je moet gewoon luisteren naar wat ik je opdraagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef rotskibo het volgende:
ja bij 1054 (lage land) op die pauper houdbaar afdeling![]()
En 1 van die bedrijfsleiders denkt dat 'ie de man is![]()
Jup.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:02 schreef rotskibo het volgende:
Dus salaris komt 31-8/1-9 ?
En loonstrookjes krijg je als het goed is rond die dinsdag van die weekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:02 schreef rotskibo het volgende:
Dus salaris komt 31-8/1-9 ?
hoe bevalt het werk in AHquote:
- Goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:05 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
hoe bevalt het werk in AH
ben je wel aardig tegen onze klanten
Meestal wel moet uitstekend zijnquote:
1 keer een grote bek richting een klant gegeven. (werk er inmiddels een jaar) Klant ging enorm tekeer tegen een net nieuwe collega van mij. Heb hem dus even vriendelijk verzocht een beetje te kalmeren en normaal te doen. Niet echt een grote bek dus. Maar wel op een dringende toon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:09 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
Meestal wel moet uitstekend zijn
ik zal eens met je manager spreken
Welkom, jullie staan er bij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:11 schreef Knoekie het volgende:
BobNL Houdbaar Rotterdam
Knoekie Kassa Rotterdam
Done.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef Knoekie het volgende:
1510
U staat er bij meneer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef Albert_Heijn het volgende:
ik
Topman Albert Heijn mag ook erbij
Lage Land?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:22 schreef Knoekie het volgende:
Waar zit 1054?
Marinus Bolkplein 4quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:22 schreef Knoekie het volgende:
Waar zit 1054?
Lekker veel uren dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef NiekieW. het volgende:
onze AH is afgebrand 2 weken geleden, vandaag weer beginnen met schappen vullen. lange dagen maken nu
Ik pas het zo aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:31 schreef super-muffin het volgende:
1301 is in schiedam en ik werk bij Houdbaar
Dat kan erger. Wij hadden bij de zuivel één of ander frituurvetachtig iets staan, is nu uit het assortiment, en ik was zo snugger om er één te laten vallen. Na een stuk of 6 keer wassen had ik het een keer van mijn handen en de schoonmaakmachine slipte er op wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:48 schreef SHERMAN het volgende:
En iedereen staat er weer bij.
Vanmiddag heeft een collega van mij een flesvloeibare boter in het magazijn kapot laten vallen. Wat een tering bende is dat zeg.
Wahahaha.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat kan erger. Wij hadden bij de zuivel één of ander frituurvetachtig iets staan, is nu uit het assortiment, en daar was een verpakking van kapot. De schoonmaakmachine slipte er zelfs op weg.
Welke concurent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:06 schreef Timmai het volgende:
Ik werk bij de goedkoopste concurrent (met A merken)
Koop eigenlijk nooit wat. Nou werk ik ook meestal pas vanaf 17.00 uur of iets later. En ik ben woon toch op zo'n 5 minuten fietsen van de AH dus vind ik het ook niet echt de moeite.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Welke concurent?
Ik werk zelf dan niet bij de AH, maar heb wel een vraag.
Wat voor lekkers kopen jullie altijd voor in de pauze of voor na het werk?
Ikzelf: Lasagne, cheeseburgers, bullit, Optimel Framboos, Oreo koekjes![]()
Digrosquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Welke concurent?
Bij de ah mag voor je 7 euro eten halen ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:13 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Welke concurent?
7 euroquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Bij de ah mag voor je 7 euro eten halen ofzo.
Ik meestal spekpannekoeken met een pudding van mona.![]()
waar werk jij dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:32 schreef Gesloten het volgende:
[..]
7 euro![]()
Wij mogen voor ¤5,50 wat kopen, maar we mogen daarvoor ook naar de snackbar of shoarmaboer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |