Op de broodafdeling valt er ook wel iedere dag een taart op de grond:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb vakken gevuld en karretjes gehaald
Vullen in t snoeppad: oeps weer een zakje geskeurd, dan maar opeten en afschrijven
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:35 schreef blrrrt het volgende:
Ben blij als de zomerzegels er weer op zitten. Voor klanten is het verschil tussen koopzegels en zomerzegels bijzonder moeilijk
Je weet pas echt hoe goed we zijn als je de concurrentie hebt gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:54 schreef Knoekie het volgende:
En haal die andere concurrenten eens uit de op.
Zo dit kan er wel uit ! , Avatars van iedereen die in appyheijn werkt in de op, pakkende naam. En we kunnenquote:Of je nou in een filiaal of op het hoofdkantoor werkt maakt niet uit.
Praat hier over die verschrikkelijke actie die ze nou weer hebben verzonnen, of roddel over je vervelendste klant.
Wees trots op je werkgever.
Of klaag juist over de bezuinigingen.
Dit is dus geen klaagtopic voor klanten!!
De sites van AH
http://www.ah.nl
http://www.perla.nl
http://www.allerhande.nl
Zusterorganisaties (Nederland)
Ahold (moeder-organisatie)
Gall&Gall
Etos
Schuitema
C1000
Albert
Sites van andere supermarkten
Super de Boer
Edah
Konmar
Jumbo
Dirk, Digros, Bas v/d Heijde
Plus
Hoogvliet
Andere sites
http://www.uwsupermarkt.nl
http://www.zibb.nl/food
http://www.supers.nl
http://www.winkelwaar.nl
Schuitema is voor 73,2% in handen van Ahold, dus in principe heeft Ahold de zeggenschap over C1000...quote:
maar als ze c100 nou eens falliet laten gaan en er appyheijns inplaatsen. c1000 heeft geen statusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Schuitema is voor 73,2% in handen van Ahold, dus in principe heeft Ahold de zeggenschap over C1000...
C1000 is de 2e grootste formule van Nederland. De marktleider en runner-up zijn dus in handen van 1 partij...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:01 schreef BObNL het volgende:
[..]
maar als ze c100 nou eens falliet laten gaan en er appyheijns inplaatsen. c1000 heeft geen status![]()
Nouja mijn AH is ook niet alles met service. En ook niet de mooistequote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
C1000 is de 2e grootste formule van Nederland. De marktleider en runner-up zijn dus in handen van 1 partij...
Vroeger was AH de service-supermarkt tegen hogere prijzen en C1000 de mindere service tegen lagere prijzen winkel. Door de prijzenoorlog is dit alleen een beetje veranderd.
Ooiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:08 schreef blrrrt het volgende:
Ik ben weg.
Morgen weer werken van 1300 t/m 2215
Welke winkel werkt er dan ook met koopzegels!! Zegels zijn er als extraatje, die ga je toch niet verkopen en als klant zelf kopen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:35 schreef blrrrt het volgende:
Ben blij als de zomerzegels er weer op zitten. Voor klanten is het verschil tussen koopzegels en zomerzegels bijzonder moeilijk
Je moest is weten hoeveel mensen ze nog steeds sparen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:11 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Welke winkel werkt er dan ook met koopzegels!! Zegels zijn er als extraatje, die ga je toch niet verkopen en als klant zelf kopen?
Ja, best triest eigenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je moest is weten hoeveel mensen ze nog steeds sparen.
ow wacht, ik ging weg![]()
Ik heb er 7 onder een valse naam en adresquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef febster het volgende:
Overigens hebben 4.1 miljoen mensen een bonuskaart, hoezo geslaagde actie
(die database die eraan hangt is miljoenen waard)
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:14 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik heb er 7 onder een valse naam en adres![]()
Je krijgt er altijd 2 van die dingen bij voor aan je sleutelbos, vroeger was dat stoer als je er veel had (quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:38 schreef Burbo het volgende:
[..]
Je krijgt er altijd 2 van die dingen bij voor aan je sleutelbos, vroeger was dat stoer als je er veel had ()
Dat is een reden waarom ik niet op de deli wil werkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:32 schreef TheShadow het volgende:
Trieste gebeurtenis in 1529:
Meisje komt eerste dag werken bij de AH na ander half uur snijt ze er al dr topje van een vinger af met de snijmachine.
Sterkte meid!
Krijg je toch een beetje gelijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:01 schreef BObNL het volgende:
[..]
maar als ze c100 nou eens falliet laten gaan en er appyheijns inplaatsen. c1000 heeft geen status![]()
quote:Albert Heijn opent volgende maand een filiaal in winkelcentrum Ganzenpoort in Zuidoost. De supermarktketen neemt de winkel en zestig medewerkers over van C1000.
De komst van Albert Heijn is opmerkelijk omdat het tot nog toe zeer lastig bleek grote ketens naar het winkelcentrum te trekken. Sinds de oplevering, in 2002, kampt Ganzenpoort met overlast door drugsverslaafden en groepen hangjongeren. Het stadsdeel heeft onlangs maatregelen aangekondigd om deze overlast tegen te gaan.
Albert Heijn laat weten met het assortiment in de winkel rekening te houden met de bevolking van Zuidoost. Naast de gebruikelijke levensmiddelen is er een uitgebreid aanbod van exotische producten als tamarinde, antroewa en ramboetan.
Doe maar cunculega, klinkt vriendelijker.quote:
Ah.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Doe maar cunculega, klinkt vriendelijker.
En een kans maken jullie toch niet
Wie gaat er een lijstje maken?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:11 schreef blrrrt het volgende:
AH is gewoon the best in alles
AH 1151 hier trouwens
Doe wat je niet laten kanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wie gaat er een lijstje maken?
Username
Filiaal
Plaats (even wat duidelijkheid.
Afdeling
Ofzo.
Zal ik het doen?
je moet gewoon luisteren naar wat ik je opdraagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef rotskibo het volgende:
ja bij 1054 (lage land) op die pauper houdbaar afdeling![]()
En 1 van die bedrijfsleiders denkt dat 'ie de man is![]()
Jup.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:02 schreef rotskibo het volgende:
Dus salaris komt 31-8/1-9 ?
En loonstrookjes krijg je als het goed is rond die dinsdag van die weekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:02 schreef rotskibo het volgende:
hoe bevalt het werk in AHquote:
- Goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
hoe bevalt het werk in AH
ben je wel aardig tegen onze klanten
Meestal wel moet uitstekend zijnquote:
1 keer een grote bek richting een klant gegeven. (werk er inmiddels een jaar) Klant ging enorm tekeer tegen een net nieuwe collega van mij. Heb hem dus even vriendelijk verzocht een beetje te kalmeren en normaal te doen. Niet echt een grote bek dus. Maar wel op een dringende toon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:09 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Meestal wel moet uitstekend zijn
ik zal eens met je manager spreken
Welkom, jullie staan er bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:11 schreef Knoekie het volgende:
BobNL Houdbaar Rotterdam
Knoekie Kassa Rotterdam
Done.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef Knoekie het volgende:
1510
U staat er bij meneer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef Albert_Heijn het volgende:
ik
Topman Albert Heijn mag ook erbij
Lage Land?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:22 schreef Knoekie het volgende:
Waar zit 1054?
Marinus Bolkplein 4quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:22 schreef Knoekie het volgende:
Waar zit 1054?
Lekker veel uren dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef NiekieW. het volgende:
onze AH is afgebrand 2 weken geleden, vandaag weer beginnen met schappen vullen. lange dagen maken nu
Ik pas het zo aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:31 schreef super-muffin het volgende:
1301 is in schiedam en ik werk bij Houdbaar
Dat kan erger. Wij hadden bij de zuivel één of ander frituurvetachtig iets staan, is nu uit het assortiment, en ik was zo snugger om er één te laten vallen. Na een stuk of 6 keer wassen had ik het een keer van mijn handen en de schoonmaakmachine slipte er op wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:48 schreef SHERMAN het volgende:
En iedereen staat er weer bij.
Vanmiddag heeft een collega van mij een flesvloeibare boter in het magazijn kapot laten vallen. Wat een tering bende is dat zeg.
Wahahaha.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat kan erger. Wij hadden bij de zuivel één of ander frituurvetachtig iets staan, is nu uit het assortiment, en daar was een verpakking van kapot. De schoonmaakmachine slipte er zelfs op weg.
Welke concurent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:06 schreef Timmai het volgende:
Ik werk bij de goedkoopste concurrent (met A merken)
Koop eigenlijk nooit wat. Nou werk ik ook meestal pas vanaf 17.00 uur of iets later. En ik ben woon toch op zo'n 5 minuten fietsen van de AH dus vind ik het ook niet echt de moeite.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Welke concurent?
Ik werk zelf dan niet bij de AH, maar heb wel een vraag.
Wat voor lekkers kopen jullie altijd voor in de pauze of voor na het werk?
Ikzelf: Lasagne, cheeseburgers, bullit, Optimel Framboos, Oreo koekjes![]()
Digrosquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Welke concurent?
Bij de ah mag voor je 7 euro eten halen ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Welke concurent?
7 euroquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Bij de ah mag voor je 7 euro eten halen ofzo.
Ik meestal spekpannekoeken met een pudding van mona.![]()
waar werk jij dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef Gesloten het volgende:
[..]
7 euro![]()
Wij mogen voor ¤5,50 wat kopen, maar we mogen daarvoor ook naar de snackbar of shoarmaboer.
oh mooi, dat wist ik niet, ik dacht laterquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:02 schreef rotskibo het volgende:
Nee, aanstaande week alquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:13 schreef super-muffin het volgende:
[..]
oh mooi, dat wist ik niet, ik dacht later
Deurne zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef NiekieW. het volgende:
onze AH is afgebrand 2 weken geleden, vandaag weer beginnen met schappen vullen. lange dagen maken nu
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef blrrrt het volgende:
username: blrrrt
filiaal: 1151
plaats: Leidschendam
afdeling: kassa
Werk jij ook bij AHquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
Hoeveel Coolies krijgen jullie per dag
wij Houdbaar zo´n 1200 tot 1600 Kollies per dag
Vers vandaag 2 * 800 geloof ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
Die van mij is ongeregistreerd, wel bonus en data profiel maar geen naam en adres erbij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef febster het volgende:
Overigens hebben 4.1 miljoen mensen een bonuskaart, hoezo geslaagde actie
(die database die eraan hangt is miljoenen waard)
Ligt aan je vloeroppervlakte hoeveel colli's je krijgt, wat je omzet is, en op er pijplijnen zijn op Vers.. Morgen zal het wel weer druk worden en zal MOMO wel weer veel instuwen, hopelijk geen vertragingen vanaf het DCquote:
Wij kregen vanavond 58 karren binnen voor vers. Heb alleen geen idee hoeveel colli erop stondquote:
Bij ons doet houdbaar pakweg 2000c per dag, in de vakantieweken uiteraard iets minder. op de gemiddelde donderdag of vrijdag komt er, verdeeld over 2 leveringen, zo'n 3500c per dag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
58 dragers, min een stuk of 15 pieper- en melkrics, gemiddeld 35c per container of rolly, hou het maar op een colli of 1400, 1500.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij kregen vanavond 58 karren binnen voor vers. Heb alleen geen idee hoeveel colli erop stond
welke AH ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:11 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Bij ons doet houdbaar pakweg 2000c per dag, in de vakantieweken uiteraard iets minder. op de gemiddelde donderdag of vrijdag komt er, verdeeld over 2 leveringen, zo'n 3500c per dag.
Over een paar weken worden we verbouwd tot AHXL, benieuwd wat de aantallen dan gaan doen.
zie boven.quote:
Pitstop, ja dat was inderdaad wel humor, vooral omdat we toen met een nachtploeg hebben gewerkt omdat we het anders niet afkregen. Met 12 man in de winkel van 22:00 tot 06:00, waarna de ochtendploeg doodleuk verder ging. Na zo'n nacht word je best melig... en je kunt geen schapsticker meer zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:46 schreef Sjoerd- het volgende:
...
En bij AH Apeldoorn meegewerkt met operatie pitstop. Dat was bij ons enorm gezellig. Nog meer mensen die dat hebben meegemaakt?
...
XL is een mooie formule, nadeel is dat je dan 3x per dag vers krijgt (ook al heeft dat ook zijn voordelen met corrigeren enzo) en 2x per dag HB... Overigens zul je met 4300 colli ook mega veel restanten gehad hebben dus dan telt het niet helemaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
zie boven.
1514, Nijmegen.
Ik weet niet of hier nog iemand rondzwerft die de afkorting 'OVM' nog iets zegt, maar daar waren wij dus ook een pilotfiliaal van. Dat behelsde onder andere ook al vers bereide maaltijden (na een jaar mee gestopt omdat het niks opleverde) en een voordeelstraat, een soort ingebouwde Aldi in je AH.
BTW, ons record staat op 4300c houdbaar in één levering, kerst 2003. (Met 25 man in minder dan 3 uurtjes weggevuld trouwens)
Geen idee. Niet mijn afdeling.quote:
Dat systeem is brak!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ligt aan je vloeroppervlakte hoeveel colli's je krijgt, wat je omzet is, en op er pijplijnen zijn op Vers.. Morgen zal het wel weer druk worden en zal MOMO wel weer veel instuwen, hopelijk geen vertragingen vanaf het DC
Geen idee hoeveel wij er eigenlijk hadden. Moet ik is op letten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij kregen vanavond 58 karren binnen voor vers. Heb alleen geen idee hoeveel colli erop stond
ons record staat op 3500 ( Kerst 2004 ) zo´n 800 koolies restant voor de volgende dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
zie boven.
1514, Nijmegen.
Ik weet niet of hier nog iemand rondzwerft die de afkorting 'OVM' nog iets zegt, maar daar waren wij dus ook een pilotfiliaal van. Dat behelsde onder andere ook al vers bereide maaltijden (na een jaar mee gestopt omdat het niks opleverde) en een voordeelstraat, een soort ingebouwde Aldi in je AH.
BTW, ons record staat op 4300c houdbaar in één levering, kerst 2003. (Met 25 man in minder dan 3 uurtjes weggevuld trouwens)
Valt mee, als je voorraadbeheer goed is gaat het redelijk, maar het kan idd beterquote:
Staat altijd op de vrachtbrief. Is eigenlijk het enige wat ons op dat moment interesseert.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel wij er eigenlijk hadden. Moet ik is op letten.
Wij doen alles zoals het moet, checken alles, mutaties gaan goed. En wij schijnen het enige filiaal te zijn waar de schappen er zo beroerd uit zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:24 schreef febster het volgende:
[..]
Valt mee, als je voorraadbeheer goed is gaat het redelijk, maar het kan idd beterWarmweer besturing gaat vanaf maandag weer aan waarschijnlijk=meer vracht
Nee, dat viel reuze mee aangezien die kerst nog gewoon op RFBA liep en niet op Replenishment, dus we hebben zelf 's ochtends met 6 ervaren mensen precies lopen bestellen wat we wilden hebben, de restanten bleven beperkt tot 8 containers bier (bewust overbesteld uiteraard) en een containertje of 5 andere meuk. Ik ben nog niet echt fan van RE trouwens, het is mij iets te ondoorzichtig. Gaat nog leuk worden als die verbouwing bij ons rond is, want wij gaan op hetzelfde moment ook op de versafdelingen over op replenishment. Wat mij betreft is dat vragen om problemen, maar we zien wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef febster het volgende:
[..]
XL is een mooie formule, nadeel is dat je dan 3x per dag vers krijgt (ook al heeft dat ook zijn voordelen met corrigeren enzo) en 2x per dag HB... Overigens zul je met 4300 colli ook mega veel restanten gehad hebben dus dan telt het niet helemaal
Lol hebben wij ook met verbouwingen enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee, dat viel reuze mee aangezien die kerst nog gewoon op RFBA liep en niet op Replenishment, dus we hebben zelf 's ochtends met 6 ervaren mensen precies lopen bestellen wat we wilden hebben, de restanten bleven beperkt tot 8 containers bier (bewust overbesteld uiteraard) en een containertje of 5 andere meuk. Ik ben nog niet echt fan van RE trouwens, het is mij iets te ondoorzichtig. Gaat nog leuk worden als die verbouwing bij ons rond is, want wij gaan op hetzelfde moment ook op de versafdelingen over op replenishment. Wat mij betreft is dat vragen om problemen, maar we zien wel.
Aangepast, en iedereen tot hier staat er op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Staat altijd op de vrachtbrief. Is eigenlijk het enige wat ons op dat moment interesseert.
Je hebt Hellevoetsluis fout geschreven.
Wat ik zo hoor uit de omgeving eindhoven is dat RE met Vers wel goed gaat, heel soms iets te weinig bv tussen een een pijp in (zoals nu) maar over het algemeen goed volquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee, dat viel reuze mee aangezien die kerst nog gewoon op RFBA liep en niet op Replenishment, dus we hebben zelf 's ochtends met 6 ervaren mensen precies lopen bestellen wat we wilden hebben, de restanten bleven beperkt tot 8 containers bier (bewust overbesteld uiteraard) en een containertje of 5 andere meuk. Ik ben nog niet echt fan van RE trouwens, het is mij iets te ondoorzichtig. Gaat nog leuk worden als die verbouwing bij ons rond is, want wij gaan op hetzelfde moment ook op de versafdelingen over op replenishment. Wat mij betreft is dat vragen om problemen, maar we zien wel.
Wij gaan waarschijnlijk ook nog verbouwen. Ik weet nu al dat het bagger gaat worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:31 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Lol hebben wij ook met verbouwingen enzo
Moeten de voorraden maar eens gaan tellen, want anders komt er een hele hoop binnen straks![]()
Ik kijk er ook nooit zo vaak op, maar we vragen het altijd aan degene die hem heeft ontvangen hoeveel karren het zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Aangepast, en iedereen tot hier staat er op.
Er word ons verteld hoeveel colli er komt niet hoeveel containers. Vrachtbrief kijk ik nooit op, aangezien ik alleen hoef te helpen.
Wij hadden begin dit jaar een verbouwing. Ze hebben de winkel wat ruimer gemaakt. Alleen zijn de koelcellen wat kleiner.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij gaan waarschijnlijk ook nog verbouwen. Ik weet nu al dat het bagger gaat worden.Complete zuivel en diepvries word 5 meter naar achtergeplaatst. Dus alle koelingen moeten worden omgezet. En alle koelcellen gaan ook 5 meter naar achter.
Wij hadden iemand die ook wel even dacht te bestellen. Hadden een of andere actie van vis en hij dacht dat die niet met per colli maar per stuk gingen. Bestelt ie er dus mooi even een stuk of 40, met de gedachte van "nou met 40 van die dingen red ik het wel" Bleek dus mooi 40 * 4 of 6 te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:33 schreef febster het volgende:
[..]
Wat ik zo hoor uit de omgeving eindhoven is dat RE met Vers wel goed gaat, heel soms iets te weinig bv tussen een een pijp in (zoals nu) maar over het algemeen goed volen gelukkig blijft AGF grotendeels nog zelf bestellen en dat scheelt een hoop
ervaren bestellers scheelt trouwens zoveel... Ik heb wel eens meegemaakt "DE" besteller ziek was, nou zelden zo'n kut kerst qua HB mee gemaakt zeg
* SHERMAN ook doen gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik kijk er ook nooit zo vaak op, maar we vragen het altijd aan degene die hem heeft ontvangen hoeveel karren het zijn.
Bij mijn AH komen er 9 Nederlanders 1 Marokkaan 1 Indier als vrachtwagenchaffeursquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN ook doen gaat.
Valt het jullie ook op dat er steeds meer oost europeaanse chauffeurs zijn?
Ja, ze hebben inderdaad een aardige kudde joegoslaven en dergelijk volk aangetrokken. Wat me daarnaast ook opvalt is dat we de laatste tijd maar erg weinig last hebben van zeikende chauffeurs. Bij ons moeten iedere zending pakweg 40 ladingdragers met fust en leeggoed retour, en vroeger hadden we iedere week wel zo'n harrie die bij binnenkomst al riep dat ie dat niet allemaal mee ging nemen. Weinig last van gehad de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN ook doen gaat.
Wij hebben ook vrij veel Nederlanders. Maandagavond hadden we volgens mij een Pakistaan/Indiër.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij mijn AH komt er 9 Nederlanders 1 Marokkaan 1 Indier
Die kerels zijn echt gekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN ook doen gaat.
Je telt ze ook nog is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij mijn AH komen er 9 Nederlanders 1 Marokkaan 1 Indier als vrachtwagenchaffeurs
Standaard protocol, ik heb dat zo vaak gezien, het is de makkelijkste manier. Nooit veel schade door ontstaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef febster het volgende:
[..]
Die kerels zijn echt gekPraten bijna geen nederlands, en snappen de halve niet tijd niet eens wat de bedoeling is.... Ook fijn laatst kwam een chauffeur en die wilde gaan lossen alleen in de vrachtwagen zit de vracht klem gezet door 2 van de stalen balken die je er normaal vrij makkelijk uit kan halen maar dat lukte niet. Hij stapt in zijn cabine, geeft een peut gas vol naar voren en trapt vol op zijn rem
ik zie daar in de vrachtwagen 60 containers fors heen en weer bewegen, nee erg goed ervoor ja
Valt hier wel mee opzich geloof ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:42 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ja, ze hebben inderdaad een aardige kudde joegoslaven en dergelijk volk aangetrokken. Wat me daarnaast ook opvalt is dat we de laatste tijd maar erg weinig last hebben van zeikende chauffeurs. Bij ons moeten iedere zending pakweg 40 ladingdragers met fust en leeggoed retour, en vroeger hadden we iedere week wel zo'n harrie die bij binnenkomst al riep dat ie dat niet allemaal mee ging nemen. Weinig last van gehad de laatste tijd.
ik moet elke dag lossenquote:
Hou maar op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
vandaag 3 Vrachtwagens gehad HB
1 vrachtwagen 46 karren
tweede vrachtwagen 1 kar
en de derde vrachtwagen neemt ook 1 kar mee
![]()
Dan is het te begrijpen.quote:
afstapelen is moeilijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hou maar op.
Had van de week 's avonds 2 containers zuivel met elk net 10 colli's er op.
Beetje nutteloos.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hou maar op.
Had van de week 's avonds 2 containers zuivel met elk net 10 colli's er op.
Moeten wij ook sindskort. Doen we volgens mij nog niet zo heel lang. Heb het pas deze week voor het eerst gezien. Nou had ik wel twee weken vakantie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan is het te begrijpen.
Ik los alleen de diepvries wel is.
Moetjij de temperaturen van de koelwagens al meten?
Kom ook wel is containers tegen waar de colli's er gewoon op te zijn lijken gegooid.quote:
3 maanden geleden ofzo gehoord dat we het moesten gaan doen. Verder nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Beetje nutteloos.Wij hebben af en toe weleens een groentekar met een paar kratjes erop.
[..]
Moeten wij ook sindskort. Doen we volgens mij nog niet zo heel lang. Heb het pas deze week voor het eerst gezien. Nou had ik wel twee weken vakantie.
Ik los alleen HB vrachtwagens daar hoeft niet te gemeten wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dan is het te begrijpen.
Ik los alleen de diepvries wel is.
Moetjij de temperaturen van de koelwagens al meten?
Ja me2, als je het normaal doet, maar die pool, damn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:44 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Standaard protocol, ik heb dat zo vaak gezien, het is de makkelijkste manier. Nooit veel schade door ontstaan.
Bij ons gaan ze er dan met een waterpomp tang op slaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:44 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Standaard protocol, ik heb dat zo vaak gezien, het is de makkelijkste manier. Nooit veel schade door ontstaan.
wat is datquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Gesloten het volgende:
In November hebben we eindejaarsbalans bij de Jumbo![]()
Winkel wedstrijden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:00 schreef Meki het volgende:
WK AH begint bijna jongens
Onze zuivel heeft vorige jaar een prijs gewonnen.quote:
Gokken hoeveel er in een schap staat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:56 schreef Gesloten het volgende:
In November hebben we eindejaarsbalans bij de Jumbo![]()
Pics?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:10 schreef stephanie_xx het volgende:
cassiere filiaal 1531 meld zich![]()
Ik maak binnenkort wel een fotoboek aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Pics?
Ik zeg je er morgen bij.
Nu geen zin meer.
Doe dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:14 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Ik maak binnenkort wel een fotoboek aan![]()
Anyway.. Moest vandaag weer van 1800 tot 2130. Zat net 5 minuten word ik gebeld; of ik bij de zuivel wou helpen.stond ik daar een uur te vullen.. en was ik daar klaar, mocht ik om de vijf minuten domme klusjes gaan ophalen bij de counter (zet de vaatwasser in de kantine aan, vegen, snoep bijvullen, PAPIERTJES KNIPPEN) Het was dus een nuttige besteding van mijn avond
![]()
![]()
lage landquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef rotskibo het volgende:
ja bij 1054 (lage land) op die pauper houdbaar afdeling![]()
En 1 van die bedrijfsleiders denkt dat 'ie de man is![]()
Wie? Jij?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:25 schreef Meki het volgende:
Ik mag morgen iemand ontslaan
eerste keer voor mij
Vertel meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:25 schreef Meki het volgende:
Ik mag morgen iemand ontslaan
eerste keer voor mij
Avondchefquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:30 schreef HPoi het volgende:
[..]
Wie? Jij?Wat voor functie heb je dan bij de AH?
Vertel is wat situaties waarin hij stom deed dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Avondchef
de HBManager is op vakantie dus ik ga hem uitzwaaien
langzaam werken en grote mond Bye Bye![]()
weigeren om bier te vullen en om te spiegelen en langzaam vullenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vertel is wat situaties waarin hij stom deed dan.
Bij ons ging het zo:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Avondchef
de HBManager is op vakantie dus ik ga hem uitzwaaien
langzaam werken en grote mond Bye Bye![]()
Wat is de vulnorm dan op HB.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
weigeren om bier te vullen en om te spiegelen en langzaam vullen
zo´n 130 coollies doet ie in 3 1/2 PC rekent tijd 2 1/2
langzaam en werkweigering
hopen dat dat niet morgen gebeurtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef HPoi het volgende:
[..]
Bij ons ging het zo:
Verkoper 2 (22Jaar) tegen verkoper(18 Jaar): "Je bent ontslagen"
Verkoper trekt AH shirt over zijn hoofd en roept naar klanten dat hij ontslagen is. Hij had al van tevoren aangekondigd dat hij dit zou doen.(is alweer jaar of 3 geleden)
Wahaha. Lache actie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:36 schreef HPoi het volgende:
[..]
Bij ons ging het zo:
Verkoper 2 (22Jaar) tegen verkoper(18 Jaar): "Je bent ontslagen"
Verkoper trekt AH shirt over zijn hoofd en roept naar klanten dat hij ontslagen is. Hij had al van tevoren aangekondigd dat hij dit zou doen.(is alweer jaar of 3 geleden)
50 -70quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat is de vulnorm dan op HB.
Zuivel is 40, diepvries 45 geloof ik.
Vanmiddag, 2 1/2 kut containers diepvries, met snacks en veel van die groente meuk in een uur gedaan met 2 man. Waren best wel trots op ons zelf.
Dan is ie wel traag ja.quote:
Yep, gewoon onder het werken nat. Maar die liep nat. gelijk naar huis en ging niet verder met het werk afmaken, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wahaha. Lache actie.
Maar is dat in de winkel zelf verteld dan.
Strakke actie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef HPoi het volgende:
[..]
Yep, gewoon onder het werken nat. Maar die liep nat. gelijk naar huis en ging niet verder met het werk afmaken, dat is duidelijk.Maar hij zat nog in zijn proeftijd.
![]()
AH, 10% korting.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:41 schreef Classics het volgende:
Ik werk niet bij de appie maar ben wel benieuwd waar jullie zelf je boodschappen doen![]()
Onze versafdelingen gaan in week 42 over op Replenishment. Ik moet samen met een collega de voorbereidingen daarvoor doen. Volgens mij gaan we in de eerste week gigantisch op ons bekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt fan van RE trouwens, het is mij iets te ondoorzichtig. Gaat nog leuk worden als die verbouwing bij ons rond is, want wij gaan op hetzelfde moment ook op de versafdelingen over op replenishment. Wat mij betreft is dat vragen om problemen, maar we zien wel.
Bij ons heeft houdbaar een vulplanning met aparte vulnormen per pad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:04 schreef super-muffin het volgende:
Hebben jullie een vultijd bij Houdbaar? Wij wel, maar ik begrijp van vrienden dat zij dat niet hebben
*herkenbaar*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:35 schreef blrrrt het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:39 schreef SHERMAN het volgende:
Volgens mij is het 7 euro hoor bij de ah.
Yeps, al verschillen de vulnormen weer per filiaal die kun jezelf aanpassen als je wilt. Bij ons staan ze standaard 5 colli per uur te hoog, dat geeft wat druk zodat de vulploegleider (ik dus) er voor kan zorgen dat je een beetje op tijd klaar bent en niet pas om 11 uur of half 12 s'avonds ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:57 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Onze versafdelingen gaan in week 42 over op Replenishment. Ik moet samen met een collega de voorbereidingen daarvoor doen. Volgens mij gaan we in de eerste week gigantisch op ons bek, maar dat zien we dan wel weer. Heb wel vertrouwen in het systeem.
[..]
Bij ons heeft houdbaar een vulplanning met aparte vulnormen per pad.
Uiterlijk 10 uur hier - op donderdag en vrijdag, dan gaat iedereen weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef febster het volgende:
[..]
Yeps, al verschillen de vulnormen weer per filiaal die kun jezelf aanpassen als je wilt. Bij ons staan ze standaard 5 colli per uur te hoog, dat geeft wat druk zodat de vulploegleider (ik dus) er voor kan zorgen dat je een beetje op tijd klaar bent en niet pas om 11 uur of half 12 s'avonds ofzo
Ik koppel de vulnormen altijd los van de spiegeltijd, omdat hoe minder vulling je hebt op een gang hoe meer tijd je kwijt bent om te spiegelen. Als vulnorm hou ik aantallen aan tussen de 55 (kneutgangen) en 80 (bierfris, blikgroente, kattenvoeier etc.) Werkt best aardig. Enige nadeel is dat de meeste van die 16-jarige heikneuters het bij lange na nog niet halen, en de paar ervaren mensen die we nog hebben de 100 kunnen halen als ze willen, maar dat niet doen omdat ze daarna alsnog de slome duikelaars kunnen gaan helpen. Waarin ik ze overigens groot gelijk geef, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:16 schreef febster het volgende:
[..]
Yeps, al verschillen de vulnormen weer per filiaal die kun jezelf aanpassen als je wilt. Bij ons staan ze standaard 5 colli per uur te hoog, dat geeft wat druk zodat de vulploegleider (ik dus) er voor kan zorgen dat je een beetje op tijd klaar bent en niet pas om 11 uur of half 12 s'avonds ofzo
Bij ons is ook een keer aan den lijve ondervonden dat de gemiddelde Dhollandia-laadklep geen 12 volle coladolly's aankan... dat geeft ook best een hoop plakzooi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:56 schreef HPoi het volgende:
Komen er hier ook nog vehalen over ongelukken enzo?![]()
Ik kan er van ons filiaal zo wat opnoem, waar ook ongelukken door mijn toedoen bij zitten.![]()
-insert rotzooi-
Aan het filiaalnummer, is het boven de 8500 is het een franchiser. De gewone AH's zitten tussen de 1000 en 1700 ofzo, Togo's en dat soort handel zit in de 5000 dacht ik. In een winkel zelf is het volgens mij in principe niet te zien, behalve dan dat ze nog wel eens wat handel willen verkopen die de 'gewone' AH's niet hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:51 schreef wernert2 het volgende:
Vragen...
- Binnen AH zijn er - voor zover ik weet - winkels van 'Zaandam' en winkels van franchisenemers. Is er een manier te zien of je met een franchisenemer te maken hebt?
Een minuutje dacht ik.quote:- Het komt wel eens voor dat 35%-afprijzingen 'onbekend' scannen. Klopt het dat het opnieuw toevoegen van het artikel best wat tijd kost?
Ja, waarom niet. Maar ik gebruik meestal het servicecenter van winkelweb, aangezien dat bemand wordt door mensen die meer 'intern' denken, en iets beter op de hoogte zijn van systemen etc.quote:- Is de ah-servicelijn er ook voor de filialen? Die indruk krijg ik namelijk.
En die medewerkers krijgen geen kortingskaart enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:49 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Aan het filiaalnummer, is het boven de 8500 is het een franchiser. De gewone AH's zitten tussen de 1000 en 1700 ofzo, Togo's en dat soort handel zit in de 5000 dacht ik. In een winkel zelf is het volgens mij in principe niet te zien, behalve dan dat ze nog wel eens wat handel willen verkopen die de 'gewone' AH's niet hebben.
Tussen 4 en 6 bij ons altijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:04 schreef blrrrt het volgende:
Was tussen 1300 en 1400 niet normaal druk bij ons vandaag
Ja oke, dat is een standaardtijd. Maar je mag verwachten dat veel mensen toch gaan eten om 1 uur. Neehoor, wij hadden gewoon 15 kassa's nodig en nog stonden er rijen...quote:
Wij hebben er maar 5quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja oke, dat is een standaardtijd. Maar je mag verwachten dat veel mensen toch gaan eten om 1 uur. Neehoor, wij hadden gewoon 15 kassa's nodig en nog stonden er rijen...
Wij stuurden vandaag een paar mensen weg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:25 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja oke, dat is een standaardtijd. Maar je mag verwachten dat veel mensen toch gaan eten om 1 uur. Neehoor, wij hadden gewoon 15 kassa's nodig en nog stonden er rijen...
Goh, heeft bij jullie het principe '3 in de rij, kassa erbij' nog geen intrede gedaan? Uiteraard met de beste bedoelingen worden mensen van de diverse afdelingen de kassatrainer in gestuurd om bij te kunnen springen als het 'plotseling' druk wordt, zodat de klant niet te lang in de rij hoeft te staan. Het wordt bij ons echter door de kassa-afdeling totaal misbruikt. Houdbaar is, net als de versafdelingen, zo ongeveer verplicht om mensen te sturen als de hoofdcaissière erom vraagt. De kassa plant een minimum aantal caissières in, en zo gauw het iets drukker wordt kan houdbaar (want die hebben altijd de meeste mensen op de vloer) bijspringen. Op donderdagavond staan er bijvoorbeeld 4 meisjes in de vulploeg die allemaal kassa kunnen draaien. Kassa plant bewust 2 caissières tekort zodat ze, als het ineens heel rustig blijkt te zijn, toch onder het urenbudget blijven. Wordt het wel druk (zoals gebruikelijk) dan kan immers houdbaar gebeld worden en die kunnen 2, 3 of zelfs 4 man wegsturen. Natuurlijk hoeft de kassa na winkelsluiting niet bij houdbaar te helpen, stel je voor. Het woord collegialiteit hebben ze op die afdeling nog niet uitgevonden, aangenomen dat ze het kunnen spellen. De uren worden uiteraard netjes overgeboekt, maar mijn vulploeg is wel tot half elf bezig door die ongein. En ik mag natuurlijk ook niet meer mensen inplannen dan het minimum anders krijg ik ook mijn SM op mijn dak.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij stuurden vandaag een paar mensen weg.
We hebben intotaal 13 kassa's, er waren 9 bezet![]()
wij zijn bezig met een verkapte we gaan een minimum proberen, in de zin van, NIET teveel mensen en NIEt te weinig mensen.
Zo hebben we in de vakantie gedraaid 's avonds met 4/3 mensen![]()
niet te doen..
En dan mogen wij alle kut codes uit het hoofd lerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:15 schreef Trayek het volgende:
Woohoo!
Filiaal 1532 in Heerenveen zit ik!![]()
Afdeling AGF overigens...
Overigens had ik laatst een oud vrouwtje, die een vraag had over het afwegen bij de weegschalen. Toen ik haar vertelde dat er geen bon meer uitkomt, werd ze kwaad: "Dat mag dan ook wel ergens aangegeven worden!"
Toen ik haar op 3 plaatsen aanwees(op 1 weegschaal) waar het werd aangegeven, kwam er weer zo'n standaard reactie van "Oh, ja...eeh...m'n ogen worden ook slechter.."
Argh![]()
Voor de verbouwing mocht dat bij ons ook nog, maar dat hebben ze daarna afgeschaft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef Knoekie het volgende:
Bij ons mogen de klanten nog gewoon wegen.
Niet voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:04 schreef Knoekie het volgende:
Komen bij jullie AH bekende personen?
Er zijn wel wat houdbaar etc. mensen die kassa kunnen, maar wij hebben zo'n albert heijn die 9 normale kassa's heeft en 2 counter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Goh, heeft bij jullie het principe '3 in de rij, kassa erbij' nog geen intrede gedaan? Uiteraard met de beste bedoelingen worden mensen van de diverse afdelingen de kassatrainer in gestuurd om bij te kunnen springen als het 'plotseling' druk wordt, zodat de klant niet te lang in de rij hoeft te staan. Het wordt bij ons echter door de kassa-afdeling totaal misbruikt. Houdbaar is, net als de versafdelingen, zo ongeveer verplicht om mensen te sturen als de hoofdcaissière erom vraagt. De kassa plant een minimum aantal caissières in, en zo gauw het iets drukker wordt kan houdbaar (want die hebben altijd de meeste mensen op de vloer) bijspringen. Op donderdagavond staan er bijvoorbeeld 4 meisjes in de vulploeg die allemaal kassa kunnen draaien. Kassa plant bewust 2 caissières tekort zodat ze, als het ineens heel rustig blijkt te zijn, toch onder het urenbudget blijven. Wordt het wel druk (zoals gebruikelijk) dan kan immers houdbaar gebeld worden en die kunnen 2, 3 of zelfs 4 man wegsturen. Natuurlijk hoeft de kassa na winkelsluiting niet bij houdbaar te helpen, stel je voor. Het woord collegialiteit hebben ze op die afdeling nog niet uitgevonden, aangenomen dat ze het kunnen spellen. De uren worden uiteraard netjes overgeboekt, maar mijn vulploeg is wel tot half elf bezig door die ongein. En ik mag natuurlijk ook niet meer mensen inplannen dan het minimum anders krijg ik ook mijn SM op mijn dak.
Laatst had ik trouwens, omdat het bij houdbaar ook extreem rustig was, op donderdag alle vier 'mijn' bijspring-caissières afgebeld, en ik heb zelden zo'n berg oorlog over me heen gekregen als toen.
Systeem is leuk, maar het wordt bij ons tot in het debiele doorgevoerd en compleet misbruikt door de VSK, met instemming van de SM. Als houdbaarplanner en/of vulploegleider word je er moedeloos van.
Bij ons ook, hahaha!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef Knoekie het volgende:
Bij ons mogen de klanten nog gewoon wegen.
Zeer herkenbaar, bij ons is het zo erg dat de VM en zelfs SM enkele uren per week achter de kassa doorbrengenquote:
Eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:25 schreef febster het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, bij ons is het zo erg dat de VM en zelfs SM enkele uren per week achter de kassa doorbrengen. Maar wat jij zegt over de collegialiteit van de kassa-afdeling kan ik me volkomen in vinden, echt altijd precies op tijd weg, en altijd te lam om ook maar iets voor HB/Vers te doen.
Eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:27 schreef SHERMAN het volgende:
Kut dag.
Hou maar op!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:30 schreef febster het volgende:
[..]
Eens.
Sinds de hamsterweken kan DC Tilburg de leveringen niet aan en nog steeds doen ze daar niks aan waardoor telkens de vrachten te laat zijn en/of je deelleveringen krijgt
Paul Witteman is vaste klant, Willem van Hanegem is ook een veel geziene gast, en ik spot ook Irene Moors wel eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:04 schreef Knoekie het volgende:
Wij krijgen KW in blok 5 geleverd (laatste periode op de dag, zeg maar 's avonds dus) en om de haverklap zijn acties die 's nachts aan DCT worden beleverd daar tegen de tijd dat ze onze containers gaan laden al weer op, dan staat er 200 colli Page leveringsprobleem op de nota ofzo. En nee, dan is het dus niet mogelijk om die bestelling om te zetten naar het bij-aflevermoment van de volgende morgen half twaalf. Op het moment dat je op de nota ziet dat er weer eens tig colli leveringsprobleem is, is het bijbestelmoment net een uur geweest dus je krijgt het op zijn vroegst pas weer de volgende avond binnen, maar dan heb je waarschijnlijk weer hetzelfde probleem. Het is trouwens blijkbaar ook teveel moeite voor de mensen van DCT om even een faxje te sturen met daarop leveringsproblemen van >10 colli, zodat we de bestellingen van de volgende middagzending nog even kunnen aanpassen. Lekker systeempje daar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:30 schreef febster het volgende:
[..]
Eens.
Sinds de hamsterweken kan DC Tilburg de leveringen niet aan en nog steeds doen ze daar niks aan waardoor telkens de vrachten te laat zijn en/of je deelleveringen krijgt
Welk filiaal?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:46 schreef Douwe het volgende:
[..]
Paul Witteman is vaste klant, Willem van Hanegem is ook een veel geziene gast, en ik spot ook Irene Moors wel eens
Wim Kok wil ook nog eens wel eens langskomen met zijn vrouw. Die vrouw die dan overigens gruwelijk de baas is, en Wim van hot naar her laat rennen
En Jim Bakkum is ook wel eens geweest
Vandaag verantwoordig mogen afleggen over het feit dat ik vrijdag 3 uur te laat was (verslapen), verder nog lekker gewerkt, niet echt druk en het liep allemaal wel aardig
![]()
Van die bagger vullers die niet nadenken? Hou op please.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:41 schreef LSS het volgende:
Jullie Appie Hap medewerkers werken volgens mij veel gestructureerder dan wij bij de C1000. Bij ons loopt alle volk kris kras door elkaar heen, wat wel goed is voor de werksfeer maar niet zo goed voor de efficienty. Zelf ben ik vrij happy met mijn baan omdat ik veel verschillend werk doe. Dan weer even kassadraaien, bestellen, lekkker scheuren in de bezorgbus, vakkenvullen en 15-jarige KUTkinderen instructies geven. Ideaal!
Winston Post (woon ook bij me in de sraatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:04 schreef Knoekie het volgende:
Zorg is dat er meer naarhet ervaren personeel word geluisterd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:19 schreef Albert_Heijn het volgende:
Doe jullie je best voor volgende week
Ik zal daar met Dick Boer over pratenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:21 schreef SHERMAN het volgende:
En dan niet de afdelingschefs, maar gewoon de vullers met wat ervaring. Die zien dingen die zij niet zien.
Mooi. Doe er wat mee.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:22 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Ik zal daar met Dick Boer over praten
Bedankt voor je klacht![]()
Dit meen je niet serieus he?!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
vandaag was ik om 1800 begonnen... zijn we om GVD KWART VOOR 11 KLAAR!!!!!! vrachtwagen uur te laat... en veel te veel nieuwe!!!!!
FOTO VAN 22:10![]()
[afbeelding]
jaa serieus... daarom heb ik er ook een foto van gemaakt... en werken ook zoveel nieuwe.. weten niks enzo...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus he?!
Wat een chaos zeg!
Als dat bij ons zou gebueren dan zou het voor heel wat mensen de laatste avond zijn!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
vandaag was ik om 1800 begonnen... zijn we om GVD KWART VOOR 11 KLAAR!!!!!! vrachtwagen uur te laat... en veel te veel nieuwe!!!!!
[afbeelding]
Jezus maar dan nog, ik hoop toch echt dat zij zelf die zooi mochten opruimen? Wat een tering bende zeg.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:30 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa serieus... daarom heb ik er ook een foto van gemaakt... en werken ook zoveel nieuwe.. weten niks enzo...![]()
ja met ze alle.. komt die magazijn man naar ons toe... jaa wie heeft er een rijbewijs..quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jezus maar dan nog, ik hoop toch echt dat zij zelf die zooi mochten opruimen? Wat een tering bende zeg.
Wahahahaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:33 schreef spenky het volgende:
[..]
ja met ze alle.. komt die magazijn man naar ons toe... jaa wie heeft er een rijbewijs..
niemand... wie heeft er een scooterceti... niemand... wie heeft er een mavo dipolma... steek me hand op.. zegtie ja jij kan al het karton in de machine gooien![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]
Vind ik ook!quote:
Ach de josties ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wahahaha![]()
Idioten hier weten niet eens hoe de pers werkt.Tiefen alles er maar in zonder te kijken. Gevolg? Alles komt er plat in waardoor dat draai geval er niet bij kan. Gister avond was iemand zo stom om tot een meter boven door te stapelen!
JA hoor. Mijn mentor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:42 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ach de josties ook
* Carpento meldt zich aan als AH-er
Sinds 25-05-2001 in dienst in AH 1572, gewaardeerd collega van Sherman (toch ?) en actief op afdelingen zuivel en diepvries.
Hier zijn er standaard ook geen jongens, alleen als het nodig is worden ze wel is uit de winkel gehaald. Bij kassa werken wel leuke meiden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Knoekie het volgende:
Renesite ben jij enige jongen achter de kassa in jou filiaal?
Ziet ik ook aan te denken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Knoekie het volgende:
SHERMAN is het mischien niet handig om ook de naam van het filliaan te vermelden?
Bijvoorbeeld Vuurplaat.
Ik was toendertijd de eerste jongenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier zijn er standaard ook geen jongens, alleen als het nodig is worden ze wel is uit de winkel gehaald. Bij kassa werken wel leuke meiden.![]()
Werken inderdaad leuke meiden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier zijn er standaard ook geen jongens, alleen als het nodig is worden ze wel is uit de winkel gehaald. Bij kassa werken wel leuke meiden.![]()
Bij ons hebben al die meiden ADHDquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:54 schreef SHERMAN het volgende:
Hier geen, is niet erg, des te meer meiden.
Hier hebben ze ene goed uiterlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Bij ons hebben al die meiden ADHD![]()
Bij ons ook welquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier hebben ze ene goed uiterlijk.
Wat wil je eventueel weten?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:56 schreef SHERMAN het volgende:
Op het plaatje is zo alles toch nog wel te lezen?
Als iedereen even extra gegevens, als die er zijn, hier neer zet, dan zet ik ze er bij.
Hier gelukkig ook een aantal met een goed uiterlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier hebben ze ene goed uiterlijk.
Of de afdelingen kloppen, filiaal nummer, en wat de naam is van het filiaal eventueel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat wil je eventueel weten?
[..]
Hier gelukkig ook een aantal met een goed uiterlijk.
De afdelingen kloppen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Of de afdelingen kloppen, filiaal nummer, en wat de naam is van het filiaal eventueel.
Dat van AH-5 staat er bij.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De afdelingen kloppen.Heeft geen naam of je moet de straatnaam interessant vinden
. En mijn AH is een AH-5 winkel.
Ja duh, als ik die trap op kom dan kijk ik 9/10 keer naar het vrouwelijk schoon dat voor me loopt. En die 1/10 keer ben ik zo in gedachte verzonken over wat voor chaos het gaat worden dat ik niks zie.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Carpento het volgende:
Nou, Sherman is weer wat waardigheid verloren... Tijdens zo'n bruinpapiersessie (dat was voor zn tijd, okee) hebben we loeigroot een tekst op een muur geschilderd (4x2,5 meter). Daar komt ie altijd langs op weg van de kantine naar de winkel, en dan nóg niet weten wat er op staat...![]()
Daar staat overigens: 'Lekker werken in de blauwe winkel aan de Linge'
FYI: De Linge is een riviertje wat op 50 meter achter onze winkel langs stroomt...
heb tijden meegemaakt van 01:00 uurquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:10 schreef Douwe het volgende:
Voor de statistieken: Ik ben inzetbaar op HB, AGF, ZAV, KAS of BR. Wat meestal resulteert in HB of AGF
Wat ik niet begrijp is dat de verscheidene Albert Heijns zo lang door werken 's avonds... als 'mijn' AH om 20:00 dicht gaat, staat iedereen over het algemeen een kwartier later buiten. Alleen héél af en toe, en dan ook vooraf groots aangekondigt wil het wel eens íets langer duren... maar tot 23:00?
Als ze bij ons riepen 'Iemand kassa 13 a.ub.!' Dan was er een vermoedelijke winkeldief bezig.quote:Op zondag 28 augustus 2005 07:09 schreef super-muffin het volgende:
Onze cassieres hebben allemaal een aparte manier van omroepen
As bij ons de winkel om 20.00 uur dicht gaat gaan we meestal tussen 21.00 en 21.15 weg. Wij moeten ook altijd nog wachten op een verswagen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:10 schreef Douwe het volgende:
Voor de statistieken: Ik ben inzetbaar op HB, AGF, ZAV, KAS of BR. Wat meestal resulteert in HB of AGF
Wat ik niet begrijp is dat de verscheidene Albert Heijns zo lang door werken 's avonds... als 'mijn' AH om 20:00 dicht gaat, staat iedereen over het algemeen een kwartier later buiten. Alleen héél af en toe, en dan ook vooraf groots aangekondigt wil het wel eens íets langer duren... maar tot 23:00?
boeie, die rotzooi is tochonboeiend op het moment dat er geen klanten in de winkel zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]
Hopelijk schilderen ze dat niet bij ons op de muurquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Carpento het volgende:
Nou, Sherman is weer wat waardigheid verloren... Tijdens zo'n bruinpapiersessie (dat was voor zn tijd, okee) hebben we loeigroot een tekst op een muur geschilderd (4x2,5 meter). Daar komt ie altijd langs op weg van de kantine naar de winkel, en dan nóg niet weten wat er op staat...![]()
Daar staat overigens: 'Lekker werken in de blauwe winkel aan de Linge'
FYI: De Linge is een riviertje wat op 50 meter achter onze winkel langs stroomt...
Heej, volgens mij ken ik jou nog van Salesplazaquote:
1572 heeft 8 kassa's waarvan één voor zelfscanning klanten, en officieel twee counter geloof ik, maar daar wordt er altijd maar eentje van gebruikt omdat de andere erg onhandig geplaatst is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:40 schreef blrrrt het volgende:
Hoeveel kassa's heeft jullie winkel?
Wij hebben 17 kassa's plus 4 counter.
Winkel tot acht of negen uur open afhankelijk van de dag (ik ben al blij dat ze ons niet hebben uitgezocht om dagelijks tot 2200 open te blijven) maar de houdbaarlevering komt rond 1845. Vulploeg begint om 1930, is meestal rond tien uur klaar en gaat dan rond half elf, elf uur het filiaal uit. Met extreme avonden (kerst, pasen en dat soort dingen, met name op dagen dat het DC de mist in ging qua planning, vrachtwagens die om 2145 komen enzo) zijn we hier ook nog wel eens tot half een bezig geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:10 schreef Douwe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |