jaa serieus... daarom heb ik er ook een foto van gemaakt... en werken ook zoveel nieuwe.. weten niks enzo...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dit meen je niet serieus he?!
Wat een chaos zeg!
Als dat bij ons zou gebueren dan zou het voor heel wat mensen de laatste avond zijn!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
vandaag was ik om 1800 begonnen... zijn we om GVD KWART VOOR 11 KLAAR!!!!!! vrachtwagen uur te laat... en veel te veel nieuwe!!!!!
FOTO VAN 22:10![]()
[afbeelding]
Jezus maar dan nog, ik hoop toch echt dat zij zelf die zooi mochten opruimen? Wat een tering bende zeg.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:30 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa serieus... daarom heb ik er ook een foto van gemaakt... en werken ook zoveel nieuwe.. weten niks enzo...![]()
ja met ze alle.. komt die magazijn man naar ons toe... jaa wie heeft er een rijbewijs..quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jezus maar dan nog, ik hoop toch echt dat zij zelf die zooi mochten opruimen? Wat een tering bende zeg.
Wahahahaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:33 schreef spenky het volgende:
[..]
ja met ze alle.. komt die magazijn man naar ons toe... jaa wie heeft er een rijbewijs..
niemand... wie heeft er een scooterceti... niemand... wie heeft er een mavo dipolma... steek me hand op.. zegtie ja jij kan al het karton in de machine gooien![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
vandaag was ik om 1800 begonnen... zijn we om GVD KWART VOOR 11 KLAAR!!!!!! vrachtwagen uur te laat... en veel te veel nieuwe!!!!!
FOTO VAN 22:10![]()
[afbeelding]
Vind ik ook!quote:
Ach de josties ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wahahaha![]()
Idioten hier weten niet eens hoe de pers werkt.Tiefen alles er maar in zonder te kijken. Gevolg? Alles komt er plat in waardoor dat draai geval er niet bij kan. Gister avond was iemand zo stom om tot een meter boven door te stapelen!
JA hoor. Mijn mentor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:42 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ach de josties ook
* Carpento meldt zich aan als AH-er
Sinds 25-05-2001 in dienst in AH 1572, gewaardeerd collega van Sherman (toch ?) en actief op afdelingen zuivel en diepvries.
Hier zijn er standaard ook geen jongens, alleen als het nodig is worden ze wel is uit de winkel gehaald. Bij kassa werken wel leuke meiden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Knoekie het volgende:
Renesite ben jij enige jongen achter de kassa in jou filiaal?
Ziet ik ook aan te denken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Knoekie het volgende:
SHERMAN is het mischien niet handig om ook de naam van het filliaan te vermelden?
Bijvoorbeeld Vuurplaat.
Ik was toendertijd de eerste jongenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier zijn er standaard ook geen jongens, alleen als het nodig is worden ze wel is uit de winkel gehaald. Bij kassa werken wel leuke meiden.![]()
Werken inderdaad leuke meiden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier zijn er standaard ook geen jongens, alleen als het nodig is worden ze wel is uit de winkel gehaald. Bij kassa werken wel leuke meiden.![]()
Bij ons hebben al die meiden ADHDquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:54 schreef SHERMAN het volgende:
Hier geen, is niet erg, des te meer meiden.
Hier hebben ze ene goed uiterlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Bij ons hebben al die meiden ADHD![]()
Bij ons ook welquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier hebben ze ene goed uiterlijk.
Wat wil je eventueel weten?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:56 schreef SHERMAN het volgende:
Op het plaatje is zo alles toch nog wel te lezen?
Als iedereen even extra gegevens, als die er zijn, hier neer zet, dan zet ik ze er bij.
Hier gelukkig ook een aantal met een goed uiterlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hier hebben ze ene goed uiterlijk.
Of de afdelingen kloppen, filiaal nummer, en wat de naam is van het filiaal eventueel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat wil je eventueel weten?
[..]
Hier gelukkig ook een aantal met een goed uiterlijk.
De afdelingen kloppen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Of de afdelingen kloppen, filiaal nummer, en wat de naam is van het filiaal eventueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |