XL is een mooie formule, nadeel is dat je dan 3x per dag vers krijgt (ook al heeft dat ook zijn voordelen met corrigeren enzo) en 2x per dag HB... Overigens zul je met 4300 colli ook mega veel restanten gehad hebben dus dan telt het niet helemaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
zie boven.
1514, Nijmegen.
Ik weet niet of hier nog iemand rondzwerft die de afkorting 'OVM' nog iets zegt, maar daar waren wij dus ook een pilotfiliaal van. Dat behelsde onder andere ook al vers bereide maaltijden (na een jaar mee gestopt omdat het niks opleverde) en een voordeelstraat, een soort ingebouwde Aldi in je AH.
BTW, ons record staat op 4300c houdbaar in één levering, kerst 2003. (Met 25 man in minder dan 3 uurtjes weggevuld trouwens)
Geen idee. Niet mijn afdeling.quote:
Dat systeem is brak!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ligt aan je vloeroppervlakte hoeveel colli's je krijgt, wat je omzet is, en op er pijplijnen zijn op Vers.. Morgen zal het wel weer druk worden en zal MOMO wel weer veel instuwen, hopelijk geen vertragingen vanaf het DC
Geen idee hoeveel wij er eigenlijk hadden. Moet ik is op letten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wij kregen vanavond 58 karren binnen voor vers. Heb alleen geen idee hoeveel colli erop stond
ons record staat op 3500 ( Kerst 2004 ) zo´n 800 koolies restant voor de volgende dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
zie boven.
1514, Nijmegen.
Ik weet niet of hier nog iemand rondzwerft die de afkorting 'OVM' nog iets zegt, maar daar waren wij dus ook een pilotfiliaal van. Dat behelsde onder andere ook al vers bereide maaltijden (na een jaar mee gestopt omdat het niks opleverde) en een voordeelstraat, een soort ingebouwde Aldi in je AH.
BTW, ons record staat op 4300c houdbaar in één levering, kerst 2003. (Met 25 man in minder dan 3 uurtjes weggevuld trouwens)
Valt mee, als je voorraadbeheer goed is gaat het redelijk, maar het kan idd beterquote:
Staat altijd op de vrachtbrief. Is eigenlijk het enige wat ons op dat moment interesseert.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel wij er eigenlijk hadden. Moet ik is op letten.
Wij doen alles zoals het moet, checken alles, mutaties gaan goed. En wij schijnen het enige filiaal te zijn waar de schappen er zo beroerd uit zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:24 schreef febster het volgende:
[..]
Valt mee, als je voorraadbeheer goed is gaat het redelijk, maar het kan idd beterWarmweer besturing gaat vanaf maandag weer aan waarschijnlijk=meer vracht
Nee, dat viel reuze mee aangezien die kerst nog gewoon op RFBA liep en niet op Replenishment, dus we hebben zelf 's ochtends met 6 ervaren mensen precies lopen bestellen wat we wilden hebben, de restanten bleven beperkt tot 8 containers bier (bewust overbesteld uiteraard) en een containertje of 5 andere meuk. Ik ben nog niet echt fan van RE trouwens, het is mij iets te ondoorzichtig. Gaat nog leuk worden als die verbouwing bij ons rond is, want wij gaan op hetzelfde moment ook op de versafdelingen over op replenishment. Wat mij betreft is dat vragen om problemen, maar we zien wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef febster het volgende:
[..]
XL is een mooie formule, nadeel is dat je dan 3x per dag vers krijgt (ook al heeft dat ook zijn voordelen met corrigeren enzo) en 2x per dag HB... Overigens zul je met 4300 colli ook mega veel restanten gehad hebben dus dan telt het niet helemaal
Lol hebben wij ook met verbouwingen enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee, dat viel reuze mee aangezien die kerst nog gewoon op RFBA liep en niet op Replenishment, dus we hebben zelf 's ochtends met 6 ervaren mensen precies lopen bestellen wat we wilden hebben, de restanten bleven beperkt tot 8 containers bier (bewust overbesteld uiteraard) en een containertje of 5 andere meuk. Ik ben nog niet echt fan van RE trouwens, het is mij iets te ondoorzichtig. Gaat nog leuk worden als die verbouwing bij ons rond is, want wij gaan op hetzelfde moment ook op de versafdelingen over op replenishment. Wat mij betreft is dat vragen om problemen, maar we zien wel.
Aangepast, en iedereen tot hier staat er op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Staat altijd op de vrachtbrief. Is eigenlijk het enige wat ons op dat moment interesseert.
Je hebt Hellevoetsluis fout geschreven.
Wat ik zo hoor uit de omgeving eindhoven is dat RE met Vers wel goed gaat, heel soms iets te weinig bv tussen een een pijp in (zoals nu) maar over het algemeen goed volquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee, dat viel reuze mee aangezien die kerst nog gewoon op RFBA liep en niet op Replenishment, dus we hebben zelf 's ochtends met 6 ervaren mensen precies lopen bestellen wat we wilden hebben, de restanten bleven beperkt tot 8 containers bier (bewust overbesteld uiteraard) en een containertje of 5 andere meuk. Ik ben nog niet echt fan van RE trouwens, het is mij iets te ondoorzichtig. Gaat nog leuk worden als die verbouwing bij ons rond is, want wij gaan op hetzelfde moment ook op de versafdelingen over op replenishment. Wat mij betreft is dat vragen om problemen, maar we zien wel.
Wij gaan waarschijnlijk ook nog verbouwen. Ik weet nu al dat het bagger gaat worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:31 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Lol hebben wij ook met verbouwingen enzo
Moeten de voorraden maar eens gaan tellen, want anders komt er een hele hoop binnen straks![]()
Ik kijk er ook nooit zo vaak op, maar we vragen het altijd aan degene die hem heeft ontvangen hoeveel karren het zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Aangepast, en iedereen tot hier staat er op.
Er word ons verteld hoeveel colli er komt niet hoeveel containers. Vrachtbrief kijk ik nooit op, aangezien ik alleen hoef te helpen.
Wij hadden begin dit jaar een verbouwing. Ze hebben de winkel wat ruimer gemaakt. Alleen zijn de koelcellen wat kleiner.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij gaan waarschijnlijk ook nog verbouwen. Ik weet nu al dat het bagger gaat worden.Complete zuivel en diepvries word 5 meter naar achtergeplaatst. Dus alle koelingen moeten worden omgezet. En alle koelcellen gaan ook 5 meter naar achter.
Wij hadden iemand die ook wel even dacht te bestellen. Hadden een of andere actie van vis en hij dacht dat die niet met per colli maar per stuk gingen. Bestelt ie er dus mooi even een stuk of 40, met de gedachte van "nou met 40 van die dingen red ik het wel" Bleek dus mooi 40 * 4 of 6 te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:33 schreef febster het volgende:
[..]
Wat ik zo hoor uit de omgeving eindhoven is dat RE met Vers wel goed gaat, heel soms iets te weinig bv tussen een een pijp in (zoals nu) maar over het algemeen goed volen gelukkig blijft AGF grotendeels nog zelf bestellen en dat scheelt een hoop
ervaren bestellers scheelt trouwens zoveel... Ik heb wel eens meegemaakt "DE" besteller ziek was, nou zelden zo'n kut kerst qua HB mee gemaakt zeg
* SHERMAN ook doen gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik kijk er ook nooit zo vaak op, maar we vragen het altijd aan degene die hem heeft ontvangen hoeveel karren het zijn.
Bij mijn AH komen er 9 Nederlanders 1 Marokkaan 1 Indier als vrachtwagenchaffeursquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN ook doen gaat.
Valt het jullie ook op dat er steeds meer oost europeaanse chauffeurs zijn?
Ja, ze hebben inderdaad een aardige kudde joegoslaven en dergelijk volk aangetrokken. Wat me daarnaast ook opvalt is dat we de laatste tijd maar erg weinig last hebben van zeikende chauffeurs. Bij ons moeten iedere zending pakweg 40 ladingdragers met fust en leeggoed retour, en vroeger hadden we iedere week wel zo'n harrie die bij binnenkomst al riep dat ie dat niet allemaal mee ging nemen. Weinig last van gehad de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN ook doen gaat.
Valt het jullie ook op dat er steeds meer oost europeaanse chauffeurs zijn?
Wij hebben ook vrij veel Nederlanders. Maandagavond hadden we volgens mij een Pakistaan/Indiër.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij mijn AH komt er 9 Nederlanders 1 Marokkaan 1 Indier
Die kerels zijn echt gekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN ook doen gaat.
Valt het jullie ook op dat er steeds meer oost europeaanse chauffeurs zijn?
Je telt ze ook nog is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij mijn AH komen er 9 Nederlanders 1 Marokkaan 1 Indier als vrachtwagenchaffeurs
Standaard protocol, ik heb dat zo vaak gezien, het is de makkelijkste manier. Nooit veel schade door ontstaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef febster het volgende:
[..]
Die kerels zijn echt gekPraten bijna geen nederlands, en snappen de halve niet tijd niet eens wat de bedoeling is.... Ook fijn laatst kwam een chauffeur en die wilde gaan lossen alleen in de vrachtwagen zit de vracht klem gezet door 2 van de stalen balken die je er normaal vrij makkelijk uit kan halen maar dat lukte niet. Hij stapt in zijn cabine, geeft een peut gas vol naar voren en trapt vol op zijn rem
ik zie daar in de vrachtwagen 60 containers fors heen en weer bewegen, nee erg goed ervoor ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |