Neuh. Tis wel prijswaardig (extra controller en controller accessoires en 4 games) maar het zijn niet de games die ik wilquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:51 schreef washandje het volgende:
Nogmaals: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
betalen jullie 600/700 dollar voor deze extra's?
Ook niet de games die ik wil, op Kameo na.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh. Tis wel prijswaardig (extra controller en controller accessoires en 4 games) maar het zijn niet de games die ik wil
Inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh. Tis wel prijswaardig (extra controller en controller accessoires en 4 games) maar het zijn niet de games die ik wil
Nee,... ik koop een 399 console met 1 spel !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:51 schreef washandje het volgende:
Nogmaals: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
betalen jullie 600/700 dollar voor deze extra's?
Ik ook denk ik. Misschien 2 spellen trouwens, Kameo en Top Spin 2.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... ik koop een 399 console met 1 spel !
Handheld season? Hoe kom je daarbij? Die handhelds zijn daar al een jaar uit of zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
Haha in Japan kijken ze helemaal niet uit naar dit ding. Tis daar meer handheld season nu..
Niw, ik haal ook console + game
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:22 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Handheld season? Hoe kom je daarbij? Die handhelds zijn daar al een jaar uit of zo.
4 is bij benadering inderdaad 85000 verschillende characters.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:57 schreef H.Flick het volgende:
simplistisch?! Je kunt morphen in 85.000 verschillende characters. Dat is toch niet simplistisch te noemen.
Ik wist even niet hoeveel het er echt warenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
4 is bij benadering inderdaad 85000 verschillende characters.
Nee je bent niet de enigequote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:46 schreef Gamedemon het volgende:
ben ik de enige die kameo niet hoeft? ik vond dat filmpje er nou niet echt leuk uitzien ofzo, beetje erg simplistisch en zover ik kon zien was de AI super dom en gingen ze nogal snel liggen toen die gast met die plant ging meppen
That's all I needquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:07 schreef Gamedemon het volgende:
een soort van licht gevend elfjes soort gezien waarmee je kan zweven ofzo
Wat een onzin. Het spel ziet er gewoon prachtig uit en dat ene bolle beest met die slurf is gewoon stoerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Gamedemon het volgende:
volgens mij wilt aleen het nintendo volk dat spel omdat rare em maakt ofzo, ik heb niks met rare en geloof niet in de hype
Tja.... ik ben van de Rare tijd toen Banjo en Conker uit N64 uitkwamen. Er bestaan geen betere platformers zeg ik je. Althans...dat vind ik. Ik geloof in Kameo... gameplay lijkt me geweldig en grafisch ziet het er fantastisch uit. En ja A.I.,.... ik speel geen tactische battlegame dus ik geloof het wel altijd met een platformer. Het moet gewoon lekker wegspelen!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Gamedemon het volgende:
volgens mij wilt aleen het nintendo volk dat spel omdat rare em maakt ofzo, ik heb niks met rare en geloof niet in de hype
Die beesten zijn fantastisch..... die boksende plant bvquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het spel ziet er gewoon prachtig uit en dat ene bolle beest met die slurf is gewoon stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |