Neuh. Tis wel prijswaardig (extra controller en controller accessoires en 4 games) maar het zijn niet de games die ik wilquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:51 schreef washandje het volgende:
Nogmaals: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
betalen jullie 600/700 dollar voor deze extra's?
Ook niet de games die ik wil, op Kameo na.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh. Tis wel prijswaardig (extra controller en controller accessoires en 4 games) maar het zijn niet de games die ik wil
Inderdaadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh. Tis wel prijswaardig (extra controller en controller accessoires en 4 games) maar het zijn niet de games die ik wil
Nee,... ik koop een 399 console met 1 spel !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:51 schreef washandje het volgende:
Nogmaals: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5973
betalen jullie 600/700 dollar voor deze extra's?
Ik ook denk ik. Misschien 2 spellen trouwens, Kameo en Top Spin 2.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... ik koop een 399 console met 1 spel !
Handheld season? Hoe kom je daarbij? Die handhelds zijn daar al een jaar uit of zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:58 schreef MMaRsu het volgende:
Haha in Japan kijken ze helemaal niet uit naar dit ding. Tis daar meer handheld season nu..
Niw, ik haal ook console + game
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:22 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Handheld season? Hoe kom je daarbij? Die handhelds zijn daar al een jaar uit of zo.
4 is bij benadering inderdaad 85000 verschillende characters.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:57 schreef H.Flick het volgende:
simplistisch?! Je kunt morphen in 85.000 verschillende characters. Dat is toch niet simplistisch te noemen.
Ik wist even niet hoeveel het er echt warenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
4 is bij benadering inderdaad 85000 verschillende characters.
Nee je bent niet de enigequote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:46 schreef Gamedemon het volgende:
ben ik de enige die kameo niet hoeft? ik vond dat filmpje er nou niet echt leuk uitzien ofzo, beetje erg simplistisch en zover ik kon zien was de AI super dom en gingen ze nogal snel liggen toen die gast met die plant ging meppen
That's all I needquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:07 schreef Gamedemon het volgende:
een soort van licht gevend elfjes soort gezien waarmee je kan zweven ofzo
Wat een onzin. Het spel ziet er gewoon prachtig uit en dat ene bolle beest met die slurf is gewoon stoerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Gamedemon het volgende:
volgens mij wilt aleen het nintendo volk dat spel omdat rare em maakt ofzo, ik heb niks met rare en geloof niet in de hype
Tja.... ik ben van de Rare tijd toen Banjo en Conker uit N64 uitkwamen. Er bestaan geen betere platformers zeg ik je. Althans...dat vind ik. Ik geloof in Kameo... gameplay lijkt me geweldig en grafisch ziet het er fantastisch uit. En ja A.I.,.... ik speel geen tactische battlegame dus ik geloof het wel altijd met een platformer. Het moet gewoon lekker wegspelen!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Gamedemon het volgende:
volgens mij wilt aleen het nintendo volk dat spel omdat rare em maakt ofzo, ik heb niks met rare en geloof niet in de hype
Die beesten zijn fantastisch..... die boksende plant bvquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het spel ziet er gewoon prachtig uit en dat ene bolle beest met die slurf is gewoon stoer.
ben het met je eens dat het lekker moet wegspelen, maar kijk dat filmpje nog is dan zie je dat die AI echt niks voorstelt, vooral op het einde, ze kunnen dan wel 2000 man op scherm toveren maar als ze steeds over en weer 1 klap uitdelen ziet het er niet indrukwekkend uit ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja.... ik ben van de Rare tijd toen Banjo en Conker uit N64 uitkwamen. Er bestaan geen betere platformers zeg ik je. Althans...dat vind ik. Ik geloof in Kameo... gameplay lijkt me geweldig en grafisch ziet het er fantastisch uit. En ja A.I.,.... ik speel geen tactische battlegame dus ik geloof het wel altijd met een platformer. Het moet gewoon lekker wegspelen!
Ik moet niks hebben van Nintendo verder maar toch lijkt Kameo me een erg lekkere game, als je kijkt naar dat filmpje dan lijkt het ook gewoon lekker weg te spelen en het morphen in zoveel verschillende characters met allemaal verschillende mogelijkheden lijkt me ook een leuke featurequote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Gamedemon het volgende:
De ps2 is dan ook al meerdere jaren uit, misschien scheelt datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
Sorry to shatter your little world, maar ondertussen verkoopt de Ds al maanden beter dan de Ps2 daar
hoe oud is dat filmpje? Volgens mij toch al 3-4 maanden en in de tussentijd kan er een heleboel veranderen. Ik ga liever met een hype mee (veroorzaakt door de verschillende previews enzo) dan dat ik mijn mening baseer op 1 filmpje van een half jaar oudquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ben het met je eens dat het lekker moet wegspelen, maar kijk dat filmpje nog is dan zie je dat die AI echt niks voorstelt, vooral op het einde, ze kunnen dan wel 2000 man op scherm toveren maar als ze steeds over en weer 1 klap uitdelen ziet het er niet indrukwekkend uit ofzo.
twas zo van : ik sla jou, jij slaat mij, ik sla jou, jij slaat mij, ik slaat jou, jij slaat mij vond het niet echt indrukwekkend eruit zien, zoiezo is het niet helemaal mijn ding, geef mij dan ratchet and clank of jak 1 maar.
voor de launch wil ik :
dead or alive 4
pgr 3
ghost recon 3
ik heb nu het idee dat je aan het un-hypen bentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:28 schreef Gamedemon het volgende:
tsja ik hype liever helemaal niet, dan word je blind voor de slechte kanten van een spel en kan je alsnog een miskoop doen, en bovendien vind ik die 3 spellen wel even genoeg, de dag dat de 360 uitkomt ben ik al flink wat centjes lichter
Nou valt mijn wereld even in duigen, de DS verkoopt goed, oh nee. Dat ontken ik toch ook nergens, sterker nog ik heb het er niet eens over.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
Sorry to shatter your little world, maar ondertussen verkoopt de Ds al maanden beter dan de Ps2 daar
Your lossquote:
399 dollar - 299 dollarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben een maandje weg geweest en te lui om terug te lezen.Kan iemand in het kort even vertellen wat het verschil is tussen de beiden versies? En wat zijn de launchgames?
Nope, alleen die met harde schijf dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
Thanks! Je kunt dus op beiden oude XBox games spelen?
Ach, ik vind dat opzich niet zo jammer, er is nl. niet 1 killer-game die je moet hebben voor de Xbox 360 bij launch zoals dat bij de Xbox wel was. Iedereen aast op andere titels, de een wil Kameo, de ander PGR3 etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
Nee, niet echt.Maar ik was gewoon nieuwsgierig.
Wel jammer dat er geen game bijzit.
De dure...om de wireless controller en backwards compatibilitie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:
Welke versie haal je Strol ?
20 GB harde schijfquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De dure...om de wireless controller en backwards compatibilitie.
Ik heet geen Strol, maar ik haal ook die dure hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef Chocobo het volgende:
Welke versie haal je Strol ?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heet geen Strol, maar ik haal ook die dure hoor..
Ondersteund die nieuwe plasma van je HDTV? Dan neem ik als ik bij je langskom een doos tissues mee.quote:
Voor mij ook! Als je de PSP niet meetelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Dit wordt de eerste console die ik bij de launch haal.
in verhouding is het best goedkoop eigenlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heet geen Strol, maar ik haal ook die dure hoor..
Ja, idd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:42 schreef kepler het volgende:
[..]
in verhouding is het best goedkoop eigenlijk
en met de Xbox 360 afstandsbediening kan je ook je TV bedienen en je Xbox uitzetten, dat is het geld al meer dan waardquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, idd.
Die discussie sloeg nergens op. Die extra's zijn nu op deze generatie bijna net zo duur...
Ik kan via composite HD gamen jaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ondersteund die nieuwe plasma van je HDTV? Dan neem ik als ik bij je langskom een doos tissues mee.
De Sega Saturn was ook zo duur bij launchquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, idd.
Die discussie sloeg nergens op. Die extra's zijn nu op deze generatie bijna net zo duur...
Gewoon een dunne, alnge stok gebruiken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:51 schreef kepler het volgende:
en je Xbox uitzetten
Ik gebruik mijn piemel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gewoon een dunne, alnge stok gebruiken..
Hoerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:59 schreef BMH het volgende:
Chocobo, kep de zelfde als jij.
Alleen WEL met component kabelsmoehahah
[afbeelding]
Wheeeeeeehehehe.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn piemel.
Maar de wat minder goed bedeelde mensen kunnen natuurlijk met hun dikke aarsch van de bank opstaan.
Component kabels van Monster MOET je hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoer.... ik moet nog een setje aanschaffen !
Prachtig ding he !
Component kabels geven alleen beeld door. Iedere kleur door een eigen kabel. Het is ook de enige manier om progressive scan beeld te kunne krijgen op je tv d8 ik.quote:
LCD heeft ghosting. Plasma niet meer. Enige wat plasma heeft is een vertraging van het beeld. Je moet bij sommige plasma tv's dus het geluid een vertraging mee geven via je versterker.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plasma was toch eigenlijk helemaal nog niet geschikt voor gamen ivm ghosting?
Ik ben voorlopig nog dik tevreden met mijn gewone TV. Over een paar jaar eens kijken, dan is de techniek ook weer wat verder.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb net bijna 2000 euro aan m'n pc uitgegeven// Voorlopig dus geen plasma hier in huize Daggla..
Yep.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig nog dik tevreden met mijn gewone TV. Over een paar jaar eens kijken, dan is de techniek ook weer wat verder.
Dat is toch weer naar als je online gaat gamen...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:05 schreef BMH het volgende:
[..]
LCD heeft ghosting. Plasma niet meer. Enige wat plasma heeft is een vertraging van het beeld. Je moet bij sommige plasma tv's dus het geluid een vertraging mee geven via je versterker.
Mijn tv heeft er geen last van. En als het er is dan is het maar miliseconden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is toch weer naar als je online gaat gamen...
Nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plasma was toch eigenlijk helemaal nog niet geschikt voor gamen ivm ghosting?
Je hebt toch wel digitale TV genomen he? Want analoge tv op een plasma van 39" of 42" is niet om aan te zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaaktBeeld is scherper dan op mijn Philips Breedbeeld.... veel rustiger en kleurrijker !
Heb beiden, maar analoog ziet er ook prima uit hoor ! Weet niet waar je het over hebt... Terug naar Xboxquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hebt toch wel digitale TV genomen he? Want analoge tv op een plasma van 39" of 42" is niet om aan te zien.
Die naam van het spel alleen alquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:36 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe trailer Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter (X360) :
http://media.xbox360.ign.com/media/736/736206/vids_1.html
[afbeelding]
"look at the eyes.. Thats so amazing"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fantastisch.... helemaal mijn gamequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kan je eigenlijk vrij rondlopen, net alsin Fable? Het lijkt me echt een hele coole wereld namelijk, waar het leuk is om te verdwalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangezien je nu pas geinterreseerd bent in een console constateer ik dat je een graphicshoer bent. En graphics zien er niet uit op een studenten tv.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:59 schreef Eland het volgende:
Ik zit er wel over te denken om zo'n ding bij de launch te halen. Wordt dan weer m'n eerste console sinds 8 jaar ofzo, maar ik vind ze steeds indrukwekkender worden. Alleen ben ik slechts een arme student met een kleine, oude tv. Is het het dan wel waard volgens jullie?
![]()
Wat een achterlijke conclusie zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:01 schreef BMH het volgende:
constateer ik dat je een graphicshoer bent.
Hee! Grote vrind! Zullen we samen naar screens gaan kwijlen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een achterlijke conclusie zeg
Een beetje een vreemde conclusie, maar ik ben oorspronkelijk een pc-gamer, en dus erg mooie graphics gewend. Het wordt me alleen te duur met die dingen, een videokaart kun je tegenwoordig elke 2 jaar vernieuwen als je een beetje mee wilt kunnen komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Aangezien je nu pas geinterreseerd bent in een console constateer ik dat je een graphicshoer bent. En graphics zien er niet uit op een studenten tv.
Niet beledigend bedoeld.
valt ook wel mee hoor, ik heb jarenlang op een Nokia TV (minstens 15 jaar oud) gegamed en dat is prima te doen. Het kan altijd beter natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:59 schreef Eland het volgende:
Ik zit er wel over te denken om zo'n ding bij de launch te halen. Wordt dan weer m'n eerste console sinds 8 jaar ofzo, maar ik vind ze steeds indrukwekkender worden. Alleen ben ik slechts een arme student met een kleine, oude tv. Is het het dan wel waard volgens jullie?
![]()
Ik ben vooral onder de indruk van het "op-de-bank-hang" annex "bier"-aspect van consoles, en dat komt beter tot z'n recht met een tv, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:09 schreef kepler het volgende:
[..]
je kunt trouwens ook de Xbox360 op je PC-monitor aansluiten, dus als je een goede PC-monitor hebt kan je ook daarop gamen
daar heb je zeker gelijk inquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:10 schreef Eland het volgende:
[..]
Ik ben vooral onder de indruk van het "op-de-bank-hang" annex "bier"-aspect van consoles, en dat komt beter tot z'n recht met een tv, lijkt me.
Ik zie toch net zoals GD hier een kliekje die bij elke game van Rare een harde krijgt. Complete onzin wat mij betreft. De o zo geweldige Conker heb ik twee dagen gespeeld en uitgespeeld (!) en vervolgens maar weer doorverkocht. Best een rukspel. Maar laat dat Rare kliekje het nou een ubah game vinden. Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:54 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb nu het idee dat je aan het un-hypen bent(is dat een woord?). Op dit moment is dat oude filmpje het enige filmpje wat er is (of heb ik iets gemist?), en daar kan je niet gelijk conclusies aan verbinden. Ook geen positieve natuurlijk
Maar ik zie wel, het idee spreekt me iig aan
En jij vond Conker een geweldig spel? Ik vond het feitelijk vrij suf spelen (als in vijand slaan, achteruit stappen omdat vijand slaat, vijand slaan, etc etc etc.), de grappen waren leuk voor het eerste uurtje (plas en poep grappen ben ik op een dergelijk niveau net iets te oud voor) en verder was de game zo onsamenhangend als de pest (altijd raden waar je heen moet). Viel mij iig heel vies tegen. Als datzelfde "Rare" zo geniaal is als sommigen beweren, dan hebben diezelfde sommigen best stront in de ogen of gewoon slechte smaakquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:36 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb voor Conker op de Xbox nog nooit een Rare spel gespeeld! Rare kliekjeWat een onzin.
En daarom heb ik dus hekel aan die Rare verering die er zeker wel is bij sommigen. Compleet overbodig. Ik zeg ook niet dat Kameo kut of ok gaat worden, ik zeg alleen maar dat er sommigen alleen al geilen op het spel "omdat" het van Rare komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond Conker verschrikkelijk. Maar daarom ben ik niet meteen anti Kameo.
kheb nog nooit een Rare-game gespeeld, maar Kameo lijkt me een leuke game worden. Maar ik wacht zeker de reviews af, net als de rest van de Xbox360-games (behalve PGR3 natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:29 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik zie toch net zoals GD hier een kliekje die bij elke game van Rare een harde krijgt. Complete onzin wat mij betreft. De o zo geweldige Conker heb ik twee dagen gespeeld en uitgespeeld (!) en vervolgens maar weer doorverkocht. Best een rukspel. Maar laat dat Rare kliekje het nou een ubah game vinden. Ik bedoel maar.
Het is heel makkelijk en heel simpel: een devver is zo goed als zijn laatste game. En dat is bij Rare al een tijdje terug. Dat betekent wat mij betreft niets anders dan dat die gasten zichzelf mogen bewijzen, want mij hebben ze niet echt overtuigd ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |