Dat nog niemand heeft gesnapt dat ik met Rare kliekje gewoon de Ninty fanboys bedoel zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:06 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb nog nooit een Rare-game gespeeld, maar Kameo lijkt me een leuke game worden. Maar ik wacht zeker de reviews af, net als de rest van de Xbox360-games (behalve PGR3 natuurlijk).
Een Rare-kliekje ookHet schijnt dat ze vroeger goede games hebben gemaakt, en daarom is het nog steeds wel een goede ontwikkelaar. Je kan niet altijd top-games maken natuurlijk... En dat sommige Conker wel leuk vinden, maar andere weer niet; dat is gewoon een kwestie van smaak
Dat is maar de vraag. Behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst, en zo is het met game devvers net zo.quote:Het schijnt dat ze vroeger goede games hebben gemaakt, en daarom is het nog steeds wel een goede ontwikkelaar.
owwwquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:08 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat nog niemand heeft gesnapt dat ik met Rare kliekje gewoon de Ninty fanboys bedoel zeg![]()
Ach ja, als er vrolijke kleurtjes in voorkomen is het niet meer stoer, he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat anti-Rare ook van die XboxfanboysKomt er eindelijk eens een goede game, krijg je dit
Is dat nodig dan? Ik heb nog nooit iets gepre-ordered. Hier in de buurt heb je tientallen winkels die hem gaan verkopen, op de launchdag zullen die toch niet allemaal uitverkocht zijn?!quote:
ik ben absoluut niet anit rare, aleen ik vind kameo tot nu toe er aleen mooi uitzien, de gameplay filmpjes kwamen nogal duf over, en ik vond conker net als rodie nogal zuigen op de xbox, tis idd jij slaat, hij slaat, jij slaat, hij slaat, jij slaat, hij slaat erg irritant systeem was et.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat anti-Rare ook van die XboxfanboysKomt er eindelijk eens een goede game, krijg je dit
true, de sfeer is ook goed te zien op de screenshots, aleen dat gameplay filmpje kon me niet overtuigen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:08 schreef H.Flick het volgende:
Misschien lijken de moves in Kameo wat beperkt, maar ik bedenk me dan altijd dat je 10 verschillende karakters hebt en elke karakter zal wel zijn eigen moves hebben. Dan is het meteen een stuk complexer dan het op het eerste oog lijkt.
Bovendien straalt dat spel gewoon sfeer uit.
Sudeki was best een ok RPG maar ik zou die niet vergelijken met Kameo Gijsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
Kameo heeft qua design een hoog Sudeki-gehalte...en dat is nu niet echt positief.
Bron? zou een leuk nieuws item zijn voor games.fok.nl jij weet de prijs dus al ? dan vind ik knap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Oksel het volgende:
400 fucking Euro's. Jezus, daar koop je een kleine oude auto voor..![]()
Gelukkig wordt de Revo goedkoper bij de launch..
Waarschijnlijk word dat de eerste console die ik bij de launch scoor..
Ja een Tonka !quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:59 schreef Oksel het volgende:
400 fucking Euro's. Jezus, daar koop je een kleine oude auto voor..![]()
Je weet de specs van de Revolution nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bron? zou een leuk nieuws item zijn voor games.fok.nl jij weet de prijs dus al ? dan vind ik knap.
en zoiezo de xbox 360 heeft snellere hardware dan de revolution, dat is alsof je een celeron 2gig met een athlon 64 3000+ gaat vergelijken.
Kwantiteit/kwaliteit
Zoals mijn opa al zei: het gaat niet om de grote van je piemel maar om hetgeen je ermee doet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:09 schreef Gamedemon het volgende:
Bron? zou een leuk nieuws item zijn voor games.fok.nl jij weet de prijs dus al ? dan vind ik knap.
en zoiezo de xbox 360 heeft snellere hardware dan de revolution, dat is alsof je een celeron 2gig met een athlon 64 3000+ gaat vergelijken.
Kwantiteit/kwaliteit
Dan had je opa waarschijnlijk niet al te veeleisende 'hardware'.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoals mijn opa al zei: het gaat niet om de grote van je piemel maar om hetgeen je ermee doet.
Maar zijn hardware deed het welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 07:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan had je opa waarschijnlijk niet al te veeleisende 'hardware'.
De X360 kost 300, daar kan je ook prima op gamen hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:28 schreef Oksel het volgende:
De Revo gaat geen 400 euro kosten met de launch, dat is 1 ding wat zeker is. Dat is geen Nintendo style. Ik denk rond de 200-250.
DAT SCHEELT WEL 50 HELE EURO'S HOOR!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111eins!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Voor die zogenaamde 250 van jouw revo kan je ook best een auto kopen als je wilt
mijn opa zei altijd : Hoe groter de hardware, hoemeer je ermee kan doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoals mijn opa al zei: het gaat niet om de grote van je piemel maar om hetgeen je ermee doet.
Hardware alleen zegt ook niet alles. Als de PS3 weer enorm klote wordt om te programmeren dan wordt daar niet het maximale uitgehaald. Das het voordeel van Nintendo en Microsoft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mijn opa zei altijd : Hoe groter de hardware, hoemeer je ermee kan doen
en nintendo heeft zelf al gezegd dat de 360 en de ps3 sneller dan de revo worden
heh lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal hoor dit ! PGR3
[afbeelding]
[afbeelding]
hardware zegt niet alles, het gaat erom hoe de devs het benutten natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hardware alleen zegt ook niet alles. Als de PS3 weer enorm klote wordt om te programmeren dan wordt daar niet het maximale uitgehaald. Das het voordeel van Nintendo en Microsoft.
Al zegt Nintendo wel voor revolutionaire gameplay te gaan, ik moet nog zien wat dat betekend.
Voorlopig speel ik op safe, ik koop gewoon een xbox 360 voor 400 eurei en dan een paar games en extra controller erbij. (Oh, mijn arme portemonnee)
Zo is het maar net!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:24 schreef Gamedemon het volgende:
hardware zegt niet alles, het gaat erom hoe de devs het benutten natuurlijk.
als je naar de ps2 kijkt, is mischien wel lastig te progammeren maar er komen nu nog games uit die zeker niet onderdoen voor xbox games, kijk naar jak3 of god of war en nog een sloot andere titels.
zodra de devs weten hoe ze moeten progameren kunnen ze er veel uithalen
JAquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens door dat het nog maar minder dan 3 maanden duurt voordat die 360 gereleased wordt?
PGR2 was arcade racen zoals het hoort. Lekker racen zonder het gevoel te hebben glijmiddel onder je wielen te hebben. De game was niet moeilijk, maar het was wel zaak netjes door de bochten de acceleren. Iets wat heerlijk kan met de triggers op de xbox controller.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal hoor dit ! PGR3
[afbeelding]
[afbeelding]
Blah, online is online, hoe beperkt dat dan ook mag zijn. Ik zit nu ook bijna niet online. Heb echt mijn abo verspild. Baal ik wel van, ok was gratis, maar toch.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:43 schreef HomerJ het volgende:
Die vraag is al héél vaak langsgekomen. Iedereen denkt van wel, en het lijkt mij ook wel. Maar het is gewoon nog niet officeel bevestigd. Dus een ja onder voorbehoud.
Silver is idd gratis maar heel beperkt
Silver is dus niet online gamenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Blah, online is online, hoe beperkt dat dan ook mag zijn. Ik zit nu ook bijna niet online. Heb echt mijn abo verspild. Baal ik wel van, ok was gratis, maar toch.
Ga dat risico niet nemen met de 360.
af en toe zal je online kunnen gamen met silver geloof ik, maar dit is alleen om silver mensen over te halen om een gold abbo te nemenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:36 schreef Morthill het volgende:
Verdorie dacht toch echt dat je met silver ook online kon gamen. Maar kan idd niet, vervelend. Naja, goed, ik was het toch al niet van plan.
Zal wel omgezet worden, al is het alleen maar om zoveel mogelijk klanten te behouden!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Chocobo het volgende:
Nu nog weten of ons huidige livepakket mee gaat of omgezet wordt naar Gold. Zal wel want ik kan me niet voorstellen dat we ineens allemaal andere accounts moeten nemen !
kon ik niet vinden idd, maar ze hebben het wel de hele tijd over Xbox Live. Lijkt me dat hetzelfde systeem gewoon doorlooptquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Chocobo het volgende:
Nu nog weten of ons huidige livepakket mee gaat of omgezet wordt naar Gold. Zal wel want ik kan me niet voorstellen dat we ineens allemaal andere accounts moeten nemen !
Als de xbox 360 op 16 september al in de schappen ligt, dan eet ik m'n PS2 op.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben vandaag bij Free Record Shop geweest en zij zeggen dat de Xbox 360 24 november 2005 uitkomt in Nederland. Want ik heb gehoord van velen dat hij 16 september al in de schappen zal liggen.
Dus: 25 november voor de mensen die het nog niet weten.
eet dan wel AL je ps2s opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als de xbox 360 op 16 september al in de schappen ligt, dan eet ik m'n PS2 op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |