Bij ons ook, hahaha!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:03 schreef Knoekie het volgende:
Bij ons mogen de klanten nog gewoon wegen.
Zeer herkenbaar, bij ons is het zo erg dat de VM en zelfs SM enkele uren per week achter de kassa doorbrengenquote:
Eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:25 schreef febster het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, bij ons is het zo erg dat de VM en zelfs SM enkele uren per week achter de kassa doorbrengen. Maar wat jij zegt over de collegialiteit van de kassa-afdeling kan ik me volkomen in vinden, echt altijd precies op tijd weg, en altijd te lam om ook maar iets voor HB/Vers te doen.
Eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:27 schreef SHERMAN het volgende:
Kut dag.
Hou maar op!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:30 schreef febster het volgende:
[..]
Eens.
Sinds de hamsterweken kan DC Tilburg de leveringen niet aan en nog steeds doen ze daar niks aan waardoor telkens de vrachten te laat zijn en/of je deelleveringen krijgt
Paul Witteman is vaste klant, Willem van Hanegem is ook een veel geziene gast, en ik spot ook Irene Moors wel eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:04 schreef Knoekie het volgende:
Komen bij jullie AH bekende personen?
Wij krijgen KW in blok 5 geleverd (laatste periode op de dag, zeg maar 's avonds dus) en om de haverklap zijn acties die 's nachts aan DCT worden beleverd daar tegen de tijd dat ze onze containers gaan laden al weer op, dan staat er 200 colli Page leveringsprobleem op de nota ofzo. En nee, dan is het dus niet mogelijk om die bestelling om te zetten naar het bij-aflevermoment van de volgende morgen half twaalf. Op het moment dat je op de nota ziet dat er weer eens tig colli leveringsprobleem is, is het bijbestelmoment net een uur geweest dus je krijgt het op zijn vroegst pas weer de volgende avond binnen, maar dan heb je waarschijnlijk weer hetzelfde probleem. Het is trouwens blijkbaar ook teveel moeite voor de mensen van DCT om even een faxje te sturen met daarop leveringsproblemen van >10 colli, zodat we de bestellingen van de volgende middagzending nog even kunnen aanpassen. Lekker systeempje daar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:30 schreef febster het volgende:
[..]
Eens.
Sinds de hamsterweken kan DC Tilburg de leveringen niet aan en nog steeds doen ze daar niks aan waardoor telkens de vrachten te laat zijn en/of je deelleveringen krijgt
Welk filiaal?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:46 schreef Douwe het volgende:
[..]
Paul Witteman is vaste klant, Willem van Hanegem is ook een veel geziene gast, en ik spot ook Irene Moors wel eens
Wim Kok wil ook nog eens wel eens langskomen met zijn vrouw. Die vrouw die dan overigens gruwelijk de baas is, en Wim van hot naar her laat rennen
En Jim Bakkum is ook wel eens geweest
Vandaag verantwoordig mogen afleggen over het feit dat ik vrijdag 3 uur te laat was (verslapen), verder nog lekker gewerkt, niet echt druk en het liep allemaal wel aardig
![]()
Van die bagger vullers die niet nadenken? Hou op please.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:41 schreef LSS het volgende:
Jullie Appie Hap medewerkers werken volgens mij veel gestructureerder dan wij bij de C1000. Bij ons loopt alle volk kris kras door elkaar heen, wat wel goed is voor de werksfeer maar niet zo goed voor de efficienty. Zelf ben ik vrij happy met mijn baan omdat ik veel verschillend werk doe. Dan weer even kassadraaien, bestellen, lekkker scheuren in de bezorgbus, vakkenvullen en 15-jarige KUTkinderen instructies geven. Ideaal!
Winston Post (woon ook bij me in de sraatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:04 schreef Knoekie het volgende:
Komen bij jullie AH bekende personen?
Zorg is dat er meer naarhet ervaren personeel word geluisterd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:19 schreef Albert_Heijn het volgende:
Doe jullie je best voor volgende week
Ik zal daar met Dick Boer over pratenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:21 schreef SHERMAN het volgende:
En dan niet de afdelingschefs, maar gewoon de vullers met wat ervaring. Die zien dingen die zij niet zien.
Mooi. Doe er wat mee.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:22 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Ik zal daar met Dick Boer over praten
Bedankt voor je klacht![]()
Dit meen je niet serieus he?!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
vandaag was ik om 1800 begonnen... zijn we om GVD KWART VOOR 11 KLAAR!!!!!! vrachtwagen uur te laat... en veel te veel nieuwe!!!!!
FOTO VAN 22:10![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |