me een erg lekkere game, als je kijkt naar dat filmpje dan lijkt het ook gewoon lekker weg te spelen en het morphen in zoveel verschillende characters met allemaal verschillende mogelijkheden lijkt me ook een leuke featurequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Gamedemon het volgende:
De ps2 is dan ook al meerdere jaren uit, misschien scheelt datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
Sorry to shatter your little world, maar ondertussen verkoopt de Ds al maanden beter dan de Ps2 daar
hoe oud is dat filmpje? Volgens mij toch al 3-4 maanden en in de tussentijd kan er een heleboel veranderen. Ik ga liever met een hype mee (veroorzaakt door de verschillende previews enzo) dan dat ik mijn mening baseer op 1 filmpje van een half jaar oudquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ben het met je eens dat het lekker moet wegspelen, maar kijk dat filmpje nog is dan zie je dat die AI echt niks voorstelt, vooral op het einde, ze kunnen dan wel 2000 man op scherm toveren maar als ze steeds over en weer 1 klap uitdelen ziet het er niet indrukwekkend uit ofzo.
twas zo van : ik sla jou, jij slaat mij, ik sla jou, jij slaat mij, ik slaat jou, jij slaat mij vond het niet echt indrukwekkend eruit zien, zoiezo is het niet helemaal mijn ding, geef mij dan ratchet and clank of jak 1 maar.
voor de launch wil ik :
dead or alive 4
pgr 3
ghost recon 3
ik heb nu het idee dat je aan het un-hypen bentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef Gamedemon het volgende:
tsja ik hype liever helemaal niet, dan word je blind voor de slechte kanten van een spel en kan je alsnog een miskoop doen, en bovendien vind ik die 3 spellen wel even genoeg, de dag dat de 360 uitkomt ben ik al flink wat centjes lichter
Nou valt mijn wereld even in duigen, de DS verkoopt goed, oh nee. Dat ontken ik toch ook nergens, sterker nog ik heb het er niet eens over.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
Sorry to shatter your little world, maar ondertussen verkoopt de Ds al maanden beter dan de Ps2 daar
Your lossquote:
399 dollar - 299 dollarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben een maandje weg geweest en te lui om terug te lezen.Kan iemand in het kort even vertellen wat het verschil is tussen de beiden versies? En wat zijn de launchgames?
Nope, alleen die met harde schijf dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
Thanks! Je kunt dus op beiden oude XBox games spelen?
Ach, ik vind dat opzich niet zo jammer, er is nl. niet 1 killer-game die je moet hebben voor de Xbox 360 bij launch zoals dat bij de Xbox wel was. Iedereen aast op andere titels, de een wil Kameo, de ander PGR3 etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, niet echt.Maar ik was gewoon nieuwsgierig.
Wel jammer dat er geen game bijzit.
De dure...om de wireless controller en backwards compatibilitie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:
Welke versie haal je Strol ?
20 GB harde schijfquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De dure...om de wireless controller en backwards compatibilitie.
Ik heet geen Strol, maar ik haal ook die dure hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:
Welke versie haal je Strol ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heet geen Strol, maar ik haal ook die dure hoor..
Ondersteund die nieuwe plasma van je HDTV? Dan neem ik als ik bij je langskom een doos tissues mee.quote:
Voor mij ook! Als je de PSP niet meetelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Dit wordt de eerste console die ik bij de launch haal.
in verhouding is het best goedkoop eigenlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heet geen Strol, maar ik haal ook die dure hoor..
Ja, idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:42 schreef kepler het volgende:
[..]
in verhouding is het best goedkoop eigenlijk
en met de Xbox 360 afstandsbediening kan je ook je TV bedienen en je Xbox uitzetten, dat is het geld al meer dan waardquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, idd.
Die discussie sloeg nergens op. Die extra's zijn nu op deze generatie bijna net zo duur...
Ik kan via composite HD gamen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ondersteund die nieuwe plasma van je HDTV? Dan neem ik als ik bij je langskom een doos tissues mee.
De Sega Saturn was ook zo duur bij launchquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, idd.
Die discussie sloeg nergens op. Die extra's zijn nu op deze generatie bijna net zo duur...
Gewoon een dunne, alnge stok gebruiken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:51 schreef kepler het volgende:
en je Xbox uitzetten
Ik gebruik mijn piemel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gewoon een dunne, alnge stok gebruiken..
Hoerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:59 schreef BMH het volgende:
Chocobo, kep de zelfde als jij.
Alleen WEL met component kabelsmoehahah
[afbeelding]
Wheeeeeeehehehe.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn piemel.
Maar de wat minder goed bedeelde mensen kunnen natuurlijk met hun dikke aarsch van de bank opstaan.
Component kabels van Monster MOET je hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoer.... ik moet nog een setje aanschaffen !
Prachtig ding he !
Component kabels geven alleen beeld door. Iedere kleur door een eigen kabel. Het is ook de enige manier om progressive scan beeld te kunne krijgen op je tv d8 ik.quote:
LCD heeft ghosting. Plasma niet meer. Enige wat plasma heeft is een vertraging van het beeld. Je moet bij sommige plasma tv's dus het geluid een vertraging mee geven via je versterker.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plasma was toch eigenlijk helemaal nog niet geschikt voor gamen ivm ghosting?
Ik ben voorlopig nog dik tevreden met mijn gewone TV. Over een paar jaar eens kijken, dan is de techniek ook weer wat verder.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb net bijna 2000 euro aan m'n pc uitgegeven// Voorlopig dus geen plasma hier in huize Daggla..
Yep.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig nog dik tevreden met mijn gewone TV. Over een paar jaar eens kijken, dan is de techniek ook weer wat verder.
Dat is toch weer naar als je online gaat gamen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:05 schreef BMH het volgende:
[..]
LCD heeft ghosting. Plasma niet meer. Enige wat plasma heeft is een vertraging van het beeld. Je moet bij sommige plasma tv's dus het geluid een vertraging mee geven via je versterker.
Mijn tv heeft er geen last van. En als het er is dan is het maar miliseconden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is toch weer naar als je online gaat gamen...
Nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plasma was toch eigenlijk helemaal nog niet geschikt voor gamen ivm ghosting?
Je hebt toch wel digitale TV genomen he? Want analoge tv op een plasma van 39" of 42" is niet om aan te zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaaktBeeld is scherper dan op mijn Philips Breedbeeld.... veel rustiger en kleurrijker !
Heb beiden, maar analoog ziet er ook prima uit hoor ! Weet niet waar je het over hebt... Terug naar Xboxquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hebt toch wel digitale TV genomen he? Want analoge tv op een plasma van 39" of 42" is niet om aan te zien.
Die naam van het spel alleen alquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:36 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe trailer Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter (X360) :
http://media.xbox360.ign.com/media/736/736206/vids_1.html
[afbeelding]
"look at the eyes.. Thats so amazing"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fantastisch.... helemaal mijn gamequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kan je eigenlijk vrij rondlopen, net alsin Fable? Het lijkt me echt een hele coole wereld namelijk, waar het leuk is om te verdwalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien je nu pas geinterreseerd bent in een console constateer ik dat je een graphicshoer bent. En graphics zien er niet uit op een studenten tv.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:59 schreef Eland het volgende:
Ik zit er wel over te denken om zo'n ding bij de launch te halen. Wordt dan weer m'n eerste console sinds 8 jaar ofzo, maar ik vind ze steeds indrukwekkender worden. Alleen ben ik slechts een arme student met een kleine, oude tv. Is het het dan wel waard volgens jullie?
![]()
Wat een achterlijke conclusie zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:01 schreef BMH het volgende:
constateer ik dat je een graphicshoer bent.
Hee! Grote vrind! Zullen we samen naar screens gaan kwijlen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een achterlijke conclusie zeg
Een beetje een vreemde conclusie, maar ik ben oorspronkelijk een pc-gamer, en dus erg mooie graphics gewend. Het wordt me alleen te duur met die dingen, een videokaart kun je tegenwoordig elke 2 jaar vernieuwen als je een beetje mee wilt kunnen komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Aangezien je nu pas geinterreseerd bent in een console constateer ik dat je een graphicshoer bent. En graphics zien er niet uit op een studenten tv.
Niet beledigend bedoeld.
valt ook wel mee hoor, ik heb jarenlang op een Nokia TV (minstens 15 jaar oud) gegamed en dat is prima te doen. Het kan altijd beter natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:59 schreef Eland het volgende:
Ik zit er wel over te denken om zo'n ding bij de launch te halen. Wordt dan weer m'n eerste console sinds 8 jaar ofzo, maar ik vind ze steeds indrukwekkender worden. Alleen ben ik slechts een arme student met een kleine, oude tv. Is het het dan wel waard volgens jullie?
![]()
Ik ben vooral onder de indruk van het "op-de-bank-hang" annex "bier"-aspect van consoles, en dat komt beter tot z'n recht met een tv, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:09 schreef kepler het volgende:
[..]
je kunt trouwens ook de Xbox360 op je PC-monitor aansluiten, dus als je een goede PC-monitor hebt kan je ook daarop gamen
daar heb je zeker gelijk inquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:10 schreef Eland het volgende:
[..]
Ik ben vooral onder de indruk van het "op-de-bank-hang" annex "bier"-aspect van consoles, en dat komt beter tot z'n recht met een tv, lijkt me.
Ik zie toch net zoals GD hier een kliekje die bij elke game van Rare een harde krijgt. Complete onzin wat mij betreft. De o zo geweldige Conker heb ik twee dagen gespeeld en uitgespeeld (!) en vervolgens maar weer doorverkocht. Best een rukspel. Maar laat dat Rare kliekje het nou een ubah game vinden. Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:54 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb nu het idee dat je aan het un-hypen bent(is dat een woord?). Op dit moment is dat oude filmpje het enige filmpje wat er is (of heb ik iets gemist?), en daar kan je niet gelijk conclusies aan verbinden. Ook geen positieve natuurlijk
Maar ik zie wel, het idee spreekt me iig aan
En jij vond Conker een geweldig spel? Ik vond het feitelijk vrij suf spelen (als in vijand slaan, achteruit stappen omdat vijand slaat, vijand slaan, etc etc etc.), de grappen waren leuk voor het eerste uurtje (plas en poep grappen ben ik op een dergelijk niveau net iets te oud voor) en verder was de game zo onsamenhangend als de pest (altijd raden waar je heen moet). Viel mij iig heel vies tegen. Als datzelfde "Rare" zo geniaal is als sommigen beweren, dan hebben diezelfde sommigen best stront in de ogen of gewoon slechte smaakquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:36 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb voor Conker op de Xbox nog nooit een Rare spel gespeeld! Rare kliekjeWat een onzin.
En daarom heb ik dus hekel aan die Rare verering die er zeker wel is bij sommigen. Compleet overbodig. Ik zeg ook niet dat Kameo kut of ok gaat worden, ik zeg alleen maar dat er sommigen alleen al geilen op het spel "omdat" het van Rare komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond Conker verschrikkelijk. Maar daarom ben ik niet meteen anti Kameo.
kheb nog nooit een Rare-game gespeeld, maar Kameo lijkt me een leuke game worden. Maar ik wacht zeker de reviews af, net als de rest van de Xbox360-games (behalve PGR3 natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik zie toch net zoals GD hier een kliekje die bij elke game van Rare een harde krijgt. Complete onzin wat mij betreft. De o zo geweldige Conker heb ik twee dagen gespeeld en uitgespeeld (!) en vervolgens maar weer doorverkocht. Best een rukspel. Maar laat dat Rare kliekje het nou een ubah game vinden. Ik bedoel maar.
Het is heel makkelijk en heel simpel: een devver is zo goed als zijn laatste game. En dat is bij Rare al een tijdje terug. Dat betekent wat mij betreft niets anders dan dat die gasten zichzelf mogen bewijzen, want mij hebben ze niet echt overtuigd ofzo.
Dat nog niemand heeft gesnapt dat ik met Rare kliekje gewoon de Ninty fanboys bedoel zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb nog nooit een Rare-game gespeeld, maar Kameo lijkt me een leuke game worden. Maar ik wacht zeker de reviews af, net als de rest van de Xbox360-games (behalve PGR3 natuurlijk).
Een Rare-kliekje ookHet schijnt dat ze vroeger goede games hebben gemaakt, en daarom is het nog steeds wel een goede ontwikkelaar. Je kan niet altijd top-games maken natuurlijk... En dat sommige Conker wel leuk vinden, maar andere weer niet; dat is gewoon een kwestie van smaak
Dat is maar de vraag. Behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst, en zo is het met game devvers net zo.quote:Het schijnt dat ze vroeger goede games hebben gemaakt, en daarom is het nog steeds wel een goede ontwikkelaar.
owwwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:08 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat nog niemand heeft gesnapt dat ik met Rare kliekje gewoon de Ninty fanboys bedoel zeg![]()
Ach ja, als er vrolijke kleurtjes in voorkomen is het niet meer stoer, he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat anti-Rare ook van die XboxfanboysKomt er eindelijk eens een goede game, krijg je dit
Is dat nodig dan? Ik heb nog nooit iets gepre-ordered. Hier in de buurt heb je tientallen winkels die hem gaan verkopen, op de launchdag zullen die toch niet allemaal uitverkocht zijn?!quote:
ik ben absoluut niet anit rare, aleen ik vind kameo tot nu toe er aleen mooi uitzien, de gameplay filmpjes kwamen nogal duf over, en ik vond conker net als rodie nogal zuigen op de xbox, tis idd jij slaat, hij slaat, jij slaat, hij slaat, jij slaat, hij slaat erg irritant systeem was et.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat anti-Rare ook van die XboxfanboysKomt er eindelijk eens een goede game, krijg je dit
true, de sfeer is ook goed te zien op de screenshots, aleen dat gameplay filmpje kon me niet overtuigen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:08 schreef H.Flick het volgende:
Misschien lijken de moves in Kameo wat beperkt, maar ik bedenk me dan altijd dat je 10 verschillende karakters hebt en elke karakter zal wel zijn eigen moves hebben. Dan is het meteen een stuk complexer dan het op het eerste oog lijkt.
Bovendien straalt dat spel gewoon sfeer uit.
Sudeki was best een ok RPG maar ik zou die niet vergelijken met Kameo Gijsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
Kameo heeft qua design een hoog Sudeki-gehalte...en dat is nu niet echt positief.
Bron? zou een leuk nieuws item zijn voor games.fok.nl jij weet de prijs dus al ? dan vind ik knap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Oksel het volgende:
400 fucking Euro's. Jezus, daar koop je een kleine oude auto voor..![]()
Gelukkig wordt de Revo goedkoper bij de launch..
Waarschijnlijk word dat de eerste console die ik bij de launch scoor..
Ja een Tonka !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Oksel het volgende:
400 fucking Euro's. Jezus, daar koop je een kleine oude auto voor..![]()
Je weet de specs van de Revolution nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bron? zou een leuk nieuws item zijn voor games.fok.nl jij weet de prijs dus al ? dan vind ik knap.
en zoiezo de xbox 360 heeft snellere hardware dan de revolution, dat is alsof je een celeron 2gig met een athlon 64 3000+ gaat vergelijken.
Kwantiteit/kwaliteit
Zoals mijn opa al zei: het gaat niet om de grote van je piemel maar om hetgeen je ermee doet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:09 schreef Gamedemon het volgende:
Bron? zou een leuk nieuws item zijn voor games.fok.nl jij weet de prijs dus al ? dan vind ik knap.
en zoiezo de xbox 360 heeft snellere hardware dan de revolution, dat is alsof je een celeron 2gig met een athlon 64 3000+ gaat vergelijken.
Kwantiteit/kwaliteit
Dan had je opa waarschijnlijk niet al te veeleisende 'hardware'.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoals mijn opa al zei: het gaat niet om de grote van je piemel maar om hetgeen je ermee doet.
Maar zijn hardware deed het welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 07:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan had je opa waarschijnlijk niet al te veeleisende 'hardware'.
De X360 kost 300, daar kan je ook prima op gamen hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:28 schreef Oksel het volgende:
De Revo gaat geen 400 euro kosten met de launch, dat is 1 ding wat zeker is. Dat is geen Nintendo style. Ik denk rond de 200-250.
DAT SCHEELT WEL 50 HELE EURO'S HOOR!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111eins!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Voor die zogenaamde 250 van jouw revo kan je ook best een auto kopen als je wilt
mijn opa zei altijd : Hoe groter de hardware, hoemeer je ermee kan doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoals mijn opa al zei: het gaat niet om de grote van je piemel maar om hetgeen je ermee doet.
Hardware alleen zegt ook niet alles. Als de PS3 weer enorm klote wordt om te programmeren dan wordt daar niet het maximale uitgehaald. Das het voordeel van Nintendo en Microsoft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn opa zei altijd : Hoe groter de hardware, hoemeer je ermee kan doen
en nintendo heeft zelf al gezegd dat de 360 en de ps3 sneller dan de revo worden
heh lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal hoor dit ! PGR3
[afbeelding]
[afbeelding]
hardware zegt niet alles, het gaat erom hoe de devs het benutten natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hardware alleen zegt ook niet alles. Als de PS3 weer enorm klote wordt om te programmeren dan wordt daar niet het maximale uitgehaald. Das het voordeel van Nintendo en Microsoft.
Al zegt Nintendo wel voor revolutionaire gameplay te gaan, ik moet nog zien wat dat betekend.
Voorlopig speel ik op safe, ik koop gewoon een xbox 360 voor 400 eurei en dan een paar games en extra controller erbij. (Oh, mijn arme portemonnee)
Zo is het maar net!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:24 schreef Gamedemon het volgende:
hardware zegt niet alles, het gaat erom hoe de devs het benutten natuurlijk.
als je naar de ps2 kijkt, is mischien wel lastig te progammeren maar er komen nu nog games uit die zeker niet onderdoen voor xbox games, kijk naar jak3 of god of war en nog een sloot andere titels.
zodra de devs weten hoe ze moeten progameren kunnen ze er veel uithalen
JAquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens door dat het nog maar minder dan 3 maanden duurt voordat die 360 gereleased wordt?
PGR2 was arcade racen zoals het hoort. Lekker racen zonder het gevoel te hebben glijmiddel onder je wielen te hebben. De game was niet moeilijk, maar het was wel zaak netjes door de bochten de acceleren. Iets wat heerlijk kan met de triggers op de xbox controller.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal hoor dit ! PGR3
[afbeelding]
[afbeelding]
Blah, online is online, hoe beperkt dat dan ook mag zijn. Ik zit nu ook bijna niet online. Heb echt mijn abo verspild. Baal ik wel van, ok was gratis, maar toch.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:43 schreef HomerJ het volgende:
Die vraag is al héél vaak langsgekomen. Iedereen denkt van wel, en het lijkt mij ook wel. Maar het is gewoon nog niet officeel bevestigd. Dus een ja onder voorbehoud.
Silver is idd gratis maar heel beperkt
Silver is dus niet online gamenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Blah, online is online, hoe beperkt dat dan ook mag zijn. Ik zit nu ook bijna niet online. Heb echt mijn abo verspild. Baal ik wel van, ok was gratis, maar toch.
Ga dat risico niet nemen met de 360.
af en toe zal je online kunnen gamen met silver geloof ik, maar dit is alleen om silver mensen over te halen om een gold abbo te nemenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Morthill het volgende:
Verdorie dacht toch echt dat je met silver ook online kon gamen. Maar kan idd niet, vervelend. Naja, goed, ik was het toch al niet van plan.
Zal wel omgezet worden, al is het alleen maar om zoveel mogelijk klanten te behouden!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Chocobo het volgende:
Nu nog weten of ons huidige livepakket mee gaat of omgezet wordt naar Gold. Zal wel want ik kan me niet voorstellen dat we ineens allemaal andere accounts moeten nemen !
kon ik niet vinden idd, maar ze hebben het wel de hele tijd over Xbox Live. Lijkt me dat hetzelfde systeem gewoon doorlooptquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Chocobo het volgende:
Nu nog weten of ons huidige livepakket mee gaat of omgezet wordt naar Gold. Zal wel want ik kan me niet voorstellen dat we ineens allemaal andere accounts moeten nemen !
Als de xbox 360 op 16 september al in de schappen ligt, dan eet ik m'n PS2 op.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben vandaag bij Free Record Shop geweest en zij zeggen dat de Xbox 360 24 november 2005 uitkomt in Nederland. Want ik heb gehoord van velen dat hij 16 september al in de schappen zal liggen.
Dus: 25 november voor de mensen die het nog niet weten.
eet dan wel AL je ps2s opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als de xbox 360 op 16 september al in de schappen ligt, dan eet ik m'n PS2 op.
Oké... allebei!quote:
Ik doe niet meer aan launch = kopen, de prijs zakt al vrij snel na de launch.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Dit wordt de eerste console die ik bij de launch haal.
Nou... mooi toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:33 schreef Cerbie het volgende:
...
levert een controller met snoer bij de Core Bundle
...
Ik heb zelf overigens liever controllers met staart, hoef je nooit aan opladen te denken
Dit werd op de E3 verteld, snap niet dat iedereen het vergeten isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:43 schreef Chocobo het volgende:
Pricing
Microsoft has not released a price point for new Xbox Live subscribers on 360, but they have stated that all current subscribers will carry over to the new console. I'll state that again for emphasis: Current Xbox Live subscribers will automatically have access to Live on 360 at no added cost.
http://xbox360.ign.com/articles/608/608394p7.html
Vraag wordt hier 20x gesteld waarom gaf je dan geen antwoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit werd op de E3 verteld, snap niet dat iedereen het vergeten is![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vraag wordt hier 20x gesteld waarom gaf je dan geen antwoord
Met 400 vijanden on screen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:46 schreef Strolie75 het volgende:
En er verschijnt gewoon een update van Crystal Quest op XBox Live Arcade![]()
![]()
[afbeelding]
Gijs doe eens normaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:46 schreef Strolie75 het volgende:
En er verschijnt gewoon een update van Crystal Quest op XBox Live Arcade![]()
![]()
[afbeelding]
Gijs, dit is een screen van de oude Mac versie! Ik heb dit spel vroeger zoooooooo vaak gespeeld! Heel erg verslavend. Op Xbox Live Arcade komt uiteraard een mooiere versie met kleurtjes en lichteffecten! Ik zou er nooit de volle mep voor betalen, maar voor een simpele download die je via het dashboard tussen twee TV-programma’s door kunt spelen is het geweldig.quote:
Ik moet er niet aan denken Gijsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, dit is een screen van de oude Mac versie! Ik heb dit spel vroeger zoooooooo vaak gespeeld! Heel erg verslavend. Op Xbox Live Arcade komt uiteraard een mooiere versie met kleurtjes en lichteffecten! Ik zou er nooit de volle mep voor betalen, maar voor een simpele download die je via het dashboard tussen twee TV-programma’s door kunt spelen is het geweldig.
PGR3 kan je ook tussen twee TV-programma's door spelen hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, dit is een screen van de oude Mac versie! Ik heb dit spel vroeger zoooooooo vaak gespeeld! Heel erg verslavend. Op Xbox Live Arcade komt uiteraard een mooiere versie met kleurtjes en lichteffecten! Ik zou er nooit de volle mep voor betalen, maar voor een simpele download die je via het dashboard tussen twee TV-programma’s door kunt spelen is het geweldig.
niemand is perfectquote:
http://news.teamxbox.com/(...)Makes-My-Life-Worse/quote:Newell: "Look, I spoke to some people at Microsoft, and as I said, I can't point to a single feature in Vista that I care about that solves problems for us at all. And I had the same conversation with the Xbox 360 guys. It's like, Xbox 360 doesn't make my life any better, and in fact, it makes it a lot worse, as you're telling me I can't count on having a hard drive."
Dat is een voormalige M$ medewerkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:40 schreef mikando18 het volgende:
Xbox 360 maakt de levens van developers kapot.
[..]
http://news.teamxbox.com/(...)Makes-My-Life-Worse/
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:40 schreef mikando18 het volgende:
Xbox 360 maakt de levens van developers kapot.
[..]
http://news.teamxbox.com/(...)Makes-My-Life-Worse/
bij die versie zit een remote, en het is 5.1 (net als de huidige Xbox trouwens).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Meld
beetje laat
Moet/kan de je bij de 399 versie nog een remote kopen om dvd te kijen ? of zit tie erbij en is het dan 5.1?
Bron ? staat niet bij de OPquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:16 schreef kepler het volgende:
[..]
bij die versie zit een remote, en het is 5.1 (net als de huidige Xbox trouwens).
De originele Perfect Dark bij Perfect Dark Zero zou best een leuke reden zijn voor een X360+PDZquote:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=5875quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bron ? staat niet bij de OP
quote:...voor vloeiende textures, volledige surround sound geluidsweergave en DVD-playback..............Digitaal entertainment. ...... Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn.
Dat je progressive scan kunt inschakelen bij het bekijken van films (beste beeld) mits je een remote, Component kabels & een tv met component aansluiting hebt.quote:
Het is trouwens ook een windows media player remote maar let wel, je krijgt hem er alleen tijdelijk bij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:16 schreef kepler het volgende:
[..]
bij die versie zit een remote, en het is 5.1 (net als de huidige Xbox trouwens).
Slim gedaan. Zo is het toegankelijk voor iedereen. Ook kan je zonder CC nu eindelijk XBL op.quote:
Xbox Live Gold pricing and pack details surface.
It appears Microsoft will be offering five different options to gamers wanting to experience the Gold Xbox Live service. Prices range from $7.99 for a one month Gold card to $69.99 for an all singing all dancing package including a 12 month subscription, headset, free Xbox Live Arcade game, $20 discount on a game purchase and 200 Xbox Live Marketplace points. With the headset and game discount this means a year's subscription is essentially only costing you around $30, which sounds great.
The details will come as good news to those gamers calling for card based top-ups as have been available for games such as World of Warcraft, allowing gamers to get online without needing a credit card. Gamers will also be able to buy short subscriptions if they only wish to play a game online for a set period of time, without having to commit to a 12 month subscription. You can see the full details of each package below
12 Month value pack with headset
- 12 month XBL subscription
- A communicator headset
- Xbox Live arcade game: "Billiards"
- $20 discount on a games purchase
- 200 points in the XBL marketplace
Price: US$69.99
12 Month Gold Card + 1 month free
- 12 month XBL subscription
- 1 month of XBL free
Price: US$49.99
3 Month value pack with headset
- 3 month XBL subscription
- A communicator headset
- Xbox Live arcade game: "Joust"
- $10 discount on a games purchase
- 100 points in the XBL marketplace
Price: US$39.99
3 Month Gold Card
- 3 month XBL subscription
Price: US$19.99
1 Month Gold Card
- 1 month XBL subscription
Price: US$7.99
ok, hoeveel zijn 200 market punten dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
De verschillende XBL Gold paketten.
[..]
Slim gedaan. Zo is het toegankelijk voor iedereen. Ook kan je zonder CC nu eindelijk XBL op.
nu klinkt het alsof je hem weer moet inleveren na een aantal dagenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:07 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het is trouwens ook een windows media player remote maar let wel, je krijgt hem er alleen tijdelijk bij.
Geen idee. Zou wel leuk zijn als je daar nog flink wat content mee kon kopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ok, hoeveel zijn 200 market punten dan?
ze geven de consument de keuzequote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
2 verschillende consoles, 5 verschillende live pakketten, wel/niet BC, wel/niet draadloos... Ze maken het er niet makkelijker op he?
d00med
Een eigen keuze hebben is heel moeilijk voor veel mensenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:04 schreef twi het volgende:
[..]
Een eigen keuze hebben is heel moeilijk voor veel mensenJe kunt het je bijna niet voorstellen, maar veel mensen worden er gewoon bang van en gaan het dan belachelijk maken op een anoniem internetforum. De stumpers
Inderdaadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:25 schreef Chocobo het volgende:
Weet je het dan nog niet dan zou je niet eens een joypad op mogen rapen
Gelukkig komt de Revolution met mind controlquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:25 schreef Chocobo het volgende:
Weet je het dan nog niet dan zou je niet eens een joypad op mogen rapen
beLIEvequote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig komt de Revolution met mind control
BELIEVE !
1 console, tot nu toe geen controller,4352 Games met mario erin,tegen betaling BC, wss draadloos....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
2 verschillende consoles, 5 verschillende live pakketten, wel/niet BC, wel/niet draadloos... Ze maken het er niet makkelijker op he?
d00med
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 console, tot nu toe geen controller,4352 Games met mario erin,tegen betaling BC, wss draadloos....
dat is de revolution, 4352 games met mario erin dat is pas lastig uitzoeken.
Nintendo Mariolution
Een paarse in Cube stijlquote:
quote:"X360 - Verdict so far.
Well, I'm having a little break for lunch here at the GME.
I haven't had much chance to play a lot of the games here yet as the place is huge... but I have had my first taste of the X360.
I had to Q up 25 mins to get my first go on one of the games, and as it approached I was hearing the "Woah"'s and the compliments to the system and was getting more and more excited... whilst I was looking at the gorgeous PGR3 being played.
Then came my turn...
X360 was infront of me encased in transparent plastic. Before the game kicked off we were shown how the controllers have changed since XB1 (we got wired pads for demo, so I dunno how the wireless works).
First off, it's marginally thicker on the grips than the S pad, but still much smaller than the original pad.
It took next to no time to get accustomed to the pad... it fits PERFECTLY in my hands. The analog trickers are softer, yet more responsive, the LB and RB buttons are easy to access and are very responsive.. and the Ring of Light is superb.
Not only does it show you which player you are by lighting up one of the 4 quadrants of the circle... but it also tells you so many other things ingame too, like proximity of other players, and it also flashes when someone talks to you, showing the color of the player who's talking with you.
The headset is back to traditional headset style. rather then putting it around the back of your head like you did with XB1, it goes over the crown of your head instead... it's ok and quite comfy, but I prefer the original (which is also compatible by using the plug at the bottom of the pad).
Now, the analog sticks.... absolute bliss... NO deadzone, NO slipping off the stick, comfy at all times... Quite simply all in all this is the best controller I've ever used. Yep, even better than the Saturn and Snes pads.
And onto the game itself... All 8 of us were ready after a few minutes and were prepped to race, so the MS guy kicked us off, selected a random racecourse and loaded the game.
And my god, it took less than 5 seconds to load the flyover of the course... and thats when my jaw hit the floor.
You quite simply will not believe the detail and fluidity of this thing.
Each spectator is fully 3D and all look different.. Even things like birds flying over trafalgar square are fully detailed, even down to the map being reflected in the bird's eyes. Then as smooth as silk it swoops down to the cars... and they quite simply have to be seen to be believed.
They look 15 times better moving than they do on the screenies. There are NO jaggies ANYWHERE, and effects like heat haze and small puffs of smoke from the exhausts dissipitating the higher it rises in the air, and droplets water dripping and rolling slowly from the exhaust before dropping onto the road.
And we were off... silky smooth, effects up the arse, REAL TIME DAMAGE AND DEBRIS!, Tire tracks wearing off the further you race... oh man this thing is AWESOME... It has the feeling of burnout as you tap the back wheel of a car, hear its tires scream as it careens infront of you and smashes in to the barriers as the spectators leap, scream and try to run out of the way of the crash.
It's more of the same type of game as PGR2, but so realistic, smooth, and FAST that it has you hooked from the moment the cars scream off the finishing line.
And if that's the other games are as good, I'm gonna have one helluva week here.
Anyway, lunch is done, and the GR3 stall seems quiet, gonna play that now.
I'll post my pics up when I get back on the 2nd.
Laters"
"Apparently this was the first showing of actual hardware. Definitely no macs hidden behind the corner, these were proper pods encased in transparent plastic, with controllers hooked directly in them.. Dunno if they were SDKs or final machines, but all I know was the games were running off them...well most games were.. Ghost Recon was running off an SDK for sure... black system.
And that game is AWESOME as well...although I only got 5 mins with it, it was a joy to play, and to watch the scenery get absolutely demolished with a misplaced rocket Fully deformable scenery in this one... spent half my time blowing shyte up! It is SUCH a good feeling to see 2 guys on patrol next to a half damaged building... so you chuck a satchel charge on the wall, run and hide, and as they walk past it, set off the charge and watch them getting crushed by the crumbling walls.
Graphics are a little ropey still (the actual images are cool, but the animation is very similar to GR2, i.e your character and your NPC's move beautifully, everyone else in the game doesn't quite move as lifelike.), but the movement, controls, and sound are perfect (you hear the whizz of the bullets fly past, the gravel under your boots, and rumbling of a nearby tank - which also rumbles the pad in varying strengths depending on how close you are)
Texture detail is amazingly crisp.. I love the way you blow up a tank and the dust tracks it was stationed on blow out a cloud of dust that hits your helmet, blurring your vision till your character gets a moment to wipe it off... all the while dodging the debris that flies all over the place.
GR3 feels much more like being part of a movie like Black Hawk Down.. the sense of being in the middle of a warzone is the most intense yet... I'm loving it... definitely gonna be one of my purchased launch titles.
Now.... the biggie.. PERFECT DARK ZERO.
The only way I can put the game into words is... imagine a gameplay cross between Goldeneye and Halo, with the physics of HL2, the graphics of a 3D Version of Akira the movie, and single player campaign maps the size of the entire playfield of GTA 3... the game is EPIC.
Playing the game gives such a euphoric feeling, you can't help but smile when you play it... the slight touches of humour, the animation, the speed, the graphics... it's one helluva package.
I dunno if it's better than Halo 2 or not (need more time with it before I figure that out), but it sure as hell blows any other FPS out the water.
X360's must-have game of the show.
It's not all good news though...
Kameo is not what I was hoping for.
Graphics don't look anything better than what can be done on current XB1, there was noticeable slowdown when loads of characters came on screen, and it just didn't hold my attention like the other games did... feels like it's gonna be delayed again... it just doesn't feel like a game that's almost ready for release
whaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef Strolie75 het volgende:
Geen idee of dit echt is, maar het is een veelbelovend verhaal.
[..]
scheelt me dus weer geld bij de launch van de 360quote:The headset is back to traditional headset style. rather then putting it around the back of your head like you did with XB1, it goes over the crown of your head instead... it's ok and quite comfy, but I prefer the original (which is also compatible by using the plug at the bottom of the pad)
ik ga toch voor die nieuwe, met de oude kan ik niet op mn bank hangen. Dan zit mn headset dus in de wegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
scheelt me dus weer geld bij de launch van de 360
Onbetrouwbare bron, dat moet wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef H.Flick het volgende:
Het stukje over Kameo klinkt niet echt veelbelovend... ik ben benieuwd.
Ja maar je ziet hoe meningen hier ook verschillen... ik wacht toch wel op een review van een goede bron.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef H.Flick het volgende:
Het stukje over Kameo klinkt niet echt veelbelovend... ik ben benieuwd.
Ik lees net dat het inderdaad fake is.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onbetrouwbare bron, dat moet wel.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik lees net dat het inderdaad fake is.
ahaquote:Op donderdag 1 september 2005 12:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dit heeft Strolie dus net gelezen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Samenvatting van alles wat tot nu toe over de 360 bekend is:\
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60737
Dat wordt gewoon UT2007 spelen met een controller.quote:You can plug in a keyboard but this is for text input only - including in massively-multiplayer games. You can't use it to play games and that was a design choice.
Misschien omdat anders iedereen gaat zeuren dat het eigenlijk een pc is. Vind het verder ook jammer hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt gewoon UT2007 spelen met een controller.Hoezo verbiedt Microsoft nou het gebruik van een toetsenbord?
Ik vind het wel gek eigenlijk!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef piet_pelle het volgende:
Misschien omdat anders iedereen gaat zeuren dat het eigenlijk een pc is. Vind het verder ook jammer hoor.
Met een PS2 en PS3 kan je volgens mij toch gewoon een toetsenbord en muis gebruiken? En misschien de Revolution ook wel (usb ports).quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Misschien omdat anders iedereen gaat zeuren dat het eigenlijk een pc is.
Omdat dat uitermate LAME is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt gewoon UT2007 spelen met een controller.Hoezo verbiedt Microsoft nou het gebruik van een toetsenbord?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:02 schreef Gamedemon het volgende:
ik zou zelf nooit een toetsenbord en muis gebruiken op me console, console gamen doe je languit op de bank met een controller.
Dit moet er dus bij, wi-fi doosje, kabeltje om je controler op te laden. Ik zal maar vast 150 euro extra reserveren voor accessoires.quote:RGB video output will only be possible if you purchase the £17.99 cable separately - regardless of whether you paid £209.99 or £279.99 for your Xbox 360 console.
Ik nog zo'n wi-fi doosje, geen zin om weer een kabel door mijn kamer heen te spannen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:46 schreef Chocobo het volgende:
Ik moet idd een RBG of component kabel kopen, en een kabel om mijn controller op te laden. Schat dat dat zo'n 60 euro gaat worden ! Oh,.. en een game van dik 60 euro
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Samenvatting van alles wat tot nu toe over de 360 bekend is:\
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60737
Meer hoef ik niet te weten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Transferring your Xbox Live account to Xbox 360 will be part of the initial set-up procedure when you first plug in your console, and existing users have "Gold" membership.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meer hoef ik niet te weten.
Het premium pack is vooral gericht op HDTV, daarbij kùn je alleen maar een component kabel gebruiken. Maar niet gevreesd, want vanaf eind dit jaar en zéker volgend jaar zullen we steeds meer "HD-ready" tv's zien verschijnen. Sterker nog... we zien nú al een groot aantal "HD-ready" tv's verschijnen in Europa (Sony, Samsung en Pioneer leveren ze al bijna). Tv's moeten aan een aantal eisen voldoen om een "HD-ready" stickertje te krijgen en één van die eisen is dat er een component aansluiting op moet zitten. Verder moet de tv minimaal 720 beeldlijnen hebben en 720p/1080i signalen kunnen verwerken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:09 schreef Magneet het volgende:
toch wel irri dat ze er wel een HD kabel bij doen bij het premium pack waar we hier in NL geen fuck aan hebben en geen RGB kabel wat hier weer veel gebruikt word
het komt er dus op neer dat over 10 jaar omgeveer 25% van de mensen een hdtv heeft gok ik, niete cht veel dusquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het premium pack is vooral gericht op HDTV, daarbij kùn je alleen maar een component kabel gebruiken. Maar niet gevreesd, want vanaf eind dit jaar en zéker volgend jaar zullen we steeds meer "HD-ready" tv's zien verschijnen. Sterker nog... we zien nú al een groot aantal "HD-ready" tv's verschijnen in Europa (Sony, Samsung en Pioneer leveren ze al bijna). Tv's moeten aan een aantal eisen voldoen om een "HD-ready" stickertje te krijgen en één van die eisen is dat er een component aansluiting op moet zitten. Verder moet de tv minimaal 720 beeldlijnen hebben en 720p/1080i signalen kunnen verwerken.
LCD-tv's doen het nu al erg goed in Europa en straks zullen al deze LCD-tv's een "HD-ready"stickertje hebben. Ik durf zelfs te zeggen dat je volgend jaar al een "HD-ready" LCD-tv kunt kopen voor ¤1000,- of zelfs daaronder al!
(klik hier voor meer info)
Vandaar deze "move" van Microsoft. Wil je je xbox 360 volledig tot z'n recht laten komen op je ouwe PAL-tv, dan moet je gewoon een losse RGB-kabel kopen en da's best begrijpelijk.
Dat valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:09 schreef Magneet het volgende:
het komt er dus op neer dat over 10 jaar omgeveer 25% van de mensen een hdtv heeft gok ik, niete cht veel dus
Dvd's hebben een grote rol gespeeld in de "breedbeeld-penetratie"... maar het komt vooràl omdat fabrikanten amper nog 4:3 tv's maken. En zoiets zie je nu ook gebeuren. Fabrikanten maken steeds minder beeldbuis-televisies en gaan zich steeds meer richten op LCD's (of plasma's) en al deze televisies zijn straks "HD-ready" (Sony maakt bijvoorbeeld helemaal geen beeldbuis-breedbeeld-tv's meer en gaat zich volledig richten op LCD). Dus de meeste mensen die laten we zeggen over twee jaar een tv kopen hebben automatisch al een "HD-ready" tv.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:19 schreef Magneet het volgende:
Breedbeelds zijn ook pas de afgelopen twee jaar echt de standaard geworden om te kopen terwijl ze er al veeeel langer zijn.
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:25 schreef Magneet het volgende:
Sony produceert ze zelf niet nee maar laat ze maken en plakt er dan sony op
Klopt. Èchte HDTV's zullen we voorlopig nog niet zien hier. Daarvoor moet er een HDTV-tuner inzitten. Maar ik zie het probleem niet zo, aangezien er straks voor niet al te hoge prijzen veel HD-ready LCD's beschikbaar zullen zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar zolang de TV-zenders er niks mee doen zal het gros van de consumenten echt nog niet bewust kiezen voor een HD-TV. Zie ook de breedbeeld tv's.. .voor mensen die niet veel films op DVD kijken heeft de breedbeeld tv absoluut geen meerwaarde.
En hoeveel mensen kopen een nieuwe tv voordat de oude stukgaat? Ik denk persoonlijk dat het nog wel even gaat duren voordat de LCD TV/Plasma TV ingeburgerd is.
Zou best kunnen. Maar als je nú een HD-ready tv koopt, moet je stràks een aparte hd-tuner hebben om hd-uitzendingen te kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef Magneet het volgende:
aparte hd tuners? ik denk dat er over 5 jaar nog amper tv's met aparte tuners verkocht worden en alles via ( al dan niet gratis ) decoders gebeurd
Ja, in UT2007 wel, maar als je nou een andere game wilt spelen, offline, met een toetsenbord en muis? Microsoft laat dus de developers niet toe, Sony wel (zover ik weet).quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat dat uitermate LAME is.
Iemand met een tb en muis wint gegarandeerd van iemand met een joypad. Dik terecht dat ze het er uit laten..
waarom zou je perse met een toetsenbord/muis willen spelen? Ik heb nog geen enkele game op de Xbox gespeeld waarbij ik het miste (ja af en toe als ik tekst moet typen...)quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, in UT2007 wel, maar als je nou een andere game wilt spelen, offline, met een toetsenbord en muis? Microsoft laat dus de developers niet toe, Sony wel (zover ik weet).
En wat doet jou denken dat ik gelijk een nieuwe tv haal puur omdat die HD ondersteunt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef P-Style het volgende:
Maar niet gevreesd, want vanaf eind dit jaar en zéker volgend jaar zullen we steeds meer "HD-ready" tv's zien verschijnen. Sterker nog... we zien nú al een groot aantal "HD-ready" tv's verschijnen in Europa (Sony, Samsung en Pioneer leveren ze al bijna).
Gast het is een console, als je ut2007 met toetenbord en muis wilt spelen moet je em maar op de PC kopen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, in UT2007 wel, maar als je nou een andere game wilt spelen, offline, met een toetsenbord en muis? Microsoft laat dus de developers niet toe, Sony wel (zover ik weet).
zodra de TV-zender HD gaan uitzenden ben ik de eerste die een HD-tv gaat kopen. Eerder niet...quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En wat doet jou denken dat ik gelijk een nieuwe tv haal puur omdat die HD ondersteunt?
Ik denk zoiezo dat er niemand hier is die een nieuwe tv gaat halen puur omdat de 360 het ondersteunt.
ik heb nog geen 2 jaar geleden een nieuwe 4:3 tv gehaald en dat vind ik voor de komende jaren prima
Tsja als alles wat er op me tv gebeurt het gaat ondersteunen is het vroeg genoeg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:25 schreef kepler het volgende:
[..]
zodra de TV-zender HD gaan uitzenden ben ik de eerste die een HD-tv gaat kopen. Eerder niet...
Prima. Wat jij wilt, je moet doen waar jij zin in hebt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
En wat doet jou denken dat ik gelijk een nieuwe tv haal puur omdat die HD ondersteunt?
Ik denk zoiezo dat er niemand hier is die een nieuwe tv gaat halen puur omdat de 360 het ondersteunt.
ik heb nog geen 2 jaar geleden een nieuwe 4:3 tv gehaald en dat vind ik voor de komende jaren prima
P-Style, volgens mij realiseer je niet dat (veruit) de meeste mensen niet zoals jij altijd het nieuwste van het nieuwste willen hebben. En hun goedwerkende tv niet wegkieperen omdat er weer een op de markt is die weer een nieuwtje biedt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Prima. Wat jij wilt, je moet doen waar jij zin in hebt.Maar reken maar dat er genoeg mafkezen zijn die een HD-scherm aanschaffen omdat de xbox 360 het ondersteunt hoor!
Ik realiseer me dat verrekte goed. Wat doet jou denken dat ik me dat niet realiseer. Ik heb helemaal niks gezegd over hoe consumenten zich gaan gedragen de komende paar jaren op HD-gebied (op "mafkezen die HDTV's kopen voor hun 360" na, want die zullen er heus wel zijn). Ik zeg alleen dat fabrikanten nú al HD-ready tv's op de markt gaan brengen. En dàt vind ik al een hele goede ontwikkeling!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:46 schreef piet_pelle het volgende:
P-Style, volgens mij realiseer je niet dat (veruit) de meeste mensen niet zoals jij altijd het nieuwste van het nieuwste willen hebben. En hun goedwerkende tv niet wegkieperen omdat er weer een op de markt is die weer een nieuwtje biedt.
Dat hele HD tv komt pas op gang hier als de next generation consoles alweer aan vervanging toe zijn volgens mij.
Nou dat de fabrikanten ons de nieuwste en duurste spullen door de strot proberen te duwen wil nog niet zeggen dat de consument daar meteen op inspringt. Dan doen ze uiteindelijk natuurlijk wel maar hier in europa zijn we nog niet zo ver.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik realiseer me dat verrekte goed. Wat doet jou denken dat ik me dat niet realiseer. Ik heb helemaal niks gezegd over hoe consumenten zich gaan gedragen de komende paar jaren op HD-gebied (op "mafkezen die HDTV's kopen voor hun 360" na, want die zullen er heus wel zijn). Ik zeg alleen dat fabrikanten nú al HD-ready tv's op de markt gaan brengen. En dàt vind ik al een hele goede ontwikkeling!Ik ben mensen niet aan het verplichten een HDTV te kopen, mensen moeten doen waar ze zelf zin in hebben! Ik probeer jullie alleen een beetje in te lichten hoe het staat met de ontwikkelingen op HD-gebied in Europa (en dat allemaal aan de hand van het "premium pack"
).
Dus ik snap je punt niet helemaal.
Ah... op die manier.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:04 schreef piet_pelle het volgende:
Nou dat de fabrikanten ons de nieuwste en duurste spullen door de strot proberen te duwen wil nog niet zeggen dat de consument daar meteen op inspringt. Dan doen ze uiteindelijk natuurlijk wel maar hier in europa zijn we nog niet zo ver.
Dus mijn punt is, waarom een hd tv kabel ipv een rgb en waarom wordt hd tv zo erg benadrukt in alles wat microsoft doet.
En jij verdedigt alles wat hd tv betreft dus vandaar dat ik je wat tegengas gaf.
2008 is juist een indicatie voor Europa.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Pas in 2008 ofzo gaat dat HDTV echt op gang komen (tv uitzendingen in high-def, en ook films die je kan kopen in high-def). Dat is in Europa denk ik een stukje later, dus je moet nu niks van dat HDTV eigelijk.
"Nu al"? HDTV is al meer dan tien jaar oud; het werd langzamerhand eens tijd dat het ook daadwerkelijk geimplementeerd wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:53 schreef P-Style het volgende:
Ik zeg alleen dat fabrikanten nú al HD-ready tv's op de markt gaan brengen. En dàt vind ik al een hele goede ontwikkeling!
He jakkes, een first person RPG...die heb ik nooit getrokken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:44 schreef Chocobo het volgende:
Ook erg interessant voor Release !!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6118
Spel scoort vreselijk hoog.... de Morrowind serie althans.... misschien moet je dit een kans geven !quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
He jakkes, een first person RPG...die heb ik nooit getrokken.
Nee, is echt niet mijn ding. Vroeger op de Amiga had je ook zo'n reeks. Eye of the Beholder geloof ik. En later heb ik Thief nog gegamed, vond ik ook niks.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:09 schreef Chocobo het volgende:
Spel scoort vreselijk hoog.... de Morrowind serie althans.... misschien moet je dit een kans geven !
Inderdaad... best triest eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef chibibo het volgende:
"Nu al"? HDTV is al meer dan tien jaar oud; het werd langzamerhand eens tijd dat het ook daadwerkelijk geimplementeerd wordt.
Al zag Third person in Morrowind er echt niet uit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef H.Flick het volgende:
Net een klik op de knop kan je ook naar 3rd person schakelen.
Briljante marketing techniek. En veel minder irri dan overal alles volspammen.quote:Op zondag 4 september 2005 14:33 schreef Rodie83 het volgende:
Fantastisch, die lui hebben gewoon een boom op die site getieft en iedereen ziet er meteen allerlei onzin in
nee dat is dan ook weer niet waar. Het is zo dat deze al voorbereid zijn op de Xbox360 (dmw een soort emulatie-prog wat op de disc staat), maar grote titels zoals Halo2 zullen zeker speelbaar zijn op de 360 (emulatie-prog staat al op de HD). Bij andere games zul je waarschijnlijk een soort patch kunnen downloaden via Xbox Livequote:Op maandag 5 september 2005 13:28 schreef piet_pelle het volgende:
Je hebt idd een HDD nodig maar je zal enkel de xbox games kunnen spelen die na de officiele bekendmaking van de X360 gereleased zijn.
quote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Morthill het volgende:
Ik zie er echt helemaal NIKS in
Heb zo'n action replay set, wellicht is het mogelijk om ze eerst op die action replay memory cartridge te zetten en vervolgens naar een memorstick om ze daarna weer naar je X360 over te zetten?quote:Op maandag 5 september 2005 13:43 schreef piet_pelle het volgende:
Aah oke, dan valt het nog wel mee. Maar dan blijft het grootste punt, en meteen de reden waarom BWC helemaal crap is, namelijk dat je je oude savegames niet over kunt zetten.
De huidige XBOX ondersteunt het niet echt, maar met een extra soort kabelsetje (Xbox High Definition AV Pack) kan je ook op HD tv's de xbox HD kwaliteit spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Prima. Wat jij wilt, je moet doen waar jij zin in hebt.Maar reken maar dat er genoeg mafkezen zijn die een HD-scherm aanschaffen omdat de xbox 360 het ondersteunt hoor!
Eigenlijk had MS BWC net zo goed weg kunnen laten bij de 360, want hoe ze het nu willen doen is best wel omslachtig en lang niet alle spellen zul je op de 360 kunnen spelen.quote:Op maandag 5 september 2005 13:43 schreef piet_pelle het volgende:
Aah oke, dan valt het nog wel mee. Maar dan blijft het grootste punt, en meteen de reden waarom BWC helemaal crap is, namelijk dat je je oude savegames niet over kunt zetten.
Het aantal spellen dat HDTV resoluties (en dan tel ik 480p even niet mee) ondersteunt op de huidige xbox zijn echter op twee handen te tellen en bovendien is dat in Europese xboxen ook nog eens gelocked.quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef popolon het volgende:
De huidige XBOX ondersteunt het niet echt, maar met een extra soort kabelsetje (Xbox High Definition AV Pack) kan je ook op HD tv's de xbox HD kwaliteit spelen.
Gebruik ik zelf ook.
Eensch.quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eigenlijk had MS BWC net zo goed weg kunnen laten bij de 360, want hoe ze het nu willen doen is best wel omslachtig en lang niet alle spellen zul je op de 360 kunnen spelen.Doe iets goed, of doe het niet!
Vet man, een zombiegame met kloons!quote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Net eens gekeken wat voor games er allemaal in de planning staan, en als er 1tje is die ik zeker gelijk zou halen is het Posession.
Ziet er nog niet echt héél indrukwekkend uit.quote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Net eens gekeken wat voor games er allemaal in de planning staan, en als er 1tje is die ik zeker gelijk zou halen is het Posession.
Benje gekquote:Op maandag 5 september 2005 23:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Net eens gekeken wat voor games er allemaal in de planning staan, en als er 1tje is die ik zeker gelijk zou halen is het Posession
Op de ps3 ziet het er helaas net zo slecht uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ziet er nog niet echt héél indrukwekkend uit.Heb al véél mooiere xbox 360 screens gezien.
Het enige wat ik er voorlopig op te zeggen heb is dat ik verwacht dat de xbox 360 het beter gaat doen in Japan dan z'n voorganger. Hoéveel beter durf ik niet te zeggen. Maar we weten allemaal dat de huidige xbox het extréém slecht doet in Japan!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat de X360 keihard gaat floppen in Japan.
Effe serieus, hoe denken jullie (Xbots) dat de X360 het gaat doen? Japanners verwachten eigelijk nu helemaal niks omdat niemand er echt franchises kent van de Xbox. Mensen die een PS3 kopen wachten op Resident Evil 5, Metal Gear Sold 4, etc. Mensen die een Rev willen wachten op de nieuwe Mario, de nieuwe Zelda, enzovoorts. En de Xbox dan?
Voor de ongeïnformeerde onder ons:quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het enige wat ik er voorlopig op te zeggen heb is dat ik verwacht dat de xbox 360 het beter gaat doen in Japan dan z'n voorganger. Hoéveel beter durf ik niet te zeggen. Maar we weten allemaal dat de huidige xbox het extréém slecht doet in Japan!
Ben ik met je eens, daarom ga ik eerst maar weer een gewone xbox halen. Dan zie ik later wel of er ooit nog een 360 komt of niet.quote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eigenlijk had MS BWC net zo goed weg kunnen laten bij de 360, want hoe ze het nu willen doen is best wel omslachtig en lang niet alle spellen zul je op de 360 kunnen spelen.Doe iets goed, of doe het niet!
Het boeit me absoluut geen hol wat dat ding gaat doen in Japan. De Xbox 360 gaat het denk ik wel beter doen door meer titels die de japanse markt zullen aanspreken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat de X360 keihard gaat floppen in Japan.
Effe serieus, hoe denken jullie (Xbots) dat de X360 het gaat doen? Japanners verwachten eigelijk nu helemaal niks omdat niemand er echt franchises kent van de Xbox. Mensen die een PS3 kopen wachten op Resident Evil 5, Metal Gear Sold 4, etc. Mensen die een Rev willen wachten op de nieuwe Mario, de nieuwe Zelda, enzovoorts. En de Xbox dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |